מלונות בברצלונה לילדים

ברצלונה – 9 מלונות מומלצים למשפחות עם ילדים

מלונות מומלצים בברצלונה למשפחות עם ילדים – עשרת הגדולים: לפני הזמנת חופשה בברצלונה עם ילדים כדאי להשקיע תשומת לב בבחירת בית המלון. לא חסרים מלונות בברצלונה אבל רבים מהם מכוונים לקהל של זוגות בירח דבש או לאנשי עסקים ולא כל בתי המלון בברצלונה מומלצים למשפחות עם ילדים. בכתבה זו ריכזנו 10 בתי מלון בברצלונה שקיבלו ציונים גבוהים ממשפחות

הזמנת דילים לברצלונה  |  הזמנת דילים לקוסטה ברווה  |  טיולים מאורגנים לספרד

השתדלנו לכלול בכתבה מלונות בברצלונה – וגם דירות נופש בברצלונה – במגוון רחב של מיקומים בתוך ברצלונה, מהיעדים הפופולריים ביותר בספרד, וברמות מחיר שונות (החל ממלונות 3 כוכבים ועד מלונות 5 כוכבים), כאשר המכנה המשותף הוא שכולם קיבלו ציונים גבוהים מאוד בדירוגי מלונות מומלצים בברצלונה למשפחות עם ילדים אשר מתפרסמים באינטרנט ומבוססים על הצבעות של משפחות ששהו בחופשה בברצלונה

כרטיסים לקבוצההכדורגל של ברצלונהכרטיסים לקבוצההכדורגל של ברצלונה

חופשה בברצלונה – עוד באותו נושא:

טיסות לברצלונה – השוואת מחירי טיסה וטיפים

השכרת רכב בברצלונה – השוואת מחירים וטיפים

אירועים בברצלונה – אירועי ספורט והופעות מוזיקה בברצלונה – לוח מתעדכן

e-sim וסים לספרד – מידע וטיפים למטייל

תחבורה בספרד – מדריך למטייל

 

מלונות מומלצים בברצלונה למשפחות עם ילדים


מלון קאפרי פרייזר – Capri by Fraser Barcelona 

קאפרי פרייזר, מלון מומלץ בברצלונה בדירוג 4 כוכבים, ממוקם ברובע העסקי האופנתי של ברצלונה: @22, מרוחק 3 תחנות מטרו בלבד מכיכר קטלוניה (Plaza Catalunya). המלון נמצא 15 דקות הליכה מהחוף ומציע אינטרנט אלחוטי חינם.

כל חדר במלון הוא מרווח, ממוזג ומפואר וכולל טלוויזיה עם מסך שטוח וערוצי כבלים, כחלק מפינת הישיבה שבחדר. בנוסף, ישנו מטבחון מאובזר, שולחן עבודה, כספת ומיני בר. חדר הרחצה כולל מייבש שיער. מתקני המלון כוללים חדר כביסה בשירות עצמי וחדר כושר.

מדי בוקר מוגש מזנון ארוחת בוקר. באמצע שבוע מוצע תפריט צהריים קבוע.  המלון ממוקם 5 דקות הליכה בלבד מהתיאטרון הלאומי של ספרד ו-1.3 קילומטרים מהנמל האולימפי והוא זוכה להמלצות מעולות בדירוגי מלונות מומלצים בברצלונה למשפחות עם ילדים.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן


מלון דוקסה דה קרדונה Duquesa de Cardona 4* Sup 

דוקסה דה קרדונה, מלון בברצלונה בדירוג 4 כוכבים, שוכן ברובע הגותי של ברצלונה, בבניין שנבנה במאה ה-19, מול המרינה – 600 מטרים משדרות Ramblas. במלון גישה לאינטרנט אלחוטי חינם. מטראסת הגג ניתן להשקיף לנופים מרהיבים של העיר וליהנות מהבר והבריכה.

חדר האירוח ממוזגים ומרווחים. הם כוללים טלוויזיה משוכללת עם ערוצי לוויין, מיני בר וכספת. חדר הרחצה הצמד כולל כפכפים וחלוק רחצה.

במסעדת המלון תוכלו להזמין מנות ים תיכוניות ומתוך תפריט מרשים של יינות, הכולל יינות קאווה מתוצרת מקומית. בעונת הקיץ, מציע מזנון החטיפים במלון מנות טאפאס יצירתיות, ברביקיו וקוקטיילים.

סגרדה פמילייה, הקתדראלה הידועה, ממוקמת 2.5 קילומטרים מהמלון ואילו תחנת המטרו Barceloneta – ברצלונטה, ממוקמת 300 מטרים בלבד ממנו. מתחם הקניות מארה-מגנום ואקוואריום ברצלונה נמצאים 500 מטרים מהמקום. המיקום המרכזי והשירות המפנק מעניק למלון מיקומים גבוהים בדירוגי מלונות מומלצים בברצלונה למשפחות עם ילדים.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן


מלון דניט ברצלונה Hotel Denit Barcelona 

דניט ברצלונה, מלון זול ומומלץ בברצלונה בדירוג 3 כוכבים במרכז הרובע הגותי הנפלא של ברצלונה, נמצא בסמוך לפלאסה קטלוניה וה-Ramblas וכולל חדרים מעוצבים ולובי מהודר ואף שירות משקאות וקפה 24 שעות ביממה.

במלון תוכלו ליהנות מעיצוב נעים ומודרני. הירגעו מהאווירה השלווה שבחדר האירוח, עם עיצוב העץ הבהיר והריהוט הלבן. החדרים גם אטומים לרעש וכוללים אינטרנט אלחוטי חופשי, טלוויזיה משוכללת ותחנת עגינה לאייפוד – איבזור מפנק יחסית אל מלונות בברצלונה באותה רמת מחירים, המהווה את אחת הסיבות לביקורות המעולות על המלון ברשימות מלונות מומלצים בברצלונה למשפחות עם ילדים.

פתחו את יומכם עם ארוחת בוקר קונטיננטלית מפנקת הכוללת מבחר של מנות קרות ערבות לחיך שתענקנה לכם את האנרגיה הנדרשת ליום עמוס בטיולים וחוויות. בקרו רגלית בעיר התוססת ובמרחק הליכה ממרבית האטרקציות של ברצלונה. כבר בסביבתו המיידית של המלון תוכלו לספוג את אווירת ימי הביניים של ברצלונה.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן


מלון ג'אז Hotel Jazz 

ג'אז, בית מלון מומלץ במרכז ברצלונה בדירוג 3 כוכבים, ממוקם 2 דקות בלבד מכיכר קטלוניה שבמרכז ברצלונה ויש בו בריכת גג ומרפסת המשקיפה לעיר. בחדרים ניתן למצוא טלוויזיה מתקדמת עם ערוצי לוויין ואינטרנט אלחוטי ללא עלות. בחדר הרחצה יש מוצרי טיפוח ומייבש שיער. הוא מציע תמורה מעולה יחסית אל מלונות בברצלונה באותה רמת מחירים ומקבל ציונים גבוהים בכל רשימת בתי מלון מומלצים בברצלונה למשפחות עם ילדים.

בקפה-בר האלגנטי שבמלון מוגש מדי יום מזנון ארוחת בוקר, הכולל דברי מאפה, עוגות ופירות טריים. תחנת המטרו Universitat נמצאת כ-100 מטרים מהמלון. גלריות CCCB ו-MACBA ממוקמות 5 דקות הליכה מהמלון ואילו הרובע הגותי מרוחק 10 דקות הליכה ממנו.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן


מלון קטלוניה ברצלונה פלאסה Catalonia Barcelona Plaza 

מלון קטלוניה ברצלונה פלאסה, בית מלון מומלץ בברצלונה בדירוג 4 כוכבים, ממוקם מול מרכז השופינג Arenas בפלאזה אספאניה, ברצלונה. הוא כולל בריכת גג הפתוחה בעונה וטראסה עם נוף פנוראמי 360 מעלות על העיר, מכון יופי, מכון כושר וגישה חופשית לאינטרנט אלחוטי.

ממש מחוץ למלון נמצאת תחנת המטרו Espanya. בכיכר נמצא שפע של תחנות אוטובוס המעניקות גישה קלה אל העיר, אל מרכז הירידים Fira ואל שדה התעופה של ברצלונה.

החדרים כולם ממוזגים וכוללים אינטרנט אלחוטי חופשי, טלוויזיה בלוויין וחדר אמבט מרוצף שיש ובו מייבש שיער.

במסעדת Filigrana של המלון מגישים מנות קטלוניות העשויות ממוצרי מזון מקומיים וטריים. במסעדת Gourmet Corner מוגשות מנות עד שעות הלילה המאוחרות. גם ב-Kurai היפנית תוכלו ליהנות מארוחת איכות של סושי ועוד מטעמים יפנים.

במלון יש טרקלין עסקים מרשים עם חדרי פגישות שבהם ציוד חדשני. האורחים נהנים משימוש באפליקציית PressReader המאפשרת גישה חופשית למגוון מגזינים ועיתונים בינלאומיים.

המלון משקיף על ארמון המונג'ואיק, המזרקות והכיכר. פאלאו סנט ג'ורדי והאצטדיון האולימפי נמצאים 10 דקות נסיעה מהמלון. לדעת רבים מדובר על אחד המצויינים שבין מלונות בברצלונה והוא זוכה לשבחים רבים בכל רשימת בתי מלון מומלצים בברצלונה למשפחות עם ילדים.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן


מלון סגרדה פמיליה Hotel Sagrada Familia 

סגרדה פמיליה, מלון זול ומומלץ בברצלונה בדירוג 3 כוכבים, מרוחק 2 רחובות בלבד מ-Sagrada Familia ומרפסת הגג שלו משקיפה אל מקדש גאודי המפורסם. דלפק הקבלה פעיל 24 שעות ביממה ובחדרים יש אינטרנט אלחוטי חינם וטלוויזיה בלוויין.

החדרים ממוזגים ומעוצבים עם ריהוט מודרני ורצפות פרקט וכוללים גם מיני בר וחדר אמבטיה צמוד עם מייבש שיער.

אורחי המלון זכאים להנחה בכניסה למרכז הספורט Esportiu Claror שבסמוך ויכולים ליהנות בו משתי בריכות שחייה, חדר כושר, סאונה ואמבט אדים. הכרטיסים מוזמנים בדלפק הקבלה של המלון ובכפוף לזמינות. המלון מציע הרבה פינוקים יחסית אל מלונות בברצלונה באותה רמת מחירים, והיחס המעולה בים העלות לתמורה מעניק לו ביקורות מעולות בדירוגי מלונות מומלצים בברצלונה למשפחות עם ילדים.

פחות מ-20 דקות הליכה מהמלון תגיעו אל שער הניצחון של ברצלונה (Arc de Triomf) ואל מרכז הקניות גלוריס. תחנת המטרו Sagrada Familia ממוקמת 3 דקות הליכה מהמלון, דרכה תוכלו להגיע למרכז ברצלונה בדקות ספורות.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן


מלון נובוטל ברצלונה סיטי Novotel Barcelona City 

נובוטל ברצלונה סיטי, מלון מעצבים בברצלונה בדירוג 4 כוכבים, כולל חדר כושר עם כניסה חופשית לאורחים, חמאם טורקי, בריכת שחייה חיצונית עונתית המשקיפה על נופי ברצלונה ומרפסת גג הכוללת ג'קוזי. זהו מלון מומלץ למשפחות בברצלונה לא רק בגלל רמת האיבזור הגבוהה – עד שני ילדים (בגיל פחות מ-16 שנים) זכאים לשהות עם ההורים במלון ללא תשלום נוסף. הטבה זו יכולה להוזיל מאוד עלויות חופשה בברצלונה למשפחה עם ילדים ובאופן טבעי היא זוכה לשבחים רבים בביקורות על מלונות מומלצים בברצלונה למשפחות עם ילדים

חדרי המלון מעוצבים ובהם חיבור חינם לאינטרנט אלחוטי וטלוויזיה מתקדמת עם ערוצי לוויין. חדרי המלון ממוזגים ומעוצבים בסגנון מודרני ופשוט; הם כוללים מתקנים להכנת קפה ותה.

המלון נמצא בסמיכות רבה אל מרכז השופינג גלוריס ומגדל אגבאר (Agbar), בעיצובו של ז'אן נובל. 20 דקות הליכה בלבד מהמלון תגיעו אל בזיליקת Sagrada Familia ואל חוף בוגאטל (Bogatell).

במסעדת המלון תוכלו להתפנק על מנות ים תיכוניות קלאסיות. במלון תמצאו גם טראסה ובר אלגנטי.

בדלפק הקבלה של המלון ישמחו לספק לכם מידע עדכני על טיול בברצלונה. בקרבת המלון ישנם קווי אוטובוס וחשמלית המגיעים אל מרכז ברצלונה. 300 מטרים בלבד מהמלון נמצאת תחנת המטרו Glòries.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן


מלון SB איקאריה ברצלונה Hotel SB Icaria Barcelona 

SB איקאריה ברצלונה, מלון בברצלונה בדירוג 4 כוכבים, ממוקם 300 מטרים בלבד מחוף נובה איקאריה של ברצלונה. הא כולל בריכה חיצונית עם אמבט עיסוי וטראסת שמש, סאונה וחדר כושר. בכל חדר טלוויזיה עם מסך שטוח וערוצי לוויין וכן אינטרנט אלחוטי חינם.

חדרי המלון מעוצבים בסגנון אופנתי מודרני, עם תאורה מתכווננת ורצפות עץ וכוללים חדר רחצה פרטי, מיני בר וכספת.

מסעדת המלון האלגנטית מגישה מנות ים תיכוניות. האורחים נהנים מטראסת הגן ומהבר במקום.

המלון ממוקם במתחם הנמל האולימפי – כ-10 דקות הליכה מפארק הסיטאדלה (Ciutadella) ומגן החיות של העיר. תחנת המטרו נמצאת 800 מטרים מהמלון ואילו הרובע הגותי וקתדראלת ברצלונה ממוקמים 2 תחנות מטרו משם. יחסית אל מלונות בברצלונה בד"כ זהו מיקום מעולה עבור משפחות המגיעות אל ברצלונה עם ילדים לחופשה משפחתית וזוהי אחת הסיבות שהמלון זוכה לשבחים רבים בדירוגי מלונות מומלצים בברצלונה למשפחות עם ילדים

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן


מלון Bcn מונטז'ואיק Aparthotel Bcn Montjuic 

Bcn מונטז'ואיק, מלון דירות בברצלונה בדירוג 3 כוכבים, שם דגש מיוחד על עיצוב ושוכן למרגלותיה של גבעת מונטז'ואיק (Montjuic) – 10 דקות הליכה בלבד מתחנת המטרו Plaza Espanya ומתחנת האוטובוס הנוסע לשדה התעופה של ברצלונה. במלון אינטרנט אלחוטי חופשי וטראסת גג ובה בריכת שחייה עונתית וסולאריום.

המלון מרוחק 5 דקות הליכה ממתחם הקניות Las Arenas ודקות הליכה בודדות מהאצטדיון האולימפי. למרכז העיר ברצלונה ניתן להגיע ב-15 דקות נסיעה במטרו או באוטובוס.

החדרים מודרניים וכוללים מערכת חימום ומיזוג, טלוויזיה משוכללת, מטבח ובו מיקרוגל ומקרר ופינת ישיבה. זוהי אופציה מעולה יחסית אל מלונות בברצלונה שבד"כ לא מאפשרים בישול עצמי במהלך חופשה בברצלונה וזוהי אחת הסיבות לדירוגים הגבוהים של המלון בכל רשימת מלונות מומלצים למשפחות בברצלונה עם ילדים. בנוסף יש בכל חדר עם אזור מגורים בו ספת מיטה, מכונת כביסה וחדר רחצה פרטי. ניתן להיכנס לחדר הכושר בעלות נוספת.

דלפק הקבלה פעיל 24 שעות ביממה ובצמוד אליו דלפק תיור שיסייע לכם בארגון טיול בספרד או כניסה לאטרקציות בברצלונה.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן

ברצלונה - מלונות מומלצים
דירוג הגולשים 5 (3 הצבעות)
Sending

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל