בתי מלון לשפחות בספרד

מלגה, ספרד – 10 מלונות מומלצים למשפחות

אם אתם מתכננים טיול בספרד הכולל חופשה בעיר מלגה עם ילדים מומלץ מאוד לא לבחור בכל מלון במלגה אלא באחד מבתי המלון ברשימה זו, הכוללת מלונות מומלצים במלגה למשפחות עם ילדים אשר מתמקדים ומותאמים לאירוח משפחות עם ילדים

 הזמנת דילים למלגה  |  הזמנת דילים לסביליה  | הזמנת טיולים מאורגנים לספרד

בכתבה זו תמצאו רק מלונות במלגה, ספרד, אשר קיבלו ביקורות טובות בדירוגי מלונות מומלצים במאלגה למשפחות – ספציפית ממשפחות אשר שהו בעיר מלגה עם ילדים בחופשה משפחתית והמליצו על מלונות אלו.

חופשה במלגה ספרד – עוד כתבות באותו נושא:

טיסות למלגה ספרד – השוואת מחירים ועצות

e-sim ו-sim לספרד – מידע וטיפים למטייל

תחבורה בספרד – מדריך למטייל

השכרת רכב במלגה ספרד – טיפים חשובים

כרטיסים לקבוצההכדורגל של ברצלונה

10 מלונות מומלצים במלגה למשפחות עם ילדים


קסואל מאלגה דל מאר Casual Málaga del Mar 

קסואל מאלגה דל מאר, מלון במלגה ברמת 3 כוכבים, ממוקם במאלגה, 700 מטרים בלבד מקאייה לאריוס. המלון מקבל ציונים טובים ברשימות מלונות מומלצים במלגה למשפחות עם ילדים – לא מעט, בגלל היחס הטוב בין העלות לתמורה יחסית אל מלונות במלגה בד"כ.

החדרים ממוזגים ובהם טלוויזיה עם מסך שטוח וערוצי לוויין. בכל יחידה חדר רחצה פרטי עם מקלחת, מוצרי טיפוח ללא עלות ומייבש שיער. אינטרנט אלחוטי מהיר זמין חינם בשטחי המלון.

דלפק הקבלה של המלון פעיל כל שעות היממה. מוזיאון כרמן תיסן ממוקם 800 מטרים מהמקום, ואילו קתדרלת מלגה נמצאת 900 מטרים ממנו. שדה התעופה הקרוב, נמל התעופה של מאלגה, נמצא 7 קילומטרים מהמלון.

לבדיקת מחירים, פרטים והזמנת חדרים


מלון אילוניון מאלגה Ilunion Málaga 

אילוניון מאלגה, מלון מומלץ במלגה ברמת 4 כוכבים, ממוקם בבניין מודרני וידידותי לסביבה בשטחי הנמל.  הוא משקיף על הים ומציע מסעדה מעולה ואזור בריאות הכולל בריכה מקורה ומכון כושר.  אזור הבריאות כולל מקלחות חושים, סאונה וכיסאות נוח מחוממים. גם טיפולי יופי זמינים במקום. האתר כולל בריכת שחייה מקורה בחורף, ההופכת לבריכה חיצונית בקיץ. אין פלא שבית המלון זוכה לביקורות מצויינות בדירוגי מלונות מומלצים במאלגה למשפחות עם ילדים.

החדרים מרווחים ומעוצבים בצבעים חמים קלאסיים עם ריצוף עץ. בכל חדר מיזוג אוויר וגישה לאינטרנט אלחוטי חינם, נוסף על טלוויזיה עם ערוצי לוויין ומסך שטוח גדול, כמו גם כספת ובקבוק מים על חשבון המלון. חדר הרחצה הפרטי שבחדר כולל מוצרי טיפול בלא תשלום ומייבש שיער. חלק מהחדרים משקיפים אל הים ובחלקם טראסה פרטית.

מדי יום מוגשת ארוחת בוקר במזנון שבאתר ואילו בארוחת הצהריים והערב ישנו תפריט א-לה-קארט. ניתן להזמין מנות ומשקאות מהקפטריה-בר לאורך היום.

מוזיאון פיקאסו ממוקם 20 דקות הליכה בלבד מהמלון, ואילו המרכז ההיסטורי של מלגה נמצא 10 דקות משם. חניון תת-קרקעי זמין בעבור תשלום נוסף. תחנת הרכבת הקרובה, מריה סמבראנו Maria Zambrano, נמצאת 500 מטרים, 5 דקות הליכה בלבד, מהמלון. דרכה ניתן להגיע לשדה התעופה של מאלגה, כמו גם ליעדים אחרים בקוסטה דל סול או ספרד בכלל. שדה התעופה של מאלגה ממוקם 9 קילומטרים מהמלון.

לבדיקת מחירים, פרטים והזמנת חדרים


מלון סרקוטל מאלגה Hotel Sercotel Málaga

סרקוטל מאלגה, בית מלון במלגה ברמת 4 כוכבים, נמצא 7 דקות הליכה מהחוף ובסמוך לתחנת הרכבת המרכזית. האינטרנט האלחוטי שהוא מציע חינם בכל שטחיו. כל חדר ממוזג ומרוצף בעץ וכולל טלוויזיה משוכללת וחדר רחצה עם מייבש שיער ומוצרי טיפוח אחרים ללא עלות.

האטרקציות העיקריות של מלגה במרכז העיר וחוף הים, כגון – הקתדראלה ומוזיאון פיקאסו, ממוקמות 20 דקות הליכה מהמלון. בסמוך למלון תמצאו חנויות וסופרמרקט. מדובר על מיקום נוח לחופשה משפחתית במלגה – אחת הסיבות לציונים הטובים שבית המלון מקבל בדירוגי מלונות מומלצים במלגה למשפחות עם ילדים המתפרסמים באינטרנט.

במלון גסטרו-בר המגיש מנות אנדלוסיות מסורתיות. מדי יום מוגשת ארוחת בוקר במזנון. שירות חדרים זמין לנוחיות האורחים.

לבדיקת מחירים, פרטים והזמנת חדרים


מלון מאלגה פלאסיו AC Hotel Malaga Palacio, a Marriott Lifestyle Hotel 

מאלגה פלאסיו, מלון מומלץ במאלגה ברמת 4 כוכבים הממוקם בין פסאו דל פארקה וקתדראלת מלגה, כולל בריכה לשחייה על הגג המשקיפה לנמל מאלגה, כמו גם מכון כושר. מדובר בבית מלון מפנק יחסית אל מלונות במלגה אשר זוכה להמלצות מעולות בדירוגי מלונות מומלצים במלגה למשפחות.

המלון מעוצב בסגנון פשוט ועכשווי בכל אזוריו. בכל חדר טלוויזיה בלוויין ומיני בר. אינטרנט אלחוטי מהיר זמין בכל שטחי המלון.

במסעדת המלון תיהנו מארוחת בוקר ומבחר מנות ספרדיות מצוינות. מחדר האוכל ייהנו האורחים מנוף פנוראמי לפארק ולים. מנות ללא גלוטן זמינות בתפריטים מיוחדים בבקשה מראש.

בבר Atico על הטראסה או בטרקלין AC תוכלו ליהנות מחטיף או משקה מרענן.

מוזיאון פיקאסו הידוע ממוקם 700 מטרים מהמקום ואילו טירת לה אלקאזאבה נמצאת 5 דקות הליכה בלבד מהמלון. תחנת הרכבת של מלגה ממנה ניתן להגיע לרחבי ספרד ממוקמת שני קילומטרים ממנו.

לבדיקת מחירים, פרטים והזמנת חדרים


אכסניית בוטיק פיקניק דרימז – Picnic Dreams Boutique Hostel 

פיקניק דרימס, אכסניית בוטיק במלגה הממוקמת 100 מטרים מביתו של פיקאסו שבמרכז מלאגה, מציעה שירותי דלפק, אחסון מטען חינם וכספת ללא עלות. המלון מתהדר בטראסת גג מרשימה.

החדרים בפיקניק דרימז כוללים חדר אמבט צמוד עם מקלחת. כל יחידה היא ממוזגת וכוללת מוצרי טיפוח ומגבות.

ישנה מסעדה ובר חטיפים בהם ניתן ליהנות ממאכלים מקומיים במשך היום. בדלפק תוכלו לקבל מפות של העיר מלגה חינם, וכן ליהנות מאינטרנט אלחוטי חינם בשטחי המלון.

מגוון גדול של ברים נמצא בסמוך למלון, כמו גם רחוב מרקז דה לאריוס, עם חנויותיו המסוגננות. 5 דקות הליכה מהמלון ממוקמת פלאזה לה מרסד, אלקאזאבה וטירת ג'יבראפארו. אם אתם מתכננים חופשה במלגה עם ילדים ומחפשים אכסניה זולה ומומלצת – זוהי בחירה מעולה לחופשה משפחתית.

לבדיקת מחירים, פרטים והזמנת חדרים


ליבינג פור מאלאגה דיאמונד – Living4Malaga Diamond

ליבינג פור מאלאגה דיאמונד, הוא מלון דירות במלגה בקרבת חוף מאלאגטה (Malagueta). בכל הדירות יש WiFi ונופים מרהיבים לים. כל דירת נופש מתאימה לחופשה משפחתית ומגיעה עם מטבח המצויד במדיח כלים, תנור, מכונת קפה וקומקום חשמלי. ישנה גם טלוויזיה במסך שטוח ושולחן אוכל, כמו גם טראסה מרוהטת.

5 דקות נסיעה מהמקום תוכלו למצוא מסעדה, בר וחנות מצרכים. מרכז העיר מלגה ממוקם 2 קילומטרים בלבד מהמקום, ואילו שדה התעופה של מלאגה נמצא 25 נסיעה ממנו. יחסית אל מלונות במלגה מדובר באלטרנטיבה טובה עבור משפחות המגיעות אל מלגה עם ילדים ומחפשים דירת נופש מרווחת עם מטבח לבישול עצמי. המלון מקבל ציונים טובים בדירוגי מלונות מומלצים במלגה למשפחות עם ילדים.

לבדיקת מחירים, פרטים והזמנת חדרים


סולסור מזקיטילה – Solsur Mezquitilla 

סולסור מזקיטילה, דירת נופש במלגה הנמצאת 9 דקות הליכה מחוף הים, מציעה למשפחות אינטרנט אלחוטי חינם ונוף לעיר. הדירה ממוקמת במרכז מלאגה, בבניין שנבנה ב-2010, נמצא 200 מטרים ממוזיאון תיסן כרמן ומרחק זהה מלאריוס קאלה.

דירת הנופש, המקבלת דירוגים גבוהים ברשימות מלונות מומלצים במלגה למשפחות עם ילדים, כוללת חדר שינה, מטבח ובו מיקרוגל וחדר אמבט עם מקלחת, כמו גם טלוויזיה עם מסך שטוח וערוצי לוויין.

קתדרלת מלאגה נמצאת 4 דקות הליכה מהמקום, ואילו מוזיאון פיקאסו ממוקם 500 מטרים בלבד ממנו. נמל התעופה של מלגה נמצא 8 קילומטרים מהמלון.

לבדיקת מחירים, פרטים והזמנת חדרים


פיסו חונטו אלמאר – Piso junto al mar y mejor comunicado

במרחק 9 דקות הליכה מהחוף, מקום האירוח פיסו חונטו אלמאר מציע יחידות נופש מצוידות היטב לחופשה משפחתית במלאגה הכוללות טראסה ואינטרנט אלחוטי ללא עלות. המקום נמצא במחוז Carretera de Cadiz במלאגה, 1.8 קילומטרים מלאריוס קאלה ו-1.9 קילומטרים ממוזיאון כרמן תיסן.

מקום האירוח כולל 5 חדרי שינה ממוזגים, פינת אוכל ומטבח המצויד במיקרוגל. גם טלוויזיה עם מסך שטוח נמצאת לנוחיות האורחים.

קתדרלת מלאגה ממוקמת 1.9 קילומטרים מהמקום, בעוד שמוזיאון פיקאסו נמצא 2.2 קילומטרים ממנו. שדה התעופה הקרוב נמצא 6 קילומטרים ממקום האירוח.

לבדיקת מחירים, פרטים והזמנת חדרים


מלון דירות מיראפלורס – Miraflores Apartment

מיראפלורס, בית דירות נופש הממוקם במלאגה, נבנה בשנת 2007 וממוקם 1.5 קילומטרים ממוזיאון כרמן תיסן. דירות הנופש ממוזגות וכוללות חדר שינה, טלוויזיה ומטבח עם מיקרוגל. מדובר על דירות נופש ממוזגות ונקיות המקבלות ציונים טובים בדירוגי מלונות מומלצים במלאגה למשפחות עם ילדים.

1.7 קילומטרים מהמקום נמצא קאלה לאריוס, ואילו קתדרלת מלאגה ממוקדמת 1.8 קילומטרים ממנו.

שדה התעופה של מלאגה נמצא 8 קילומטרים מהדירה.

לבדיקת מחירים, פרטים והזמנת חדרים


דירת חוף פדרה-גלחו – Apartamento Pedregalejo Beach

פדרה-גלחו, דירת נופש במלגה הממוקמת 3 דקות מהחוף, מציעה אינטרנט אלחוטי חופשי לאורחים ונוף מרהיב לעיר. עם מיקום מעולה במלאגה, 3.2 קילומטרים מחוף מאלאגטה ו-4.3 קילומטרים מאלקאבאזה, המקום כולל 3 חדרי שינה מאווררים, איזור ישיבה, מטבח, פינת אוכל וטלוויזיה עם מסך שטוח.

קרן פאבלו רואיז פיקאסו נמצאת 5 קילומטרים מהמקום, ואילו מוזיאון פיקאסו מרוחק 5 קילומטרים בלבד ממנו. שדה התעופה של מלגה נמצא 12 קילומטרים מהדירה, הזוכה לביקורות מצוינות ברשימות מלונות מומלצים במלאגה למשפחות עם ילדים.

לבדיקת מחירים, פרטים והזמנת חדרים

מלגה - מלונות מומלצים למשפחות
דירוג הגולשים 5 (1 הצבעה)
Sending

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל