אטרקציות במאלגה למשפחות

מאלגה ספרד – אטרקציות מומלצות לחופשה

מאלגה (או מלגה) היא אחת הערים התיירותיות בספרד, המרכז התיירותי של ריביירת קוסטה דל סול שבאנדלוסיה. אם אתם מתכננים חופשה במאלגה או להגיע אל מאלגה עם ילדים במסגרת טיול בספרד הכתבה הזו מיועדת עבורכם עם סקירה נרחבת של אטרקציות במאלגה ומידע למטייל

 הזמנת דילים למלגה  |  הזמנת דילים לסביליה  | הזמנת טיולים מאורגנים לספרד

מאלגה malaga היא עיר נמל ועיר נופש פופולרית בחבל אנדלוסיה שבדרום ספרד, בירתה של מחוז מאלגה והעיר הגדולה ביותר בחבל הארץ קוסטה דל סול (Costa del Sol). האקלים במאלגה הוא אקלים ים-תיכוני טיפוסי. מאלגה מציעה לנופשים חופשת חוף, אפשרויות לטיולי טרקים, אתרים ארכיאולוגיים, מוזיאונים לאמנות, שופינג מצויין ואוכל מעולה. מאלגה היא עיר פחות הומה ויותר רגועה מאשר מדריד או ברצלונה, אבל משמשת כמוקד תחבורה ראשי למטיילים היוצאים לנפוש בחבל קוסטה דל סול, העמוס בתיירים בחודשי הקיץ, ומשפחות רבות מגיעות אל מאלגה עם ילדים לחופשה משפחתית

חופשה במאלגה – עוד באותו נושא:

מאלגה, ספרד – רשימת מלונות מומלצים למשפחות

טיסות למאלגה – השוואת מחירים, איתור טיסות זולות וביקורת חברות תעופה

e-sim ו-sim לספרד – מידע וטיפים למטייל

תחבורה בספרד – מדריך למטייל

השכרת רכב במלגה ספרד – טיפים חשובים

כרטיסים לקבוצההכדורגל של ברצלונה

בשל היותה יעד שטוף שמש, בעל חופים חוליים, ובשל הפיתוח התיירותי הנרחב הכולל שפע של בתי מלון ויעדים המכוונים לתיירות, מאלגה מהווה יעד תיירותי מוצלח לחופשה משפחתית או כחלק מטיול בספרד – אך אל תטעו. מאלגה איננה רק יעד לנופשי החופים – יש בה מגוון עשיר של אתרים היסטוריים וארכיאולוגיים מעניינים ביותר, ומיקומה הגיאוגרפי היפהפה בתוך ספרד הופך אותה ליעד מבוקש ומוצלח לחופשה. מאלגה מפורסמת גם בשל היותה מקום הולדתו של האמן הספרדי הגדול פבלו פיקאסו.

מאלגה עם ילדים – אטרקציות תיירותיות במלאגה

אוטובוס התיירים של מאלגה בשיטת עלה ורד 

אוטובוס התיירים של מלאגה נוסע במסלול מעגלי מיוחד בין אטרקציות במאלגה כאשר הכרטיס, בשיטת "עלה ורד", מאפשר לכם לרדת בכל תחנה, לשהות בה כמה זמן שתרצו, ואז לחזור ולעלות שוב על האוטובוס הבא בתור ללא תשלום נוסף. נסיעה באוטובוס היא דרך נוחה במיוחד לראות את מאלגה עם ילדים והזדמנות לחזות בנופים הנפלאים של העיר מהקומה השנייה הפתוחה של האוטובוס ובלווית מדריך קולי. לאורך המסלול תוכלו לחזות בכל היעדים החשובים של מלאגה, ממקום הולדתו של פיקאסו ועד שוק הפרחים הפופולרי Mercado de las Flores.

מלאגה היא עיר יפהפיה וכרטיס הגישה שתקף ל-24 שעות על אוטובוס התיירים היא הזדמנות לראות את כל האטרקציות התיירותיות במלאגה. לאוטובוס יש שני מסלולים: הקו האדום והקו הירוק. בקו האדום יש מדריך קולי שיספק לכם פרטים חשובים על תולדותיה המרתקים של העיר, כולל הסבר על מקור שמה של הקתדרלה המרכזית של העיר, קתדרלת מלאגה 'La Manquita' – the one-armed lady. תוכלו לראות גם לראות את המקום בו פיקאסו נולד בדרככם למוזיאון פיקאסו.

רחובות יפים, שדרות ירוקות וימים שטופי שמש – למלאגה יש המון מה להציע למטייל והכרטיס הזה מבטיח שכל האטרקציות החשובות נגישות ללא הרבה מאמץ. תוכלו לרדת בנקודות השונות כדי לערוך ביקור במוזיאון, לראות אמפיתיטארון מן המאה השלישית, וגן בוטני יפהפה מן המאה ה-19, Jardin Botánico-Histórico.

להזמנת כרטיסים לאוטובוס התיירים של מאלגה

גן החיות של מאלגה  Bioparc Fuengirola

גן חיות הוא תמיד חוויה מעניינת בטיולי משפחות בחו"ל ואם אתם מגיעים אל מאלגה עם ילדים לא כדאי לפספס את הביופארק – גן חיות לגמרי מודרני אשר משתמש בחומות שקופות (במקום בכלובים עם סורגים) כדי להפריד בין החיות לבין המבקרים. יש כאן 4 אזורי מחייה ויותר מ-200 זנים נדירים של בעלי חיים.

4 האזורים הם דרום-מזרח אסיה (Southeast Asia), האי מדגסקר (Madagascar Island), אפריקה המשוונית (Equatorial Africa) והאוקיינוס ההודי (Indo-Pacific) .

במתחם אפריקה תראו היפופוטמים, במדגסקר למורים, אורנגוטנים בדרום מזרח אסיה ודרקון קומודו במתחם האוקיינוס ההודי, ויותר ממאה חיות פרוותיות ויצורים בעלי נוצה! זוהי אחת המבוקשות שבין אטרקציות במאלגה למשפחות ובעונת התיירות התורים עלולים להיות ארוכים כך שעדיף להזמין כרטיסים מראש בקישור.

גן החיות פועל על בסיס בר – קיימא ומעודד הגנה על חיות, צמחים ויערות טרופיים.

להזמנת כרטיסים לגן החיות של מאלגה

הספארי האפריקאי Selwo Aventura

אטרקציה חובה למשפחות המגיעות אל מאלגה עם ילדים – כאן תראו את הפיל האסיאתי הראשון שנולד בספרד, וכן צ'יטות, אריות, נמיות, צבועים מנוקדים, זברות, קיפודים, קרנפים לבנים ועוד – כל זאת במרחק של שעה נסיעה ממלאגה. סלוו אוונטורה מכיל למעלה מאלפיים בעלי חיים ומה שמייחד את המקום היא האפשרות להביט מלמעלה על החיות ממערכת של גשרים תלויים!

אם הילדים שלכם מתעניינים בבעלי חיים, נצלו את המפגשים המיוחדים עם שומרי החיות של הפארק המלווים בהסברים ובהאכלת בעלי החיים כדי לשאול שאלות.

למבט מלמעלה על המתחם האפריקאי, עלו על הגשר התלוי שמעל האגם הגדול של אפריקה (Great Lake of Africa') ונסו לאתר את הלינקס האיברי הניזון מהצמחייה השופעת. אולי תתפסו אותו בזמן שהוא מכרסם. זוהי דרך נהדרת לבלות יום חופשה מהנה בחוץ עם הילדים בזמן חופשה במאלגה או טיול בספרד. גם כאן התורים בקופות בכניסה עלולים להיות ארוכים בעונת התיירות ולכן מומלץ להזמין מראש כרטיסים בקישור.

להזמנת כרטיסים לספארי האפריקאי במלאגה

סלוו מרינה (Selwo Marina)

סלוו מרינה שבבנלמדנה מפגיש אתכם מקרוב עם כמה מבעלי החיים והציפורים המרשימים ביותר בעולם. בואו לצפות בהאכלת פנגווינים באי הקרח (Ice Island), צפו בדולפינים עושים סלטות ובידידיהם אריות הים במופע כוריאוגרפיה מיוחד, או פגשו את ציפורי האמזונס במופע הציפורים האקזוטיות. תמצאו את כל זה ב-Benalmádena's Selwo Marina  שבאנדלוסיה – קצת מחוץ למלאגה. אם אתם מתכננים טיול אל מאלגה עם ילדים זה בהחלט שווה את הנסיעה הקצרה.

במופע הדולפינים ואריות הים תצפו בדולפינים קופצים ובאריות ים דרום אמריקאיים. במופע הציפורים האקזוטיות תראו 'מפגן אווירי' של בעלי הנוצה מהאמזונס וב'אי הקרח' תוכלו להתרשם מאוכלוסיית הפנגווינים של המרינה, שהיא ביתם של פינגווינים מזנים שונים כגון הפינגווין המגלני, פינגווין ג'נטו, פינגווין מקרוני, פינגווין מלכותי ועוד.

להזמנת כרטיסים לפארק בעלי החיים סלוו מרינה

רכבל בנלמדנה (Cable Car Benalmádena)

אם אתם מעוניינים לשלב את התצפיות הטובות ביותר על נופי קוסטה דל סול (Costa del Sol) עם אחת האטרקציות המהנות של מאלגה למשפחות עלו על הרכבל הנוסע לבנלמדנה (Benalmádena) וחזרה ותוכלו לצפות בנוף המהמם מגבהים. בחודשי הקיץ, תוכלו גם לחזות כאן במופע הבזים או לצאת לטיול רגלי באחד ממסלולי ההרים.

כאן תוכלו לראות נופים הרבה יותר מעניינים ממה שמציע מבט רגיל מרחובות קוסטה דל סול. כדי להעריך באמת את היופי המהמם של המחוז, זוהי אטרקציה מאוד מומלצת שפורשת בפניכם את הנופים הפנורמיים בצורה מלאה. אבל לפני שאתם מחליטים לעלות על הרכבל, וודאו שיש לכם נעלי הליכה מתאימות לטיפוסי הרים.

בקיץ, תוכלו לצפות בציפורי הטרף הענקיות המקשטות את השמים, זאת בזמן שאתם נהנים ממופע בזים חינם שניתן לכם ע"י מאמנים מנוסים.

להזמנת כרטיסים לרכבל בנלמדנה

קמיניטו דל ריי Caminito del Rey – סיור מודרך

חופשה במלגה היא הזדמנות מצויינת לחצות את מה שנחשב פעם לגשר הולכי הרגל המסוכן ביותר בעולם עם מדריך טיולים מקומי. שביל אל קמיניטו דל ריי, ששופץ בשנת 2015 ומציע כיום שביל הליכה חדש ובטוח, משתרע על פני ערוץ ומבטיח נופים מדהימים ושבילים ברוחב של פחות ממטר בחלקיו. האם אתם אמיצים מספיק לאטרקציית החובה הזו של מלגה?

הגשר שוכן בתוך אחד מהנופים המרהיבים ביותר ברכס הרי מלגה וזוהי האטרקציה הטבעית המרגשת ביותר באנדלוסיה.

אם אתם מגיעים אל מלגה עם ילדים גדולים מספיק (או ללא ילדים) הביאו הרבה מים, נעלו את נעלי ההליכה שלכם והצטרפו למדריך שיוביל אתכם בשבילים המפחידים. עברו דרך ערוץ לוס גייטנוס (Los Gaitanes) וערוץ אל צ׳ורו El Chorro ולמדו איך נבנה המסלול שהמלך אלפונסו ה-13 חנך בשנת 1921.

להזמנת טיול מודרך בקמיניטו דל ריי

מופע הפלמנקו קליפא Kelipé Flamenco Show

מופע פלמנקו ספרדי באולם אינטימי שבו מופיעה להקת הפלמנקו הספרדית של מלאגה Kelipé. זהו המופע מס' 1 במלגה, ע"פ אתר התיירות TripAdvisor – חוויה אנדולוסית שלא תרצו להחמיץ.

קליפא היא תוצאה של חיים שלמים של מסירות לאמנות הפלמנקו, והיא ממוקמת במרכז מאוד מיוחד, ובניהולה של משפחת אמנים.

בלו ערב לצלילי גיטרה ספרדית וריקודי פלמנקו באולם חמים ואינטימי במלאגה. להקת קליפא מורכבת מחמישה אמנים כשרוניים הידועים במסירותם, בתשוקתם, בכישוריהם הטכניים וביכולת הפירוש שלהם. זהו מופע של פעם בחיים שמבטיח להפנט אתכם. אם אתם מגיעים אל מאלגה עם ילדים וודאו שהם גדולים מספיק כדי לא להפריע באמצע המופע.

להזמנת כרטיסים למופע הפלמנקו קליפא במאלגה

מוזיאונים במאלגה

מרכז פומפידו מלאגה – Centre Pompidou Málaga

מאלגה היא מקום הולדתו של האמן הדגול פיקאסו והעיר לא חסכה מאמצים לציין זאת ואף הציבה מבנה קובייה צבעונית מהממת לזכרה של האיש המסמל אותה בצורה כ"כ מכובדת. הקובייה בעלת המבנה הנועז והמעניין נמצאת ממש על חוף הים ומכילה בתוכה אוסף מודרני ועכשווי של יצירות המגיעות היישר ממרכז פומפידו של פריז.

טיול לאורך קו החוף הנאה של מלגה לכיוון הנמל יפגיש אתכם עם הפאנלים השקופים הצבעוניים של הקובייה המלוטשת, המוכרת למקומיים בכינוי El Cubo. מאלגה אמנם חבה את מעמדה כמוקד משיכה מעניין לתיירים בזכות המתאר הגיאוגרפי שלה, אבל פתיחתו של סניף זה של מרכז פומפידו הפריזאי – יחד עם לא מעט אטרקציות במאלגה – בהחלט סייע לחזק את מעמדה התיירותי ולשים אותה על המפה התרבותית. אם אתם מגיעים אל מאלגה עם ילדים זוהי הזדמנות להכיר להם מעט אומנות איכותית.

בתוך המוזיאון, אפשר להתרשם מתערוכות מצויינות המגיעות היישר ממרכז פומפידו שבפריז – דיוקנאות מאת פרידה קאלו ופרנסיס בייקון, היצירה המפורסמת של פיקאסו "כובע עם פרחים" (Flowered Hat), "האונס" (The Rape ) של רנה מגריט, וכן יצירות אמנות עכשווית, הכוללות את אמנית הקוספציה סופי קאלה (Sophie Calle) ויצירות רב-תחומיות של ברוס נוימן (Bruce Nauman).

האוסף העשיר של המקום, הכולל יצירות אמנות, פסלים, מתקנים וסרטים הופך ביקור במרכז פומפידו במלאגה לחוויה תרבותית מספקת ומעוררת השראה.

להזמנת כרטיסים למרכז פומפידו במאלגה

מויזאון כרמן תיסן מאלגה  Museo Carmen Thyssen Málaga

יש הרבה מה לראות במבנה זה מהמאה ה-16 שהוסב למוזיאון שמכיל כעת יצירות אמנות ספרדיות. האוסף הפרטי של כרמן תיסן כולל אמנות מהמאה ה-19 ומן המאה ה-20 המוקדמת, וכן יצירות אנדלוסיות. גולות הכותרת של המוזיאון כוללות יצירות של גויה, פיקאסו ועוד.

אם אתם מגיעים אל מאלגה עם ילדים גדולים מספיק כדי להתרכז במוזיאון ומחפשים בילוי שקט, הרחק מהשמש הלוהטת של דרום ספרד, נקו את הראש ובואו לצפות באמנות מהממת. יש כאן יותר מ-285 יצירות מהאוסף הפרטי של כרמן תיסן, הכוללות ציורי נוף נהדרים ודיוקנאות, שחלקן כל כך ריאליסטיות שהן נראות כמו צילומים!

תוכלו לראות כאן את 'קרב השוורים' של מריאנו פורטוני Bullfight Wounded Picador. (מלחמת שוורים), שהוא ללא ספק אחת היצירות החשובות ביותר שנוספו לאחרונה לאוסף של אמנות ספרדית מהמאה ה-19 של הדוכסית כרמן תיסן בורנמיסה, וכן עבודות של גויה, פיקאסו, "מזרקת רדינג"  (The Fountain of Reding) של גווילרמו גומז גיל ועוד.

להזמנת כרטיסים למוזיאון כרמן תיסן במאלגה

המוזיאון הרוסי במלאגה Russian Museum in Málaga

תאמינו או לא, האוסף של המוזיאון הרוסי במלאגה מצליח למלא מפעל טבק שלם! במבנה שהוסב למוזיאון תראו עבודות של איליה רפין, וסילי קנדינסקי וולדימיר טטלין בסניף הראשון מחוץ לרוסיה של המוזיאון הרוסי הלאומי של סנט פטרסבורג.

כל חובב אמנות יתרשם לא רק מהעבודות המוצגות כאן, אלא גם מהמקום עצמו. המפעל שגודלו 2,000 מ"ר, נבנה בסגנון רגינוליסטי  (regionalist) (אמנות הדוגלת בתיאור אזורי/מקומי) בשנות ה-1920, והוא כיום מקום משכנם של עבודות אמנות רוסיות מן המאות האחרונות, ועוד. ב- Tabacalera יש גם אולם אודיטוריום קטן, שלושה אולמות הקרנה שונים, ספרייה למקורות דיגיטליים וחדר קריאה.

בואו לספוג מגוון רחב של אמנות, מעבודות שההשראה שלהן היא בתקופה הביזנטית ועד ריאליזם חברתי מעורר מחשבה שיחזיר אתכם חזרה לתקופה הסובייטית.

על הקירות תלויות יצירות של קזימיר מלביץ', ולדימיר טטלין, וסילי קנדינסקי ומרק שגאל.

להזמנת כרטיסי כניסה למוזיאון הרוסי במאלגה

המוזיאון בבית הולדתו של פיקאסו  Picasso Birthplace Museum

חובבי אמנות? בואו לראות וללמוד על חייו של האמן הספרדי המפורסם פבלו פיקאסו בקאזה נטאל (Casa Natal ) – מקום הולדתו של אחד האמנים הגדולים ביותר בתולדות האמנות, שהיה גם פסל ומחזאי. כאן תמצאו תערוכות מכילות עבודות, זכרונות משפחתיים, ספרייה ואפילו שחזור של חדר עבודה מן המאה ה-19.

בית הולדתו של פיקאסו זכה למעמד של אתר מורשת עולמי כבר בשנת 1983. המוזיאון, שנבנה בשנת 1861, היה מעונו של פיקאסו עד שנת 1884.

כאןאפשר לחזות באיורים הגרפיים שלו שנוצרו בין 1931-1971, לראות את אוסף הספרים המאויירים שלו ועבודות מן המאה ה-19 המוצגות בספרייה, וכן שחזור של חדר העבודה שלו, שבו קרוב לוודאי הגה רבות מעבודותיו. אבל זה לא הכול – בנוסף לעבודות של פיקאסו, המוזיאון כולל גם יותר מ-3,500 דוגמאות של אמנות עכשווית של למעלה מ-200 אמנים, כולל מירו, כריסטו, בייקון, ברוס וארנסט, בין השאר, כך שמדובר באחת החשובות שבין אטרקציות במאלגה עבור חובבי אמנות.

בנוסף לזכרונות המשפחתיים ולחפצים השונים המוצגים לראווה, המוזיאון משמש גם כמרכז מחקר לחובבי אמנות.

להזמנת כרטיסים למוזיאון בבית פיקאסו במלאגה

מלגה - אטרקציות מומלצות
דירוג הגולשים 5 (1 הצבעה)
Sending

תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל