מידע על טיסות למלגה

טיסות למלגה ספרד – השוואת מחירים ועצות

לפני הזמנת טיסה למלגה – אחת מערי הנופש השוקקות של ספרד – מומלץ לקרוא את הכתבה הכוללת טיפים לאיתור טיסות זולות למלגה עם מנוע חיפוש להשוואת מחירי טיסות, ביקורת על חברות התעופה השונות המפעילות טיסות למלגה – החל מתנאי הכרטיס, מקום לרגליים, ארוחות ומערכת בידור במטוס, ועד לאפשרויות ביטול טיסה וכמות מטען מותרת – כולל טיפ מיוחד על הזמנת מונית מנמל התעופה במלגה למלון מראש

 הזמנת דילים למלגה  |  הזמנת דילים לסביליה  | הזמנת טיולים מאורגנים לספרד

מלגה היא עיר תוססת שנמצאת ברצועת החוף של ספרד קוסטה דל סול, אזור עשיר בעיירות נופש ומושלם לחופשת חוף קיצית. טיסה למלגה מישראל לוקחת בערך 5 שעות. כיום יש אפשרויות רבות של חברות תעופה שמפעילות טיסות למלגה מנתב"ג, בד"כ עם עצירת קונקשן. השתמשו במנוע החיפוש להשוואת מחירי טיסות לחו"ל כדי לאתר טיסות זולות למלגה במועדים הרצויים לכם:

חופשה במלגה – כתבות נוספות באותו נושא:

השכרת רכב במלגה ספרד – טיפים חשובים

מאלגה, ספרד – רשימת מלונות מומלצים למשפחות

sim ו-e-sim לספרד – מידע וטיפים למטייל

תחבורה בספרד – מדריך למטייל

טיפים לאיתור טיסות זולות למלגה באמצעות המנוע לחיפוש טיסות: ראשית, אם אתם מעוניינים בטיסה למלגה הלוך חזור ליחצו על הכפתור return בפינה השמאלית העליונה של מנוע החיפוש (במקום הלחצן one way המשמש לחיפוש טיסות בכיוון אחד בלבד). בפינה הימנית העליונה ביחרו את מספר כרטיסי הטיסה שאתם מעוניינים להזמין – כמה כרטיסי טיסה למבוגרים (adults) וכמה כרטיסי טיסה לילדים (infants). בשדה from, ודאו שמופיע שדה התעופה ממנו אתם מעוניינים לטוס (לנתב"ג – ודאו שמופיע בשדה זה tel aviv). בשדה to, כלומר יעד הטיסה, ודאו שמופיעה העיר malaga מלגה. בשדה departure הכניסו את התאריך בו אתם מעוניינים להזמין טיסה למלגה ובשדה return את התאריך בו אתם מעוניינים לטוס חזרה לישראל.

כרטיסים לקבוצההכדורגל של ברצלונה

טיסות למלגה – מידע כללי

נמל התעופה של מלגה, בין העמוסים ביותר של ספרד, הוא שדה התעופה הבינלאומי העיקרי המשרת את איזור קוסטה דל סול. זהו נמל תעופה מודרני עם מגוון של מסעדות וברים, שכולל בין היתר גם סטארבאקס, בתי קפה, מסעדות טאפאס, ברגר קינג ועוד. רוב החנויות (ויקטוריה סיקרטס, גאפ ועוד) נמצאות באיזור הזמין לנוסעים בלבד ולא באיזור הציבורי.

אם תרצו להעביר את ההמתנה לטיסה ממלגה חזרה בטרקלין הVIP (ואין בידיכם כרטיס טיסה למחלקת עסקים), תוכלו לקבל גישה לטרקלין בעלות של 28.7 אירו. (13.8 אירו לילדים). הטרקלין פתוח בין 6 בבוקר ל23:00 בלילה בד"כ, וכולל חטיפים, משקאות, מקומות ישיבה נוחים, מחשבים עם מדפסות ועוד. בטרמינל 2 יש איזור משחקים קטן לילדים.

בין השירותים העומדים לרשות הנוסעים: מספר כספומטים, עמדות להמרת מט"ח, סוכנויות השכרת רכב, אינטרנט אלחוטי ללא עלות ועוד.

בנמל התעופה של מלגה עוברים מספר קווי אוטובוסים שמגיעים למגוון יעדים בקוסטה דל סול, ביניהם תחנת האוטובוס הראשית של מלגה. כמו כן, במתחם יש תחנת רכבת שנמצאת על קו רכבת מקומי שמגיע לתחנה מרכזית יותר, ממנה יוצאות רכבות ליעדים שונים בספרד.

מחוץ לנמל התעופה תמיד יחכו לכם מוניות שמציעות מחירים לפי מונה או לפי תעריפים קבועים. אבל עדיף לא להסתמך על נהגי המוניות שמחכים לכם בשדה התעופה שעלולים להיות מפוקפקים אלא להזמין מראש באמצעות האינטרנט את השירות המומלץ של קיויטקסי שבו הנהג ימתין לכם ביציאה משדה התעופה עם שלט ששמכם כתוב עליו, והתשלום על הסעה משדה התעופה למלון נקבע מראש לפי מחירון שקוף ואמין. השתמשו בקישור לשירות הזמנת מונית משדה התעופה

טיסות ישירות למלגה

טיסות למלגה בסאן דור

נכון לכתיבת כתבה זו, סאן דור מבית אל על היא חברת התעופה היחידה שמציעה טיסות ישירות למלגה מת"א. לוח הזמנים הוא עונתי, וכרגע כולל כשתי טיסות למלגה כל שבוע מסוף מרץ ועד סוף אוקטובר, בדרך כלל בימי ראשון ורביעי.

בדרך הלוך, טיסות למלגה ממריאות מת"א ב18:05 ונוחתות במלגה ב22:50 בד"כ. בחזור, הטיסות ממריאות ממלגה בד"כ ב23:55 ונוחתות בחזרה בת"א ב06:05. מחירי טיסה למלגה בסאן דור מתחילים מכ236$ לכיוון.

כרטיס הטיסה כולל שליחת מזוודה אחת במשקל של עד 23 ק"ג לתא המטען ועלייה למטוס עם תיק קטן (עד 8 ק"ג) והגשת ארוחה קלה במהלך הטיסה. המטוסים כוללים מערכות בידור, אך תאלצו לרכוש אוזניות בתשלום על מנת ליהנות מהן. כמו כן, בטיסות סאן דור למלגה יש עגלת דיוטי פרי עם מגוון מוצרי בישום וקוסמטיקה, משקאות, שוקולדים, מתנות ועוד. תוכלו גם להזמין מראש מוצרים באתר ולקבל אותם בטיסה.

אם תרצו, תוכלו לשדרג  את המושב שלכם בזמן הצ'ק אין, בתשלום כמובן, למושב מועדף (מושב מרווח יותר במחלקת תיירים) או למושב במחלקת עסקים. בנוסף, סאן דור מאפשרת לנוסעיה לרכוש מושב אקסטרה דרך מוקד השירות או סוכן הנסיעות.

אם הטיסה שלכם היא עם קוד LY ואתם חברי מועדון הנוסע המתמיד של אל על, תוכלו ליהנות מהטבות וצבירת נקודות גם בטיסות סאן דור.

אם אתם טסים אל מלגה עם תינוק ומעוניינים להשתמש במושב בטיחות, תצטרכו לרכוש עבורו מושב נפרד בתעריף של כרטיס טיסה לילד דרך מוקד השירות או דרך סוכן הנסיעות. כמו כן, נוסעים למלגה עם תינוק רשאים להביא איתם עגלה עד לפתח המטוס. במהלך הטיסה, היא תאוחסן בתא המטען. צוות הדיילים יוכל לחמם עבורכם מזון לתינוקות ולספק לכם מים חמים. כמו כן, בתאי השירותים יש משטח החתלה.

טיסות זולות למלגה עם קונקשן

טיסות למלגה באליטליה           

בעת חיפוש טיסות זולות למלגה חברת אליטליה, חברת התעופה הלאומית של איטליה, ממשיכה פעם אחר פעם להופיע כאחת התוצאות הזולות והנוחות ביותר. מחירי טיסות למלגה באליטליה מתחילים מכ133$ לכיוון.

הטיסה כוללת עצירת ביניים בנמל התעופה לאונרדו דה וינצ'י-פיומיצ'ינו, שדה התעופה של רומא. שימו לב שאורך טיסה לרומא מת"א כשלוש שעות וחמישים דקות, ומרומא למלגה כשעתיים וארבעים דקות. השירות בטיסות בקו זה כולל כיבוד ומשקאות, אך לא כולל מערכת בידור בד"כ.

אליטליה מציעה מספר סוגי כרטיסי טיסה למלגה לבחירה בעת ההזמנה. כל כרטיסי מחלקת התיירים כוללים שליחת מזוודה במשקל של עד 23 ק"ג לתא המטען ועלייה למטוס עם תיק קטן. השוני העיקרי ביניהם הוא הגמישות בתנאי ההזמנה:

כרטיס הEconomy Saver לא כולל אפשרות לשינויים או ביטולים. כרטיס הEconomy Classic כולל אפשרות לשינוי בעד עמלה, אך לא כולל אפשרות לביטול. כרטיס הEconomy Flex הוא כמובן הגמיש והיקר מבין השלושה, ומאפשר לבצע שינויים בהזמנה ללא עמלה (ייתכן שיחול חיוב על הפרש מחירים).

מחלקת העסקים של אליטליה מאפשרת לנוסעיה לשלוח לתא המטען שתי מזוודות (32 ק"ג כל אחת) וליהנות ממושבים נוחים, מבחר יין משובח, תפריט אוכל מושקע, מסלול צ'ק אין מהיר וגישה לטרקלין העסקי ברומא.

אם אתם מטיילים למלגה עם תינוק, תוכלו לבחור אם לרכוש עבורו מושב נפרד או לא. מושב נפרד לתינוק יעלה כמו מושב לילד, ויאלץ אתכם להביא מושב בטיחות תקני לטיסה. נוסעים שטסים אל מלגה עם ילדים עד גיל 11 רשאים להביא לטיסה עגלה במידת הצורך.

טיסה למלגה בטורקיש איירליינס

אפשרות נוספת להזמנת טיסה למלגה היא חברת התעופה הלאומית של טורקיה, טורקיש איירליינס, שמציעה גם היא טיסות זולות למלגה בתדירות גבוהה. הטיסות כוללות עצירת ביניים בנמל התעופה אטאטורק שבאיסטנבול, נמל תעופה גדול שכולל מגוון של מסעדות, בתי קפה ושירותים לנוסע. אורך הטיסה לאיסטנבול מת"א כשעתיים ועשר דקות, ומאיסטנבול למלגה כארבע שעות וארבעים דקות. מחיר טיסה למלגה בטורקיש מתחיל מכ403$ לכרטיס הלוך חזור.

בעת ההזמנה תוכלו לבחור בין מחלקת תיירים למחלקת עסקים, כאשר בכל מחלקה תוכלו לבחור בין כרטיס גמיש או חצי-גמיש. הכרטיס הגמיש לא כולל עמלות על שינויים (ייתכן שיחול חיוב על הפרשי מחירים), לעומת הכרטיס החצי גמיש בו כל שינוי כרוך בעמלה.

נוסעי מחלקת תיירים יכולים לשלוח לתא המטען מזוודה במשקל של עד 20 ק"ג, ולעלות למטוס עם תיק קטן במשקל של עד 8 ק"ג. נוסעי מחלקת עסקים, לעומת זאת, יכולים לשלוח מזוודה של עד 30 ק"ג לתא המטען ולעלות למטוס עם שני תיקים קטנים. טורקיש איירליינס מציעה שירות מלא במהלך טיסה למלגה שכולל ארוחה ומערכת בידור שמשתנה לפי סוג המטוס. אם יש לכם צורך בארוחות מיוחדות (ארוחות כשרות, צמחוניות ועוד…), אל תשכחו להזמין אותן מראש (עד 24 שעות לפני הטיסה). מרווח הרגליים במחלקת תיירים הוא כ78 ס"מ.

נוסעים שטסים לספרד עם תינוק יכולים לבחור בין כרטיס לתינוק במחיר מיוחד (ללא מושב נפרד), או כרטיס שכולל מושב נפרד בתעריף של כרטיס לילד (יהיה עליהם להביא מושב בטיחות תקני במקרה של מושב נפרד).

טיסות למלגה
דירוג הגולשים 5 (1 הצבעה)
Sending

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל