השכרת רכב בולנסיה סניפים

השכרת רכב בולנסיה – השוואת מחירים ומידע למטייל

לפני הזמנת השכרת רכב בולנסיה בספרד מומלץ מאוד לקרוא את הכתבה הזו – היא יכולה לחסוך לכם מאות שקלים והרבה שאלות, באמצעות מנוע חיפוש מיוחד שיבצע עבורכם השוואת מחירים בין חברות השכרת רכב בולנסיה ויאתר עבורכם את המחירים הכי זולים על מיגוון רחב של מכוניות, וגם המלצות וטיפים חשובים למטייל על חופשה בולנסיה עם רכב שכור ועל נהיגה בולנסיה (כולל סרטון וידאו)

  דילים לולנסיה  |  דילים לפלמה דה מיורקה  |  הזמנת טיולים מאורגנים לספרד

כדי לאתר השכרת רכב בולנסיה במחיר הכי זול השתמשו במנוע החיפוש להשוואת מחירי השכרת רכב בעולם אשר בדף זה. תוך דקה, בתהליך קצר ופשוט, תוכלו לראות את המחירים השונים של סוכנויות השכרת רכב בולנסיה ולבחור את הדיל הכי משתלם – פשוט מלאו את תיבת החיפוש למטה, ובשדה "ארץ" בחרו את ספרד. בשדה עיר בחרו את ולנסיה valencia ואז בשדה "תחנה" בחרו את המיקום הספציפי אליו תרצו להזמין השכרת רכב בולנסיה מתוך האפשרויות הכוללות השכרת רכב בנמל התעופה בולנסיה, בתחנת הרכבת, בעיר התחתית ועוד. לסיום, מלאו את התאריכים המדוייקים בהם תרצו להזמין השכרת רכב בולנסיה וליחצו "חפש" כדי לראות את תוצאות השוואת המחירים

חופשה בולנסיה – עוד באותו נושא

ולנסיה – בתי מלון מומלצים עם ילדים בספרד

טיסות לספרד – טיפים למטייל והשוואת מחירים

השכרת רכב בולנסיה – השוואת מחירים ומידע למטייל

כרטיסים למשחקי כדורגל של ולנסיה – המדריך המלא

e-sim ו-sim לספרד – מידע וטיפים למטייל

השכרת רכב בולנסיה – עוד המלצות למטייל

העיר ונלסיה, השוכנת בחופה המזרחי של ספרד, היא שילוב שוקק חיים של ישן וחדש. העיר התוססת הזו, מוקד מדהים של היסטוריה, חיי לילה מגוונים וחידושים ארכיטקטוניים מודרניים, היא העיר השלישית בגודלה בספרד. בתור עיר עם חוף ים, בחופשה בולנסיה לעולם אינכם רחוקים מחוף קסום שבו אפשר לשבת להירגע. העיר מוכרת כמקום הולדתה של הפאייה, המאכל הלאומי של ספרד, והתרבות הגסטרונומית העשירה הזו ניכרת ברחובות ולנסיה המנוקדות במסעדות.

השכרת רכב בולנסיה היא דרך נהדרת להפוך חופשה בולנסיה לטיול בספרד ולראות את האזור הסובב. האזור הכפרי שסביב ולנסיה, המרוחק מקו החוף ומחופי העיר, הוא מקום בו תמצאו כמה מהנופים הירוקים והעשירים ביותר בספרד.

לפני השכרת רכב בולנסיה אולי תרצו לצפות בסרטון הוידאו אשר מתעד נהיגה בולנסיה –

השכרת רכב בולנסיה – מידע חשוב

זמן ההשכרה הממוצע של השכרת רכב בולנסיה הוא 7-8 ימים. באופן לא מפתיע, כמו ברוב העולם, התקופה הפופולרית ביותר להשכיר רכב בולנסיה היא באוגוסט, בעונת החופשה, כאשר משפחות רבות מכל העולם מגיעות אל ולנסיה עם הילדים לחופשת הקיץ. בתקופה זו, כדאי לךהזמין השכרת רכבים בולנסיה זמן רב מראש.

חברת השכרת הרכב בולנסיה אשר נחשבת מומלצת במיוחד וזוכה לביקורות טובות מתיירים כסוכנות השכרת רכב אשר מציעה תמורה טובה במיוחד עבור המחיר, ולדעת רבים נחשבת גם חברת השכרת הרכבים הזולה ביותר בוולנסיה,היא Firefly

אם אתם מגיעים אל ולנסיה בטיסה המקום הנוח ביותר לאסוף ממנו את הרכב המושכר הוא נמל התעופה של ולנסיה, במרחק של כ-9 ק״מ ממערב למרכז ולנסיה. יש שורה של חברות להשכרת רכב בשדה התעופה בולנסיה מהן ניתן לבחור (השתמשו במנוע להשוואת מחירי השכרת רכב שלמעלה). אם אתם אוספים את הרכב בנמל התעופה, דלפקי סוכנויות השכרת הרכב נמצאים בתוך בניין הטרמינל ורכבים נאספים בחניון הרב-קומתי.

נמל התעופה ולנסיה אינו הלוקיישן היחיד שבו אפשר להזמין השכרת רכב בולנסיה. אם אתם מעדיפים, תחנת הרכבת המרכזית גם משמשת כמקום איסוף.

היו מודעים למדיניות השונה בנושא דלק בין חברות השכרת רכב שונות בולנסיה. מדיניות מסוג ׳קבל מיכל מלא והחזר מיכל מלא׳ היא הבחירה החסכונית ביותר. זה אומר שאתם שאתם מקבלים מיכל דלק מלא בזמן איסוף הרכב ותצטרכו להחזיר אותו עם מיכל מלא באותה מידה, אל תשכחו לעצור לתידלוק לפני החזרת הרכב ותכננו את זמן ההחזרה בהתאם.

כדאי לנסות לשכור רכב בחו"ל אונליין מספיק זמן מראש כדי להימנע ממתח של הדקה האחרונה שעלול לחבל בהנאת חופשתכם.

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל