מבצעי השכרת רכב

מבצעים להשכרת רכב – כל המידע

איך לשכור רכב בזול? רוצים להבין איך למצוא מבצעי השכרת רכב בחו"ל או בארץ ולוודא שאתם לא מפספסים אפשרויות של הנחות על השכרת רכב? הכתבה הבאה נועדה עבורכם והיא כנראה תחסוך לכם לפחות כמה מאות שקלים בעלויות רכב שכור

מבצעי השכרת רכב יש לא רק בבלאק פריידי או ביום הרווקים הסיני. חברות רבות מציעות הנחות וקודים להשכרות רכב מעת לעת, בין אם לכלל סוגי הרכב או לסוגי רכב מסוימים ובין אם לזמן מוגבל או באופן קבוע. מבצעים והנחות להשכרת רכב ניתן למצוא בעיקר מחוץ לעונות התיירות ונדיר לקבל הנחות משמעותיות כשמדובר בתקופה בה עונת התיירות בשיאה. הדרך הכי פשוטה וקלה למצוא במהירות מבצעים על השכרת רכב היא באמצעות מנוע השוואת המחירים הבינלאומי להשכרת רכב בארץ ובעולם המופיע כאן למטה ומתעדכן אוטומטית במחירים (כולל מבצעים והנחות) של חברות השכרת הרכב שנחשבות אמינות ומוכרות –

השכרת רכב בחו"ל – מנוע חיפוש והשוואת מחירים

הנחות על השכרת רכב – הסבר כללי

קודים והנחות להשכרת רכב הם בדרך כלל לזמן מוגבל, ולעיתים לסוגי רכב מסוימים או ליעדים מסוימים. לעיתים ההנחות הן קבועות להשכרת רכב לסוף שבוע או לתקופות ארוכות. הנחות להשכרת רכב לתקופה ארוכה הן נפוצות, ותגלו בדרך כלל שככל שהשכרת הרכב לטווח ארוך יותר כך המחיר היומי זול יותר, לעומת השכרת אותו הרכב לתקופה קצרה.

לפני שאתם מזמינים השכרת רכב ודאו שאתם מעודכנים במבצעים הכי שווים של החברות המציעות השכרת רכב ביעד שלכם. חברות שונות מציעות הנחות להשכרת רכב ומחירים אטרקטיביים במספר מקרים, כמו למשל: השכרת רכב לסוף שבוע במחיר קבוע , הנחות להשכרות רכב מסוג מסוים, הנחות ללקוחות כרטיסי אשראי מסוימים או חברי מועדונים כאלו ואחרים, מבצעים והנחות להשכרת רכב בחו"ל ועוד.

החברות השונות לעיתים מקדישות עמוד מיוחד למבצעים או לקודי הנחה להשכרות רכב אותו הן מעדכנות מדי פעם. אך כדי למצוא בקלות את המחירים הכי זולים להשכרת רכב בישראל  או בחו"ל, אנחנו מעדיפים להשתמש באתר השוואת המחירים רנטלקארס, שמאפשר לנו לערוך השוואת מחירים בין חברות להשכרת רכב מסביב לעולם וגם בארץ.

יתרון נוסף לאוהבי הנחות ומבצעים הוא שבאתר רנטלקארס שולחים לכם באופן שוטף למייל דילים של הדקה התשעים, מבצעים מיוחדים להשכרת רכב, שדרוגים בחינם ועוד (פשוט נרשמים בעמוד המבצעים עם כתובת המייל).

קודי ההנחה והלינקים למבצעים מתעדכנים ממש כל הזמן כך שכדאי להיכנס למיילים ששולחים לכם מהאתר ולהתעדכן במבצעים החדשים כדי לוודא שלא פספסתם כלום ואתם משלמים את המחירים הכי זולים על השכרת רכב ולא יותר.

בעזרת רנטלקארס, למשל, קיבלנו מבצעים שכוללים הנחות להשכרת רכב במספר חברות ובמספר יעדים: 15% הנחה על השכרת רכב באיטליה – או בריטניה ושוויץ – עם חברות להשכרת רכב כמו יורופקאר, B-RENT ועוד, או 10% הנחה על כל היעדים!

איך משתמשים בקוד הנחה להשכרת רכב? עם חברת רנטלקארס זה פשוט, הקודים נשלחים אליכם למייל לאחר ההרשמה ובעמוד התשלום אתם מדביקים את הקוד ששלחו לכם. פרט חשוב שכדאי לזכור הוא שבחלק גדול מהדילים להשכרת רכב שמופיעים באתר קיימת אפשרות לביטול חינם עד יומיים לפני איסוף הרכב, תנאי חשוב במיוחד בתקופות כאלו.

כדי למצוא את המחיר הכי זול להשכרת רכב כדאי לערוך השוואת מחירים חכמה. השוואות מחירים להשכרת רכב ניתן לבצע בעזרת מנוע רנטלקארס, בעזרת הזנה פשוטה של היעד ותאריך השכרת הרכב. לאחר לחיצה על חיפוש תקבלו הצעות להשכרת רכב ממגוון חברות באיזור ולמגוון סוגי רכבים.

כדי לקבל את קודי ההנחה ולהתעדכן לגבי מבצעים להשכרת רכב, כדאי קודם להירשם לקבלת עידכונים מרנטלקארס גם אם אתם לא מחפשים השכרת רכב ברגע זה.

לאחר שקיבלתם את תוצאות החיפוש להשוואת המחירים להשכרת רכב, כדאי לעבור על הפרטים החשובים של כל הצעה, כמו סוג תיבת ההילוכים, הביטוחים הכלולים במחיר, תנאי השכרת הרכב, מספר הנוסעים ועוד. אל תשכחו שלמחיר שמוצג בשלב החיפוש תתווסף ההנחה שתוסיפו בשלב ההזמנה במידה ויש לכם קוד הנחה להשכרת רכב.

לחצו על "הזמן עכשיו" לאחר שמצאתם את הרכב המתאים, ולאחר הזנת פרטי הנהג ופרטי הנסיעה תקבלו לרוב באופן מיידי אישור הזמנה (לעיתים צריך לחכות לאישור של חברת השכרת הרכב), ותוכלו לנהל את ההזמנה באתר ולהיעזר בשירות הלקוחות של רנטלקארס בעת הצורך.

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל