השכרת רכב בחוץ לארץ באוקרניה

השכרת רכב באוקראינה – השוואת מחירים ועצות

אם אתם מתכננים טיול באוקראינה ושוקלים השכרת רכב באוקראינה אל תוותרו על הכתבה הבאה: מנוע השוואת המחירים להשכרת רכב בחו"ל יחסוך לכם מאות שקלים, ולא פחות חשוב – טיפים וסרטון וידאו על נהיגה באוקראינה, מידע על ביטוח רכב באוקראינה ועל חוקי התנועה, ומדריך שימושי לנהג על חנייה באוקראינה, תחנות דלק, מהירות מותרת ועוד

שוקלים להזמין השכרת רכב באוקראינה? זה יכול להיות הרבה יותר זול ממה שחשבתם בעזרת מנוע השוואת המחירים המתקדם לתעריפי השכרת רכב בחו"ל אשר יאתר עבורכם את המחירים המשתלמים ביותר עבור השכרת רכב באוקראינה ויחסוך לכם מאות שקלים. השימוש במנוע השוואת המחירים קל: פשוט מלאו את הטופס למטה: ביחרו בשדה ארץ את אוקראינה, ולאחר מכן ביחרו את העיר בה תירצו להזמין השכרת רכב באוקראינה – רשימת הערים כוללת את קייב, אודסה, דנייפרפטרובסק, חרקוב, לבוב, דונצק ועוד – ביחרו תחנת איסוף בתוך העיר והזינו את התאריכים בהם אתם מעוניינים להזמין השכרת רכב באוקראינה. לסיום ליחצו "חפש" וקבלו השוואת מחירים בין חברות השכרת הרכב באוקראינה הנחשבות אמינות ומקיימות שירות לקוחות באנגלית עבור מיגוון דגמי רכב

השכרת רכב באוקראינה מנוע חיפוש והשוואת מחירים

חופשה באוקראינה – עוד מידע למטייל

טיסות לאוקראינה – השוואת מחירים ומידע למטייל

אוקראינה עם ילדים – אטרקציות מומלצות ומידע למטייל

השכרת רכב באוקראינה – מידע כללי

אוקראינה היא מדינה גדולה במזרח אירופה, בין רוסיה להונגריה, פולין, בלארוס, סלובקיה, מולדובה ורומניה. מבחינת תיירות ישראלית, אוקראינה ידועה בעיקר בגלל העיירה אומן בה נקבר רבי נחמן מברסלב, אשר כל שנה רבבות ישראלים מגיעים אלייה להשתטח על קברו, ולכן רבים מחפשים השכרת רכב באומן או השכרת רכב בקייב – עיר הבירה של אוקראינה  אשר מהווה יעד תיירותי תוסס בפני עצמה. פרט לכך ולאלפי ישראלים ממוצא אוקראיני או פולני המגיעים לטיולי שורשים בערים כמו לבוב, חרקוב או אודסה, יש לאוקראינה גם רצועת חוף תיירותית לאורך חופי הים השחור הידועה בשל נופים מרהיבים. השכרת רכב באוקראינה מומלצת מאוד אם אתם מעוניינים לצאת מהערים הגדולות של אוקראינה כמו קייב או אודסה ולא להיות תלויים במערכת התחבורה הציבורית של אוקראינה אשר יש לה עוד הרבה מה להשתפר.

השכרת רכב בקייב יכולה לסייע לכם להספיק ליהנות מכל האטרקציות הרבות של בירת אוקראינה, גם אם אתם נמצאים בחופשה קצרה בקייב ולא בטיול מקיף באוקראינה. עוד אתר תיירותי פופולרי באוקראינה הוא האי קרימאה שבים השחור, אתר תיירותי בו מאוד מומלץ להזמין השכרת רכב כדי לטייל בו כראוי.

השכרת רכב באוקראינה – דרישות סף

כדי לנהוג באוקראינה חובה על תיירים להחזיק ברישיון נהיגה בינלאומי, אשר ניתן להוציא בעלות של כמה עשרות שקלים אצל זכיינים שונים ברחבי ישראל. כדי להזמין השכרת רכב באוקראינה על הנהג הרשום להיות לפחות בגיל 20 ושלרישיון הנהיגה שלו יהיה ותק של שנה לפחות. בד"כ על נהגים צעירים מתחת לגיל 22 לשלם תוספת מחיר "עמלת נהג צעיר", ויש קטיגוריות מסויימות של כלי רכב (בעיקר רכבי יוקרה ומכוניות מנהלים) אשר לא יושכרו בכלל לנהגים צעירים, אבל נושא זה משתנה בין חברות שונות המספקות שירותי השכרת רכב באוקראינה וכדאי לבדוק אותו ספציפית.

הגבלות על השכרת רכב רכב באוקראינה

בהזמנת השכרת רכב באוקראינה ברוב המיקרים אפשר לצאת איתו מאוקראינה למדינות מערב אירופה וכן לכמה מהמדינות השכנות כמו הונגריה או סלובקיה. אפשרות כזאת, של השכרת רכב באוקראינה ויציאה איתו לטיול במדינות שכנות, חייבת להיות מתואמת מראש עם חברת השכרת הרכב כדי להסדיר נושאים משפטיים וענייני ביטוח רכב ותהיה כרוכה בתוספת תשלום.

יש אפשרות של "השכרת רכב באוקראינה לכיוון אחד" בתוך אוקראינה – כלומר, להזמין השכרת רכב בקייב ולהחזיר את הרכב השכור בעיר אחרת כמו לבוב, ברוב החברות יידרשו על כך תוספת מחיר.

בחברות השכרת רכב מסויימות באוקראינה, בעיקר החברות הבינלאומיות להשכרת רכב בחו"ל כמו הרץ או אביס, אפשר להזמין גם השכרת רכב בכיוון אחד מאוקראינה ליעד בינלאומי אחר, כלומר להזמין השכרת רכב באוקראינה, לטייל עם הרכב באירופה ולהחזיר אותו במדינה אחרת כמו גרמניה. שירות זה כרוך בד"כ בתוספת תשלום גדולה ולא זמין בכל סוגי הרכבים.

נהיגה באוקראינה

הנהגים באוקראינה נחשבים לידועים לשמצה ופרועים במיוחד יחסית לאוקראינה ויש בה שיעור גבוה של תאונות דרכים, אך הנהיגה באוקראינה איננה כ"כ קשה כפי שרבים מתארים לעצמם. צפו בסרטון הוידאו המאגד טיפים לתיירים על נהיגה באוקראינה שיסייע לכם להתכונן

נהיגה באוקראינה – חוקי התנועה

באוקראינה נוהגים בצד ימין של הכביש, כמו בישראל. בזמן נהיגה באוקראינה אסור לנהג להחזיק ביד טלפון נייד. באוקראינה חובה להדליק את פנסי הרכב בכל שעות היממה וכל עונות השנה.

המהירות המותרת באוקראינה היא עד 60 קמ"ש בשטח בנוי, עד 90 קמ"ש בכבישים בינעירוניים, ועד 130 קמ"ש בכבישים המהירים.

נהיגה באוקראינה – מידע שימושי לנהג

אין באוקראינה כבישי אגרה. רוב תחנות הדלק באוקראינה פתוחות החל מ 8:00 בבוקר עד 22:00 בלילה, אבל לאורך הכבישים המהירים אפשר גם למצוא תחנות דלק שפתוחות 24 שעות ביממה. בענייני חנייה, אוקראינה היא אתגר גדול כי הנהגים האוקראינים חונים איפה שבא להם בלי חשבון ובהחלט יכולים פשוט לחסום אתכם. יש באוקראינה גם בעיה רצינית של פריצות לרכבים אז עדיף לחנות בחניונים ציבוריים בתשלום שנחשבים לבטוחים יותר, וגם אז אל תשאירו חפצי ערך באוטו.

השכרת רכב באוקראינה – ביטוח רכב

נושא ביטוח הרכב עבור רכבים מושכרים שונה מאוד בין חברת השכרת רכב באוקראינה אחת לאחרת כך שכדאי לבדוק את האותיות הקטנות לפני שמזמינים. ברוב המיקרים תעריפי ההשכרה כוללים כיסוי ביטוח מוגבל נגד נזק כתוצאה מתאונה או גניבת הרכב. ברוב המיקרים אפשר לרכוש כיסוי נוסף המגביל גם את סכום ההשתתפות העצמית.

כעיקרון, אותו ביטוח שרכשתם מחברת השכרת הרכב באוקראינה יהיה תקף גם במדינות אחרות אליהן תצאו עם הרכב השכור, בתנאי שתיאמתם מראש את היציאה מאוקראינה עם חברת השכרת הרכב.

השכרת רכב באוקראינה
דירוג הגולשים 4 (2 הצבעות)
Sending

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל