השכרת רכב ביוון

השכרת רכב ברודוס יוון

אם אתם מעוניינים להזמין השכרת רכב ברודוס הכתבה הבאה תחסוך לכם מאות שקלים והרבה זמן וטירחה – יחד עם מנוע השוואת המחירים המתוחכם שיאתר עבורכם את המחירים הזולים ביותר מכל חברות השכרת הרכב ברודוס אספנו גם טיפים חשובים ומידע שימושי על נהיגה ועל השכרת רכב ברודוס, כולל סרטון וידאו המדגים נהיגה ברודוס

הזמנת דילים לרודוס   |   הזמנת דילים ליוון   |   הזמנת טיולים מאורגנים ליוון

השכרת רכב ברודוס היא דרך מושלמת לחוות את האי היווני הקסום. אפשר לשכור רכב ברודוס במחירים משתלמים בהרבה ממה שחשבתם באמצעות מנוע השוואת המחירים לתעריפי השכרת רכב ברודוס, שיחסוך לכם מאות שקלים.

השכרת רכב ברודוס יוון – מנוע חיפוש והשוואת מחירים

התהליך פשוט – מלאו את הטופס למטה, בשדה "ארץ" בחרו את יוון ולאחר מכן בשדה עיר ביחרו את rhodes (רודוס באנגלית). לאחר מכן עליכם לבחור היכן תירצו להזמין השכרת רכב ברודוס מבין כמה תחנות איסוף בשדה "תחנה" – שדה התעופה של רודוס שהוא המיקום הנוח היותר עבור רוב התיירים, אך ישנן עוד תחנות רבות כמו נמל רודוס, העיר רודוס, העיר פאליראקי, מלון אימפריאל בכפר לינדוס, הערים לארדוס ולאליסוס, ועוד אפשרויות. לסיום הכניסו את התאריכים בהם אתם מעוניינים להזמין השכרת רכב ברודוס וליחצו "חיפוש" – כל מה שנותר הוא לבחור את ההצעה במחיר הזול ביותר עבור דגם הרכב בו אתם מעוניינים, כאשר מנוע השוואת המחירים יאתר עבורכם את המחירים המשתלמים ביותר בהשוואת מחירים בין כל חברת השכרת רכב ברודוס הנחשבת אמינה ומספקת שירות לקוחות באנגלית.

השכרת רכב ברודוס בזול – השוואת מחירים

כדי להשכיר רכב ברודוס שביוון במחיר אטרקטיבי, ישנם מספר פעולות שחשוב לבצע. ראשית ובראשונה, יש לערוך השוואה מחירים מקיפה ויסודית מבין החברות השונות המספקות שירותי השכרת רכב ברודוס. בדיקה במספר מנועי חיפוש עשויה לחשוף פערים משמעותיים ביותר, העשויים להגיע לעשרות ואף מאות שקלים, בין ההצעות השונות. באמצעות השוואה זו, תוכלו לזהות באופן מהיר ויעיל את ההצעה האופטימלית עבור הצרכים והתקציב שלכם.

חברת אופרן הישראלית בולטת כאחת מהבחירות המשתלמות והמומלצות ביותר להשכרת רכב ברודוס, וזאת הודות לשיתופי הפעולה ההדוקים שפיתחה עם ספקי ההשכרה המובילים באי. קשרים אלו מאפשרים לאופרן להציע ללקוחותיה את הסטנדרטים הגבוהים ביותר מבחינת איכות השירות והאמינות. בנוסף, החברה מעניקה אפשרות לרכישת ביטוח לביטול השתתפות עצמית במרבית היעדים בהם היא פועלת, כאשר במקרים בהם הלקוח בוחר שלא לרכוש כיסוי זה, סכום ההשתתפות העצמית שיידרש יהיה נמוך באופן יחסי.

יתרון בולט נוסף שמספקת אופרן הוא תכנית "אופרן פלוס" – פוליסת ביטוח מקיפה המכסה את עלות ההשתתפות העצמית במצבים בהם לא נרכש ביטול השתתפות עצמית מראש. תכנית זו מרחיבה את הכיסוי הביטוחי גם לנזקים הנגרמים לשמשות, צמיגים ומראות צד.

בחירה בשירותיה של חברת אופרן להשכרת רכב ברודוס מהווה ערובה לחופשה רגועה ונטולת דאגות. השילוב המנצח של רמת שירות גבוהה במיוחד ומערך כיסוי ביטוחי נרחב, מאפשר למטיילים ליהנות מהחוויה המושלמת באי היווני, ללא חשש מחיובים מפתיעים או טיפול לקוי מצד נותן השירות.

להשוואת מחירי השכרת רכב ברודוס עם אופרן

"פאפם פאפם" הישראלי מהווה תוספת מבורכת עבור גולשים המחפשים השוואת מחירים להשכרת רכב ברודוס וביוון בפרט. האתר, אשר החל את פעילותו באוגוסט 2021, מציע ממשק משתמש ידידותי ונוח המאפשר השוואה בין הצעות ממגוון רחב של אתרים ומקורות, וזאת ללא הפרעה של פרסומות מיותרות או גורמים מסיחי דעת.

הערך המוסף הבולט של פאפם פאפם טמון בעובדה כי מדובר במנוע החיפוש הראשון מסוגו, המשלב תחת קורת גג אחת הן הצעות אטרקטיביות מאתרי השכרה בינלאומיים מוכרים ובראשם Rentalcars, והן חבילות מטעם ספקים ישראליים מובילים דוגמת אופרן, הכוללות אפשרות אטרקטיבית לביטול דמי ההשתתפות העצמית.

הפלטפורמה של פאפם פאפם מאגדת מבחר עשיר ומגוון של אפשרויות, החל מעסקאות בסיסיות במחירים נוחים במיוחד, ועד לחבילות מקיפות ומורחבות הכוללות ביטוחים מלאים ומקיפים. יתרה מכך, המערכת מאפשרת התאמה אישית של תוצאות החיפוש בהתאם לצרכים ולהעדפות הספציפיים של כל משתמש, כך שניתן לסנן את ההצעות ולהציג רק כאלו הכוללות למשל ביטול השתתפות עצמית ללא כל עלות נוספת.

יתרון משמעותי נוסף המאפיין את פאפם פאפם הוא רמת השקיפות הגבוהה של המערכת בכל הנוגע לפירוט מרכיבי המחיר. כלל ההצעות המוצגות באתר כוללות כבר בשלב הצגת המחיר את מלוא הביטוחים והתוספות הנדרשים, מה שמאפשר למשתמשים להבין באופן מלא ומדויק מהן העלויות הסופיות הצפויות, ובכך נמנעת כל אפשרות לאי-נעימות או הפתעות לא רצויות בהמשך התהליך.

לקבלת הצעות מחיר להשכרת רכב ברודוס דרך "פאפם פאפם"

בנוסף מומלץ לבדוק ולהשוות מחירים גם במספר אתרים בינלאומיים נוספים העוסקים בתחום, ביניהם Discover Cars, Localrent ו-QEEQ. רק באמצעות השוואה מעמיקה ומקיפה של כלל האפשרויות ניתן יהיה להבטיח לכם את ההצעה המשתלמת ביותר עבור השכרת רכב ברודוס. בחינה יסודית של כלל המרכיבים תוביל בסופו של דבר לחיסכון משמעותי בעלויות ולהשגת המחיר הטוב ביותר האפשרי עבור רכב שיתאים לצרכיכם בטיול.

טיפים והמלצות חשובות למטיילים ברודוס

כדי שתוכלו להבטיח למשפחתכם חופשה מושלמת ובלתי נשכחת ברודוס, ישנם מספר דברים מהותיים שחשוב להקדיש להם את תשומת הלב. ריכזנו עבורכם מספר המלצות במדריך המקיף מלונות מומלצים ברודוס עם ילדים, אשר יעזור לכם לבחור את פתרון האירוח האידיאלי המתאים לצרכים ולהעדפות שלכם מתוך מגוון אפשרויות מבחינת רמות המחירים והמיקומים השונים ברחבי האי.

בטרם תזמינו את הטיסות לרודוס, אנו ממליצים לבצע השוואת מחירים מעמיקה של מחירי הטיסות, תוך השוואה בין מגוון חברות תעופה ומועדי טיסה אפשריים. המדריכים המפורטים שכתבנו בנושא טיסות לרודוס – השוואת מחירים וחברות תעופה וטיסות פנים ביוון – השוואת מחירים והזמנת טיסות, יספקו עבורכם את כל המידע הדרוש לאיתור חבילות הטיסות האופטימליות והמשתלמות ביותר עבור הטיול שלכם.

בנוסף, כדאי לדאוג לרכישת ביטוח נסיעות ליוון עם פוליסה מקיפה המכסה את הפעילויות המתוכננות ביוון. בנוסף, מומלץ להקדים ולבצע הזמנת יורו לנתב"ג אונליין שימתין עבורכם בדלפקי בנק הפועלים בנתב"ג, כך תוכלו להימנע מעמלות המרה גבוהות ומהתורים הארוכים במקום.

רכישת חבילת גלישה סלולרית בחו"ל עלולה לעלות סכומים נכבדים, ולכן כתבנו עבורכם את המדריך המפורט שלנו בנושא "Sim וEsim ביוון". המדריך כולל מידע חשוב ועצות מועילות שיסייעו לכם להישאר מחוברים בזמן החופשה, תוך חיסכון משמעותי בעלויות הגלישה והשיחות.

מועד הנסיעה מהווה שיקול מרכזי ויש לו השפעה משמעותית על מזג האוויר, רמות הצפיפות והמחירים במקום. המדריכים שחיברנו מזג האוויר ברודוס – מתי כדאי לטייל? ורודוס עם ילדים – המדריך המלא, יספקו לכם תובנות חשובות ועצות שימושיות לבחירת התזמון האידיאלי לחופשה, בהתאם להרכב ולצרכים הספציפיים של המשפחה שלכם.

לגבי אפשרויות תחבורה נוספות באי, תוכלו למצוא מידע מפורט במדריך שלנו רודוס – מוניות ושירותי הסעות לתיירים. במידה ובכוונתכם לשכור רכב במהלך השהייה באי, תוכלו לטייל בנוחות גם באיים סמוכים, הודות לרשת המעבורות ביוון – רכישת כרטיסים והמלצות למטיילים הפועלת כחלק ממערך התחבורה הציבורית ביוון. מפת יוון בעברית למטייל הישראלי תהווה עבורכם כלי ניווט שימושי ויעיל להתמצאות באזור.

דרך נפלאה נוספת לגלות את האזור ולהנות חוויה בלתי נשכחת לילדים היא באמצעות שכירת יאכטה. במדריך המקיף שהכנו "הכל על השכרת יאכטה ביוון" תוכלו למצוא את כל המידע הדרוש לתכנון ההפלגה האולטימטיבית, כולל פירוט האפשרויות השונות הקיימות – החל מהשכרת יאכטה עם צוות או השטה עצמאית, ועד לאופציה של חלוקת קבינה משפחתית על סיפון יאכטה גדולה יותר, במשותף עם משפחות נוספות.

השכרת רכב ברודוס – טיפים חשובים

ברודוס יש חברות השכרת רכב רבות, חלקן חברות בינלאומיות מוכרות כמו הרץ, אביס וסיקסט, חלקן חברות השכרת רכב יווניות וחלקן סוכנויות השכרת רכב מקומיות של תושבי רודוס. בד"כ חברות השכרת הרכב היווניות והסוכנויות המקומיות מציעות את המחירים הטובים ביותר למי שמעוניין לשכור רכב ברודוס, אך קשה לאתר אותן מישראל אלא אם כן משתמשים במנוע השוואת המחירים לתעריפי השכרת רכב בחו"ל שבדף זה.

אל תחששו לבחור בחברות השכרת רכב מקומיות (ולא עולמיות כמו באדג'ט או יורופקאר) השירות המוצע ע"י רוב חברות השכרת הרכב המקומיות ממש מעולה. בסניפי חברות השכרת הרכב ברודוס תוכלו בד"כ גם לקבל את כל המידע התיירותי הפנימי שתזדקקו לו על מנת שתוכלו להגיע לכל פינות החמד של רודוס ולהפיק את מירב ההנאה מאינסוף האתרים הארכיאולוגיים והאטרקציות התיירותיות המעניינות הנוספות הפזורות ברחבי רודוס. מחירי השכרת הרכב ברודוס, בעיקר בתחילת הקיץ ובסופו, מתחילים מ-20 יורו בלבד ליום.

באמצעות רשת הכבישים המהירים הסלולים תוכלו להגיע לכל מקום ברודוס. תשתית הכבישים עברה שדרוג רציני בעיקר בשנים האחרונות והשיפור בה ניכר היטב. חוקי התנועה של רודוס הם חוקי התנועה של יוון והם דומים מאוד לישראל, והנהיגה ברודוס איננה קשה במיוחד. צפו בסרטון הוידאו המדגים נהיגה ברודוס בכביש המחבר בין העיר רודוס סיטי לכפר לינדוס, הוא יסייע לכם להתכונן לנהיגה ברודוס.

אם אתם מגיעים לרודוס מיוון  כחלק מטיול ארוך יותר ביוון והאיים תיאורטית זה אפשרי להגיע לרודוס עם הרכב ששכרתם ביוון בהפלגה במעבורת, אבל מעשית זה לא תמיד אפשרי, וזה יקר ומסורבל. עדיף להחזיר ביוון היבשתית את הרכב ששכרתם בה ואז לשכור רכב ברודוס בעיסקה נפרדת כך שימתין לכם בנמל או בשדה התעופה.

אם אתם מגיעים לרודוס לחופשה אפשר להוריד עלויות של השכרת רכב באמצעות שיקול דעת לגבי מספר הימים שתזמינו השכרת רכב ברודוס – אם בחרתם במלון מפנק ואתם מתכוונים לנוח ולהתפנק בבריכה ובחוף הים כמה ימים אולי אין צורך להזמין רכב שכור למשך כל תקופת החופשה ברודוס. רודוס הוא אי לא גדול ואפשר להקיף אותו ביום במכונית – אולי עדיף להזמין רכב למשך יומיים – שלושה אם אתם מתכוונים לבלות גם כמה ימים במנוחה במלון וכך לחסוך בעלויות החופשה ברודוס.

השכרת רכבים ברודוס – השוואת מחירים

המחיר הכי זול להשכרת רכב ברודוס

את המחיר הכי זול להשכרת רכב ברודוס תוכלו למצוא בקלות, בעיקר אם אין לכם דרישות מסוימות לגבי הרכב, בחיפוש במנוע השוואת המחירים להשכרת רכב ללא סינון כלל. המחירים הכי זולים הם בדרך כלל בהשכרת רכבי מיני עם תיבת הילוכים ידנית.

את המחיר הכי זול להשכרת רכב ברודוס קיבלנו מחברת אלאמו, שהציעה לנו השכרת סוזוקי סלריו במחיר של 104.61 ש"ח בלבד ליום בנמל התעופה ברודוס. שימו לב שזהו רכב עם תיבת הילוכים ידנית שמתאים לארבעה נוסעים.

המחיר הכי זול להשכרת רכב ברודוס לשבוע

השכרת רכב לתקופה ארוכה יותר לרוב תוזיל את התעריף היומי של השכרת הרכב, לעיתים באופן משמעותי. בהשוואת מחירים להשכרת רכבים ברודוס לשבוע, לדוגמה, קיבלנו את המחיר הכי זול מסניף נמל התעופה של חברת גולדקאר בהשכרת פיז'ו 108 במחיר של 230.36 ש"ח (לשבעה ימים).

בהשכרת אותו הרכב ליום אחד בלבד, המחיר היומי הוא 137.5 ש"ח, כך שמדובר בהבדל משמעותי. שימו לב שזהו רכב לארבעה נוסעים עם תיבת הילוכים ידנית

השכרת ג'יפ ברודוס

בהשוואת מחירים שערכנו להשכרת ג'יפ ברודוס, קיבלנו את המחיר הכי זול מחברת Drive Rent A Car, שמציעה השכרת ניסאן קאשקי לחמישה נוסעים (תיבת הילוכים ידנית) במחיר של 293.13 ש"ח ליום בלבד. את ההצעה הזו קיבלנו מהסניף של החברה בדאון-טאון רודוס.

בהשכרת ג'יפ לשבוע ברודוס, המחיר הכי זול הגיע מחברת SK Rent בסניף נמל התעופה של רודוס, שמציעה למטייל השכרת סוזוקי ג'ימני לשבעה ימים במחיר של 968.96 ש"ח בלבד. ג'יפ זה מתאים לארבעה נוסעים ותיבת ההילוכים שלו ידנית. 

השכרת מיניוואן ברודוס (לשבעה נוסעים)

המחיר הכי זול להשכרת מיניוואן (עם שבעה מקומות) ברודוס, לפי השוואת המחירים של רנטלקארס, הוא 266.32 ש"ח בלבד ליום בהשכרת פיאט דובלו מסניף של חברת Green Motion בנמל התעופה של רודוס. שימו לב שמדובר ברכב עם תיבת הילוכים ידנית.

המחיר הכי זול להשכרת מיניוואן לשבוע ברודוס (לשבעה נוסעים) הוא 1,866.28 ש"ח בהשכרת אופל זפירה, מיניוואן עם תיבת הילוכים ידנית, מסניף יורופקאר בפרדיסי.

השכרת מכוניות יוקרה ברודוס

בעזרת השוואת המחירים בין חברות השכרת רכב ברודוס תוכלו למצוא רכב יוקרה להשכרה ברודוס במחירים אטרקטיביים בקלות. בהשוואת מחירים שערכנו כדי למצוא דיל משתלם להשכרת רכב פרימיום ברודוס, המחיר הכי זול הגיע מחברת אוויס שמציעה השכרת מרצדס GLA במחיר של 497.81 ש"ח ליום בסניף החברה במרכז יאליסוס.

בהשכרת רכב יוקרה ברודוס לשבוע, המחיר הכי זול הגיע דווקא מחברת הרץ שמציעה השכרת מרצדס C-class במחיר של 1,411.52 ש"ח לשבעה ימים במספר סניפים כולל בשדה התעופה ובנמל.

השכרת רכב ברודוס ביוון
דירוג הגולשים 4.67 (3 הצבעות)
Sending

הוספת תגובה

    להזמנת חדרי מלון השאירו הודעה וסוכן נסיעות יחזור אליכם במהרה

    השם שלך (חובה)

    האימייל שלך: (חובה)

    הטלפון

    המסר שלך ( חשוב לרשום יעד)

    ביטוח נסיעות לחו''ל
    כרטיסי ספורט

    עדכוני מבצעי נופש

    הורדת אפליקציה
    חופשה בישראל