בתי מלון איי סיישל למשפחות

איי סיישל – 10 מלונות מומלצים למשפחות

אם אתם מתכננים חופשה באיי סיישל עם ילדים כדאי להקדיש תשומת לב לבחירת מלון בסיישל. לא חסרים מלונות בסיישל אבל לא כל מלון באיי סיישל מומלץ למשפחות עם ילדים – יש מלונות רבים שמיועדים בעיקר לזוגות בירח דבש. בכתבה זו ריכזנו עבורכם מלונות מומלצים בסיישל למשפחות עם ילדים, הכוללים מועדוניות לילדים, חדרים משפחתיים מרווחים ועוד שירותים חשובים לחופשה משפחתית באיי סיישל

       הזמנת דילים לאיי סיישל       |       הזמת טיולים מאורגנים לאיי סיישל

כתבה זו מתבססת על דירוגי מלונות מומלצים בסיישל למשפחות עם ילדים אשר מתפרסמים באינטרנט ומתבססים על המלצות של משפחות ששהו בחופשה באיי סיישל עם ילדים. הכתבה כוללת מלונות מומלצים באיי סיישל התיירותיים, שבהם יש שדות תעופה – גם מלונות באי מאהה וגם מלונות באי פרזלין

חופשה בסיישל – עוד באותו נושא:

איי סיישל עם ילדים – המדריך המלא לחופשה משפחתית

טיסות לסיישל – המדריך המלא: השוואת מחירים וחברות

10 מלונות מומלצים באיי סיישל למשפחות עם ילדים


מלון פרדייז סאן Paradise Sun Hotel Seychelles 

פרדייז סאן, ריזורט באיי סיישל ברמת 4 כוכבים, ממוקם על החוף החולי אנסה וולברט (Anse Volbert) באי פרזלין וכולל מגוון פעילויות חוץ ופנים, ספא ושירותים נוספים, כמו אינטרנט אלחוטי חינם והפלגות שקיעה.

חדרי האירוח ממוזגים ומעוצבים בסגנון קריאולי. דלתות ההזזה עשויות עץ ונפתחות אל מרפסת מרוהטת ומרווחת. כל חדר כולל פינה להכנת תה וקפה וטלוויזיה עם מסך שטוח וערוצי לוויין.

במסעדה מוצגות הופעות חיות של מוסיקה וריקודים מסורתיים והיא מגישה מנות המוכנות בהשראת נושאים שונים יומיים. תה, עוגיות ומיצי פירות טריים מוצעים ללא תשלום במהלך שעת התה של אחר הצהריים.

ניתן לארגן סיורים באי ולשכור אופניים או רכב. בספא ייהנו האורחים מיוגה, טיפול פנים או עיסוי. ניתן להצטרף לשיעור שבועי של בישול קריאולי, או לשחק כדורעף על המגרש שעל החוף החולי והלבן באתר הנופש. הריזורט מקבל ציונים מעולים בדירוגי מלונות מומלצים באיי סיישל למשפחות עם ילדים.

המקום מרוחק 15 דקות נסיעה מוואלה דה מאי – אתר מורשת עולמית של אונסק"ו. שדה התעופה פרסלין נמצא 12 קילומטרים ממנו.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן


מלון קונסטנס למורה ריזורט Constance Lemuria 

קונסטנס למורה ריזורט, מלון מומלץ בסיישל בדרגת 5 כוכבים, ממוקם על האי פרזלין וכולל בריכה ב-3 רמות, ווילות מרווחות וסוויטות, כמו גם ספא מוקף בגינה עשירה, 3 מסעדות, 4 ברים וגישה חינם לאינטרנט אלחוטי. לה ספא דה קונסטנס, מרכז הספא של האתר, מוקף עצי דקל וענפי במבוק ומציע מבחר טיפולים ועיסויים מרגיעים. בין מתקני הספורט תוכלו למצוא מגרש גולף גדול, 2 מגרשי טניס, סיורי צלילה וגלישת רוח. עושר הפעילויות למשפחות מעניק למלון מיקומים גבוהים בדירוגי מלונות מומלצים בסיישל עם ילדים.

כל יחידת נופש במלון ממוזגת ומעוצבת עם ריהוט עץ, כאשר על חלקן גגות קש אותנטים; בנוסף, כוללת כל יחידה חדר רחצה פרטי הכולל אמבטיה ומייבש שיער. בכולן יש כספת, טלוויזיה עם ערוצי לוויין, נגן DVD וטלפון.

במלון מבחר מסעדות המציעות מגוון מרתק של מנות מקומיות ובינלאומיות, וכן אפשרויות מזנון. בברים תיחשפו למבחר של אווירות בהן תוכלו לספוג בידור וליהנות ממשקאות צוננים.

בית האירוח נמצא 5 דקות נסיעה משדה התעופה פראסלין.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן


טרופיקל היידאוויי Tropical Hideaway 

טרופיקל היידאוויי הוא מלון מומלץ באי מאהה שבאיי סיישל הממוקם ב- Beau Vallonשבאי, 7 דקות הליכה מהחוף, ובו טראסה וגינה. במקום אינטרנט אלחוטי חינם וחניה פרטית ללא עלות.

כל יחידה כוללת פינת ישיבה, טלוויזיה עם מסך שטוח ופינת אוכל ובה מקרר, קומקום, טוסטר ומיקרוגל, נוסף על מצעים ומגבות. זהו מלון חמים ומשפחתי הזוכה לציונים גבוהים בדירוגי מלונות מומלצים בסיישל למשפחות עם ילדים.

מתקני ברביקיו זמינים עבור האורחים על-פי בקשה. נמל התעופה הבינלאומי של סיישל ממוקם 11 קילומטרים ממקום האירוח.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן


אתר הנופש פור סיזנס סיישל Four Seasons Resort Seychelles

פור סיזנס סיישל, אתר נופש מומלץ באיי סיישל בדרגת 5 כוכבים, ממוקם פחות מ-5 דקות הליכה מחוף Petite Anse (פטיט אנסה), באזור Baie Lazare על האי מאהה. האתר כולל מרכז כושר, בריכת שחייה, ספא וביתן ספורט מים. אתר הנופש מציע תוכנית בידור ייחודית לילדים, לרבות שנירקול וגלישת רוח, ואפילו סיורים במסוק. באופן טבעי, הריזורט מקבל ציונים גבוהים בדירוג מלונות מומלצים בסיישל עם ילדים

וילות הנופש המשפחתיות ממוזגות וכוללות פטיו ובריכה פרטית. בנוסף, כל וילה כוללת טלוויזיה בלוויין, פינת קפה ותה ומיני בר. בחדר הרחצה יש מקלחת, נעלי בית, חלוקי רחצה ומוצרי טיפוח בלא תשלום.

מסעדת Kannel מגישה לארוחת הצהריים מנות מהמטבח הבינלאומי, ולארוחת ערב מנות מהמטבחים הקריאולי והאסייתי. במסעדת ZEZ נהנים האורחים מארוחת בוקר בינלאומית, הכוללת מנות יומיות מיוחדות, עם אפשרויות א-לה-קארט, כמו גם ארוחת ערב בתפריט מודרני ים תיכוני. בברים של שתי המסעדות הללו יגישו לכם משקאות מבוססי פירות, קוקטיילים וחטיפים קלים, כמו גם סשימי וסושי טריים.

לרשות האורחים עומדים מרכז עסקים ואינטרנט אלחוטי מהיר. שדה התעופה הבינלאומי של סיישל מרוחק 23 דקות נסיעה מבית האירוח.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן


אתר הנופש ד'ה H בו ואלון ביץ' – The H Resort Beau Vallon Beach

ד'ה H בו ואלון ביץ', ריזורט מומלץ בסיישל בדרגת 5 כוכבים, כולל מספר מסעדות וספא מודרני. הוא ממוקם באי מאהה (Mahé), 2.6 קילומטרים מבל אומברה (Bel Ombre) ו-30 דקות נסיעה משדה התעופה הבינלאומי. המקום טובל בצמחיה שופעת בפארק הלאומי, Morne Seychellois (מורן סיישלואה), ומשתקף ממנו נוף האוקיינוס ההודי.

באתר ווילות מודרניות וסוויטות עם פינות ישיבה חיצוניות מקורות, מיזוג אוויר, פינת תה וקפה וטלוויזיה משוכללת. בווילות הנופש ישנם מתקנים נוספים, כמו מקלחות גשם ובריכה פרטית. כל חדר רחצה צמוד כולל מקלחת ואמבטיה נפרדות. וילות הנופש זוכות לביקורות מעולות בדירוגי מלונות מומלצים בסיישל למשפחות עם ילדים.

המקום כולל 7 אפשרויות לשתיה ולסעודה. אינטרנט אלחוטי זמין חינם בכל שטחי אתר הנופש. מגוון פעילויות באתר ובסביבה זמין לאורחים, לרבות גלישה, שנירקול, טיולי הליכה וטניס.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן


מארין פארק קוטג' – The Marine Park Cottage

מארין פארק קוטג, מלון מומלץ בסיישל בצפון האי פרסלין (Praslin) מציע וילות אירוח הכוללות פטיו המשקיף על הים והגינה וגג מסכך.

הריזורט מציע למשפחות המגיעות אל סיישל עם ילדים שתי וילות מודרניות ממוזגות בשירות עצמי, כאשר כל אחת כוללת טלוויזיה עם מסך שטוח וערוצי כבלים, כמו גם מטבח מאובזר. בנוסף, ישנם מתקני ברביקיו וחדר רחצה פרטי לכל חדר, הכולל מייבש שיער ומקלחת גשם גדולה.

ארוחות ערב ובוקר מסופקות על-פי בקשה. מסעדה וחנות נמצאים במרחק 5 דקות מהמקום. ניתן להסתייע בצוות מקום האירוח לארגון סיורים בסביבה.

בית הנופש ממוקם 20 קילומטרים מנמל התעופה של האי, ושני קילומטרים מחוף Anse Lazio המפורסם וממרכז קניות, והוא זוכה להמלצות מצוינות ברשימות מלונות מומלצים בסיישל למשפחות עם ילדים.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן


אתר הנופש בניאן טרי סיישלס Banyan Tree Seychelles

בניאן טרי סיישלס, אתר נופש בסיישל ברמת 5 כוכבים, ממוקם במפרץ אינטנדאנס, לאורך אזור החוף הדרום-מערבי של האי מאהה (Mahe) וכולל ווילות מרווחות הכוללות גישה ישירה לחוף ובריכה פרטית. המקום כולל מגרש טניס, מרכז כושר ומתקני ספא.

הווילות שבאתר הנופש כוללות ריהוט יוקרתי ומעוצב באופן המשלב ארכיטקטורה סיישלית מסורתית עם עיצוב עכשווי. לווילות הממוזגות נוף לאוקיינוס ההודי והן כוללות טלוויזיה משוכללת עם ערוצי לוויין.

אתר הנופש כולל מסעדות המגישות מנות מקומיות ובינלאומיות. מסעדת La Varangue מאפשרת לכם מבחר פיצות וחטיפים קלים, בעוד שמסעדת Saffron מגישה מנות תאילנדיות וממטבחים נוספים מדרום מזרח אסיה.

הירגעו באזור הבריכה והתענגו על קוקטייל פירות צונן לאחר משחק טניס או שיעור יוגה מייזע. נסו את טיפולי הספא המוצעים במקום, הנחשב לאחד המובילים בדירוגי מלונות מומלצים באיי סיישל למשפחות עם ילדים.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן


אתר הנופש קונסטנס אפליה Constance Ephelia 

קונסטנס אפליה, ריזורט מומלץ בסיישל בדרגת 5 כוכבים, ממוקם בין חופי חול לבנים לבין גבעות האי מאהה (Mahé) ומציע סוויטות מפוארות ווילות המשקיפות אל האוקיינוס ההודי. האתר כולל 5 בריכות, 6 ברים, 5 מסעדות וחנויות בוטיק.

כל יחידת אירוח כוללת אזור גן פרטי, אזור ישיבה פנימי שבו טלוויזיה עם מסך גדול, כמו גם חדר רחצה פרטי יוקרתי עם מקלחת ואמבט. חלק מהווילות מציעות נוף אל הים או ההרים.

כל יחידות האירוח באתר הנופש כוללות אזור גן פרטי, אזור ישיבה פנימי עם טלוויזיה בעלת מסך שטוח וחדר רחצה פרטי מפואר עם אמבטיה ומקלחת. ווילות מסוימות מציעות נופים להרים או לים.

המסעדות שבמקום מגישות מבחר מנות מהמטבח המקומי, כמו גם מזנון ארוחת בוקר, סעודה בסגנון האי מאהה או חטיפים לצד הבריכה. הברים מגישים מיצים טרופיים מקומיים וקוקטיילים.

פעילויות ספורט שונות מוצעות לחובבי הספורט שבקרב הנופשים, לרבות צלילה בחוף הפרטי, שחיה, סקווש וטניס. בנוסף, מציע אתר הנופש מרכז בריאות, בו ניתן לקבל מגוון טיפולים, סאונה וספא, כמו גם חדר כושר. המלון נהנה ממיקומים גבוהים בכל דירוג מלונות מומלצים בסיישל למשפחות עם ילדים.

הפארק הלאומי Morne Seychelles ממוקם 5 דקות נסיעה מהאתר, ושדה התעופה הבינלאומי של איי סיישל (Seychelles International Airport) ממוקם 25 דקות נסיעה ממנו. חניה בלא עלות נוספת מוצעת במקום.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן


אתר הנופש והספא סאבוי סיישל Savoy Seychelles Resort & Spa

סאבוי סיישל, ריזורט בסיישל עם ספא ברמת 5 כוכבים הממוקם על חוף Beau Vallon (בו ואלון) על האי מאהה וכולל דלפק קבלה פעיל כל שעות היממה, בריכה חיצונית גדולה (700 מ"ר) ו-3 מסעדות וכן מציע אינטרנט אלחוטי לכלל אורחיו. מרכז ויקטוריה ממוקם 6 דקות נסיעה מהאתר. משפחות עם ילדים יכולות לבלות זמן איכות במועדון הילדים באתר, הפתוח כל יום, וזוכה לביקורות מעולות ברשימות מלונות מומלצים באיי סיישל למשפחות עם ילדים.

חדרי האירוח והסוויטות הם מרווחים וכוללים מרפסת, מיזוג אוויר, מיני בר וטלוויזיה עם מסך שטוח וערוצי לוויין. סוויטות הג'וניור והמנהלים וחדרי הדלוקס משקיפים לים. כל חדר רחצה צמוד כולל אמבטיה, מקלחת ומייבש שיער. שירות משרת אישי זמין לאורחי סוויטות המנהלים וסוויטות הג'וניור.

מסעדת Pescado המשקיפה לבריכה מגישה מנות מעולות, בעוד שמסעדת Grand Savoy מציעה מנות מזנון עם מוטיב שונה מדי ערב. בבר החוף Gecko ניתן להתפנק בכיבוד ומשקאות.

מגוון נרחב של טיפולי יופי ועיסויים מוצא במרכז הספא. המרכז כולל בריכת שחייה למבוגרים, 2 סאונות וביתן יוגה. מלבד זאת, מכיל אתר הנופש גם מרכז כושר משוכלל ומגרש טניס.

צוות דלפק הקבלה ישמח לסייע לכם בארגון סיורים על האי, או טיול יומי לאחד האיים האחרים. 5 קילומטרים מהמקום נמצא הגן הבוטאני, ואילו שדה התעופה הבינלאומי ממוקם 25 קילומטרים מהאתר.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן


מלון קוקו דה מר אנד בלק פארוט סוויטס Coco de Mer Hotel and Black Parrot Suites

קוקו דה מר אנד בלק פארוט סוויטס, מלון בסיישל על האי פרסלין בדרגת 4 כוכבים, ממוקם לאורך רצועת חוף פרטית ב- Anse Bois de Rose וכולל ספא, בריכת שחייה ו-2 מסעדות ושוכן בתוך שטח גדול של גנים טרופיים.

כל הסוויטות והחדרים במלון ממוזגים ומרווחים, וכוללים טראסה המשקיפה לאוקיינוס ההודי, מיני בר, טלוויזיה בלוויין ופינת ישיבה. כל חדר רחצה צמוד כולל מוצרי טיפוח בלא תשלום ומייבש שיער.

בבר ומסעדת הטראסה Hibiscus תיהנו ממנות מהמטבח הקריאולי והבינלאומי ואילו בבר Coconut תוכלו ליהנות ממשקאות.

ספא Waterfront מציע עיסויים וטיפולים שונים. בנוסף תוכלו להירגע על כסאות הנוח או שפת הבריכה שעל החוף. המלון יוכל לארגן צלילה וטיולי איים.

המלון מרוחק קילומטר יחיד מחוף Anse Takamaka, 5 קילומטרים מחוף Grand Anse Beach ו-8 קילומטרים משדה התעופה פראסלין.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן

איי סיישל - בתי מלון מומלצים
דירוג הגולשים 4.5 (4 הצבעות)
Sending

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל