טוקיו אטרקציות

טוקיו – אטרקציות מומלצות ותיכנון חופשה משפחתית

טוקיו למטייל – המדריך המלא: המלצות וטיפים לקראת חופשה בטוקיו בירת יפן, אטרקציות מומלצות בטוקיו (כולל סרטוני וידאו וקישורים להזמנת כרטיסים), הסברים בשביל משפחות שמגיעות אל טוקיו עם ילדים וגם מידע חשוב על מזג האוויר, עלויות טיול בטוקיו, שכונות בטוקיו ועוד

טוקיו  Tokyo היא בירת יפן. עם למעלה מ-13 מיליון איש הגרים בטוקיו עצמה, כאשר באיזור מטרופולין טוקיו הכולל את הפרברים חיים למעלה מ- 37 מיליון איש, טוקיו נחשבת המוקד העירוני המאוכלס ביותר בעולם. המטרופולין הענקי הזה מציע שילוב של אווירת הייטק ועתיד בסגנון מדע בדיוני, עם הצצות לעבר של יפן המסורתית, ושלל אטרקציות עבור משפחות המגיעות אל טוקיו עם הילדים מרחבי העולם. טוקיו מציעה משהו לכל טעם.

טיול ביפן – עוד באותו נושא:

השכרת רכב בטוקיו – השוואת מחירים ומידע חשוב

טוקיו – מלונות מומלצים עם ילדים בבירת יפן

טיסות ליפן – השוואת מחירים ומה חשוב לדעת

טיסות פנים ביפן – הזמנת כרטיסים והשוואת מחירים

יפן למטייל – תיכנון טיול ואטרקציות מומלצות עם ילדים

ין יפני לטיול – הזמנה לנתב"ג ואפשרויות נוספות

טיולים מאורגנים ביפן

טוקיו למטייל

טוקיו בת יותר מ-500 שנה והיא צמחה מתוך עיירת דיג בשם אדו (Edo (江戸)). העיר החלה לפרוח באמת כשהפכה למקום המושב של השוגון האציל Tokugawa shogunate  בשנת 1603. בזמן שמבחינה רשמית מושל יפן שלט מקיוטו, הכוח האמיתי היה בידי טוקוגאווה, שוגון באדו. לאחר שיקום מייג׳י בשנת 1868, שבמהלכו משפחת טוקוגאווה איבדה את השפעתה, המושל ומשפחתו עברו מקיוטו לאזור זה והעיר זכתה לשמה טוקיו. כעיר הבירה של יפן, טוקיו משמשת כיעד מרכזי לעסקים, חינוך, תרבות מודרנית ומוסדות ממשלתיים.

טוקיו היא עיר ענקית. יותר מדוייק להגדיר אותה לא כעיר יחידה, אלא כשילוב של ערים שצמחו יחד. השכונות של טוקיו שונות במידה רבה זו מזו באופיין – מהרעש האלקטרוני של אקיהברה (Akihabara) לגנים המלכותיים ומקומות הפולחן של צ׳יודה (Chiyoda), ממוקד תרבות הצעירים ההיפראטיבית של שיבויה (Shibuya) ועד חנויות דברי הקרמיקה והשווקים של אסקוסה (Asakusa). המלצה טובה לתיכנון טיול בטוקיו היא – אם אתם לא אוהבים את מה שאתם רואים, עלו על רכבת והמשיכו לתחנה הבאה – תמצאו שם משהו לגמרי שונה.

הגודל העצום והקצב המטורלל של טוקיו יכול להרתיע תיירים שלא מכירים את יפן, במיוחד משפחות אשר מגיעות אל טוקיו עם ילדים קטנים. הרבה מהעיר נראה כמו ג׳ונגל של בטון וחוטים חשמל, עם רמקולים רועשים ושלטי ניאון. בשעות השיא, ההמונים מצטופפים ברכבות והמוני בני אדם עוברים דרך המתחם הענקי של התחנות. בטוקיו, אין צורך לטרוח על רשימה ארוכה של אטרקציות תיירותיות. עבור רוב המבקרים, הדרך הטובה ביותר לחוות את העיר היא פשוט להסתובב בין השכונות ולקבל תחושה של הווייב השונה בכל מקום, להציץ את תוך החנויות המוכרות דברים שונים ומופלאים, לנסות מסעדות שבהם אי אפשר לזהות שום דבר בתפריט או למצוא נווה מדבר של שלווה במקדש שינטו. למרות זאת, אם אתם מתכננים חופשה בטוקיו עם ילדים בהחלט כדאי לשלב גם אטרקציות כמו דיסנילנד טוקיו או סי דיסני. טוקיו היא עיר בטוחה והמקומיים יצאו מגדרם לעזור לכם.

אטרקציות בטוקיו

דיסנילנד טוקיו Tokyo Disneyland

אף חלום לא רחוק מהישג יד בדיסנילנד טוקיו – צאו לנסיעה פרועה על רכבת מכרה, תרגלו את מיומנויות השימוש באקדח שלכם במערב הפרוע ותצאו למסע אינטרגלקטי במתקן חללית מלהיב דרך הגלקסיה בפארק השעשועים הגדול בטוקיו.

עם אינסוף מתקנים, מופעים חיים, תהלוכות רחוב קלאסיות והזדמנות לפגוש את דמויות פיקסאר ודיסני האהובות עליכם,  אסור לוותר על האטרקציה הזאת אם אתם מגיעים אל טוקיו עם ילדים – הם לא יסלחו לכם.

דיסנילנד טוקיו מכיל שבעה אזורים, כאשר כל אחד מלא בקסם של דיסני. ב״ארץ הפנטזיות״, תצאו למסע מאירופה דרך אסיה, אפריקה, מרכז אמריקה ואיי האוקיינוס השקט הדרומי בשיט השמח ביותר שאי פעם השתתפתם בו.

בלונה פארק העצום הנחשב אחת המרכזיות שבין אטרקציות בטוקיו למשפחות ילדים יכולים ללמוד על תרבויות ומסורות שונות או פשוט לבלות עם הדמויות האהובות עליהם מסרטי דיסני האהובים עליהם.

כנסו עם הילדים לעולם פיקסאר ופגשו דמויות נצחיות מסרטים כמו ״מפלצות בע״מ׳״ ו״משפחת סופר-על״. שבו באחת המסעדות המעוצבות בהשראת נושאים שונים, שבהם מעלים מופעים חיים, או היפגשו פנים אל פנים עם מיקי ומיני מאוס, פלוטו, דונלד דק, דייזי דק ועוד.

להזמנת כרטיסים לדיסנילנד טוקיו


טוקיו סי דיסני DisneySea

האם דיסנילנד טוקיו גרמה לכם לרצות קצת יותר? אז צאו בשיט לארצות דמיוניות ואמיתיות בשבעת הנמלים של דיסני סי טוקיו –  פארק פנטזיה בהשראת הים אשר במקרה הזה מיועד לא רק לילדים קטנים, אלא קצת יותר מתוכנן עבור מבוגרים ולמשפחות המגיעות אל טוקיו עם ילדים גדולים יותר, המחפשים הרפתקה מרהיבה. צפו בבנות ים, פירטים, מתקנים מקפיצי אדרנלין ומופעי אקרובטיקה מסוכנים להפליא. כשתהיו צמאים, החליפו את המשקה הרגיל בקוקטייל קלאסי בלאונג׳ בסגנון שנות ה-1920 ועלו על ספינת קרוז מהודרת.

נמל הים התיכון יעביר אתכם למקום של רומנטיקה ויוקרה. הפליגו דרך מעברי המים המנצנצים של ונציה בגונדולה לפני המעבר למעמקי האוקיינוס על צוללת של הקפיטן נמו ב״אי המסתורין״ (Mysterious Island). השתתפו בהרפתקאות תת-ימיות אינטארקטיביות בממלכה הצבעונית של אריאל ב״לגונת בנות הים״ (Mermaid Lagoon), ומשם סעו לארץ מיתולוגית במזרח התיכון וצפו במופע קסמים בהנחיית הג'יני עצמו ב״חופי ערב״ (Arabian Coast).

תפסו אומץ ב״דלתת הנהר האבודה״ (Lost River Delta) וחלפו על פני הריסות מקדשים ב״הרפתקת אינידיאנה ג׳ונס (Indiana Jones Adventure) לפני שתספגו את חיי הים עם נמו ודורי ב״גילוי נמלים״ (Port Discovery). ב״חוף הים האמריקאי״ (American Waterfront), תעלו על רכבת מוגבהת ואכלו משהו על ה- S.S. Columbia שהיא במקרה גם מסעדה.

להזמנת כרטיסים לטוקיו דיסני סי


סדנת אוריגמי בטוקיו

אין דבר יותר יפני מאשר אוריגמי. עבודות הנייר המפורסמות האלה מהוות חלק מהתרבות היפנית מאז זמנים עברו ובסדנה זו תלמדו כיצד להכין יצירות קטנות משל עצמכם. מעגורים ועד לבבות וכובעי סמוראים.

אמנות קיפול הנייר נהפכה עם השנים לצורת אמנות אמיתית ומהווה עד היום תחביב פופולרי עבור רבים. בין אתם אוהבים עיצובים פשוטים ואלגנטים או דוגמאות מורכבות, סדנה זו תלמד אתכם כמה מיומנויות חדשות ומלהיבות. בד"כ ילדים מתים על אוריגמי כך שזו ללא ספק אחת החוויות המיוחדות של טוקיו למשפחות.

להזמנת סדנת אוריגמי בטוקיו


מסעדת מופע הרובוטים Robot Restaurant show

מפלצות שנושפות אש, נינג׳ות שמנגנות בגיטרה ויותר רובוטים מאשר בסרט מדע בדיוני משנות השמונים. מופע מסעדת הרובוטים של טוקיו הוא שילוב של כמעט כל סמל יפני שאתם מכירים עם כמה קריצות לדמויות מערביות איקוניות.

המופע המפורסם הזה בשינג׳וקו מטורף לגמרי. בפנים תראו מקרוב צי שלם של מתופפי טאיקו, רקדנים אנרגטיים ושחקנים מלאי מרץ – כל אלה במופע מרהיב עין של ניאון ותעלולי פירוטכניקה. לא כדאי להחמיץ!

להזמנת כרטיסים למופע רובוט שואו בטוקיו

מוזיאון הסמוראים בטוקיו

הזמינו כרטיס כניסה בקישור, היכנסו למוזיאון הסמוראים בטוקיו ולמדו על 700 שנות תרבות ומסורת סמוראית ביפן. ראו חפצים הכוללים כלי נשק ותחמושת סמוראית, געו במוצגים ותוכלו אפילו ללבוש חלק מהפריטים. השתתפו בסיור מודרך חינם באנגלית ואל תפספסו את מופעי החרבות בשעות אחר הצהריים בין 14:00-17:00.

להזמנת כרטיסים למוזיאון הסמוראים בטוקיו

Sanrio Puroland סנריו פורולנד

30 דקות בלבד ברכב משינג׳וקו (Shinjuku) וכ-60 דקות מתחנת טוקיו נמצאת ארץ מופלאה המלאה במתיקות, קסם ובהמון ורוד. ברוכים הבאים לסנריו פורולנד, אחת האטרקציות הפופולריות ביפן לילדים. כאן תפגשו את
הלו קיטי, מתקני לונה פארק, תהלוכות, מפגשים, מופעי תיאטרון ועוד. המקום מלא בדברים מתוקים שיענגו את הילדים. יש מופעי תיאטרון חיים שבהם דמויות כמו הלו קיטי, מיי מלודי, Cinnamoroll ו-Jewelpet מופיעות. צפו לריקודים, שירה, מחזמרים, תהלוכות והמון הזדמנויות לצילומים.

תוכלו לאכול באזורים ע״פ נושא קינוחים. תמצאו סוכריות, גלידה, לחם, מיץ ומפעלי שוקולד והמון משחקים. אל תיפרדו מקיטי לפני שתבקרו בבית של קיטי. המקום הצבעוני הזה מלא בתמונות של בני משפחתה של הלו קיטי. תוכלו אפילו לראות את אוסף התיקים שלה, התכשיטים ועוד.

להזמנת כרטיסים לאטרקציה

קרוז באודאיבה וב״עץ השמיים״

צאו מהאווירה הסואנת של טוקיו, הזמינו כרטיסים בקישור ובואו ליהנות משיט רגוע לאורך נהר סומידה (Sumida River). האונייה המסורתית חולפת על פני אטקציות בטוקיו כולל אודאיבה (Odaiba), ״עץ השמיים״ (Skytree) הענקי וגשר הקשתות (Rainbow Bridge) הססגוני. בנוסף, השיט מציע נופים נהדרים של מגדל טוקיו (Tokyo Tower) הדומה בצורתו לאייפל.

הוסיפו לכך ארוחה אותנטית הכוללת טמפורה, סאקה ויין שזיפים – וקיבלתם חוויה מושלמת של היכרות עם טוקיו למשפחות עם ילדים.

להזמנת קרוז בטוקיו באודאיבה ועץ השמיים

Tokyo Joypolis ג׳ויפוליס טוקיו

ברוכים הבאים לפארק השעשועים הגדול ביותר ביפן. ג׳ויפוליס טוקיו הוא מתחם משחקים לאוהבי הריגושים הגדוש במשחקים, בידור, משחקי וידאו ומתקנים כיפיים מרהיבים. הכרטיס שאפשר להזמין בקישור מעניק לכם גישה לאורך כל היום לכל אזורי הפארק. קחו את הזמן ליהנות מרכבות ההרים, המתקנים ואטרקציות ה-VR, עצרו להפסקת קניות ומנוחה ואז חזרו לכיף – או פשוט בלו את היום כולו במשחקים.

מתקנים רבים ומשחקים מבוססים על הדמויות והיקומים הפופולריים ביותר של סגה, כמו סוניק הקיפוד ו-Resident Evil, אבל יש הרבה שמות ידועים אחרים שתמצאו כאן כמו רובוטריקים ו-Spicy Taxi. בבית הרפאים המפחיד תיתקלו בשחקנים בעלי איפור זומבי מלא ובארקייד תוכלו לנסות משחקים מסורתיים כיפיים.

תמצאו כאן גם החלקה וירטואלית על הקרח במשחק הווידאו Halfpipe Tokyo ומתקנים היברידיים אחרים המשלבים את האלמנטים הטובים ביותר של מציאות וירטואלית ושל אטרקציות של לונה פארקים. התוצאות מרהיבות וללא ספק מדובר על אחת האטרקציות המובילות ביפן למשפחות עם ילדים.

להזמנת כרטיסים לפארק השעשועים בטוקיו


המוזיאון הלאומי לאמנות מודרנית, טוקיו

במוזיאון טוקיו לאמנות מודרנית תשוטטו בין 13 אלף יצירות אמנות מהמאה העשרים ועד היום. תסקרו את ההתפתחות של יפן והאמנות היפנית דרך אלמנטים תרבותיים יקרי-ערך ותנועות אמנות מקומיות ותלמדו על התרבות היפנית דרך עיני האמנות המודרנית.

להזמנת כרטיסים למוזיאון הלאומי לאמנות מודרנית בטוקיו


סדנת קליגרפיה בטוקיו 

הרגישו את השורשים העתיקים של המזרח הרחוק מקבלים צורה מול עיניכם על הנייר בשיעור קליגרפיה (כתיבה יפנית מסורתית) מאת מדריך מקצועי דובר אנגלית ויפנית.

שיעור בן 60 דקות ימחיש לכם את עבודת הקליגרף. תלמדו כיצד מלים ביפנית הן גם צורת אמנות ותחשפו את הסיפור והמשמעות שמאחורי כל אות. תלמדו כיצד מדיטציה וזן הולכים יד ביד בעת הכתיבה. בסיום, תוכלו לקחת איתכם הביתה את שמכם הכתוב בכתב-יד קליגרפי.

להזמנת סדנת קליגרפיה בטוקיו


חווית לבישת קימונו

אל תעזבו את יפן בלי לנסות את פריט הלבוש המפורסם הזה. קימונו הוא בגד מאוד רב-גוני – בין אתם מחפשים דוגמאות פרחוניות צבעוניות או משהו יותר צנוע, תמיד תמצאו את הקימונו המתאים לכם.

בחוויה זו תהיה לכם הזדמנות להצטלם בתלבושת יפנית מסורתית במקדש או מקום פולחן מקומי או בחדר יפני מסורתי במקום האירוע. זו הדרך הטובה ביותר להנציח את טיולכם.

ואם חם לכם, תוכלו ליהנות מלבישת יוקאטה אותנטית אוורירית, שהיא הגרסה הקייצית של הקימונו.

להזמנת חווית לבישת קימונו בטוקיו


טקס תה יפני בטוקיו

ביפן, טקס הכנת ושתיית התה הוא אירוע בפני עצמו. תרבות שלמה סובבת את טקס הכנת התה היפני. בחוויה מיוחדת זו, תלמדו להכיר אמנות דקורטיבית, מגילות וסידורי פרחים שיוצרים תחושה של זן בחדר התה שלכם בעודכם מתנסים באמנות בת 500 שנה. למדו את חשיבות החוקים והמנהגים המאוד מסוגננים המאפיינים את המסורת הזו.

להזמנת השתתפות בטקס תה יפני בטוקיו


״זמן לגיישה״: מופע גיישה מיוחד ומשחקים 

כאשר אתם ביפן אל תשכחו לבקר בשכונת Nihonbashi Yoshicho בטוקיו. החוויה התרבותית המיוחדת הזו מבטיחה להמחיש לכם את הרוח האמיתית של מנהגי האירוח היפניים, ה- omotenashi.

צפו בריקודים מסורתיים אלגנטיים, השתתפו במשחקי סלון וצפו בגיישות המשתתפות במשחקי שתייה. לבשו צבעים בהירים כדי להצטלם עם כוכבי המופע. זו דרך נהדרת להכיר מקרוב חלק מרכזי בתרבות היפנית.

להזמנת כרטיסים למופע "זמן לגיישה" בטוקיו


סדנת אוריגמי ופורושיקי 

זוהי סדנה משולמת של אוריגמי ופורושיקי בה תלמדו גם אוריגמי, וגם הכל אודות פורושיקי – אלה בדי עטיפה יפניים שמאחוריהם עומדת תרבות שלמה משל עצמה. משתמשים בהם כבנדנות לשיער, צעיפים, שקיות קניות, עטיפת מתנות ועוד. עבור משפחות המתכננות חופשה בטוקיו עם הילדים סדנא כזו יכולה להיות פתח הצצה יוצא דופן לתרבות יפן.

להזמנת סדנת אוריגמי ופורושיקי בטוקיו


סדנת סושי עם ארוחת צהריים

מתכננים חופשה בטוקיו ומחפשים חוויה תרבותית אותנטית? השיעור הפנטסטי הזה יאפשר לכם להכין מנת סושי משל עצמכם בהדרכת מומחה.

תנו ליצירתיות הקולינרית שלכם להתבטא תוך כדי הצצה אל המטבח היפני בסדנת הכנת סושי בטוקיו בה תכינו הכל – מניגרי בסגנון אדו קלאסי ועד סגנונות סושי מודרניים שונים. הסדנה מתאימה גם לילדים וגם למבוגרים ואין צורך בניסיון קודם. זוהי הדרך המושלמת להירגע וללמוד משהו חדש בזמן החופשה שלכם.

להזמנת סדנת סושי וארוחת צהריים בטוקיו


סדנת הכנת ממתקים יפניים

אם בא לכם משהו מתוק, נסו את ידכם בשיעור להכנת קינוחים יפניים. הסדנה מודרכת ע״י מדריך מקצועי שילמד אתכם את הסודות להכנת שני דברי מתיקה יפניים מסורתיים – נריקירי – מאכל שנמס בפה, וטאיאקי – מאכל דמוי פנקייק ממולא בממרח שעועית מתוקה. תלמדו מתי מגישים את כל אחד מהמאכלים האלה, מה הם מייצגים, ויותר מכל תיהנו לטעום אותם. עבור משפחות המתכננות חופשה בטוקיו עם הילדים זוהי הזדמנות לשלב בין הרצון של מבוגרים להכיר את התרבות היפנית, לבין הרצון הטיבעי של ילדים – ממתקים!

להזמנת סדנת הכנת ממתקים יפנים בטוקיו


סיור הליכה וסדנת סושי בשוק הדגים צוקיג׳י

אוהבים סושי? בקרו בשוק החיצוני צוקיג׳י ושוטטו בין אוסף ענקי של חנויות המוכרות דגים ופירות ים אחרים. לאחר מכן השתתפו בסדנה להכנת סושי שבה תלמדו כיצד להכין את המאכל היפני האהוב בעצמכם.

להזמנת סיור סושי בשוק הדגים בטוקיו


סדנת סושי ומסיבת סושי בבית פרטי

אם אכלתם פעם סושי ממסעדה וגם סושי מסופרמרקט, אתם יודעים שהאיכות של המאכל היפני הידוע משתנה באופן ניכר. כאן יש לכם הזדמנות לטעום סושי משובח באמת.

זוהי חוויה ביתית שמציגה לאמני סושי מתחילים את הטעמים והטכניקות שנרכשו במשך מאות שנים. הסדנה מובלת ע״י מדריך מקצועי דובר אנגלית. תלמדו איך להכין סושי – מניגרי בסגנון אדו ועד המצאות מודרניות כמו רול סושי.

להזמנת סדנת סושי מקצועית בטוקיו


המוזיאון הלאומי של טוקיו

ראו מגוון עבודות אמנות ופריטים עתיקים מיפן, סין, קוריאה, דרום מזרח אסיה, מרכז אסיה, הודו ומצרים. צפו בתצוגות מתחלפות שכוללות יצירות אמנות בסגנון מערבי מאת אמנים יפנים.

בנוסף, תיהנו מגינה חיצונית, בתי תה וכן חנויות ובתי קפה המפוזרים בשטח.

להזמנת כרטיסים למוזיאון הלאומי בטוקיו

עלויות חופשה בטוקיו

יוקר המחייה בטוקיו לא מטורף כפי שהיה פעם. הדפלציה ולחצי השוק עזרו להפחית את המחירים וטוקיו היום מציעה מחירים המשתווים לערים גדולות אחרות בעולם המערבי, כמו סן פרנסיסקו, ניו יורק או לונדון. כדאי לטייל על תקציב דומה לזה שהייתם מביאים לכל עיר גדולה אחרת באירופה, צפון אמריקה או אוסטרליה. מקומיים יודעים איך למצוא את המבצעים, אבל גם מטיילים יכולים לחסוך במחירים עם קצת יצירתיות. טוקיו היא אחד המקומות הפופולריים ביותר למחיה ביפן. היא גם מדורגת במקום החמישי כעיר היקרה ביותר לחיות בה בעולם. מחירי השכרת דירה בטוקיו נעים בין 500-1000 דולר לחודש, וטוקיו מאוד צפופה כך שהדירות המדוברות בד״כ לא גדולות מ-16 מ״ר.

מזג אוויר בטוקיו

טוקיו נחשבת לעיר בעלת אקלים סוב-טרופי לח ויש לה ארבע עונות מובהקות: עונת הקיץ בטוקיו בד״כ חמה ולחה, עם טמפרטורות שנעות בין 20-30 מעלות צלזיוס, אם כי הטמפרטורה יכולה להגיע גם ל-35-40 מעלות. החורפים בד״כ מתונים, כאשר טמפרטורות בד״כ נעות בין 0-10 מעלות צלזיוס, אם כי יש סיכוי לקרה שיכולה להצניח את הטמפרטורות למתחת לאפס בלילה. ירידת שלג בטוקיו היא דבר נדיר, אבל כאשר זה קורה (אחת לכמה שנים) וטוקיו מכוסה בשלג, רוב קווי הרכבות בעיר מפסיקים לפעול.

פריחת עץ הדובדבן המפורסמת נראית בגנים הציבוריים בין מרץ לאפריל, ופארק אואנו (Ueno) (בעיקר) מתמלא בהמונים.

רובעים בטוקיו

טוקיו משתרעת על פני שטח של למעלה מאלפיים קמ״ר ויש בה המון מה לגלות. המטרופולין של טוקיו כולל לא רק את העיר, אלא גם את השטח ההררי ממערב ואת האיים הסוב-טרופיים מדרום. המתאר הגיאוגרפי של מרכז טוקיו מוגדר ע״י מסלול הרכבת JR Yamanote Line. מרכז טוקיו – האזור שבעבר היה שמור עבור שוגונים והסמוראים שלהם – שוכן בתוך הטבעת, בזמן שאזור הדאונטאון Edo-era  (下町 shitamachi) שוכן מצפון וממזרח.

מרכז טוקיו

צ׳יודה (Chiyoda) אקיהברה (Akihabara) – מקום מושב השלטון הכלכלי והפוליטי של יפן הכולל את הארמון המלכותי (Imperial Palace), משרדי הממשלה ליד Kasumigaseki בניין הפרלמנט ב–Nagatacho, המטה העסקי של מרונוצ׳י (Marunouchi) וה"מכה" האלקטרונית של אקיהברה – איזור משחקי המחשב, המנגה והתרבות הדיגיטלית.

צ׳ואו (Chuo) גינזה (Ginza) – כולל גם את חנויות הכלבו המפורסמות של גינזה ואת שווקי הדגים של Tsukiji.

מגורו (Meguro) ג׳יוגאוקה (Jiyugaoka) – רובע מגורים בטוקיו למשפחות עם כמה מוזיאונים ופארקים נחמדים

מינטו (Minato) אקסקה (Akasaka), שינבאשי (Shinbashi), רופונגי (Roppongi), אודאיבה (Odaiba), שיודומה (Shiodome) – רובע בטוקיו הכולל את מרכזי העסקים של אקסקה ושינבאשי, את אזור מועדוני הלילה המפורסם ברופונגי, את אזור הנמל הכולל את האי המלאכותי אודאיבה ואת גורדי השחקים של שיודומה.

שיבויה (Shibuya) – הרג׳וקו (Harajuku), אביסו (Ebisu) – רובע הקניות האופנתי שכולל גם את מקום רובע הבילויים האהוב על הנוער בטוקיו, הרג׳וקו, שבו אפשר למצוא גם את מקדש מייג׳י (Meiji Shrine) ואת חיי הלילה של אביסו.

שינאגאווה (Shinagawa), גוטנדה (Gotanda) – מוקד הרכבות ומרכז עסקי, הכולל את גוטנדה.

שינג׳וקו (Shinjuku) – מקום שבו ניתן למצוא את מלונות הפאר, חנויות ענקיות המוכרות מצלמות, גורדי שחקים בנוסח עתידי, מאות חנויות ומסעדות, ואת קאבוקיצ׳ו (Kabukicho), אזור חיי הלילה ורובע האורות האדומים הידוע של טוקיו.

טושימה (Toshima) – איקבוקורו (Ikebukuro) – איזור הכולל את איקבוקורו, עוד מוקד מרכזי של רכבות.

טוקיו הישנה – שיטמאצ׳י  (Shitamachi) – הרובע העתיק

Arakawa  אראקאווה – כאן נמצא קו החשמלית המקורי של טוקיו

Bunkyo  בונקיו  – השכונה שבה נמצאת כיפת טוקיו (Tokyo Dome) ואוניברסיטת טוקיו.

Koto קוטו מפורסם בשל קמיידו טנג׳ין (Kameido Tenjin) ואזור החורשה לשעבר קיבה (Kiba), אבל עכשיו ידוע בשל מתחמי הדירות הציבוריות החדשים שלו.

סומידה (Sumida) – ריוגוקו (Ryogoku) המקום בו אפשר למצוא את מוזיאון אדו-טוקיו (Edo-Tokyo Museum ) ואת זירת הסומו המרכזית של טוקיו (Ryogoku Kokugikan), שני אלה נמצאים בשכונת ריוגוקו (Ryogoku).

טאיטו (Taito) – אסקוסה (Asakusa) (אואנו (Ueno) ליבה של טוקיו הישנה הכוללת את מקדשי אסקוסה ואת המוזיאונים הלאומיים באואנו.

פרברי טוקיו

מזרח טוקיו – הרבה אזורי פרברים, כולל אדאצ׳י (Adachi), שם אפשר לבקר באחד משלושת מקדשי קנטו (Kanto):Nishi-arai Daishi,  קטסושיקה (Katsushika), הידועה באווירה הקסומה של שיבמאטה (Shibamata) ואדוגאווה (Edogawa), פרבר שקט באזור המזרחי של העיר.

צפון טוקיו – כולל את רובע הפרברים קיטה (Kita), איטבאשי (Itabashi) ואת הפרבר הצפוני השקט יותר נרימה (Nerima), שכולל כמה מתוך 23 המחוזות החקלאיים האחרונים שנותרו בטוקיו.

נקאנו Nakano – כאן אפשר למצוא את גן העדן הנקרא אוטקו (otaku), המוכר כ״ברודווי נקאנו״.

אוטה Ota – מתחם חצי תעשייתי, אזור מגורים חצי יוקרתי

Setagaya  סטאגאיה רובע מגורים יוקרתי שבו אפשר למצוא את אזור הבילויים הסטודנטיאלי שימוקיטזאווה (Shimokitazawa) ואת מרכזי הקניות של פוטקו-טמגאווה (Futako-Tamagawa).

Suginami  סוגינאמי פרבר טיפוסי של טוקיו הנמצא לאורך קו צ׳ואו (Chuo Line)

טוקיו
דירוג הגולשים 5 (2 הצבעות)
Sending

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל