JPY

קניית ין יפני (JPY) לפני טיול ביפן – מדריך

יפן הפכה בעשור האחרון להיות אחת מהמדינות המבוקשות ביותר על התייר הישראלי במזרח הרחוק. מדובר על מדינה שמציעה נופים מרהיבים ותרבות נהדרת שלא תוכלו למצוא באף מקום אחר. אך האם המרתם כבר את הכסף שלכם לין יפני (המטבע הלאומי של יפן)? אם עדיין לא עשיתם את זה, כדאי מאוד שתקראו את המאמר הבא שיספק לכם תשובות לכל השאלות הקשורות בקניית ין יפני במזומן בישראל

טיול ביפן יכול לכלול בתוכו לא מעט אפשרויות וצריך הרבה תכנון מראש, ולכן רגע לפני שאתם מתחילים לתכנן את הטיול שלכם – מוטב כי תמירו שקל ליין יפני (JPY), על מנת שלא תצטרכו לדאוג להמיר את הכסף ביפן עצמה, עניין שיעלה לכם הרבה יותר ויעכב אתכם אחרי טיסה ארוכה. פטנט פשוט יעזור לכם לנצל את הזמן ביפן על מנת ליהנות מכל הטוב שהיא יכולה להציע לכם – וגם לחסוך כסף וזמן על קניית ין יפני במזומן בישראל

חברת FlyMoney מפעילה שירות מומלץ שבאמצעותו תוכלו לבצע המרה של כסף בנתב"ג – הזמנה מראש של ין יפני שימתין לכם לפני הטיסה בעמדת בנק הפועלים בנתב"ג, עם שערי המרה נוחים במיוחד  ואפשרות נדירה לפרוס לתשלומים את העלויות של רכישת ין יפני – ולא פחות חשוב, בדרך הטובה והמהירה ביותר. כך לא תמצאו את עצמכם מבזבזים זמן יקר על המרת הכסף, עם חברת FlyMoney תוכלו לבצע את כל התהליך דרך האינטרנט. כדי להזמין ין יפני לנתב"ג השתמשו בתיבת ההזמנות שלמטה בדף זה – ייתכן שתצטרכו לגלול את התיבה ימינה או שמאלה כדי לראות את כל השדות ולהשלים את ביצוע ההזמנה 



טיול ביפן – עוד באותו נושא:

טיסות ליפן – השוואת מחירים ומה חשוב לדעת

השכרת רכב ביפן – השוואת מחירים ומידע על נהיגה ביפן

מלונות מומלצים בטוקיו למשפחות עם ילדים

טיסות פנים ביפן – הזמנת כרטיסים והשוואת מחירים

יפן למטייל – תיכנון טיול ואטרקציות תיירותיות

טיולים מאורגנים ביפן

היתרונות של הזמנת ין יפני JPY לנתב"ג

ככל הנראה יהיו לכם לא מעט משימות שתצטרכו לבצע טרם הנסיעה שלכם ליפן, ולכן אתם צריכים לדאוג לחסוך כמה שיותר זמן עבורכם. הזמנת ין יפני לנתב"ג תחסוך לכם זמן יקר, שאותו תוכלו לתעל על מנת לארגן את הטיול כולו. בנוסף, מרבית הישראלים שטסים לחו"ל, במיוחד כאשר מדובר על טיול ביפן שהיא מדינה יקרה מאוד, מרגישים כי ההוצאות הכספיות מכניסות אותם לבעיה רצינית שקשה להם מאוד לפתור. הזמנת ין יפני לנתב"ג עם חברת FlyMoney תאפשר לכם לפרוס את כל העסקה לתשלומים בכרטיס האשראי! כך אתם לא צריכים לדאוג מההוצאות הכספיות, ותוכלו לאפשר לכם קצת מרווח נשימה לפני הטיסה שלכם ליפן. זוהי הסיבה שכיום מרבית המטיילים המנוסים בוחרים באופציה הזאת על פני כל שאר האופציות שעומדות למולם.

בנוסף, שטרות מזויפים הם מהחששות השכיחים ביותר של כל ישראלי שצריך לבצע המרה של כסף לחו"ל. הזמנת יין יפני לנתב"ג עם חברת FlyMoney, הפועלת בפיקוח משרד האוצר, זוהי האופציה הבטוחה ביותר עבורכם. כל השטרות שמסופקים לכם עוברים בדיקות מחמירות ומאושרים על ידי אנשי מקצוע מהשורה הראשונה – כל זאת בשביל לאמת את אמינותם. חברת FlyMoney מעמידה לרשות לקוחותיה מוקד טלפוני אשר זמין מסביב לשעון על מנת לענות על כל השאלות שלכם. כך תוכלו לקבל מענה מקיף לכל בעיה או שאלה בכל רגע נתון.

איפה קונים ין יפני

קניית ין יפני בדואר ישראל

אחת מהאפשרויות השכיחות ביותר עבור ישראלים שרוצים לבצע המרה של שקל למטבע זר זה כמובן המרת הכסף עם דואר ישראל. אך נכון להיום בדואר ישראל ניתן להמיר שקל אך ורק לדולר ארה"ב, ליורו או לפאונד בריטי, כך שאם ברצונכם לבצע המרה לין יפני תצטרכו להמיר לאחד מהמטבעות הללו בדואר ישראל, וביפן עצמה תצטרכו לבצע המרה נוספת למטבע המקומי. זוהי אופציה שתגזול מכם זמן יקר, וגם תגרום לכם להפסיד לא מעט כסף ממספר ההמרות.

רכישת ין יפני בבנק

עוד אופציה שיכולה להיות רלוונטית עבור לא מעט ישראלים זה לבצע המרה של יין יפני דרך אחד מסניפי הבנק הנמצאים בסמוך למקום המגורים שלכם. האופציה הזאת יכולה להיות רלוונטית, אך היא כוללת בתוכה לא מעט חסרונות שחשוב מאוד שתכירו. ברוב המקרים תצטרכו לבזבז זמן יקר בהמתנה בבנק, הרי כולם יודעים כי התורים בבנקים ארוכים מאוד – וזה יגזול מכם זמן יקר שתוכלו לנצל אותו לטובת תכנון הטיול שלכם. בנוסף הבנקים בד"כ גובים את העמלות הכי גבוהות על רכישת מטבע זר.

המרת שקל לין יפני בצ'יינג'ים

עוד אופציה שהפכה להיות שכיחה מאוד בשנים האחרונות היא המרת שקל למטבע זר דרך חנויות ציינג' אשר פזורות בכל עיר מגורים בישראל. מדובר אולי באופציה נגישה מאוד, אך ברוב המקרים שערי המט"ח שתקבלו יהיו שערים לא משתלמים בכלל – וגם ישנו תמיד חשש לאמינות השטרות, כי היו בעבר מיקרים רבים בהם נחשף קשר בין חנויות צ'יינג' לגורמי עולם תחתון. כך חשוב מאוד שתיקחו את כל הנושאים הללו בחשבון טרם קבלת ההחלטות.

קניית ין יפני (JPY) בשדה התעופה

אז לפני שאתם מרימים ידיים או בוחרים באופציה לא משתלמת במיוחד, תרשו לנו לספר לכם על האופציה הטובה ביותר לבצע המרה של שקל לין יפני – האופציה הזאת היא כמובן הזמנת ין יפני לנתב"ג.  האופציה הזאת גם חוסכת לכם את הסידורים וההמתנה בתור כאשר הכסף ימתין לכם במעטפה על שימכם בעמדת בנק הפועלים בנתב"ג (בטרמינל 1 או 3) ביום הטיסה, גם מספקת לכם את כל הנתונים שחור על גבי לבן, בלי הפתעות מיותרות או אותיות קטנות שאליהן תחשפו לאחר התשלום. התשלום שמופיע לכם באתר הוא גם התשלום הסופי שאותו תצטרכו לשלם. בנוסף, בעזרת האופציה של הזמנת ין יפני לשדה התעופה תוכלו לפרוס את כל העסקה לתשלומים וגם לקבל את שערי המט"ח הטובים והמשתלמים ביותר במיוחד עבורכם.

אנו מתארים לעצמנו כי אתם לא רוצים להתברבר יותר מידיי עם המרת הכסף, ובסופו של דבר כל האופציות האחרות יגזלו מכם זמן יקר ולא מעט בדיקות מקדימות. הזמנת ין יפני לנתב"ג זוהי האופציה הקלה ביותר שעומדת לרשותכם, כל מה שאתם צריכים לעשות זה רק להזמין באינטרנט עם תיבת ההזמנות שלמעלה בדף זה – ולעקוב מקרוב אחרי כל הפעולות שכתובות בצורה ברורה.

ין יפני – אילו שטרות ואילו מטבעות?

הין היפני הוא המטבע הרשמי של יפן, בנוסף להיותו המטבע הרשמי של יפן הוא גם המטבע השלישי הנסחר ביותר בשוק מטבע החוץ אחרי הדולר האמריקני והיורו. לפני כל נסיעה ליפן תצטרכו כמובן להצטייד בכסף מראש על מנת להתנהל בצורה קלה יותר במדינה.

המטבעות הקיימים בשימוש נכון להיום הם: 1 יין יפני, 5 יין יפני, 10 יין יפני, 50 יין יפני, 100 יין יפני, 500 יין יפני.
השטרות הקיימים בשימוש נכון להיום הם: 1000 יין יפני, 2000 יין יפני, 5000 יין יפני, 10000 יין יפני.

כמה כסף להזמין לטיול ביפן?

ללא ספק השאלה השכיחה ביותר טרם הטיסה ליפן היא כמה כסף תצטרכו להמיר לפני הטיסה שלכם. כל אחד שתשאלו כנראה יספק לכם תשובה שונה, ולכן יהיה לכם מאוד קשה לאמוד בצורה נכונה מהי האופציה הטובה ביותר עבורכם. לאחר בדיקה מעמיקה הגענו למסקנה כי כמעט בלתי אפשרי לספק הכוונה מדויקת לכמות הכסף שאתם צריכים לקחת אתכם ליפן, מהסיבה הפשוטה שלכל אחד יש הרגלי בזבוז אחרים – ולא בהכרח סכום הכסף שנמליץ לכם יהיה רלוונטי עבור מטייל אחר עם הרגלי צריכה שונים מההרגלים שלכם.

אך בשביל לתת לכם פחות או יותר כיוון, נספר לכם מהן הרגלי הבזבוז של המטייל הממוצע ביפן. ברוב המקרים תצטרכו להוציא משהו כמו 80-120 דולר לאדם בממוצע ביום. המחיר הזה כולל בתוכו גם לינה בסיסית וגם את האוכל, כמובן שאם תרצו לשדרג לעצמכם את מקום הלינה העלויות הכספיות יכולות לעלות בהתאם. כך שבסופו של יום הבחירה היא אך ורק שלכם ולא של אף אחד אחר כמה תרצו לבזבז ביפן.

תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל