טיסות פנים ביפן מה כדאי לדעת

טיסות פנים ביפן – טיפים למטייל והשוואת מחירים

טיסות פנים ביפן – המדריך המלא למטייל הישראלי: מנוע חיפוש מיוחד שיעזור לכם לאתר טיסות פנימיות ביפן ואף לבצע השוואת מחירים ולהזמין כרטיסי טיסה אונליין לטיסות פנים ביפן, וגם טיפים חשובים על הזמנת מוניות משדה התעופה ביפן ועל קווי התעופה השונים של טיסות בתוך יפן

יפן מלאה ביעדים מדהימים ומגוונים. למרות שאפשר בקלות להעביר טיול שלם בערים הגדולות של יפן כמו טוקיו ואוסקה, יש עוד המון יעדים תיירותיים ביפן שאולי פחות מוכרים למטייל הישראלי אך כדאי מאוד לבקר בהם: האיים והחופים היפים של אוקינאווה, אתרי סקי בהאקובה ועוד. התחבורה הציבורית ביפן יעילה ונוחה מאוד, ולמרות שהרכבות המהירות (שינקנסן או ה-bullet trains) חוסכות זמן יקר ומאפשרות למטיילים להגיע למגוון יעדים ברחבי המדינה במהירות, בחלק מהמקרים תופתעו לגלות שטיסות פנים ביפן יכולות להיות זולות ומהירות יותר מכרטיס לרכבת המהירה ולכן כדאי תמיד לערוך השוואת מחירים ולבדוק מהי הדרך הטובה ביותר עבורכם. שימו לב שבמספר יעדים מרכזיים ביפן, כמו טוקיו ואוסקה, יש יותר מנמל תעופה אחד כך שתמיד כדאי לוודא מהו הקוד של נמל התעופה המופיע בכרטיס. כדי להזמין טיסות פנים ביפן במועדים הנוחים לכם בדילים הכי משתלמים, השתמשו במנוע לחיפוש טיסות שלמטה בדף זה

טיול ליפן – עוד באותו נושא:

טיסות ליפן – השוואת מחירים ומה חשוב לדעת

השכרת רכב ביפן – השוואת מחירים והמלצות לנהיגה

יפן למטייל – תיכנון טיול ואטרקציות מומלצות

הזמנת ין יפני לנתב"ג ואפשרויות נוספות

טיולים מאורגנים ביפן

טיסות פנים ביפן – השוואת מחירים ואיתור טיסות זולות

ניתן לבצע השוואת מחירים של טיסות פנים ביפן בעזרת מנוע השוואת המחירים של קיווי, איתו תוכלו למצוא את הטיסה הכי זולה ולבדוק כבר בזמן החיפוש אם הכרטיס כולל כבודת מטען או לא, ואפילו להוסיף בעת ההזמנה כבודת מטען ולבדוק מה המחיר לפני ביצוע התשלום. המנוע חיפוש להשוואת מחירי טיסות של קיווי יאפשר לכם לערוך השוואת מחירים בין מגוון חברות תעופה שמציעות טיסות פנים ביפן ולבחור את הדיל הכי משתלם. כל שעליכם לעשות הוא להזין את היעד, המוצא והתאריך ולערוך סינון של התוצאות לפי הצורך, בין אם אתם מעוניינים בטיסה ישירה או מוכנים לטוס בטיסת קונקשן בעד מחיר זול יותר.

כמו כן, תוכלו גם לסנן את התוצאות לפי חברות תעופה מסוימות, טווח מחירים ועוד. יתרון נוסף של מנוע החיפוש של קיווי הוא האפשרות לבצע חיפוש של טיסה פנימית לכל מקום ביפן, אם אתם לא סגורים על יעד ומעוניינים לבחור את היעד המשתלם ביותר מבחינת כרטיס טיסה. כך תוכלו, למשל, לבחור בבירה טוקיו בתור המוצא, וביפן בתור היעד. לאחר הלחיצה על חיפוש, תוכלו לצפות בכל טיסות הפנים ביפן הממריאות מטוקיו ואפילו למיין אותן לפי הזולות ביותר.  זוהי גם דרך נהדרת לגלות יעדים חדשים שתוכלו להוסיף לטיול ביפן. כמו כן, אם התאריך שלכם גמיש וחשוב לכם למצוא מחיר זול לטיסת פנים, תוכלו לבדוק מגוון אפשרויות בטווח תאריכים מסוים, או בכל תאריך בשנה. כדי לשנות את טווח התאריכים לחצו על תיבת התאריכים וסמנו את האפשרות המתאימה.

תנאי כבודת מטען בטיסות פנים ביפן משתנים מחברת תעופה אחת לאחרת. חלק מחברות התעופה המציעות טיסות פנימיות ביפן, כמו למשל ANA ו-JAL, מציעות כרטיסים למחלקת תיירים שכוללים בד"כ כבודת מטען, וחלק מהחברות, כמו ג'טסטאר למשל, מציעות כרטיסים בתעריף זול שלא כולל כבודת מטען. שימו לב, עם זאת, שהתנאים עלולים להשתנות ועליכם תמיד לוודא מה הכרטיס שלכם כולל.

בכתבה זו נציג בפניכם מגוון יעדים נבחרים לטיסות פנים ביפן, ונערוך מספר השוואות מחירים כדי לבדוק מהם המחירים הכי זולים לטיסות בעזרת מנוע החיפוש קיווי. את החיפוש ערכנו לכל זמן בשנה, כך ששימו לב שהמחירים והתנאים (במיוחד תנאי כבודת המטען) עלולים להשתנות.

הזמנת מונית משדה התעופה ביפן

לאחר הנחיתה מטיסת פנים ביפן, יעמדו בפניכם מספר אפשרויות להגעה משדה התעופה למלון, אך אין ספק שהסעה פרטית היא הנוחה מכולן. להזמנת הסעה משדה התעופה יש מגוון יתרונות: המחיר ידוע מראש, הנהג יחכה לכם בנקודת המפגש ולא תצטרכו לבזבז זמן מיותר בחיפוש אחר תחנת האוטובוס או המוניות הקרובה, תוכלו לדעת מראש לכמה מזוודות מתאים הרכב ועוד.

אחת הדרכים הנוחות ביותר להזמנת הסעה פרטית משדה התעופה נמצאת במרחק של מספר לחיצות בלבד, באמצעות שירות קיווי טקסי. בעזרת קיווי טקסי, תוכלו בקלות לקבל הצעת מחיר אונליין בתוך מספר דקות עבור מספר סוגי רכב, ולבחור את סוג הרכב המתאים לכם, בין אם אתם מעדיפים את הרכב הזול ביותר או אם יש לכם צורך במיניוואן לקבוצה גדולה. לאחר שתבחרו בסוג הרכב המתאים, כל שעליכם לעשות הוא להזין את הפרטים האישיים ופרטי התשלום. הנהג ימתין לכם עם שלט בנקודת המפגש, ותקבלו אישור הזמנה במייל עם הסברים. יתרון נוסף של שירות קיווי טקסי הוא שירות הלקוחות היעיל שלהם, שיעמוד לרשותכם בצ'אט נוח לשימוש באתר (או במייל). בעזרת קיווי טקסי תוכלו להזמין הסעה פרטית גם במהלך החופשה, שתאסוף אתכם מהמלון, מהמסעדה או מכל מקום אחר.

השתמשו במנוע החיפוש של קיויטקסי להזמנת מונית לשדה התעופה:

טיסות פנימיות ביפן מטוקיו

את טוקיו, בירת יפן, משרתים שני נמלי תעופה מרכזיים: האנדה ונריטה (NRT). שדה התעופה נריטה משרת בעיקר טיסות בינלאומיות וממוקם במרחק של כ60 ק"מ מהעיר, ושדה התעופה האנדה (HND) משרת בעיקר טיסות פנים ביפן וממוקם בטוקיו עצמה, במרחק של כ14 ק"מ מתחנת טוקיו.

טיסות מטוקיו לאוסקה ממריאות מדי יום (58 טיסות ביום, ליתר דיוק). זמן טיסה מטוקיו לאוסקה הוא כשעה ועשרים דקות, ומגוון חברות כמו ANA, ג'ט סטאר, JAL ועוד מפעילות טיסות יומיות בקו זה. ניתן למצוא טיסות משני נמלי התעופה של טוקיו לשני נמלי התעופה של אוסקה.  את המחיר הכי זול לטיסה מטוקיו לאוסקה קיבלנו מחברת ג'טסטאר שהציעה לנו כרטיס הלוך-חזור במחיר של 97$.

טיסות מטוקיו לפוקואוקה ממריאות מדי יום (62 טיסות פנימיות ביפן ביום בקו זה), ומופעלות על ידי מגוון חברות: ANA, סקיימארק, JAL, סטאר פלייר ועוד. זמן טיסה מטוקיו לפוקואוקה הוא כשעתיים, והטיסות ממריאות מנמל התעופה טוקיו האנדה. בהשוואת המחירים לטיסות פנימיות ביפן שערכנו, קיבלנו את המחיר הכי זול לטיסה מטוקיו לפוקואוקה מחברת ג'טסטאר, בעלות של 114$ (הלוך-חזור).

טיסות מטוקיו לסאפורו ממריאות מדי ביום (64 טיסות ביום), בתדירות גבוהה משש בבוקר ועד תשע בערב, ומופעלות על ידי מספר חברות תעופה מרכזיות. זמן הטיסה מטוקיו לסאפורו הוא כשעה וחצי, והטיסות ממריאות מטוקיו האנדה. את המחיר הכי זול לטיסה מטוקיו לסאפורו קיבלנו, שוב, מחברת ג'טסטאר בעלות של 110$ לכרטיס הלוך-חזור.

טיסות מטוקיו לאוקינאווה – לפחות שלוש טיסות ביום ממריאות מטוקיו לנאהה, בירת אוקינאווה, ומופעלות על ידי החברות JAL, ANA, וסקיימארק. זמן הטיסה מטוקיו לנאהה הוא כשלוש שעות. הטיסות ממריאות משני נמלי התעופה בטוקיו, ונוחתות בנמל התעופה נאהה (OKA). את המחיר הכי זול לטיסה מטוקיו לאוקינאווה (נאהה) קיבלנו מחברת ונילה אייר, בעלות של 71$ לכרטיס הלוך-חזור.

טיסות מטוקיו לנגויה – זמן הטיסה מטוקיו לנאגויה הוא כשעה ועשר דקות, ובקו זה ממריאות שבע טיסות פנים ביפן ביום. הטיסות ממריאות משני נמלי התעופה של טוקיו. בהשוואת המחירים שערכנו, קיבלנו את המחיר הכי זול לטיסה מטוקיו לנגויה מחברת ג'אפאן איירליינס בעלות של 127$ לכרטיס הלוך חזור.

טיסות פנים ביפן מאוסקה

שני נמלי תעופה משרתים את אוסקה: נמל התעופה של אוסקה הידוע בשם איטמי (ITM) שממוקם במרחק של כ10 ק"מ מהעיר ומשרת בעיקר טיסות פנים ביפן, ונמל התעופה קנסאי (KIX) שמשרת גם טיסות בינלאומיות וממוקם על אי מלאכותי במרחק של כ37 ק"מ ממרכז אוסקה.

טיסות פנים ביפן מאוסקה לטוקיו ממריאות בתדירות גבוהה מדי יום, וזמן הטיסה הוא כשעה ועשר דקות.

15 טיסות מאוסקה לפוקואוקה ממריאות מדי יום, עם זמן טיסה של כשעה ועשרים דקות. טיסות מאוסקה לפוקואוקה ממריאות משני נמלי התעופה של אוסקה. את המחיר הכי זול לטיסה מאוסקה לפוקואוקה קיבלנו מחברת פיץ' אוויאיישן בעלות של 67$ לכרטיס הלוך-חזור.

טיסות ישירות מאוסקה לסאפורו ממריאות מדי יום (לפחות תשע טיסות ביום). זמן הטיסה מאוסקה לסאפורו הוא כשעה וחמישים דקות. הטיסות ממריאות מנמל התעופה קנסאי. את המחיר הכי זול לטיסה מאוסקה לסאפורו קיבלנו מחברת פיץ' אוויאיישן בעלות של 93$ לכרטיס הלוך-חזור.

לפחות 16 טיסות ביום ממריאות מאוסקה לאוקינאווה (לבירה נאהה), אותן מפעילות מספר חברות תעופה כמו ANA, ג'ט סטאר ועוד. זמן הטיסה מאוסקה לנאהה הוא כשעתיים ועשרים דקות. הטיסות ממריאות משני נמלי התעופה של אוסקה.

טיסות בתוך יפן מפוקואוקה

פוקואוקה היא העיר הגדולה ביותר באי קיושו. היא מציעה למטייל אוכל מעולה, פארקים יפהפיים ועוד. נמל התעופה של פוקואוקה (FUK) הוא המרכזי ביותר באי ובין העמוסים ביותר ביפן. הוא משרת מגוון טיסות פנים ביפן  –

טיסות מפוקואוקה לטוקיו ממריאות מדי יום בתדירות גבוהה, עם זמן טיסה של כשעה וחצי.

לפחות 15 טיסות ביום ממריאות מפוקואוקה לאוסקה. זמן הטיסה מפוקואוקה לאוסקה הוא כשעה וחמש דקות. הטיסות נוחתות בשני נמלי התעופה באוסקה.

טיסות ישירות מפוקואוקה לסאפורו ממריאות מדי יום, עם זמן טיסה של כשעתיים ורבע. בהשוואת המחירים שערכנו, המחיר הכי זול לטיסה מפוקואוקה לסאפורו התקבל מחברת פיץ' אוויאיישן בעלות של 85$ (הלוך-חזור).

זמן הטיסה מפוקואוקה לנאהה בירת אוקינאווה הוא כשעה וחמישים דקות, ובקו זה ממריאות כעשרים טיסות ביום.  את המחיר הכי זול לטיסה מפוקואוקה לאוקינאווה (נאהה) קיבלנו, שוב, מחברת פיץ' שהציעה לנו כרטיס הלוך-חזור במחיר של 54$ בלבד.

טיסות ביפן מסאפורו

טיסות פנים מסאפורו נוחתות במגוון יעדים ביפן:

טיסות מסאפורו לטוקיו ממריאות מדי יום ונוחתות בשני נמלי התעופה של טוקיו. זמן הטיסה מסאפורו לטוקיו הוא כשעה וארבעים דקות.

טיסות מסאפורו לאוסקה ממריאות בתדירות גבוהה מדי יום, עם זמן טיסה של כשעתיים וחמש דקות, ומופעלות על ידי ANA ו-JAL.

זמן הטיסה מסאפורו לפוקואוקה הוא כשעתיים וארבעים וחמש דקות, עם שש טיסות ביום של מספר חברות תעופה.

טיסות ישירות מסאפורו לנאהה ממריאות פעם ביום, ומפעילה אותן חברת ANA. זמן הטיסה מסאפורו לאוקינאווה (נאהה) הוא כארבע שעות.

טיסות ישירות מסאפורו לנגויה ממריאות לפחות 18 פעמים ביום. זמן הטיסה מסאפורו לנאגויה הוא כשעתיים.

טיסות פנים ביפן לשיקוקו

שיקוקו הוא הקטן ביותר מבין איי יפן. יש בו מספר אתרים תיירותים כמו 88 המקדשים, טירות יפהפיות, מעיינות חמים ועוד. באי שיקוקו יש ארבע שדות תעופה קטנים שמשרתים בעיקר טיסות פנימיות ביפן או טיסות ליעדים בינלאומיים קרובים.

טיסות מטוקיו לשיקוקו מגיעות לכל ארבעת נמלי התעופה. זמן הטיסה מטוקיו לטוקושימה הוא כשעה וחצי.

טיסות משיקוקו לסאפורו ממריאות מדי יום, מנמל התעופה במאצוימה. זמן הטיסה משיקוקו לסאפורו הוא כשעתיים ועשרים דקות.

טיסות משיקוקו לנאהה ממריאות מדי יום, משדות התעופה טאקמצו ומאצוימה. זמן הטיסה הוא כשעתיים.

טיסות מאוקינאווה

נמל התעופה המרכזי של אוקינאווה ממוקם בעיר הבירה, נאהה, והוא בין נמלי התעופה העמוסים ביותר ביפן. ממריאות ממנו טיסות פנים ומספר טיסות בינלאומיות ליעדים באסיה, והוא ממוקם במרחק של כ5 ק"מ ממרכז העיר.

מדי יום, ממריאות למעלה מ35 טיסות מנאהה לטוקיו. זמן הטיסה מאוקינאווה לטוקיו הוא כשעתיים ורבע, ובקו זה תוכלו לבחור מבין מגוון חברות תעופה. הטיסות נוחתות בשני נמלי התעופה בטוקיו.

טיסות מאוקינאווה לאוסקה ממריאות מדי יום משדה התעופה בנאהה, עם זמן טיסה של כשעה וחמישים דקות. הטיסות נוחתות בשני נמלי התעופה של אוסקה.

טיסות מאוקינאווה לפוקוקה ממריאות מדי יום משדה התעופה בנאהה,  עם זמן טיסה של כשעה וארבעים דקות.

טיסות פנים ביפן
דירוג הגולשים 5 (1 הצבעה)
Sending

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל