טיסות ליפן מה חשוב לדעת

טיסות ליפן – השוואת מחירים ומה חשוב לדעת

טיסות ליפן – המדריך המלא למטייל: כל המידע הדרוש לתיכנון טיול ביפן החל ממנוע חיפוש מיוחד שיבצע עבורכם השוואת מחירים של טיסות ליפן בתאריכים הרלוונטיים וימצא לכם את המחיר הכי זול, דרך אפשרויות הזמנה מראש של הסעה משדה התעופה ביפן וגם אפשרויות נוחות של טיסות קונקשן ליפן, המלצות על חברות תעופה המשווקות כרטיסי טיסה ליפן ועוד

יפן היא מדינת איים עוצרת נשימה ומתקדמת, עם ערים מודרניות, טבע מרהיב ומגוון, תרבות מיוחדת, אוכל מעולה והרבה מה לראות. טיול ביפן בדרך כלל מתחיל בטוקיו, אך ישנם מספר נמלי תעופה בינלאומיים נוספים מהם ניתן להתחיל את הטיול. טיסות ליפן מישראל בדרך כלל כוללות עצירת ביניים, אך כבר מחודש מרץ 2023 צפויה להיערך טיסת בכורה בקו חדש של אל על של טיסות ישירות לטוקיו. ההמראות מנתב"ג מתוכננות לימי רביעי ושבת (בד"כ), והטיסות יתבצעו במטוסי הדרימליינר של החברה. זמן הטיסה ליפן מישראל הוא כאחת עשרה וחצי שעות בהלוך, וכשתיים עשרה שעות וחצי בחזור. כבר היום ניתן להזמין כרטיסי טיסה לקו החדש. הטיסות הישירות ליפן של אלעל ימריאו בדרך כלל ברבע לתשע בערב מתל וינחתו בטוקיו, בדרך כלל, יום למחרת בסביבות שתיים ורבע בצהרים. הטיסות מטוקיו בחזור ממריאות בשעות אחה"צ ונוחתות בנתב"ג בלילה.

כדי לאתר כרטיסי טיסה ליפן במחירים הכי זולים השתמשו במנוע החיפוש להשוואת טיסות המופיע כאן:

טיול ליפן – עוד באותו נושא:

השכרת רכב ביפן – השוואת מחירים והמלצות לנהיגה

טוקיו – מלונות מומלצים עם ילדים בבירת יפן

טיסות פנים ביפן – איתור טיסות זולות והזמנת כרטיסים

יפן למטייל – תיכנון טיולים ואטרקציות מומלצות למשפחות

הזמנת ין יפני לשדה התעופה לפני טיול ביפן

טיולים מאורגנים ביפן

הזמנת מונית לשדה התעופה ביפן

נסיעות הן פרט חשוב שכדאי להקדיש לו מחשבה במהלך תכנון טיול ביפן. כשמדובר בנסיעה משדה התעופה, בין אם מדובר בשדה תעופה בעיר או בשדה תעופה מרוחק, הזמנת הסעה פרטית היא אופציה נוחה שתחסוך לכם הרבה כאב ראש.

ישנם מגוון יתרונות להזמנת הסעה פרטית משדה התעופה, כמו למשל:

-אין הפתעות במחיר.

-מעולה לקבוצות גדולות, שכן ניתן להזמין מראש סוג רכב מתאים (בהתאם לזמינות).

-ברכב יש מקום למספר מזוודות ידוע מראש.

-הנהג יחכה לכם בנקודת המפגש ולא תצטרכו לבזבז זמן יקר בחיפוש אחר תחנת מוניות או אוטובוס.

-הנהג הפרטי שלכם ידע מראש את היעד, כך שתוכלו ליהמנע מבעיות שנובעות מקשיי שפה.

מדי שנה, נוספות לשוק יותר ויותר אפליקציות שעוזרות לנו לתכנן את הטיול בקלות, החל מהזמנת טיסות, בתי מלון ואטרקציות, ועד להזמנת הסעות. אחת הדרכים הנוחות והיעילות ביותר להזמנת הסעה פרטית משדה התעופה היא קיווי טקסי. אתר קיוויטקסי מספק למטיילים פלטפורמה נוחה ומשתלמת להזמנת הסעה פרטית משדה התעופה או מכל מקום אחר במהלך החופשה, בין אם מדובר במסעדה, בית מלון או באטרקציה תיירותית.

השתמשו במנוע החיפוש של קיויטקסי להזמנת מונית לשדה התעופה:


אז איך זה עובד?

כל אחד יכול לחפש הסעה פרטית עם מנוע החיפוש של קיווי טקסי. כל שעליכם לעשות הוא להזין את המוצא והיעד. כעת יופיעו בפניכם כל סוגי הרכב הזמינים: החל מרכב סטנדרטי לרכב עסקי, מיניבוס וכול'. לצד כל סוג רכב יוצגו בפניכם פרטים חשובים כמו מספר הנוסעים, מספר המזוודות והמחיר כמובן.

לאחר שמצאתם את סוג הרכב הרצוי לחצו על "Book" ותתבקשו להזין מספר פרטים חשובים כמו תאריך, פרטים אישיים ופרטי תשלום. תוכלו גם להוסיף כיסא לילד בתוספת תשלום.

הנהג ימתין לכם בנקודת המפגש (בלובי של המלון או ביציאה מאיזור הנחיתות בשדה התעופה, למשל) ויחזיק שלט הנושא את שמכם. כמו כן, שימו לב להוראות המופיעות באישור ההזמנה. בכל זמן במהלך ההזמנה, תוכלו ליצור קשר עם שירות הלקוחות בצ'אט שבאתר או באימייל.

טיסות לטוקיו

שני נמלי תעופה מרכזיים משרתים את בירת יפן טוקיו – אחד מהם ממוקם בעיר נריטה במרחק של כ60 ק"מ ממרכז טוקיו, והשני ממוקם בעיר עצמה. מישראל לטוקיו ניתן לטוס בטיסות קונקשן ליפן או בטיסה ישירה של סאן דור, בקו טיסות ישירות לטוקיו שיפעל החל מספטמבר.

בביצוע השוואת מחירי טיסות לטוקיו באמצעות מנוע החיפוש של קיווי שלמעלה, את המחיר הכי זול לכרטיס טיסה לטוקיו קיבלנו מחברת אירופלוט שהציעה לנו טיסת קונקשן לטוקיו (לנריטה) במחיר של 778$ (הלוך-חזור).

נמל התעופה הבינלאומי נריטה (NRT)

נמל התעופה של נריטה ממוקם במרחק של כ60 ק"מ ממרכז טוקיו בעיר נריטה. זהו נמל התעופה הבינלאומי המרכזי של יפן, והוא גם הבסיס הבינלאומי של חברות תעופה יפניות כמו Japan Airlines וAll Nippon Airways. מגיעות אליו טיסות ממגוון ענק של יעדים מרחבי אירופה, אסיה, ארצות הברית ועוד. בנריטה יש שלושה טרמינלים, ביניהם ניתן לעבור בעזרת שאטל ללא עלות.

ישנן מספר דרכים להגיע מנריטה לטוקיו: רכבת הSkyliner  מגיעה בכ36 דקות מנריטה לתחנת ניפורי, מגוון קווי אוטובוסים יוצאים בתדירות גבוהה מנריטה לטוקיו מדי יום, וחלק מהמלונות המרכזיים בטוקיו מפעילים הסעות. כמובן, תוכלו להגיע גם במונית מכל טרמינל. הדרך הזולה להגיע לעיר היא כמובן באוטובוס. קו הטוקיו שאטל, למשל, מגיע מנריטה לטוקיו בכשעה בעלות של כ900 ין יפני ברכישת כרטיס מראש.

בנמל התעופה נריטה ניתן למצוא מגוון שירותים למטייל – כספומטים, שמירת חפצים, עמדת המרת מט"ח, מספרה, טרקלינים עסקיים, ואפילו מקלחות וחדרי שינה – בתשלום כמובן.

נמל התעופה טוקיו האנדה (HND)

נמל התעופה האנדה הוא הגדול ביפן, וממוקם במרחק של כ14 ק"מ מתחנת הרכבת המרכזית של טוקיו. הוא משרת את רוב טיסות הפנים ביפן באיזור טוקיו, לצד טיסות מאירופה, ארה"ב, אסיה ועוד. מהאנדה ליעדים מרכזיים בטוקיו ובאיזור ניתן להגיע בקלות ברכבת, באוטובוס או במונית. בנמל התעופה תוכלו למצוא מגוון שירותים לנוסע: עמדת מידע, כספומטים ברחבי המתחם, טרקלינים עסקיים בתשלום, אינטרנט אלחוטי ללא עלות ועוד.

נמל התעופה הנאדה מורכב משלושה טרמינלים, ופועלות בו מספר מסעדות וחנויות 24 שעות ביממה.

טיסות ישירות לטוקיו בסאן דור

החל מה13 בספטמבר 2019, סאן דור תתחיל להפעיל טיסות ישירות לטוקיו מנתתב"ג שינחתו בשדה התעופה נאריטה. נכון לכתיבת הכתבה, נקבעו שתי טיסות ישירות ליפן בלבד, אך הכוונה בעתיד היא להפפעיל טיסות ישירות ליפן מישראל באופן קבוע. זמן הטיסה מתל אביב לטוקיו צפוי להיות כ11 וחצי שעות. תנאי הכבודה בטיסות סאן דור בדרך כלל משתנים לפי סוג הכרטיס, עם כרטיס בתעריף זול יותר ללא כבודת מטען או כרטיס משודרג ויקר יותר שכולל שליחת מזוודה במשקל של עד 23 ק"ג לתא המטען. כמו כן, ניתן בדרך כלל לשדרג את המושב הסטנדרטי למושב מועדף ומרווח יותר בתוספת תשלום.

טיסת קונקשן לטוקיו עם אירופלוט

אירופלוט, חברת התעופה הלאומית של רוסיה, מציעה טיסות לטוקיו מתל אביב עם עצירת ביניים במוסקבה. זמן הטיסה למוסקבה מתל אביב הוא כארבע וחצי שעות, וזמן הטיסה ליפן ממוסקבה לטוקיו הוא כתשע וחצי שעות. בשני קטעי הטיסה אירופלוט מפעילה טיסות יומיות, כך שמדובר באפשרות מעולה להזמנת טיסות ליפן גם מבחינת תדירות וגם מבחינת מחיר, שכן אירופלוט מציעה מחירים תחרותיים במיוחד. תנאי הכבודה של אירופלוט כוללים בד"כ כבודת מטען, כאשר הכרטיס הזול ביותר בד"כ כולל שליחת מזוודה במשקל של עד 23 ק"ג לתא המטען. זכרו לבדוק את תנאי הכבודה של הכרטיס שלכם בעת ההזמנה.  השירות בטיסה כולל משקאות וכיבוד לפי זמן הטיסה. בטיסות ליפן בקו מוסקבה-טוקיו, השירות כולל הגשת ארוחה חמה ומשקאות (כולל בירה ויין).

טיסה לטוקיו עם אליטליה

אפשרות נוספת לטיסת קונקשן לטוקיו היא טיסה של אליטליה עם עצירת ביניים ברומא. אליטליה מציעה טיסות יומיות בשני קטעי הטיסה ומחירים תחרותיים במיוחד, כך שגם זו אפשרות נהדרת להזמנת טיסות ליפן מכל הבחינות. עם זאת, זמני הטיסה מעט ארוכים יותר מאשר טיסה לטוקיו עם עצירה במוסקבה.

זמן טיסה לרומא מתל אביב הוא כשלוש שעות וארבעים וחמש דקות, וזמן הטיסות ליפן מרומא לטוקיו הוא כ12 שעות ו15 דקות. הכרטיסים הסטנדרטיים (למעט כרטיסי Light) של אליטליה כוללים כבודת מטען.

חופשה בטוקיו – עוד באותו נושא:

השכרת רכב בטוקיו – השוואת מחירים ומידע חשוב

בתי מלון מומלצים בטוקיו למשפחות עם ילדים

טיסות לאוסקה

אוסקה היא העיר השלישית בגודלה ביפן. מדובר בעיר מודרנית ותוססת, שנחשבת כיעד חובה בטיול ביפן. אם אתם מעוניינים בטיסה ליפן לאוסקה, כדאי גם לשלב ביקור בקיוטו, שכן נמל התעופה של קנסאי ממוקם במרחק נסיעה של כשעה ורבע מקיוטו.

נכון לכתיבת הכתבה אין טיסות ישירות לאוסקה מישראל, אך תוכלו לטוס בטיסת קונקשן ליפן ולנחות באוסקה בצורה נוחה יחסית עם עצירה אחת, בעיקר בערים מרכזיות באסיה. את המחיר הכי זול לטיסת קונקשן לאוסקה קיבלנו מחברת האינאן איירליינס שהציעה לנו כרטיס הלוך-חזור עם עצירה בשנז'ן שבסין במחיר של 760$ בלבד.

נמל התעופה הבינלאומי של קנסאי (KIX)

נמל התעופה של קנסאי משרת את אוסקה וממוקם על אי מלאכותי במרחק של כ38 ק"מ מתחנת הרכבת המרכזית Osaka Station. נמל התעופה קנסאי משרת כעת את כל הטיסות הבינלאומיות לאוסקה, בעוד נמל התעופה של אוסקה, הקרוב יותר לעיר, משרת טיסות פנים ביפן בלבד.

בנמל התעופה של קנסאי יש שני טרמינלים, ובהם מגוון שירותים לנוסע: בנקים, כספומטים, המרת מט"ח, מרפאה, טרקלינים עסקיים, חדרי תינוקות, איזור משחקים לילדים, עגלות תינוק להשכרה ועוד. בטרמינלים תוכלו ליהנות ממגוון ענק של מסעדות ובתי קפה, עם הרבה אוכל יפני מעולה וגם אוכל סיני ומערבי. מנמל התעופה קנסאי למרכז אוסקה ניתן להגיע במונית, ברכבת או באוטובוס. מספר אוטובוסים ושני קווי רכבת מגיעים מנמל התעופה ליעדים מרכזיים באוסקה ובאיזור.

טיסה ליפן לאוסקה עם האינאן איירליינס

האינאן איירליינס, חברת תעופה סינית, מציעה טיסות לאוסקה מתל אביב עם עצירת ביניים בעיר שנז'ן בסין. זמן הטיסה לסין מתל אביב לשנזן הוא כעשר שעות וחמישים דקות, וזמן הטיסה ליפן משנזן לאוסקה הוא כשלוש וחצי שעות. קו הטיסות הישירות לשנזן של היינאן איירליינס יתחיל את פעילותו בסוף פברואר במטוסי דרימליינר 787-900, ויאפשר לנוסעים הישראלים להגיע לאוסקה עם עצירת ביניים אחת נוחה יחסית. לוח הזמנים של קו תל אביב-שנזן כולל שתי טיסות בשבוע. לוח הטיסות בקו שנזן-אוסקה של היינאן איירליינס כולל שלוש טיסות ליפן בכל שבוע. תנאי כבודת המטען בהאינאן איירליינס בדרך כלל כוללים מזוודה אחת במשקל של 23 ק"ג לנוסעי מחלקת תיירים. השירות בטיסות האינאן איירליינס כולל הגשת שתי ארוחות בטיסות של למעלה משבע שעות, והגשת ארוחה אחת בטיסות קצרות יותר של כשלוש שעות.

טיסה לאוסקה עם סצ'ואן איירליינס

חברת התעופה סצ'ואן איירליינס מציעה טיסות ליפן לאוסקה עם עצירת ביניים בצ'נגדו, סין. זמן הטיסה מתל אביב לצ'נגדו הוא כתשע שעות וארבעים דקות, עם שתי טיסות בשבוע בימי ראשון ורביעי, וזמן הטיסה מצ'נגדו לאוסקה הוא כשלוש שעות וחמישים דקות עם שלוש טיסות ליפן בקו זה בכל שבוע, בימי שלישי, חמישי ושבת. תנאי כבודת המטען בסצ'ואן איירליינס בדרך כלל כוללים מזוודה אחת במשקל של 23 ק"ג לנוסעי מחלקת תיירים.

טיסות ליפן
דירוג הגולשים 5 (1 הצבעה)
Sending

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל