טוקיו מלונות מומלצים

טוקיו – מלונות מומלצים עם ילדים בבירת יפן

טוקיו בירת יפן היא אחד היעדים התיירותיים המסקרנים ביותר בעולם ויש שפע של מלונות בטוקיו – אבל אם אתם מתכננים להגיע אל טוקיו עם ילדים כדאי לבחור אחד מבתי המלון שברשימה זו הכוללת מלונות מומלצים בטוקיו למשפחות עם ילדים שמציעים למשפחות קצת יותר וילדים יחושו בהם בנוח

הרשימה כוללת מלונות בטוקיו במגוון רחב של מיקומים בתוך טוקיו וגם של רמות מחיר וסגנונות אירוח. המכנה המשותף לכולם הוא ציונים גבוהים במיוחד ברשימות מלונות מומלצים בטוקיו עם ילדים אשר מתפרסמות באינטרנט ומתבססות על דירוגים של משפחות ששהו בבתי מלון בטוקיו עם הילדים

טיול ביפן – עוד באותו נושא:

טוקיו עם ילדים – אטרקציות מומלצות וטיפים לחופשה

השכרת רכב ביפן – המדריך המלא

טיסות ליפן – השוואת מחירים והמלצות למטייל

טיסות פנים ביפן – איתור טיסות זולות והזמנת כרטיסים

יפן עם ילדים – תיכנון טיול ואטרקציות מומלצות

קניית ין יפני בישראל – הזמנה לנתב"ג ואפשרויות נוספות

טיולים מאורגנים ביפן

מלונות מומלצים בטוקיו עם ילדים


מלון סוטטסו – Sotetsu Fresa Inn Ginza-Nanachome 

סוטטסו, מלון מומלץ בטוקיו בדירוג 3 כוכבים, נמצא במיקום נוח ליציאה לטיולים בטוקיו. הוא מרוחק 8 דקות הליכה מתחנת שימבאשי (Shimbashi). שירות אחסון מטען זמין חינם לרשות האורחים, כמו גם קפה ללא תשלום ודלפק קבלה הפעיל כל שעות היממה.

כל חדר במלון כולל מערכת מיזוג אוויר, טלוויזיה עם מסוך שטוח וערוצי צפייה בתשלום, קומקום חשמלי ומקרר – איבזור מעולה עבור משפחות יחסית אל מלונות בטוקיו באותה רמת מחירים. לרשות האורחים מייבש שיער, מוצרי טיפוח חינם, נעלי בית, פיג'מה ומברשות שיניים.

האורחים נהנים גם ממחשב ללא תשלום במלון. שירות צילום מסמכים, פקס ומדפסת זמינים גם הם לשימוש לפי בקשה. מכונות בהפעלת מטבעות זמינות בחדר הכביסה. גם מגהץ למכנסיים מסופק חינם אין כסף ואינטרנט אלחוטי זמין חינם בשטחי המקום. היחס הטוב בין עלות הלינה במלון לתמורה לאורחים הוא אחת הסיבות למיקומים הגבוהים של המלון ברשימות מלונות מומלצים בטוקיו למשפחות עם ילדים.

במסעדת המלון תוכלו ליהנות מארוחת בוקר יפנית וממסעדה מערבית – זאת בעלות נוספת. במקום מכונות ממכר אוטומטיות, הכוללות גם משקאות אלכוהוליים.

גשר קאצ'ידוקי (Kachidoki) שעל נהר סומידה (Sumida) מרוחק 20 דקות הליכה בלבד מהמקום. ניתן ליהנות גם מקניות בבניין מארונוצ'י (Marunouchi) הניצב 15 דקות נסיעת רכבת על קו מארונוצ'י. המלון מרוחק 8 דקות הליכה בלבד מתחנת Higashi-Ginza. שדה התעופה Haneda נמצא 50 דקות נסיעת רכבת על קו Keikyu-Kuko מהמלון.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן


מלון ריסבליו אקסקה – Hotel Risveglio Akasaka 

ריסבליו אקסקה, מלון מומלץ בטוקיו בדירוג 3 כוכבים, אשר נפתח בסוף 2015, ממוקם 2 דקות הליכה מתחנת Akasaka Mitsuke (אקסקה מיצוקה) שעל קו מרונוצ'י (Marunouchi).

בכל חדר טלוויזיה עם מסך שטוח וערוצי לוויין. חלק מיחידות האירוח כוללות פינת ישיבה נוחה. בכל יחידה חדר רחצה צמוד. מוצרי טיפוח חינם, מייבש שיער ונעלי בית זמינים לנוחיות האורחים. זהו מלון משתלם לחופשה בטוקיו עם ילדים אשר זוכה לשבחים ברשימות מלונות מומלצים בטוקיו עם ילדים

דלפק הקבלה של המקום זמין 24 שעות ביממה. מדי יום מוגשת ארוחת בוקר במסעדת האתר. אינטרנט אלחוטי זמין חינם ברחבי המלון, לרבות המסעדה.

שיבויה (Shibuya), הרובע התוסס של טוקיו, ממוקם 8 דקות מתחנת התחתית הסמוכה למקום. צ'ידוריגאפוצ'י (Chidorigafuchi) מרוחק 1.6 קילומטרים משם ואילו הארמון הקיסרי של יפן (Japan Imperial Palace) נמצא 1.7 קילומטרים בלבד מהמלון. שדה התעופה הקרוב, האנדה (Haneda), נמצא 14 קילומטרים משם.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן


מלון דה רויאל פארק טוקיו שיודומה – The Royal Park Hotel Tokyo Shiodome 

דה רויאל פארק טוקיו שיודומה, מלון מודרני ומסוגנן בדירוג 4 כוכבים, נחשב לאחד הטובים שבין מלונות בטוקיו בדירוג 4 כוכבים ושוכן במיקום נוח – שלוש דקות הליכה מתחנות שיודומה (Shiodome) ושינבאשי (Shinbashi). בית המלון שופץ בספטמבר 2013. המלון כולל ספא יוקרתי, מרכז כושר בשימוש חופשי ואינטרנט אלחוטי הזמין חינם בכל שטחי המקום.

החדרים מרווחים וממוקמים כולם מעל הקומה ה-24. כל חדר משקיף למפרץ ולטוקיו וכולל טלוויזיה עם מסך שטוח וערוצי לוויין, מכשיר אדים / מטהר אוויר אשר יכול להיות חשוב במיוחד עבור משפחות המגיעות אל טוקיו עם ילדים הסובלים מבעיות נשימה, מקרר, כספת, חדר רחצה פרטי מסוגנן ומוצרי טיפוח חינם.

האזורים הפופולאריים של טוקיו, אסקוסה (Asakusa) ואואנו (Ueno), מרוחקים 15 דקות נסיעה בתחתית מתחנת שינבאשי. מתחנת שיודומה ניתן להגיע ישירות לאזורים התוססים רופונגי (Roppongi) ושינג'וקו (Shinjuku). תוך 5 דקות נסיעה במונית תגיעו לשוק הדגים צוקיג'י (Tsukiji). בעלות נוספת ניתן להזמין שירותי הסעה מ/אל נמלי התעופה האנדה (Haneda) ונריטה (Narita). תחנת שינבאשי מקשרת גם היא ישירות אל נמל התעופה האנדה בנסיעה שמשכה 40 דקות.

ספא Mandara של בית המלון מציע אמבטיות עיסוי לנשים ומגוון עיסויים מרעננים הזמינים לאורחים כולם. הבניין עמיד בפני רעידות אדמה וכולל מכונת כביסה הפועלת על מטבעות ומרכז עסקים מודרניים. ניתן לשכור מחשב נייד מדלפק הקבלה הפעיל כל שעות היום והלילה – בתוספת תשלום. אך טבעי הוא שבית המלון מקבל המלצות מעולות בדירוגי בתי מלון מומלצים בטוקיו למשפחות עם ילדים.

מטבח בינלאומי זמין עבורכם במסעדות שבמקום, לרבות המסעדה הסינית Xvin ומסעדת Harmony. הבר שבקומה ה-24 מציע נוף לקו הרקיע ומשקאות מהחבית.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן


מלון גראנד ניקו טוקיו דאיבה – Grand Nikko Tokyo Daiba 

גראנד ניקו טוקיו דאיבה, בית מלון מומלץ בטוקיו בדירוג 4 כוכבים, הוא מלון חדש שנפתח ביולי 2016 וממוקם באזור מפרץ טוקיו אשר במתחם אודאיבה (Odaiba). הוא משמש כאתר נופש עירוני קרוב למרכז טוקיו – 20 דקות נסיעה בלבד ברכבת ובמונורייל מתחנת טוקיו.

חדרי האירוח מרווחים ומעוצבים בסגנון אלגנט אירופאי. בכל חדר טלוויזיה עם מסך שטוח וחיבור ללוויין, פינת ישיבה וכרית פוך. הקומות העליונות מציעות נוף פנוראמי של המפרץ, גשר ריינבואו (Rainbow) ומגדל טוקיו. אינטרנט אלחוטי זמין חינם בכל שטחי המקום.

במסעדת Teppanyaki Restaurant שבקומה ה-30 תיהנו בוודאי מנופים מרשימים של קו הרקיע. במלון גם מסעדה סינית ויפנית, וכן מספר ברים ובתי קפה נוספים.

אחת הסיבות הבולטות למיקומים הגבוהים של בית המלון ברשימות מלונות מומלצים בטוקיו עם ילדים היא העובדה שהוא מפעיל שירות הסעות חינם של המלון מ/אל מתחם הנופש טוקיו דיסני, המהווה את אחת האטרקציות הבולטות של טוקיו למשפחות. שדה התעופה טוקיו האנדה מרוחק 20 דקות של נסיעת אוטובוס. אזורים מרכזיים בטוקיו נגישים גם הם בקלות מהמקום. מרכז הכנסים Tokyo Big Sight מרוחק 10 דקות נסיעה במונורייל. מבקרים רבים נהנים מסיורים או קניות באודאיבה.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן


בית הארחה אוג'י מיוזיק לאונג' – Tokyo Guest House Ouji Music Lounge 

אוג'י מיוזיק לאונג', בית הארחה בטוקיו בדירוג כוכב אחד, נמצא 5 דקות הליכה מתחנת Oji וכולל אינטרנט אלחוטי חינם בשטחו. פארק אסוקאיאמה (Asukayama) נהר שאקוג'י (Shakujii) נמצאים שניהם 5 דקות הליכה מהמקום. תחנת אונאו (Ueno) מרוחקת 20 דקות של נסיעה ברכבת. הוא מציע חופשה משפחתית בטוקיו במחירים משתלמים וברמה סבירה ומקבל ביקורות טובות בכל דירוג מלונות בטוקיו למשפחות עם ילדים

מלבד טלוויזיה בכל חדר ובר באתר, כולל המקום גם טרקלין משותף ומארגן מופעים מוסיקליים חיים. לרשות האורחים אופניים לשימוש חופשי.

מקדש יסוקוני (Yasukuni) מרוחק 6 קילומטרים מהמקום, ואילו מקדש סנסוג'י (Sensoji) מרוחק 7 קילומטרים מבית האירוח. שדה התעופה הקרוב הוא טוקיו האנדה, המרוחק 22 קילומטרים מהמקום.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן


מלון ריצ'מונד פרמייר – Richmond Hotel Premier Tokyo Oshiage 

ריצ'מונד פרמייר, בית מלון בטוקיו בדירוג 4 כוכבים, הושק בסוף 2015 וממוקם שתי דקות הליכה מתחנת התחתית אושיאגה (Oshiage), הסמוכה למגדל עץ השמיים של טוקיו (Tokyo Skytree). במקום יש מסעדה ואינטרנט אלחוטי בגישה חופשית.

קניון Tokyo Solamachi נמצא מרחק הליכה מהמקום, בו תיהנו מחוויית קניות מגוונת. תחנת טוקיו JR מרוחקת 25 דקות נסיעה מהמקום, ואילו שדה התעופה האנדה (Haneda) מרוחק שעת נסיעה בודדת מהמלון.

כל חדר במלון כולל טלוויזיה עם מסך שטוח, טלפון חכם שימושי, קומקום חשמלי ווידיאו על-פי דרישה. חלק מהחדרים כוללים גם פינת ישיבה. חדר הרחצה הפרטי בכל חדר מצויד בנעלי בית ומוצרי טיפוח בלא תשלום.

דלפק הקבלה פעיל 24 שעות ביממה וכולל שירות המרת מטבעות, שירותי צילום וחדרי ישיבות. מכונת משקאות אוטומטית זמינה גם היא באתר. המלון זוכה להמלצות טובות בביקורות על בתי מלון מומלצים בטוקיו למשפחות עם ילדים.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן


מלון סנטוריון הוטל גראנד אקאסאקה Centurion Hotel Grand Akasaka  

סנטוריון הוטל גראנד אקאסאקה, מלון מומלץ בטוקיו בדירוג 3 כוכבים הממוקם 3 דקות הליכה בלבד מתחנת התחתית אקאסאקה (Akasaka) ורק 2 דקות הליכה מתחנת התחתית אקאסאקה-מיטסוקה (Akasaka-mitsuke). אינטרנט אלחוטי זמין חינם ברחבי המקום.

בכל חדר שטיחים מעוצבים מקיר לקיר, טלוויזיה מתקדמת, חימום/מיזוג וחדר רחצה פרטי. כל חדר כולל קומקום חשמלי ומקרר. מייבש שיער ומוצרי טיפוח חינם נמצאים בחדר הרחצה.

ניתן להשתמש במכונת כביסה המופעלת באמצעות מטבעות, ליהנות מעיסוי בעלות נוספת ולשלוח את הבגדים לניקוי יבש בתוספת תשלום. מתקני סאונה / בית מרחץ ציבוריים פתוחים לגברים בלבד, ואילו הנשים רשאיות להשתמש ללא עלות ב-Centurion Cabin & Spa, המרוחק דקות הליכה ספורות מהמקום.

מזנון ארוחת בוקר יפני זמין מדי יום בפינת האוכל של המלון. הארמון הקיסרי של יפן נמצא 12 דקות הליכה ונסיעת רכבת. איזור השופינג המפואר של Ginza (Ginza) מרוחק 10 דקות נסיעת רכבת, בעוד ששוק צוקיג'י (Tsukiji) נמצא 15 דקות של נסיעת מונית. בית המלון מופיע במיקומים גבוהים בדירוגי מלונות מומלצים בטוקיו עם ילדים

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן


מלון דה רויאל פארק – The Royal Park Hotel Tokyo Haneda 

דה רויאל פארק, בית מלון בטוקיו בדירוג 4 כוכבים, כולל לובי בסמוך לקומת הטיסות היוצאות של שדה התעופה האנדה (Haneda) והוא נגיש מהטרמינל הבינלאומי של שדה התעופה של טוקיו. עבור משפחות המתכננות טיול ביפן עם הילדים ומתכננות יום בטוקיו לפני טיסת פנים ביפן לאחד היעדים התיירותיים האחרים המלון יכול להוות פיתרון מצויין וזוהי אחת הסיבות הבולטות לדירוגים הגבוהים שלו ברשימות מלונות מומלצים בטוקיו למשפחות עם ילדים.

המלון כולל מסעדה, דלפק קבלה הפעיל סביב השעון, אינטרנט אלחוטי, מרכזי עסקי, שירותי ניקוי יבש, שירות המרת מט"ח ובר. במסעדת Tailwind שבאתר בוודאי תיהנו מארוחות ערב, בוקר וצהריים.

תחנת שינאגאווה (Shinagawa) ניצבת 11 דקות של נסיעה ברכבת Airport Rapid Limited Express. תחנת המאמאצ'וצ'ו (Hamamatsucho) מרוחקת 13 דקות נסיעת מונורייל. ניתן להגיע לשיבויה (Shibuya) על-ידי קו Keikyu לשינאגאווה ולהחליף שם לקו JR.

חדרי המלון כוללים חדר רחצה פרטי עם מקלחת, אמבטיה ושירותים, קומקום חשמלי, מתחם אחסון מתחם, כספת, מקרר, טלוויזיה משוכללת עם חיבור ללוויין וסרטים בהזמנה, בידוד אקוסטי ומערכת מיזוג אוויר.

השירותים המיוחדים והאבזרים בחדרי קומת הפרימיום כוללים מוצרי יופי, פיג'מות, מגבות מיוחדות ומכונת קפה. האורחים נהנים גם מקפה טייק-אוויי ללא עלות, במידה ששעת הטיסה הבינלאומית היא לאחר שהצ'ק-אאוט בוצע. יתר על כן, תוכלו לקרוא ללא עלות את עיתוני הוול סטריט ג'ורנל או ניקיי שינבון.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן


מלון גרייסרי – Hotel Gracery Ginza 

גרייסרי, בית מלון מומלץ בטוקיו בדירוג 4 כוכבים, ממוקם צעדים ספורים מרחובות גינזה (Ginza) ומקווי רכבת תחתית. הוא כולל חדרי אירוח אלגנטיים שבהם חדר רחצה פרטי עם אמבט, טלוויזיה עם מסך שטוח ואינטרנט אלחוטי חינם.

המלון נמצא 10 דקות נסיעה בלבד משוק הדגים טסוקיג'י (Tsukiji), גני האמאריקיו (Hamarikyu Gardens) ומגדל טוקיו (Tokyo Tower). גם תחנת המטרו גינזה (Ginza) נמצאת 3 דקות של הליכה מהמלון ואילו תיאטרון Kabukiza מרוחק רק 7 דקות הליכה ממנו.

חדרי המלון הנעימים מעוצבים בתחכום עם תאורה רכה. ניתן להזמין סרטי וידיאו לפי דרישה. כל חדר כולל שולחן עבודה, מטען טלפון, מכשיר אדים ומקרר – רמת איבזור מצויינת עבור משפחות שלא תמיד תמצאו בין מלונות בטוקיו. חדר הרחצה הפרטי כולל מוצרי טיפוח חינם. חדרים מסוימים כוללים מתקני גיהוץ וכריות עיסוי. המלון נהנה ממיקומים גבוהים בהמלצות על מלונות מומלצים בטוקיו עם ילדים

בספא המלון ניתן ליהנות מטיפולי יופי וטיפולי עיסוי. טרקלין האורחים פתוח סביב השעון ומציע מים מינראליים וקפה ללא עלות. עוד בטרקלין: 2 מסופי אינטרנט בשימוש חינם, מכונה להמרת מט"ח ועיתונים.

בבר-מסעדה Bonsalute מוגש מדי יום מזנון ארוחת בוקר

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן


מלון ריצ'מונד פרמייר – Richmond Hotel Premier Asakusa International 

ריצ'מונד פרמייר, בית מלון בטוקיו בדירוג 3 כוכבים, הושק בסוף 2015. הוא ממוקם דקת הליכה בודדת מתחנת אסקוסה (Asakusa) של קו הרכבת צוקובה אקספרס (Tsukuba Express). במלון דלפק קבלה הפתוח 24 שעות ביממה ואינטרנט אלחוטי ללא עלות בשטחו. טלפון חכם שימושי זמין בכל חדר בלא תשלום.

האורחים נהנים מקניות וטיולים באזור – מקדש סנסוג'י (Sensoji) מרוחק 300 מטרים בלבד מהמקום. רחוב נקאמיז-דורי (Nakamise-Dori) ושער קמינרימון (Kaminarimon Thunder Gate) נמצאים שניהם רק 6 דקות הליכה מהמלון.

לרשות האורחים עומד שירות אחסון מטען. ניתן להשתמש גם במתקני ניקוי יבש, כביסה ומגהץ מכנסיים – בעלות נוספת. ניתן למצוא באתר מכונות אוטומטיות למכירת משקאות. במלון שני חדרי ישיבות.

כל יחידת אירוח כוללת שולחן, כספת, מגהץ, מזרנים תוצרת Simmons, טלוויזיה משוכללת ומיזוג אוויר, כמו גם מקרר וקומקום חשמלי שאינם מובנים מאליהם בין מלונות בטוקיו, אחת הסיבות לביקורות המעולות על המלון בכל דירוג בתי מלון מומלצים בטוקיו למשפחות עם ילדים. חדר הרחצה הפרטי כולל מקלחת ואמבטיה, נוסף על מוצרי טיפול חינם, כולל נעלי בית, מייבש שיער ומברשות שיניים.

במסעדת המלון תוכלו ליהנות ממזנון ארוחת בוקר מערבי ויפני הכולל לחם, פירות וירקות עונתיים. מזללות מזון ומהיר ומסעדות נמצאת 5 דקות הליכה מהמקום.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן

טוקיו - מלונות מומלצים עם ילדים
דירוג הגולשים 5 (1 הצבעה)
Sending

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל