חבילות נופש לבולגריה – המלצות וטיפים למטייל

בולגריה היא יעד מדהים שיש בו הכל, ובמרחק של פחות משלוש שעות טיסה. כדי שגם אתם תוכלו לגלות את הטריקים הכי שווים למציאת חבילות נופש לבולגריה, כתבנו עבורכם את המדריך השלם לדילים לבולגריה. קריאה אחת של המדריך תלמד אתכם איך לחסוך כסף וזמן, מבלי להתפשר על איכות.

   טיולים מאורגנים לבולגריה    |    דילים לבורגס    |    דילים לבאנסקו

איך כדאי להזמין חבילות נופש לבולגריה?

אם עוד לא סגרתם חבילת נופש לבולגריה, מצאנו עבורכם את הטריק המושלם לחיסכון בכסף. עורכים מספר השוואות מחירים, מקבלים את התמונה המלאה, ורק לאחר מכן מבצעים הזמנה.

חשוב לזכור! השוואות מחירים לדילים בבולגריה מומלץ לבצע רק במנועי חיפוש אמינים עם שירות לקוחות פעיל ויעיל.

ההמלצה שלנו היא לבצע את ההזמנה ממנועי חיפוש ישראלים, כדי שתוכלו ליהנות מהיתרונות של חוקי הגנת הצרכן ולהיעזר בשירות לקוחות בעברית.

אלו מנועי החיפוש הכי אמינים לחבילות נופש לבולגריה:

חבילת נופש לבולגריה עם גוליבר

מנוע החיפוש של גוליבר תמיד עונה על כל הבקשות שלנו: מגוון ענק של דילים זולים, מלונות איכותיים, שירות לקוחות מעולה והזמנה קלילה. אהבנו מאוד את העובדה שהפרטים החשובים מוצגים באופן ברור בעת החיפוש, לגבי כל דיל. בנוסף, בגוליבר אפשר להיעזר בסוכן אנושי בוואצפ (בנוסף לשאר ערוצי השירות שלהם).

 לחצו כאן להשוואת מחירים והזמנת חבילות נופש לבולגריה דרך גוליבר

חבילת נופש לבולגריה עם איסתא

מנוע החיפוש של איסתא מופעל ע"י אחת מחברות התיירות הכי ותיקות בארץ. מבחינת אמינות וניסיון, מדובר בפלטפורמה מעולה. שירות הלקוחות היעיל של איסתא זמין בטלפון, באתר או בסניפים, וניתן להיעזר גם באיזור אישי נוח לביצוע פעולות.

 לחצו כאן לחיפוש חבילות נופש בבולגריה בעזרת איסתא

חבילות נופש לבולגריה עם אשת טורס

מנוע החיפוש של אשת טורס מציע חבילות נופש מעודכנות שנבחרו בקפידה. החבילות איכותיות, ושירות הלקוחות הנהדר של אשת טורס זמין במגוון ערוצים: בוואצפ, בטלפון, בטופס או בצ'אט. אשת טורס פועלת בתחום כבר למעלה מ-30 שנה, כך שמבחינת אמינות וניסיון, מדובר בבחירה נהדרת. בנוסף, אפשר ליהנות מהטבות לחברי מועדון הלקוחות.

 לחיפוש חבילת נופש בבולגריה דרך אשת טורס לחצו כאן

חבילות נופש לבולגריה עם וואלה! טורס

ביצענו מספר השוואות מחירים לחבילות נופש בבולגריה עם וואלה! טורס, והצלחנו למצוא בקלות דילים זולים לכמה מהמלונות הכי חלומיים בבורגס, בורנה וביעדים נוספים בבולגריה. הוותק של וואלה, ושירות הלקוחות שזמין בטלפון, בטופס פנייה ובמייל (בנוסף לטלפון חירום מחו"ל) מאפשרים לבצע הזמנה בראש שקט.

 לחצו להזמנת דילים לבולגריה דרך וואלה טורס

חבילות נופש לבולגריה עם שופרסל Travel

מאז ששופרסל Travel נכנסו לתחום, הם מספקים למטיילים מגוון ענק של חבילות נופש איכותיות. בנוסף, בשופרסל טראוול מציעים גם הטבות Cashback מדהימות לחברי מועדון שופרסל. יתרון נוסף בחיפוש והזמנה עם שופרסל Travel הוא שירות הלקוחות האנושי בוואצפ (ובערוצי תמיכה נוספים).

להזמנת חבילות נופש לבולגריה עם שופרסל טראוול לחצו כאן

עוד המלצות חשובות למטיילים בבולגריה

אם תוותרו על דיל לבולגריה, ותעדיפו להזמין טיסות ומלונות בנפרד, מומלץ להיעזר במדריכים שלנו בנושא טיסות לבולגריה ומלונות מומלצים בבולגריה למשפחות עם ילדים, בהם תמצאו כלים שיעזרו לכם לבצע השוואת מחירים יעילה וטיפים שיעזרו לכם לאתר את העסקאות המשתלמות ביותר עבור השירותים המתאימים לכם.

עוד עניין שחשוב לדאוג לו לקראת החופשה הוא הזמנת ביטוח נסיעות לבולגריה. במדריך תמצאו חברות אמינות שמאפשרות השוואה חכמה בין מגוון רחב של הצעות ורכישת ביטוח נוסעים לבולגריה במחיר הזול ביותר.

המדריך שלנו לתחבורה בבולגריה יכול לחסוך לכם זמן וכסף במהלך תכנון המעברים בטיול. תמצאו בו כלים לבדיקת לוחות זמנים ולהזמנת כרטיסים למגוון אמצעי תחבורה ציבורית בבולגריה. אם אתם מעדיפים לנהוג בעצמכם לאורך הטיול או במשך חלקים ממנו, כדאי לכם לקרוא את המדריך להשכרת רכב בבולגריה.

אנחנו ממליצים לא להמתין עם הצטיידות במטבע המקומי בבולגריה, ולדאוג לבצע רכישת מט"ח עוד בארץ. במדריך שלנו לרכישת לב בולגרי תכירו שיטה מומלצת לרכישת מט"ח אונליין בכרטיס אשראי (כולל אופציה של חלוקה לתשלומים) ואיסופו בנתב"ג לפני הטיסה.

ואם כבר עוסקים בהכנות לטיסה, כדאי לדאוג מראש גם לרכישת סים לבולגריה או eSim לבולגריה. במדריך שלנו תמצאו רשימת חברות שמציעות רכישת סים קלאסי ו-eSim לחו"ל אונליין וחבילות גלישה משתלמות שמותאמות במיוחד לתיירים.

טיפים להזמנת חבילות נופש לבולגריה

רגע לפני שאתם מתחילים לארוז מזוודה, הנה כמה טיפים שחשוב לדעת כשמזמינים חבילות נופש לבולגריה.

מתי כדאי להזמין חופשה לבולגריה?

התשובה לשאלה זו מאוד משתנה, ותלויה גם בצרכים שלכם.

אם מדובר בתקופה עמוסה ומבוקשת, היינו ממליצים להזמין כמה שיותר זמן מראש, שכן טווח האפשרויות עלול להצטמצם קרוב לתאריך.

עם זאת, אם מדובר בתקופה פחות מבוקשת מבחינה תיירותית, ייתכן שהמחירים ירדו קרוב יותר לתאריך, אך חשוב לזכור שקיים סיכון מסוים בהזמנה בדקה התשעים, שכן יתכן ולא ישארו מקומות במלון הרצוי או אפילו בטיסה.

רכישת חבילת נופש לבולגריה לעומת טיסה ומלון בנפרד

מטיילים רבים שואלים אותנו אם כדאי לרכוש חבילות נופש לבולגריה או להזמין טיסה בנפרד ומלון בנפרד. בעשרות החיפושים והשוואות המחירים לחופשה בבולגריה שערכנו, חבילות נופש הצליחו לעיתים לחסוך לנו עשרות דולרים לאדם ואפילו יותר. כמובן שרכישת חבילת נופש חוסכת לנו גם זמן יקר.

חבילות נופש לבולגריה עם העברות

בשלב החיפוש או רגע לפני ההזמנה, יצוין בדרך כלל אם ההזמנה כוללת העברות או לא. חשוב לבדוק אם החבילה כוללת העברות, כדי לדעת לחשב את ההוצאות הצפויות.

השוואת מחירים לדילים לבולגריה במספר מנועי חיפוש

ישנם דילים לבולגריה שיופיעו במספר מנועי חיפוש, אך יש גם כאלו שיופיעו רק באחד או שניים. לכן, חשוב לערוך השוואת מחירים לחבילות נופש לבולגריה במספר פלטפורמות, כדי לקבל את תמונת המצב המלאה.

תאריכי יציאה לדילים לבולגריה

אם יש לכם את האופציה, חבילות נופש לבולגריה באמצע השבוע בדרך כלל זולות יותר מחבילות לבולגריה בסופי שבוע.

איך מוצאים מבצעים לחבילות נופש לבולגריה?

כדי למצוא מבצעים לדילים לבולגריה, אנחנו ממליצים להיעזר במנועי החיפוש הישראלים שבתחילת המדריך. חלקם מציעים מבצעים מיוחדים מדי פעם, וחלקם מציעים הנחות של מועדוני לקוחות או כרטיסי אשראי מדי פעם.

חבילות נופש בבולגריה לשומרי כשרות

ניתן להזמין חבילות נופש לבולגריה לשומרי כשרות במנועי החיפוש שבתחילת המדריך. תוכלו לחפש חבילות נופש לשומרי כשרות באחד מהמלונות הכשרים בבולגריה, כמו מלון פלטינום בבנסקו ומלון צ'אטיאו הכשר בבנסקו (Chateau Bansko), או לחלופין פשוט לבחור בבית מלון רגיל שנמצא בקרבת מקום למסעדה כשרה או לבית חב"ד. אופציה נוספת היא לבחור בחדר מלון עם מטבחון ולבשל באופן עצמאי.

חבילות נופש בבולגריה עם ילדים

חבילות נופש בבולגריה למשפחות יכולות להיות בחירה נהדרת, עם מגוון בתי מלון מפנקים, שבחלקם תוכלו אפילו ליהנות מפארק מים במלון וממגוון פעילויות לילדים. בדרך כלל, ניתן להזמין חבילת נופש בבולגריה לזוג פלוס שניים (רוב החדרים הסטנדרטים מתאימים להרכב זה). עם זאת, לעיתים תוכלו גם למצוא חבילות נופש בבולגריה שמתאימות למשפחות גדולות יותר. לחלופין, תוכלו להזמין שתי חבילות נופש ולהתפצל לשני חדרים.

דילים לבולגריה הכל כלול

אם בא לכם חופשה מפנקת באמת, אנחנו ממליצים לבדוק דילים להכל כלול בבולגריה. ישנם מגוון ריזורטים שמציעים הכל כלול בבולגריה, כמו למשל  Dolce Vita Sunshine Resort או Havana Hotel בגולדן סנדס. במנועי החיפוש בתחילת המדריך, ניתן בד"כ לסנן את התוצאות לפי בסיס האירוח, ולמצוא דילים להכל כלול בבולגריה בקלות.

השוואת מחירים לחבילות נופש לבולגריה

ערכנו מספר השוואות מחירים לחבילות נופש בבולגריה כדי לבדוק מהם המחירים הצפויים כיום בשוק. החיפושים שערכנו היו עבור הסופ"ש הראשון של יוני, לחבילות לזוג.

בהשוואת מחירים לדילים לבורגס, המחירים התחילו מכ-396$ לאדם לסופ"ש.

בהשוואת מחירים לדילים לורנה, המחירים התחילו מכ-384$ לאדם לסופ"ש.

בהשוואת מחירים לדילים לסופיה, המחירים התחילו מכ-400$ לאדם לסופ"ש.

שימו לב שהמחירים, התנאים והמידע במדריך נבדקו נכון למועד כתיבתו, ועשויים להשתנות.

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל