השכרת רכב בחו"ל בכרתים

השכרת רכב בכרתים – מידע חשוב וטיפים

השכרת רכב בכרתים – המדריך המלא: השוואת מחירים בין חברות השכרת הרכב בכרתים שתחסוך לכם מאות שקלים, טיפים חשובים על נהיגה בכרתים (כולל סרטון וידאו) ודגשים על חוקי התנועה ביון (החלים בכרתים), כולל מידע שימושי לנהג על תחנות דלק, חנייה בכרתים ועוד

הזמנת דילים לכרתים   |   הזמנת דילים ליוון   |   הזמנת טיולים מאורגנים ליוון

מתכננים חופשה ביוון ושוקלים להזמין השכרת רכב בכרתים? מנוע השוואת המחירים המתוחכם למחירי השכרת רכב בחו"ל יאתר עבורכם את המחירים הזולים ביותר מבין כל החברות המספקות שירותי השכרת רכב בכרתים ונחשבות לאמינות ומפעילות שירות לקוחות באנגלית. שימו לב לדרך השימוש – בטופס למטה בחרו בשדה ארץ את יוון (המדינה אליה שייך האי כרתים) ואז בשדה עיר בחרו את Crete (שמו של האי כרתים באנגלית). בשדה "תחנה" ביחרו את המיקום בו תירצו להזמין השכרת רכב בכרתים מבין היישובים והיעדים הרבים באי כרתים. לסיום, הכניסו את התאריכים בהם אתם מעוניינים להזמין השכרת רכב בכרתים ולחצו "חפש" – ואז ביחרו את המחיר הזול ביותר עבור דגם הרכב אותו אתם מעוניינים לשכור בכרתים

השכרת רכב בכרתים בזול מנוע חיפוש והשוואת מחירים

חופשה בכרתים – עוד מידע למטייל

טיסות לכרתים – השוואת מחירים וטיפים למטייל

מלונות מומלצים בכרתים עם ילדים

טיסות ליוון – השוואת מחירים וכל מה שחשוב לדעת

e-sim וסים ליוון – מידע וטיפים על תקשורת במהלך החופשה

השכרת יאכטה ביוון – המדריך המלא למטייל

השכרת רכב בכרתים – טיפים חשובים

השכרת רכב בכרתים פשוטה מאוד כל עוד יש לכם רישיון נהיגה. יחד עם זאת, מומלץ לרכוש ביטוח מקיף בזמן הזמנת השכרת רכב בכרתים, ולוודא בזמן איסוף הרכב שכל שריטה או דפיקה ברכב מתועדת בטופס ההשכרה של הרכב כדי שלא יחייבו אתכם על הנזק כשתחזירו את הרכב. הביטוח על רכבים מושכרים אינו מכסה בד"כ את החלק התחתון של הרכב, או כל נזק שנגרם לצמיגים.

דרך נוספת לטייל בכרתים היא באמצעות מוניות שירות, אבל זה יכול להיות די יקר. עם זאת, מוניות זמינות מאוד ותמצאו אותן במרכזם של רוב הכפרים, העיירות והערים של כרתים. מוניות יווניות פועלות תחת פיקוח נוקשה של ממשלת יוון ונהג המונית חייב תמיד להפעיל מונה ברגע הכניסה למונית. נהגי המוניות נחשבים לנהגים האגרסיביים ביותר בכרתים.

יש ביוון שני תעריפים לשירות מוניות: תעריף לשעות היום שבין 5 בבוקר עד חצות, ותעריף שני לשעות הלילה שבין חצות לחמש בבוקר.

תחנות דלק בכרתים נסגרות לעתים קרובות בסביבות 9 בערב, בעיקר בכפרים. ברוב תחנות הדלק דורשים תשלום במזומן. התדלוק הוא בשירות מלא, כך שאפשר להחליט אם ברצונכם מיכל מלא או לפי מחיר שאתם מציינים. בכביש הראשי ישנן תחנות שירות, אבל הן ממוקמות כ-50 ק"מ זו מזו. הקפידו למלא את מיכל הדלק לפני ימי חג לאומיים ולפני ימי ראשון כדי שלא תיתקלו בבעיה של תחנות דלק סגורות.

נהיגה בכרתים

בכרתים, כמו בשאר חלקי יוון וכמו בישראל, הנהיגה היא בצד ימין של הכביש. רוב השילוט הראשי הוא באנגלית ויוונית. בד"כ תראו שלט ביוונית ולאחריו שלט באנגלית.

החנייה בכרתים היא אתגר מיוחד, בעיקר בערים. עדיף להגיע לאזור המרכזי של העיר ולחנות במגרש חנייה בתשלום וללכת ברגל (ברוב הערים והעיירות קל להסתובב ברגל). בערים גדולות כמו הרקליון, בירת כרתים, אפשר בקלות לקבל דו"ח חנייה יקר אפילו אם חניתם על שולי המדרכה כמו נהגים רבים אחרים. הנהיגה בערים ובעיירות בכרתים גם מהווה אתגר מאחר שהכבישים צרים וחוקי התנועה של יוון מהווים המלצה בלבד עבור רוב הנהגים.

יש להקפיד על זהירות בנהיגה בכרתים מאחר ורוב תושבי כרתים עדיין לא מורגלים בנהיגה בכביש בעל יותר מנתיב אחד (הכבישים המהירים שודרגו לאחרונה ליד הרקליון (Iraklion) לכבישים דו-נתיביים) והם רגילים לנהוג באמצע, בין הנתיבים, לחצות את קו ההפרדה וגם להבהב ללא הפסקה באורות כדי שתסטו לשוליים ותאפשרו להם לעקוף. הנהגים המקומיים גם נוטים להתעלם מתמרורי עצור, והדרך הטובה ביותר להימנע מתאונה היא להאט במהירות לנקודה שבה תוכלו לעצור בקלות ולמנוע התנגשות לפני הכניסה לצומת. צפו בסרטון הוידאו המתעד נהיגה בכרתים אשר יסייע לכם להתכונן:

למרות שרוב הכבישים בכרתים (כולל הכבישים המהירים הראשיים החדשים) מלאים סיבובים ועיכולים, ועוברים דרך הרים, נהגי כרתים נוהגים לנסוע באגרסיביות, במהירות, על גבול חוסר בטיחות. שימרו על נהיגה זהירה והקפידו על נהיגה כחוק.

תצטרכו להשתמש בהיגיון הבריא בזמן נהיגה בכרתים. מכשולים שיש לשים לב אליהם הם הטרקטרונים שתיירים נוהגים לשכור בעונת התיירות, הנמצאים בכל מקום, ואופנועים מכל הסוגים. באזורים כפריים והרריים (כלומר כמעט כל מקום בכרתים), ייתכן שתיתקלו בעזים, כבשים, חמורים וכלבים משוטטים על הכביש.

המשטרה מציבה מזמן לזמן נקודות בדיקה בכבישים לבדיקות שיגרתיות ואולי יקראו לכם לעצור בצד. ע"פ רוב הם רק מוודאים שרכבכם מבוטח ורשום כחוק. עיצרו בצד, היו אדיבים ודברו בשפתכם או באנגלית. אם תיתפסו בנהיגה בשכרות בכרתים, העונש על כך חמור.

השכרת רכבים בכרתים – השוואת מחירים

השכרת רכב בכרתים – המחיר הכי זול

את המחירים הכי זולים להשכרת רכב בכרתים ניתן למצוא בדרך כלל עבור רכבי מיני ורכבים עם תיבת הילוכים ידנית. לכן, אם אין לכם דרישות מסוימות לגבי סוג הרכב, כדאי לערוך השוואת מחירים ללא סינון כלל ולשנות את המיון לפי "המחירים הכי זולים תחילה".

את המחיר הכי זול להשכרת רכב בכרתים קיבלנו מחברת  Autocandia Rent a Car, שהציעה לנו השכרת סוזוקי סלריו במחיר של 86.14 ש"ח בלבד ליום במספר סניפים ברחבי כרתים. שימו לב שזהו רכב לארבעה נוסעים עם תיבת הילוכים ידנית.

השכרת רכב בכרתים לשבוע בזול

בהשוואת מחירים שערכנו להשכרת רכב לשבוע בכרתים, המחיר הכי זול הגיע מחברת Surprice בהשכרת פיז'ו 107 במחיר של 286.37 ש"ח בלבד בסניף של החברה בנמל הרקליון. שימו לב שזהו רכב לארבעה נוסעים בלבד עם תיבת הילוכים ידנית. השכרת רכב לטווח ארוך יותר בדרך כלל תוזיל באופן משמעותי את התעריף היומי, לעומת השכרת רכב לתקופה קצרה.

השכרת ג'יפ בכרתים ליום

השכרת ג'יפ בכרתים יכולה להיות התוספת המושלמת לחופשה שלכם. בעזרת השוואת מחירים חכמה, תוכלו למצוא השכרת ג'יפים בכרתים במחירים זולים במיוחד. בהשוואת המחירים שערכנו בין חברות השכרת רכב בכרתים באמצעות מנוע השוואת המחירים שלמעלה, המחיר הכי זול להשכרת ג'יפ בכרתים הגיע מחברת אלאמו, שהציעה לנו השכרת סוזוקי ג'ימני במחיר של  147.04 ש"ח ליום בלבד. שימו לב שזהו ג'יפ לארבעה נוסעים עם תיבת הילוכים ידנית. את ההצעה הזו קיבלנו מסניף החברה בשדה התעופה של הרקליון.

ביקשנו לבדוק מהו מחיר השכרת ג'יפ בכרתים לטווח ארוך יותר. ערכנו השוואת מחירים לתקופה של שבעה ימים, וקיבלנו את המחיר הכי זול מחברת Green Motion, שהציעה לנו סוזוקי ג'ימיני, הפעם במחיר של 740.88 בלבד לשבוע, במספר סניפים בכרתים: מרכז הרקליון, ניקולאוס, שדה התעופה של חאניה ועוד.

השכרת מיניוואן בכרתים

אם אתם נוסעים לטיול ברכב שכור בכרתים עם המשפחה או עם קבוצה גדולה של חברים, השכרת מיניוואן בכרתים יכולה להיות פיתרון נהדר עבורכם – במיוחד עבור משפחות מרובות ילדים – ולעיתים להיות משתלמת הרבה יותר מנסיעה במוניות לקבוצה.

בהשוואת המחירים שערכנו, קיבלנו את המחיר הכי זול להשכרת מיניוואן בכרתים מחברת אלאמו, שהציעה לנו השכרת אופל ויוארו במחיר של 245.76 ש"ח ליום בלבד. שימו לב שזהו רכב עם תיבת הילוכים ידנית עם מקומות לתשעה נוסעים. את ההצעה הזו מצאנו בסניפי החברה בשדה התעופה של חאניה ושל הרקליון.

ערכנו השוואת מחירים נוספת כדי לבדוק מהו המחיר הכי זול להשכרת רכב עם 7 מקומות בכרתים לשבוע, וקיבלנו את המחיר הכי זול מחברת Surprise בסניף שלה בנמל הרקליון, עבור השכרת פיאט דובלו (תיבת הילוכים ידנית) בעלות של  845.33 ש"ח לשבעה ימים.

השכרת מכוניות יוקרה בכרתים

לאלו מכם שמעדיפים מכוניות יוקרה, תוכלו למצוא דילים משתלמים גם להשכרת רכבי יוקרה ורכבי מנהלים בכרתים בעזרת השוואת המחירים של רנטלקארס. בהשוואת המחירים שערכנו, קיבלנו את המחיר הכי זול להשכרת רכב פרימיום בכרתים מסניף נמל התעופה בהרקליון של חברת Green Motion, בהשכרת אאודי A3 קבריו במחיר של 499.10 ש"ח ליום.

את המחיר הכי זול להשכרת מכונית יוקרה בכרתים לשבוע, קיבלנו מחברת הרץ שמציעה השכרת מרצדס GLA במספר סניפים (שדה התעופה חאניה, מרכז הרקליון, שדה התעופה של הרקליון ועוד) במחיר של 1,481.78 ש"ח בלבד לשבעה ימים.

השכרת רכב בכרתים
דירוג הגולשים 4.5 (4 הצבעות)
Sending

תגובה

  • כריתים הוא מקום מדהים לנופש וטיול. עם זאת ברצוני להזהיר אותכם לא לשכור בשום אופן רכב בחברה מקומית. רק בחברות בינלאומיות מוכרות. שווה לשלם יותר. החברות המקומיות הן חברות פח עם רכבים במצב של גרוטאות לא בטיחותיות. הזול, יעלה לכם בסוף ביוקר ויהרוס לכם את הטיול.

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל