הרקליון בתי מלון מומלצים עם ילדים

מלונות מומלצים בהרקליון בירת כרתים למשפחות

לא חסרים מלונות טובים בהרקליון בירת כרתים – אבל אם אתם מתכננים להגיע אל הרקליון עם ילדים כדאי לבחור אחד מבתי המלון ברשימה זו של מלונות מומלצים בהרקליון למשפחות עם ילדים הכוללת פתרונות לינה בהרקליון שזכו לביקורות טובות במיוחד ממשפחות עם ילדים

הזמנת דילים לכרתים   |   הזמנת דילים ליוון   |   הזמנת טיולים מאורגנים ליוון

הרשימה מתבססת על דירוגי מלונות מומלצים בהרקליון עם ילדים המופיעים באינטרנט ומבוססים על הצבעות של משפחות שדירגו מלונות בהרקליון לאחר חופשה משפחתית עם ילדים. ניסינו לכלול ברשימה פתרונות לינה בהרקליון, בירת כרתים, שמומלצים למשפחות במגוון של רמות מחירים, עם דגש מיוחד על אירוח משתלם ויחס טוב בין המחיר לתמורה

חופשה בכרתים – עוד באותו נושא:

טיסות לכרתים – השוואת מחירים וחברות תעופה

השכרת רכב בהרקליון בירת כרתים – המדריך למטייל

טיסות פנים ביוון – השוואת מחירים והזמנת טיסות

e-sim ו-sim ליוון – מידע וטיפים על תקשורת במהלך החופשה

השכרת יאכטה ביוון – המדריך המלא למטייל

מלונות מומלצים בהרקליון למשפחות עם ילדים

מלון GDM מגארון – GDM Megaron, Historical Monument Hotel 

GDM מגארון, בית מלון בהרקליון בדירוג 5 כוכבים שהוקם בשנת 1925, נמצא במרחק הליכה קצר מהאתרים המרכזיים של הרקליון ומשקיף אל הנמל הוונציאני העתיק, המכונה באנגלית Old Venetian Port. במקום האירוח תוכלו ליהנות מסעודות איכותיות, מועדון בריאות, חנייה באתר ללא תשלום ובריכת מים עמוקים שעל הגג.

במלון 58 חדרי אירוח וסוויטות אלגנטיות עם מתקני נוחות עדכניים, כמו קו טלפון פרטי ותא קולי, טלוויזיה בלוויין, כספת, מיני בר, אינטרנט אלחוטי חינם, אמצעים להכנת שתייה חמה, חלונות אטומים לרעש, גלאי עשן ומתזים. בחדר הרחצה תמצאו טלפון, טלוויזיה, נעלי בית, מוצרי טיפוח איכותיים וחלוקי רחצה; בחלק מהיחידות תמצאו מתקנים נוספים, כדוגמת אמבט ספא.

Plaza Café  הוא המקום בו תוגשנה לכם ארוחות בוקר צהריים או ערב, כמו גם ליהנות מכוס קפה באווירה נעימה במהלך היום, אל מול נוף הנמל העתיק. בטרקלין The Living Room האורחים נהנים מפינת ישיבה נהדרת שבין שני אולמות המלון, הכולל ספרייה וטלוויזיה. בבר המסעדה The Megaron 5th שבקומה העליונה תוכלו להתפעל מנופים נהדרים של העיר – הים האגאי והנמל הוונציאני העתיק, בליווי מוסיקת לאונג' ומטבח עכשווי עם אלמנטים בולטים של הקולינאריה המקומית של כרתים ומנות מוקפדות מעשה ידי שף המלון; המסעדה פעילה בחודשי הקיץ בלבד.

אורחים נהנים ממועדון הבריאות שבקומה הרביעית; המקום מצויד במבחר מתקני כושר, מרחץ אדים, שולחן עיסוי, אמבט עיסוי וסאונה וטיפול במוסיקה ובצבע. מיטת השיזוף והשמשיות שלצידן, על שפת הבריכה שעל הגג, משמשות למנוחה נהדרת בסופו של יום מתיש.

צוות המלון עומד לרשותכם בכל בקשה ומציע שירות חדרים, שירות משק ושירות קונסיירז' משובח. תוכלו להשתמש בחדרי הישיבות המאובזרים לחלוטין לטובת פגישות, סמינרים, אירועי קוקטייל, ארוחת ערב חגיגית או תערוכה. בית המלון ניצב במרכזו של רובע העסקים והקניות של העיר הרקליון – מרחק הליכה ממוזיאון הארכיאולוגיה וההיסטוריה, שני קילומטרים מנמל הרקליון ו-5 קילומטרים מנמל התעופה הבינלאומי במקום.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן

מלון סופיה – Sofia Hotel 

סופיה, מלון מומלץ בהרקליון בדירוג 3 כוכבים, המרוחק פחות מ-5 דקות של נסיעת אוטובוס ממרכז הרקליון, כולל בריכת שחייה ומסעדה (בעונה). העיירה הרקליון היא אבן שואבת לחובבי היסטוריה וקולינאריה, שכן היא עתירת מבנים ארכיטקטוניים מהתקופות העות'מאנית, הביזנטית הוונציאנית, וכן מסעדות מקומיות וחנויות מזכרות.

חדרי האירוח משופצים, מוארים, אטומים לרעש ומרווחים; הם כוללים אינטרנט אלחוטי חינם, מיזוג אוויר, טלוויזיה שטוח מסך עם חיבור לוויין ומקרר – יתרון משמעותי לעומת מלונות בהרקלין בד"כ עבור משפחות. מדי יום מוגשת ארוחת בוקר. המלון זוכה לציון 8.0 בדירוגי מלונות מומלצים בהרקליון עם ילדים.

אורחים אוהבים להתרגע ליד הבריכה החיצונית עם כיסאות הנוח וללגום קוקטייל צונן מהבר. מבחר מסעדות עומדות לרשותכם כ-200 מטרים מהמלון. דלפק הקבלה פעיל סביב השעון ויסייע לכם לארגן רכב שכור. תוכלו לנצל את החנייה הפרטית המוצעת חינם לאורחים. המלון נמצא קילומטר וחצי מנמל התעופה הבינלאומי של כרתים.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן


מלון בוטיק אינפיניטי סיטי – Infinity City Boutique Hotel 

אינפיניטי סיטי, מלון בוטיק בהרקליון בדירוג 3 כוכבים, מרוחק 200 מטרים בלבד מהמוזיאון הארכיאולוגי של כרתים ומציע חדרי אירוח ממוזגים, אינטרנט אלחוטי חינם, נוף לים, טראסה ובר עליו תוכלו ליהנות ממשקה מרענן. המלון זוכה לציון 8.5 בדירוג מלונות מומלצים בהרקליון למשפחות עם ילדים.

בכל חדר תמצאו טלוויזיה שטוחת מסך עם חיבור לכבלים; תוכלו גם ליהנות מכוס תה או קפה על הפטיו או המרפסת שלכם. אורחים יכולים להשתמש בטרקלין המשותף וליהנות מדי יום ביומו ממזנון אמריקאי של ארוחת בוקר. שדה התעופה הבינלאומי של הרקליון מרוחק 3 קילומטרים בלבד מהמלון.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן


מלון אטריון – Atrion Hotel 

אטריון, מלון מומלץ בהרקליון בדירוג 3 כוכבים הנמצא מרחק הליכה קטן ממרכז הרקליון, מציע יחידות אירוח אלגנטיות. המלון כולל מסעדה ואינטרנט אלחוטי חינם; הוא ממוקם צעדים אחדים מהטיילת התוססת של הרקליון. המלון זוכה לציון 8.2 ברשימות בתי מלון מומלצים בהרקליון עם ילדים.

הסוויטות וחדרי האירוח הממוזגים כוללים מרפסת המשקיפה אל ים כרתים. כל יחידה כוללת טלוויזיה עם חיבור לוויין, מיני בר ומייבש שיער.

אורחים אוהבים לפתוח את היום עם מזנון עשיר של ארוחת בוקר מזינה, הכולל מגוון מרשים של מאכלים קרים וחמים. בנוסף, המסעדה מגישה מנות מסורתיות מקומיות, כמו גם מנות בינלאומיות. בחצר הפנימית תוכלו ליהנות ממשקה לעת ערב. מוזיאון ההיסטוריה של הרקליון ניצב פחות מ-150 מטרים ממקום האירוח.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן


מלון קסטרו – Kastro Hotel 

קסטרו, בית מלון במרכז הרקליון בדירוג 3 כוכבים הממוקם 100 מטרים ממרכז העיר, מציע חדרים ממוזגים ומרווחים עם ארוחת בוקר הכלולה במחיר. המיקום נפלא למעוניינים לסייר במתחמי העתיקות של העיר. המלון זוכה לציון 8.7 בביקורות על מלונות מומלצים בהרקליון למשפחות עם ילדים.

חדרי המלון אלגנטיים ומעוצבים בסגנון מודרני; הם כוללים פריטים מרשימים כגון וילונות תלויים וטפטים אמנותיים. מבין מתקני הנוחות המודרניים תמצאו טלוויזיה שטוחת מסך ומקרר קטן, כאשר בחלק מהחדרים תמצאו מרפסת או טראסה.

מדי יום מוגש בחדר האוכל המרווח מזנון ארוחת בוקר עמוס לעייפה, הכולל מיצים טריים. בר המלון פעיל כל שעות היממה ומגיש ארוחות קלות ומשקאות. אינטרנט זמין חינם כמו גם שירות חדרים (בתשלום).

צוות דלפק הקבלה לרשותכם 24 שעות ביממה וישמח לסייע בענייני השכרת רכב או נסיעות. ארמון קנוסוס המפורסם (Knossos Palace) מרוחק 15 דקות נסיעה מהמלון. נמל הרקליון מרוחק 1.5 קילומטרים מהמלון בעוד ששדה התעופה נמצא 4 קילומטרים ממנו. אורחים יכולים להחנות את רכבם מחניון הסיטי סנטר בתוספת תשלום.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן


מלון גלקסי אירקליו – Galaxy Iraklio Hotel 

גלקסי אירקליו, מלון מומלץ בהרקליון בדירוג 5 כוכבים באחד האזורים האלגנטיים של הרקליון, מציע אירוח מודרני בדירוג 5 כוכבים. במלון תמצאו בריכה גדולה של מים מתוקים, מרכז בריאות בכניסה חופשית, שתי מסעדות גורמה וחדרים מפוארים הכוללים מרפסת המשקיפה לעיר ולבריכה. המלון זוכה לציון 8.8 בהמלצות על מלונות בהרקליון למשפחות עם ילדים.

בכל יחידת אירוח יש שולחן עבודה, טלוויזיית LCD עם חיבור ללוויין ואינטרנט אלחוטי בשימוש חופשי. החדרים ממוזגים וכוללים מצעי כותנה איכותיים, כמו גם שקעי USB. ניתן להזמין מראש חדר היפו אלרגני או חדר בריאות. חלק מהיחידות כוללות אמבט עיסוי.

במסעדת Vetri תוכלו ליהנות מארוחת בוקר אמריקאית העשויה רכיבים מקומיים וטריים, כמו גם ממנות כרתים אופייניות. בטרקלין Per Se תיהנו בוודאי מארוחות באווירה לא רשמית, מקוקטיילים ומיינות איכות. במסעדת Pool Deck מגישים ארוחות קלות ומשקאות, כאשר בימי שני (בעונה) ישנן הופעות מוסיקה חיה.

שירות החדרים פעיל כל שעות היממה ויוכל גם לספק לכם מנות נוספות לחדר. המלון מפעיל מרכז כנסים חדשני לשירותכם, הכולל 9 אולמות מאובזרים עם תפוסה כוללת של עד 800 איש. מועדון הבריאות של המלון פתוח גם הוא 24 שעות ביממה, ללא תשלום וכולל מכון כושר חדיש וחדר אדים עשוי שיש. יחסית אל מלונות בהרקליון ברוב המיקרים, מדובר על מלון מפנק לכל הדיעות.

מרכז הרקליון מרוחק 10 דקות הליכה ובו ניתן לחוות מסע שופינג ואטרקציות היסטוריות. במרחק 10 דקות נסיעה תגיעו לאתר הארכיאולוגי קנוסוס (Knossos) ואילו אל שדה התעופה הבינלאומי תצטרכו לנסוע 5 קילומטרים. צוות דלפק הקבלה עומד לרשותכם סביב השעון וישמח לסייע לכם בהשכרת רכב וברכישת כרטיסים. חניה ציבורית זמינה חינם לאורחי המקום.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן


מלון אקוילה אטלנטיס – Aquila Atlantis Hotel 

אקוילה אטלנטיס, בית מלון בהרקליון בדירוג 5 כוכבים, ממוקם כ-200 מטרים מהמוזיאון הארכיאולוגי בהרקליון; הוא כולל בריכה חיצונית המשקיפה על הנמל, בריכה מקורה למחצה ומסעדה אלגנטית מעוצבת. בין המתקנים תוכלו למצוא 6 חללים המכילים יחד עד 850 איש. המלון זוכה לציון 8.6 ברשימת בתי מלון מומלצים בהרקליון למשפחות עם ילדים.

הסוויטות והחדרים כולם מרוצפים פרקט בצבעי אדמה וניתן ליהנות בהם מנוף מפעים של העיר הרקליון, הנמל או חצר המלון. בכל יחידה תמצאו שולחן עבודה, מערכת מיזוג, טלוויזיה שטוחת מסך וערוצי לוויין, מיני בר ומכונת קפה. בחדר הרחצה המודרני שבכל יחידה יש מוצרי טיפוח חינם, נעלי בית וחלוקי רחצה.

אורחי המלון אוהבים להירגע על כיסאות הנוח שעל שפת הבריכה, בליווי משקה צונן מהבר הצמוד. מדי יום מוגשת ארוחת בוקר משובחת באווירה הנעימה של הטרקלין-בר, המגיש גם קוקטיילים ומשקאות. טעמים ים תיכוניים לצד יין משובח זמינים לכם כל יום במסעדת המלון הראשית.

שירותים נוספים במקום כוללים דלפק קבלה הפעיל 24 שעות ביממה, שירותי אחסון מטען ואינטרנט אלחוטי חינם בכל שטחי המלון. גיהוץ, ניקוי יבש ומכבסה זמינים בבקשה מראש ובתשלום. נמל הרקליון, ממנו ניתן להגיע לפיראוס, נמצא 2 קילומטרים בלבד מהמלון, ואילו נמל התעופה הבינלאומי (Nikos Kazantzakis International Airport) ממוקם 4 קילומטרים ממנו. המוקד הארכיאולוגי המרתק קנוסוס (Knossos) ממוקם 6 קילומטרים משם.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן


מלון אתינאיקו – Athinaiko Hotel 

אתינאיקו, מלון במרכז הרקליון ומרחק הליכה קצר מהנמל, בדירוג 2 כוכבים, מציע 40 חדרי נוחות עם חדרי רחצה פרטיים. יחסית אלו מלונות בהרקליון באותה רמת מחירים, הוא נחשב מלון זול ומוצלח וידידותי למשפחות. המלון זוכה לציון 8.1 בדירוגי מלונות מומלצים בהרקליון עם ילדים. כל חדר מעוצב בקפידה וכולל מיזוג ומרפסת עם נופי העיר.

במלון תקבלו ארוחת בוקר מדי יום ותוכלו ליהנות בו גם ממשקה מרענן על הבר בסופו של יום טיולים מתיש. המלון נמצא במרחק הליכה קצר ממוקדי עניין מעניינים, כולל מוזיאון הרקליון הארכיאולוגי והחומות הונציאניות. נמל התעופה הבינלאומי מרוחק 3.5 קילומטרים מהמקום.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן


מלון קסטלו סיטי – Castello City Hotel 

קסטלו סיטי, מלון מומלץ בהרקליון בדירוג 4 כוכבים הצמוד לשער פנטוקרטור (Pantokrator) העתיק ובמרחק הליכה מחוף הרקליון, מציע נוף לים, לחומות הוונציאניות ולעיר העתיקה. המלון זוכה לציון 8.3 בביקורות בתי מלון בהרקליון שמומלצים למשפחות עם ילדים. הוא מציע אירוח בחדרים אלגנטיים הכוללים אינטרנט אלחוטי חינם, חלונות אטומים לרעש, כספת, מקרר קטן וטלוויזיה. ניתן להזמין גם חדרי משפחה בעיצוב פתוח.

מדי יום מוגש במלון מזנון ארוחת בוקר בסגנון יווני, כולל תה או קפה. מגיעים מוקדם בבוקר? תקבלו ארוחת בוקר בלא תשלום. ניתן ליהנות ממשקאות בטרקלין-קפה-בר (משקה ראשון חינם) וממסעדת Fifth Floor, עם נוף לים, לעיר העתיקה ולחומות הוונציאניות. המלון מעורר השראה ומציע אווירה אופנתית ותוססת; לא בכדי הוא נחשב למקום נהדר עבור פגישות עסקיות, כנסים או חופשת מנוחה. המלון ניצב בקרבת מרכז העיר, בסמוך לתחנת מוניות ואוטובוס ועם גישה נוחה לנמל ולשדה התעופה.

דלפק הקבלה במלון פתוח כל שעות היממה ומציע שירות אישי, שירותי השכרת רכב, אופניים או אופנוע וארגון טיולי יום. 200 מטרים מהמקום ישנה חניה מקורה הפתוחה כל שעות היממה וזמינה חינם לאורחים.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן


מלון איביס סטיילס הרקליון סנטרל – Ibis Styles Heraklion Central 

איביס סטיילס הרקליון סנטרל, מלון מומלץ במרכז הרקליון בדירוג 4 כוכבים ובמרחק הליכה קטן מאטרקציות תיירותיות מרכזיות בהרקליון ומאזוריה התוססים של העיר, מציע אירוח בלתי נשכח בחדרים אלגנטיים. כל חדר במלון הוא מרווח ומעוצב לתפארת וכולל אינטרנט אלחוטי חינם, טלוויזיה שטוחת מסך, מיני בר, כספת אלקטרונית, תפריט כריות, אמצעים להכנת שתייה חמה, מיזוג אוויר וחדר רחצה מודרני עם מייבש שיער ותא מקלחת.

במשך היום, מציעה מסעדת המקום מבחר מרשים של מנות תפריט לארוחות ערב וצהריים, באזור שטוף שמש ומרווח למדי. אורחים אוהבים לתפוס רוגע ושלווה על הבר עם משקאות קרים או חמים, יינות משובחים נבחרים, ויסקי מתוצרת נבחרת וקוקטיילים ייחודיים.

המלון ממוקם מרחק הליכה בלבד מאזוריה מעוררי ההתפעלות של הרקליון. מוזיאון היסטוריים וארכיאולוגיים מהידועים בעולם, המבצר, החומות הוונציאניות, מזרקת מורוסיני והנמל נמצאים בסמוך. גם ארמון קנוסוס אינו רחוק – מרחק 5 קילומטרים בלבד מהמקום. נמל התעופה ממוקם רק 4 קילומטרים מהמלון. חניון מאובטח זמין חינם לאורחי המלון.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן

הרקליון - בתי מלון מומלצים
דירוג הגולשים 5 (1 הצבעה)
Sending

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל