בתי מלון דיסנילנד פריז צרפת

דיסנילנד – 5 בתי מלון מומלצים למשפחות ליד יורודיסני פריז

דיסנילנד פריז הוא כנראה החלום של רוב ילדי ישראל, פארק השעשועים העצום של דיסני בפריז, המכונה יורודיסני, הוא גולת הכותרת של כל טיול לפריז עם ילדים. אך בעונת התיירות, בשעות הבוקר יש פקקים משמעותיים בכניסה למיתחם יורודיסני, וכאשר התיירים הרבים מגיעים באוטובוסים מאורגנים מפריז התור בקופות הופך לאורך מאוד ורוב היום לא ציפו הילדים כ"כ עלול להתבזבז בהמתנה. הפיתרון המושלם הוא להזמין את אחד מבתי המלון המופיעים בסקירה זו, כולם צמודים לפארק השעשועים דיסנילנד ומתמחים באירוח משפחות, לרבות שירותים מיוחדים כמו משחקיה לילדים עם מדריכים ואפשרות להזמנת בייביסיטר לחדר המלון

     הזמנת דילים לפריז           |           הזמנת טיולים מאורגנים לצרפת

כל בתי המלון המופיעים ברשימה הם חלק ממתחם ריזורט דיסני הסובב את דיסנילנד פריז וכולם נמצאים במרחק של עד 2 קילומטר מהכניסה ליורודיסני, מתמחים באירוח משפחות עם ילדים המגיעות לפריז, בירת צרפת, על מנת לבקר בפארק השעשועים הגדול באירופה, וכוללים אלמנטים שונים מתוך סרטי דיסני, שיעצימו אצל הילדים את החוויה. לרשימה זו נבחרו 6 בתי מלון שזכו להמלצות טובות מצד גולשים ומשפחות אשר שהו במלון, במגוון רחב של רמות מחיר ויוקרה.

חופשה בפריז – המלצות לקריאה נוספת:

טיסות לפריז – טיפים חשובים לאיתור טיסות זולות והשוואת תנאים בחברות תעופה שונות

מלונות מומלצים בפריז (לא באיזור יורודיסני) למשפחות עם ילדים

אירועים בפריז – הזמנת כרטיסים להופעות בידור ואירועי ספורט בפריז

סים ו-e-sim לצרפת – טיפים ומידע שימושי

השכרת רכב בצרפת – השוואת מחירים ומידע חשוב על נהיגה בצרפת וחוקי התנועה

רשימת בתי המלון המומלצים למשפחות ליד דיסנילנד פריז:


מלון אקספלוררס דיסנילנד פריז – Explorers Hotel at Disneyland Paris

בית המלון אקספלוררס בדיסנילנד פריז הוא מלון מומלץ למשפחות ליד יורודיסני לא רק בגלל המיקום (2 קילומטרים מפארק השעשועים  דיסנילנד פריז) – בית המלון הוא אטרקציה למשפחות בפני עצמו, הכולל לא רק בריכה מחוממת ומקורה עם מגלשות מים, גן שעשועים מדהים לילדים, 3 מסעדות ואפילו חנות מזכרות רשמית של דיסני – אלא אף קולנוע 6 מימדים, בו מוקרנים סרטי תלת ממד עם כיסאות זזים ואפקטים מיוחדים כמו רוח ואורות מיוחדים.

בית המלון המומלץ למשפחות נמצא מחוץ לפריז, 4 ק"מ ממתחם הקניות Val d'Europe, ומציע לאורחיו שירות הסעות ללא תשלום ליורודיסני.

בית המלון מציע גם פתרונות למשפחות גדולות עם חדרים משפחתיים מרווחים שיש בהם מקום לעד 6 נפשות. כל החדרים במלון מצויידים עם פינת קפה וטלוויזיה עם כבלים.

האירוח במלון כולל חנייה ללא תשלום וגם אינטרנט אלחוטי.

להזמנת חדרים אונליין ולפרטים נוספים לחצו כאן 


קיריאד דיסנילנד פריז – . Kyriad Disneyland® Paris

בית המלון קיריאד דיסנילנד פריז ממוקם 10 דקות נסיעה מיורודיסני, במרנה-לה-ואלי, ומיועד בעיקר למשפחות עם ילדים המגיעות לחופשה בפריז עם ביקור בדיסנילנד. המלון מפעיל שירות נסיעות חינם לפארק השעשועים יורודיסני ובתוכו תמצאו גם חוות חיות עם סוסי פוני, כבשים, עזים וארנבות, משחקיה לילדים עם משחקי וידאו, קרוסלה בסגנון לונה פארק וחנות רשמית של דיסני, כך שהאירוח במלון הוא המשך ישיר של חוויות הביקור בדיסנילנד.

בחדרי המלון המתאימים למשפחות תמצאו טלוויזיה עם כבלים, מיזוג אוויר אוויר ואינטרנט אלחוטי, במקלחת יש גם אמבטיה ומייבש שיער. במלון פועלים גם מסעדה ובר, וכמובן דלפק קבלה הפועל 24 שעות ביממה ומציע גם אחסון מטען חינם.

במרחק קילומטר אחד מהמלון נמצאת תחנת רכבת ה-RER מרנה לה ואלי-שסי (Marne La Vallee-Chessy) ממנה אפשר לקחת רכבת ישירה לפריז. אפשר לקחת מהמלון גם שירות הסעות (של חברה חיצונית, בתשלום נוסף ובהזמנה מראש דרך המלון) היוצא 3 פעמים ביום לשדה התעופה הבינלאומי של פריז, שארל דה גול.

להזמנת חדרים אונליין ולפרטים נוספים לחצו כאן 


מלון בי אנד בי דיסנילנד פריז – B&B Hôtel à Disneyland® Paris

בית המלון B&B דיסנילנד פריז הוא מלון בסיסי, בדירוג 2 כוכבים, הנחשב מוצלח ומשתלם, ומיועד בעיקר למשפחות שמגיעות לפריז עם ילדים לחופשה שממוקדת ביורודיסני ומחפשות לשמור על תקציב מאוזן בטיול.

החדרים המשפחתיים נקיים וממוזגים ומאובזרים היטב עם מזרנים מוצלחים וטלוויזיה עם ערוצי לוויין, וחדר מקלחת נפרד עם שירותים.

המלון נמצא במרחק של 3 ק"מ מיורודיסני וקניון La Vallée Village, 34 ק"מ מפריז ו- 28 ק"מ משדה התעופה הבינ"ל שארל דה גול.

האירוח במלון כולל אינטרנט אלחוטי מהיר וחניה פרטית. המלון מגיש ארוחת בוקר עשירה וטובה, ויש בסביבה אופציות נוספות לאכול, החל ממכונות מכירה אוטומטיות במלון עצמו, דרך שירותי משלוחים ועד בר סמוך שמגיש מנות כמו פסטות, פיצות, נקניקיות, מרקים, כריכים ועוד.

להזמנת חדרים אונליין ולפרטים נוספים לחצו כאן 


וינה האוס דרים קסטל דיסנילנד פריז – Vienna House Dream Castle at Disneyland® Paris

בית המלון וינה האוס דרים קאסל פריז הוא מלון בוטיק בדירוג 4 כוכבים הממוקם בטירה מרשימה. הוא מציע הסעות חינם לדיסנילנד פריז בשירות מומלץ מאוד שעוצר גם בתחנת רכבת ה-RER Marne-la-Vallée ממנה ניתן להגיע ישירות לפריז (הממוקמת במרחק של בערך חצי שעה נסיעה מהמלון) וגם בתחנת הרכבת  של יורוסטאר.

המלון יוצא הדופן והחוויתי מוקף באגם ובגנים ירוקים, וכולל בריכה מקורה ומחוממת, ספא ומכון יופי, סאונה, אמבט עיסוי, חדר כושר ו- 2 מסעדות.

כיאה לטירה קסומה, החדרים מעוצבים במלון מעוצבים בסגנון ימי הביניים אבל כמובן מאובזרים בציוד מודרני כמו טלוויזיה עם כבלים,  מיני בר, אינטרנט אלחוטי ופינת קפה.

להזמנת חדרים אונליין ולפרטים נוספים לחצו כאן 


רדיסון בלו הוטל דיסנילנד פריז Radisson Blu Hotel at Disneyland® Paris

מלון רדיסון בלו אט דיסנילנד פריז הוא בית מלון ליד יורודיסני פריז בדירוג 4 כוכבים שנמצא  במסלול הגולף של יורודיסני (Disneyland Paris Golf Course), 10 דקות נסיעה מדיסנילנד. המלון מפעיל שירות הסעות חינם לדיסנילנד ולתחנת הרכבת Marne la Vallee-Chessy ממנה ניתן להגיע לפריז ויעדים נוספים בצרפת.

בנוסף פועלים במלון מרכז בריאות עם בריכה מקורה, חמאם טורקי, סאונה וחדר כושר, 2 מסעדות, בר רגיל ובר נרגילות באווירה מזרח תיכונית.

חדרי המלון, בעיצוב עכשווי, כוללים סלון נפרד, נוף מרשים של איזור מסלול הגולף הפסטורלי וגם איבזור מודרני כמו טלוויזיה עם מסך שטוח, אינטרנט מהיר ופינת קפה.

להזמנת חדרים אונליין ולפרטים נוספים לחצו כאן 

בתי מלון מומלצים למשפחות ליד יורודיסני פריז
דירוג הגולשים 3.86 (7 הצבעות)
Sending

תגובות 2

  • המלצות וטיפים שלי לטיול ליורודיסני ופאריס 7 ימים בין התאריכים 16.5-23.5
    1] להזמין כרטיסים מראש ליורודיסני והלובר וכל אטרקציה.
    2] לקנוץ מראש כרטיסים למגדל אייפל
    תחילה חשבנו לרכוש דרך האתר שהבאתי בסעיף הראשון אבל רצו מחיר כמעט כפול ומשלוש עם מדריך- הכרטיסים דרך האתר של אייפל נותנים כניסה מהירה כמו הכרטיסים שעולים פי שלוש מאתרים אחרים.
    3] ממליץ מאוד להביא את הילדים מחופשים – שהיינו שם כל ילד שני היה מחופש ומי שלא היה מחופש לאיזה דמות של דיסני נאלץ להיפרד מ70 יורו לתחפושת – [ אנחנו קנינו סינדרלה] אני רוצה לראות הורה אחד שלא יוצא משם בקנס של 100 יורו וצפונה.
    4] העמידה בתורים היא אכן בעיה גדולה – אבל לא סיוט כמו שאנשים תיארו פה של שעה וחצי התורים גג חצי שעה – הבעיה שלהצטלם עם הדמויות – למשל נסיכות בארמון שלהם באמת מחכים 45 דקות עד שעה – מה שאנחנו עשינו – אחד חיכה בתור והשני לקח את הילדה למתקן קרוב.
    לגבי הצילום עם הדמויות יש 2 אופציות
    א] צילום בארמון של הנסיכה הבית של מיקי מאוס שם מחכים באמת הרבה
    ב] צילום עם הדמויות בחוץ- בדרך בכניסה לפארק שם עומדים ממוצע 15 דקות בעיקר בפארק של הסטודיו.
    5] יורודיסני מחולק ל2 אזורים 1] יורודיסני הפארק – שמתאים לילדים בני 2-4 בעיקר לבנות זה כל הנסיכות מיקי מאוס הפארק ויש את הסטודיו ששם רוב המתקנים והדמויות מתאימים יותר לבנים בני 5 פלוס = ספיידרמן צעצוע של סיפור מלחמת הכוכבים מכוניות וכו.
    ההמלצה שלי לקנות יום אחד לפארק של היורודיסני ואת היום השני לעשות בסטודיו – או לקנות כרטיס משולב ליום השני ל2 הפארקים – אנחנו עשינו את זה ביום השני .

    6] לצלמים שביננו ממליץ בחום להביא איתכם עדשה איכותית + פלאש מקצועי חיצוני – רוב אתרי הצילום הם במקומות חשוכים ביותר שללא פלאש חיצוני התמונות שלכם יצאו שרופות. אנחנו הצטלמנו עם 7 דמויות – כל הדמויות שהצטלמנו בסביבה חשוכה הייתי צריך לערוך בפוטושופ לצומת ליבכם .
    7] אוכל ביורודיסני – יקר בטירוף מלבד ארטיקים וגלידות לא קנינו שם כלום מומלץ להביא חטיפים בתיק הזמן עובר מהר מאוד שנהנים כמעט כל מי שהיה שם הביא איתו צידניות עם אוכל מוכן.
    8] יש אפליקציה של דיסני – שבה מעדכנים את כמה צריך לחכות בתור בכל מתקן וגם מה האטרקציות של אותו יום – איזה נסיכות אפשר להצטלם ועוד – האפליקציה נקראת
    DISNEYLAND PARIS
    והיא יכולה לעזור לכם .
    9] סלולר בצרפת זה נושא כאוב – אני רכשתי 2 כרטיסי סים של 2 מפעילות גדולות שם וחצי מהזמן לא היה קליטה וגם שהיה החבילה נגמרה במהירות ממליץ בחום לצערי לעשות חבילה בארץ של לפחות 12 גיגה ואיתה לבלות זמן הטיול יחסוך לכם הרבהזמן בהתקנה ועצבים.
    10] פאריס עצמה מדהימה – אבל כל 200 מטר יש הומלסים ומקבצי נדבות – לגבי כיוס לא ראינו משהו חריג לעומת מקומות אחרים באירופה – לא ראינו שמץ של גזענות [ אציין שרוב הזמן בילינו ברובע 1 ובמרכז פאריס]

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל