Corfu hotels

קורפו יוון – בתי מלון מומלצים עם ילדים

מתכננים חופשה בקורפו שביוון עם המשפחה? יש הרבה מלונות טובים בקרופו אבל לא כל מלון בקורפו מומלץ למשפחות עם ילדים – בכתבה זו תמצאו רשימת מלונות מומלצים בקורפו עם ילדים אשר כוללת בתי מלון בקורפו שכל בני המשפחה – כולל ילדים בכל הגילאים – ייהנו בהם מהחופשה המשפחתית

הזמנת דילים לקורפו   |   הזמנת דילים ליוון   |   הזמנת טיולים מאורגנים ליוון

בכתבה זו תמצאו מידע אודות מלונות באי קורפו שביוון במגוון רחב של מיקומים על האי, סגנונות אירוח ורמות מחיר, כאשר המשותף לכולם הוא ציונים גבוהים במיוחד שהם מקבלים בדירוגי מלונות מומלצים בקורפו עם ילדים אשר מתפרסמים באינטרנט (באנגלית) ומתבססים על המלצות של משפחות ששהו בחופשה בקורפו עם הילדים.

חופשה בקורפו יוון – עוד באותו נושא:

טיסות לקורפו – השוואת מחירים ומידע חשוב

השכרת רכב בקורפו – יוון

הזמנת מוניות ושירותי תחבורה ציבורית באי קורפו שביוון

e-sim ו-sim ליוון – מידע וטיפים על תקשורת במהלך החופשה

מלונות מומלצים בקורפו למשפחות עם ילדים


מלון סבסטיאנ'ס פמילי – Sebastian's Family Hotel 

סבסטיאנ'ס פמילי, בית מלון מומלץ בקורפו הממוקם 300 מטרים מחוף Agios Gordios, מציע למשפחות חדרים ודירות סטודיו הנפתחים לפטיו או למרפסת – עם נוף לים היוני, להרים או לגינה. המלון זוכה לציון 9.7 בדירוגי מלונות מומלצים בקורפו עם ילדים.

כל היחידות ממוזגות וכוללות כספת וטלוויזיה בלוויין. הן כוללות גם חדר רחצה צמוד עם מקלחת ומייבש שיער ומקרר, בעוד שחלקן כוללות מטבחון ובו כיריים לבישול – יתרון משמעותי עבור משפחות לעומת מלונות בקורפו בד"כ. אינטרנט אלחוטי מהיר זמין חינם בשטחי המלון.

חנויות מכולת, ברים וטברנות ממוקמות מרחק הליכה מהמלון. האורחים נהנים גם ממנות יווניות מקומיות בטברנה של המלון. האורחים נהנים מגישה לבריכת השחייה המשותפת – הניצבת 100 מטרים מהמלון.

Kerkira Town (קרקירה טאון), בירת האי קורפו, מרוחקת 15 קילומטרים מבית המלון. בעלי המקום ישמחו לסייע בהשכרת רכב לטיול בקורפו. ניתן להשתמש בחניה פרטית שבאתר – ללא תוספת תשלום.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן


בית הארחה פויבוס אפארטמנטס – Foivos Apartments 

פויבוס אפארטמנטס, בית הארחה הצמוד לחוף Agios Georgios – 22 קילומטרים מהעיירה קורפו. המקום מתהדר בנופי ים וטראסת שמש. בית ההארחה זוכה לציון 9.5 ברשימות מלונות מומלצים בקורפו למשפחות עם ילדים. אינטרנט אלחוטי זמין חינם בכל שטחי המקום.

היחידה הממוזגת מתאימה למשפחות אשר מגיעות אל קופרו עם ילדים וכוללת פינת ישיבה, פינת אכילה ומטבח ובו מכונת קפה, טוסטר, מיקרוגל ותנור. גם מכונת כביסה ומגבות זמינות לשימוש האורחים – יתרונות משמעותיים לעומת מלונות בקופרו עבור משפחות עם ילדים

העיירה פלאוקסטריצה (Paleokastritsa) מרוחקת 36 קילומטרים מהמקום. שדה התעופה הקרוב, Ioannis Kapodistrias, מרוחק 21 קילומטרים מהמקום.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן


מלון בוטיק לנה מארה – Lena Mare Boutique Hotel 

לנה מארה, מלון בוטיק בקורפו בדירוג 3 כוכבים, ממוקם באזור אכאראבי (Acharavi), ומלבד גן יפה יש בו בריכה נהדרת, חדרי אירוח עם אמבט ספא, שני ברים ואינטרנט אלחוטי חופשי בכל האזורים.

החדרים והסוויטות מעוצבים באלגנטיות בגוונים חומים ויש בהם מיזוג אוויר, טראסה או מרפסת, מייבש שיער וטלוויזיה בלוויין.

בבר Althea יגישו לכם מזנון ארוחת בוקר, וגם ארוחות וקוקטיילים במשך היום.

המלון מרוחק פחות מ-700 מטרים מחוף אכארבי וכ-30 קילומטרים מהעיר קורפו ונמל קורפו, והוא ממוקם במיקומים גבוהים בדירוגי מלונות מומלצים בקורפו עם ילדים. חניה זמינה באתר ללא תשלום.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן


בית הארחה קסטלו די ויסטה – Castello Di Vista 

קסטלו די ויסטה, בית הארחה בקורפו במרחק 1.5 קילומטרים מהעיר דאסיה (Dassia), מציע סוויטות מפוארות במיוחד, עם אינטרנט אלחוטי חינם. האורחים אוהבים להירגע בבריכת השחייה, במרפסת השמש בגן ובמרפסת שבמלון. בית ההארחה זוכה לציון 9.4 ברשימות מלונות מומלצים בקורפו למשפחות עם ילדים.

הסוויטות הממוזגות אטומות לרעש וכוללות טלוויזיה עם מסך שטוח וערוצי לוויין, כספת ואח. בנוסף, ניתן למצוא בחדרים מטבחון עם מכונת קפה, מקרר וקומקום חשמלי – יתרון משמעותי למשפחות לעומת מלונות בקורפו. בנוסף, יש בכל סוויטה נגן DVD, חלוקי רחצה, נעלי בית ומוצרי טיפוח ללא עלות.

חניה פרטית זמינה לאורחי המקום, כמו גם שירות הסעות מ/אל נמל התעופה. העיר קורפו מרוחקת 13 קילומטרים מהמקום.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן


מלון פנטוקרטור – Pantokrator Hotel 

פנטוקרטור, בית מלון בקורפו אשר נמצא במיקומים גבוהים בכל דירוג מלונות מומלצים בקורפו למשפחות עם ילדים, הוא מלון אופנתי בדירוג 3 כוכבים, אשר ממוקם על צלעהּ של גבעה ציורית המשקיפה לים – 300 מטרים בלבד מהחוף. הוא מציע שילוב מעניין של סגנון יווני מסורתי עם עיצוב מודרני.

האורחים נהנים מגישה לאינטרנט אלחוטי חינם ונוף אל הים היוני מבריכת השחייה החיצונית, זאת לצד בר חטיפים המגיש גם משקאות צוננים. סביב הבריכה פזורים כסאות נוח לשיזוף מיטבי ונוח.

מדי יום מוגש מזנון איכותי של ארוחת בוקר במסעדת המלון. גם מדי ערב מוגש מבחר מעולה של מנות, במחירים משתלמים למדי.

כל חדר אירוח מעוצב באופנתיות וכלל מרפסת המשקיפה אל הים והעיר קורפו, המרוחקת 19 קילומטרים מהמקום. המלון ממוקם בכפר הנהדר ברבאטי (Barbati), כך שמתאפשר לצאת בקלות לטיולים באחד האזורים הציוריים של קורפו.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן


דירות אות'ונאס – Othonas Apartments 

דירות אות'ונאס, בית דירות נופש בקורפו בניהול משפחתי, מציע יחידות אירוח במרחק 5 דקות הליכה מחוף סידארי (Sidari) החולי. במקום יש גם בריכת שחייה עם בר; הוא מוקף גנים מטופחים עם פרחים צבעוניים ועצי דקל. מלון דירות הנופש זוכה לציון 8.8 ברשימות בתי מלון מומלצים בקורפו עם ילדים.

הבונגלוס ויחידות הסטודיו באתר כוללים פטיו או מרפסת פרטיים. בנוסף, ישנו מטבחון פרטי ובו מקרר קטן, טוסטר ומיקרוגל – יתרון משמעותי למשפחות לעומת מלונות בקורפו ברוב המיקרים.

על הטראסה המוצלת עשוית העץ יש מזנון חטיפים – שם ניתן ליהנות מארוחות קלות, קפה, מיצים וקוקטיילים אקזוטיים. ארוחת בוקר קונטיננטלית המוכנה מרכיבים טריים מקומיים מוגשת כל בוקר.

מטרים אחדים ממקום האירוח ישנם סוכנות להשכרת רכב וסופרמרקט. מרכז העיר סידארי, בו ברים ומסעדות, מרוחק 5 דקות הליכה בלבד מהמקום. שדה התעופה קורפו נמצא 35 קילומטרים מהמקום. חניה ואינטרנט אלחוטי זמינים חינם לאורחים.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן


סנד אנד סי – Sand and Sea 

סנד אנד סי, בית הארחה בקורפו בשירות עצמי, נמצא בכפר אגיוס פטרוס. הוא מציע גישה ישירות אל חוף הים ואינטרנט אלחוטי חינם בכל האזורים. בית המלון זוכה לציון 9.4 בדירוג מלונות מומלצים בקורפו למשפחות עם ילדים.

דירות הסטודיו נפתחות כולן לפטיו ולמרפסת וכוללות טלוויזיה עם מסך שטוח בחיבור לוויין ומיזוג אוויר, נוסף על מטבחון מאובזר עם מקרר ותנור אשר מהווה יתרון משמעותי מול מלונות בקורפו עבור משפחות עם ילדים, כספת וחדר רחצה צמוד עם מקלחת.

גם טראסה וגן פורח הם חלק ממקום האירוח, נוסף על חניה ללא עלות נוספת.

בתי קפה, מסעדות וסופרמרקטים נמצאים 800 מטרים מהמלון. נמל Lefkimi (לפקימי) מרוחק 3 קילומטרים מהמקום. העיירה קורפו ושדה התעופה יואניס קפודיסטריאס נמצאים 41 קילומטרים ממנו.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן


בית הארחה ברנטנוס אפרטמנטס – Brentanos Apartments – A – View of Paradise 

ברנטנוס אפרטמנטס, בית הארחה בקורפו בדירוג 4 כוכבים, מוקף פרדסי לימון נאים ומטעי זית, נמצא 400 מטרים מהחוף ומציע מרחב מרגיע ושליו – 8 קילומטרים מהעיירה קורפו.

אורחים נהנים מנוף מרהיב של הים, תוך לגימת קוקטייל על שפת הבריכה, או התרווחות במרפסת הפרטית. המטעים והפרדסים משתלבים נהדר עם גני שושנים הנטועים סביב בית ההארחה, תוך יצירה של סביבה מרגיעה וציורית.

מגוון סוויטות ודירות זמין עבורכם על-מנת לענות על צרכים מגוונים – החל מזוגות בירח דבש ועד משפחות אשר מגיעות אל קורפו עם ילדים. כל יחידה מרוהטת ומצוידת בנוחות ובמתקני מטבח חיוניים. 300 מטרים מהמקום תמצאו חנויות מקומיות בהן תוכלו לרכוש כל מה שאתם צריכים.

המקום נמצא מרחק קצר מהעיר קורפו הקוסמופוליטית, המציגה אלמנטים מעניינים מההיסטוריה של יוון. קורפו העתיקה היא אחת מאתרי המורשת העולמית של אונסק"ו. תיירים בקורפו משתאים מהארכיאולוגיה והסביבה הטבעית של העיר, ונהנים מחגיגות ואירועים מסורתיים המתקיימים במשך השנה, כמו גם מהמטבח המקומי.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן


דירות אפי אנד סופיה – Efi & Sofia Apartments 

אפי אנד סופיה, בית דירות נופש בקורפו הנמצא 50 מטרים מחוף דאסיה (Dassia) – בתוך צמחייה עבותה. יחידות האירוח מרווחות וכוללות טראסה או מרפסת. מגרש משחקים, מתקני ברביקיו ואינטרנט אלחוטי חינם זמינים גם הם לאורחים. מלון הדירות זוכה לציון 9.3 בדירוגי בתי מלון מומלצים בקורפו עם ילדים.

הדירות הרגילות ודירות הסטודיו כוללות מיזוג אוויר, טלוויזיה עם ערוצי לוויין ומטבחון עם קומקום חשמלי ומקרר. מייבש שיער ומוצרי טיפוח חינם כלולים בחדר הרחצה. חלק מהיחידות כוללות פינת אוכל בחוץ ובאחרות יש פינת ישיבה ושני חדרי רחצה, יתרונות חשובים עבור משפחות בהשוואה אל מלונות בקורפו.

הדירה מרוחקת 10 דקות הליכה ממרכזו של הכפר איפסוס (Ipsos), 16 קילומטרים מהעיירה קורפו ו-17 קילומטרים ממועדון הגולף של העיירה קורפו.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן


מלון הדירות פילוריאן – Filorian Hotel Apartments 

פילוריאן, מלון דירות בקורפו בדירוג 3 כוכבים על חוף אצ'ארבי (Acharavi), מציע טראסה מרוהטת, בר ובריכה. יחידות האירוח הן בשירות עצמי וכוללות מרפסת או טראסה המשקיפות לים, להר או לגן. הבית הלבן של דורל (Durrel's white house) נמצא 15 דקות נסיעה מהמקום. מלון הדירות זוכה לציון 9.5 ברשימות מלונות מומלצים בקורפו למשפחות עם ילדים.

בכל יחידה יש מטבחון או מטבח מאובזר עם מתקני בישול ומקרר, המאפשר בישול במהלך חופשה בקורפו, עניין לא מובן מאליו בקרב מלונות בקורפו. בנוסף בכל יחידה גם טלוויזיה בכבלים.

המסעדה משקיפה אל השקיעה מעל הים ומציעה מגוון גדול של מנות, לרבות חטיפים ומנות קלות במשך היום, תפריט עשיר של מנות בינלאומיות ויווניות, ועוד. האורחים מוזמנים להתענג על משקאות וכיבוד קל על שפת הבריכה.

המלון מאפשר גישה נוחה למוזיאונים השונים בקורפו ולאחוזת Mon Repos. המקום מציע שטח חניה פרטי מאובטח ודלפק קבלה הפעיל כל שעות היממה. אצ'ארבי מרוחקת 35 קילומטרים מקורפו וניתן להגיע אליה בסיוע מונית או אוטובוס.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן

קורפו - בתי מלון מומלצים
דירוג הגולשים 5 (3 הצבעות)
Sending

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל