קטריני יוון מלונות מומלצים לילדים

קטריני יוון – מלונות מומלצים עם ילדים

מתכננים חופשה בקטריני יוון עם ילדים? לפני הזמנת בית מלון כדאי לבחור אחד מתוך רשימת מלונות מומלצים בקטריני למשפחות עם ילדים אשר כוללת מלונות בקטריני שזכו לביקורות טובות מצד משפחות ששהו בחופשה משפחתית בקטריני בדירוגי בתי מלון מומלצים למשפחות בקטריני המתפרסמים באינטרנט

  הזמנת דילים ליוון             |             הזמנת טיולים מאורגנים ליוון

יש בקטריני שביוון גם מלונות פאר רבים, אך בכתבה זו בחרנו להתמקד במלונות זולים בקטריני המציעים תמורה מעולה יחסית למחיר משתלם עבור משפחות המתכננות חופשה בקטריני יוון עם ילדים ומעוניינות להתפנק וליהנות בתקציב מוגבל.

חופשה ביוון עם ילדים – עוד באותו נושא:

טיסות ליוון – הזמנות אונליין והשוואת מחירים

השכרת רכב ביוון – השוואת מחירים וטיפים לנהיגה

סים ו-e-sim ליוון – מידע וטיפים על תקשורת במהלך החופשה

השכרת יאכטות ביוון – השוואת מחירים והמלצות

10 מלונות מומלצים בקטריני עם ילדים


מלון אולימפיון – Hotel Olympion 

אולימפיון, מלון זול במרכז קטריני בדירוג 2 כוכבים מציע בר וחדרים עם אינטרנט אלחוטי חינם ונופים אל העיר או אל הר האולימפוס. דלפק הקבלה פעיל 24 שעות ביממה. יחידות האירוח המרווחות והמתאימות למשפחות המגיעות אל קטריני עם ילדים מרוהטות בפשטות וכוללות מיזוג וטלוויזיה בלוויין. בכל יחידה יש גם מרפסת, מקרר וטלפון. אולימפיון מציע תמורה מעולה יחסית למחירים הנוחים ולכן מקבל ציונים גבוהים בדירוגי מלונות מומלצים בקטריני עם ילדים

מדי יום מוגשת במלון ארוחת בוקר קונטיננטלית, באזור ארוחת הבוקר או בחדרים, כאשר האורחים יכולים ליהנות גם ממשקה על הבר.

הכיכר המרכזית של קטריני נמצאת 50 מטרים מהמלון, ואילו הפארק העירוני ממוקם קילומטר אחד בלבד ממנו. העיר סלוניקי נמצאת 70 קילומטרים מהמקום. ישנה חניה בסמוך.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן


אופראס קלאסיק – Orfeas Classic

אופראס קלאסיק, מלון אורבאני בקטריני בשיק אופנתי בדירוג 2 כוכבים, מציע חדרים וסוויטות בעיצוב אינדיבידואלי, טרקלין בר ואינטרנט אלחוטי חופשי בכל באזורים. הוא ממוקם בפייריה (Pieria) שבמרכז קטריני. בסביבת המלון תוכלו למצוא תחנת אוטובוס מסעדות וחנויות.

כל חדר ממוזג ומשלב מאפיינים מודרניים עם ניאו קלאסיים וכוללים מרפסת שחלקן משקיפות לעיר. בכל חדר טלוויזיה עם מסך שטוח וערוצי כבלים, מקרר קטן וחדר רחצה צמוד הכולל מוצרי טיפוח חינם ומייבש שיער. המלון זוכה לציונים גבוהים בדירוגי מלונות מומלצים בקטריני למשפחות עם ילדים בגלל היחס הטוב בין העלות לתמורה יחסית אל מלונות בקטריני באותה רמת מחיר.

המלון נמצא 16 קילומטרים מהאתר הארכיאולוגי Dion ו-7 קילומטרים מהכפר החופי, פאראליה קטריניס. בקרבת המלון זמינה גם חנייה מקורה חינם.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן


מלון פארק – Park Hotel

פארק, בית מלון זול בקטריני בדירוג 2 כוכבים בסמוך למרכז העיר קטריני, מציע חדרים ממוזגים הנפתחים למרפסת עם נופים להר האולימפוס. המלון כולל גם קפה בר, אזור ארוחת בוקר ואינטרנט אלחוטי חינם. חניה צמודה זמינה לרשות האורחים.

החדרים מעוצבים בגוונים בהירים וריהוט עץ, חסינים לרעש וכוללים טלוויזיה בלוויין, שולחן עבודה ומקרר. בחדר הרחצה יש מייבש שיער ומוצרי טיפוח חינם.

אורחי המלון נהנים ממסעדות והברים הנמצאים בטווח הליכה. צוות הדלפק, הפעיל 24 שעות ביממה, יסייע לאורחים עם מידע בנוגע לנקודות עניין ואטרקציות תיירותיות בקטריני, כגון כפר החוף Paralia Katerinis, הממוקם 8 קילומטרים מהמלון. האתר הארכיאולוגי Dion נמצא 25 דקות הליכה מהמקום ואילו העיר סלוניקי – 70 קילומטרים ממנו. המלון נהנה מהמלצות טובות בביקורות על בתי מלון בקטריני למשפחות.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן


פולימניה סטודיוס – Polymnia Studios 

מלון פולימניה סטודיוס מציע חדרים עם מרפסת פרטית המשקיפה להר האולימפוס. הוא ממוקם באזור אולימפיאקי אקטי (Olympiaki Akti), 250 מטרים מחנויות וטברנות על חוף הים.

החדרים מרווחים ומרוהטים בפשטות. הם כוללים מטבחון, טלוויזיה וחדר רחצה פרטי עם מקלחת. מיזוג אוויר זמין בתוספת תשלום. האופציה של מטבחון, אשר איננה מובנת מאליה בין מלונות בקטריני יוון, מקנה למלון מיקומים גבוהים ברשימות מלונות מומלצים בקטריני עם ילדים

החוף הקרוב ממוקם 400 מטרים מהמלון. מרכז העיר קטריני נמצא 8 קילומטרים ממנו. חנייה זמינה חינם לאורחים.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן


נפלי – Nepheli 

נפלי, בית מלון זול בקטריני בדירוג 2 כוכבים על חוף Paralia Katerinis בניהול משפחתי, מציע למשפחות המגיעות אל קטריני עם ילדים חדרים ממוזגים עם מרפסת פרטית ואינטרנט אלחוטי חינם.

כל יחידות האירוח מצוידות בטלוויזיה ומקרר. החדרים אטומים לרעש וכוללים ספה וחדר אמבט פרטי ובו מייבש שיער. חלק מהיחידות משקיפות אל מפרץ Thermaic.

במלון יש טראסה מוצלת המרוהטת בשולחנות וכיסאות, עליהם יכולים האורחים להירגע עם כוס קפה או משקה מהבר.

Paralia הסמוכה היא אזור תוסס עם מסעדות, טברנות וברים. המלון נמצא בצמוד ל-2 מגרשי טניס הפתוחים לאורחים ללא עלות. צוות הקבלה זמין 24 שעות ביממה ומציע גם מידע תיירותי. יחסית אל מלונות בקטריני באותה רמת מחירים הוא מציע תמורה מעולה מול מחיר משתלם ולכן מקבל המלצות טובות ממשפחות בכל דירוג מלונות מומלצים בקטריני עם ילדים

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן


קאסה די מארה – Casa Di Mare 

500 מטרים מהחוף, מלון קאסה די מארה בקטריני מציע למשפחות חופשה בקטריני בחדרים סטנדרטיים אשר כוללים מטבחון ובו מקרר, חדר אמבט ומרפסת המשקיפה להר האולימפוס.

המלון, המציע אינטרנט אלחוטי חינם ודלפק קבלה אינפורמטיבי, ממוקם בסמוך לחופים נקיים, טברנות וחנויות. כדורעף חופים, סקי מים ופעילויות ספורט מים אחרות זמינים לאורחים – זהו מלון ידידותי למשפחות הזוכה לציונים גבוהים ברשימות בתי מלון מומלצים בקטריני למשפחות עם ילדים

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן


מלון פנוראמה אין – Panorama Inn Hotel 

פנוראמה אין, מלון זול בקטריני בדירוג כוכב 1, ממוקם 100 מטרים מהחוף של קטריני ב-Paralia. המלון שנבנה לאחרונה כולל בריכה עם בר ומתקני ג'קוזי. החדרים כוללים אינטרנט אלחוטי חינם ומרפסת פרטית המשקיפה לבריכה או לים.

בכל חדר טלוויזיה עם מסך שטוח וערוצי לוויין, כמו גם חדר רחצה מודרני עם תא מקלחת הידרו-מסאג', מוצרי טיפוח ומייבש שיער. חלק מהיחידות כוללות מטבחון עם כיריים לבישול ומיני בר. יחסית אל מלונות בקטריני באותה רמת מחירים הוא מספק תמורה מעולה בהשוואה למחיר וזוהי אחת הסיבות לפופולריות שלו ברשימות מלונות מומלצים בקטריני עם ילדים

מדי בוקר מוגשת ארוחת בוקר בסגנון בופה יווני. האורחים יכולים ליהנות מארוחת הבוקר גם בחדר.

כסאות שיזוף ושמשיות זמינות חינם בטראסת השמש. אורחי המלון נהנים גם מגישה לחניה פרטית בסמוך למלון.

ב-Paralia Katerinis ניתן למצוא מסעדות, ברים וחנויות – כ-50 מטרים מהמלון. מתקני טניס וכדורסל נמצאים 400 מטרים מהמקום. בדלפק הקבלה ישמחו להעניק לכם מידע תיירותי חיוני אודות הסביבה של קטריני, הנמצאת 8 קילומטרים מהמלון.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן


מלון פורטו דל סול – Porto Del Sol Hotel 

פורטו דל סול, בית מלון זול ומומלץ בקטריני בדירוג 2 כוכבים – 50 מטרים מחוף Paralia Katerinis, כולל בר-מסעדה עם עצי דקל ונופים למפרץ תרמאייקוס (Thermaikos). הוא מציע למשפחות המגיעות אל קטריני עם ילדים חדרים בעיצוב מודרני ואינטרנט אלחוטי חינם בשטחים הציבוריים.

החדרים הממוזגים כוללים מרפסות מרוהטות, שחלקן משקיפות על הר האולימפוס. בחדרים יש גם טלוויזיה בלוויין ומקרר, שלא תמיד תמצאו בעת חיפוש מלונות בקטריני. חלק מהחדרים כוללים גם פינת ישיבה.

האורחים נהנים מארוחת בוקר ומארוחות אופציונאליות נוספות במשך היום.

צוות המלון יוכל לארגן לאורחים רכבים שכורים שיאפשר להם לחקור את העיירה קטריני, המרוחקת 8 קילומטרים מהמלון. חנויות ותחנת אוטובוס נמצאים 100 מטרים מהמקום. חנייה זמינה חינם בסמוך.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן


מלון ויקטוריה – Viktoria Hotel 

ויקטוריה, בית מלון בקטריני בדירוג כוכב 1, ממוקם בפראליה קטריני (Paralia Katerini) שב-Pieria – 100 מטרים בלבד מהחוף. הוא מציע לילדים גן עם אזור ישיבה ומגרש משחקים. להורים הוא מציע מתקני פנאי כוללים סאונה וסולאריום. יחד עם מחירים נוחים יחסית אל מלונות בקטריני בדירוגי כוכבים גבוהים יותר אין פלא שמלון ויקטוריה מקבל ציונים גבוהים בכל רשימת מלונות מומלצים בקטריני עם ילדים.

כל החדרים מעוצבים בצבעוניות והמרפסות משקיפות אל העיר או הגן. החדרים ממוזגים וכוללים טלוויזיה בלוויין ומיניבר. המלון מציע שירותי כביסה וגיהוץ.

מדי יום מוגשת ארוחת בוקר בסגנון מזנון. בתי הקפה והטברנות של העיירה קטריני נמצאים במרחק הליכה.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן


דירות תיאו – Theo Apartments 

דירות תיאו ממוקמות ב- Olympiaki Akti שב-Pieria – 150 מטרים בלבד מהחוף החולי. המלון, הנמצא בניהול משפחתי, מציע דירות נופש בקטריני בשירות עצמי עם אינטרנט אלחוטי חינם ומרפסת. האורחים נהנים מאופניים שכורים חינם.

מטבחון עם מתקני בישול ומקרר כלולים ביחידות הממוזגות. בכל אחת ישנם טלוויזיה במסך שטוח ומייבש שיער. יש גם מכונת כביסה משותפת  ומטבח עם תנור. אלו הן אופציות נדירות בקרב מלונות בקטריני כך שבאופן טבעי המלון זוכה לפופולריות רבה בביקורות על מלונות מומלצים בקטריני עם ילדים

שולחנות טניס ומשחקי קופסא זמינים לאורחים. ניתן גם להשתתף בהליכה בת שעה וחצי למפלי הר האולימפוס.

הצוות הרב-לשוני יסייע לכם במתן מידע על העיר קטריני התוססת, המרוחקת 8 קילומטרים ממלון דירות הנופש. האתר הארכיאולוגי דיון (Dion) נמצא 27 קילומטרים מהמקום.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן

קטריני - מלונות מומלצים למשפחות
דירוג הגולשים 5 (1 הצבעה)
Sending

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל