השכרת רכב בחו"ל

השכרת רכב במיקונוס ביוון – המדריך המלא

השכרת רכב במיקונוס – כל מה שרצית לדעת ולא היה לך את מי לשאול על השכרת רכב ונהיגה באי היווני מיקונוס – אחד היעדים התיירותיים החביבים על ישראלים. השוואת מחירים שתחסוך לכם מאות שקלים, טיפים חשובים ומידע שימושי על תחבורה במיקונוס ונהיגה במיקונוס

הזמנת דילים למיקונוס   |   הזמנת דילים ליוון   |   הזמנת טיולים מאורגנים ליוון

השתמשו במנוע השוואת המחירים שצירפנו עבורכם כאן מטה שיאתר עבורכם את המחירים הזולים ביותר.

השכרת רכב במיקונוס ביוון  מנוע חיפוש והשוואת מחירים

השכרת רכב במיקונוס יכולה להיות הרבה יותר זולה ממה שתיארתם לעצמכם ולהפוך את החופשה באי היווני המקסים להרבה יותר מלהיבה ונוחה.

מנוע החיפוש עבור השכרת רכב במיקונוס מציע השוואת מחירים בין כל חברות השכרת הרכב במיקונוס הנחשבות לאמינות ומפעילות שירות לקוחות באנגלית. השימוש במנוע השוואת המחירים קל מאוד – רק מלאו את הטופס שלמטה, בחרו את "יוון" בשדה ארץ ובשדה עיר ביחרו את מיקונוס Mykonos ולאחר מכן ביחרו תחנת איסוף ספציפית בה תירצו להזמין השכרת רכב במיקונוס – את שדה התעופה של מיקונוס, נמל מיקונוס (החדש) או הנמל העתיק של מיקונוס. לסיום הכניסו את התאריכים בהם תירצו להזמין השכרת רכב במיקונוס וליחצו "חפש" – וביחרו את המחיר הזול ביותר עבור דגם הרכב שאתם מעוניינים בו.

חברות השכרת רכב במיקונוס

ההמלצה שלנו היא לבצע השוואת מחירים בין כל חברות השכרת רכב במיקונוס, זאת מכיוון שהבדלים במחירים בין החברות השונות יכולים להגיע לסכומים נכבדים, לפניכם מספר שירותים מומלצים להשכרת רכב במיקונוס כך שתוכלו להשוות ולבחור חברת השכרת רכבים שתעניק לכם שירות ברמה הגבוהה ביותר לכל מקרה שלא תזדקקו לו.

אופרן – חברת אופרן הישראלית יצרה שיתופי פעולה עם ספקי השכרת הרכב האמינים ביותר במיקונוס, יוון. החברות עימן חברת אופרן משתפת פעולה אינן חברות LOW COST, וזאת כדי שתוכל לספק ללקוחותיה שירות ברמה הגבוהה ביותר. חברת אופרן מציעה ביטוח לביטול ההשתתפות העצמית לרוב היעדים, או עם השתתפות מינימלית במידה ואין ביעד את האפשרות לביטול ההשתתפות העצמית, החברה מציעה בנוסף את תכנית אופרן פלוס המעניקה ללקוחותיה החזר השתתפות עצמית (בהזמנות בהן "ביטול השתתפות עצמית" אינו כלול מראש) התוכנית  כוללת בתוכה גם את ההרחבה למראות, צמיגים, שמשות וחיובים נוספים.

חברת אופרן מספקת אפשרות של השכרת רכב במיקונוס עם תמיכה מלאה בעברית, וניתן ליצור עמה קשר דרך הטלפון, WhatsApp, צ'אט באתר ודוא"ל מה שמאפשר להשכיר רכב בראש שקט ונקי מדאגות.

להשוואת מחירי השכרת רכב בחול עם אופרן

פאפם פאפם –מנוע ישראלי נוסף להשוואת השכרת רכבים במיקונוס בשפה העברית. פאפם פאפם הינו מנוע די חדש, הוא עלה רשמית לאוויר באוגוסט 2021. הממשק המינימלי שלו מאפשר להשוות רכבים ללא הסחות דעת או פרסומות. היתרון שלו שהוא מאפשר לבצע השוואה נוחה בין הצעות שונות המגיעות ממגוון רחב של אתרים. למעשה זה מנוע החיפוש הראשון להשכרת רכב בחו"ל המציע את ההצעות הזולות ביותר להשכרת רכב בחו"ל מהאתרים העולמיים כדוגמת Rentalcars, ובמקביל גם הצעות מספקים ישראלים כמו אופרן ומכסה עבורכם את כל אפשרויות החיפוש.

בפאפם פאפם תוכלו למצוא הצעות לפי המחיר הזול ביותר, לסנן הצעות עם ביטוחים מלאים ואפילו תוכלו לסנן לפי המאפיינים הייחודיים לשוכר, למשל לקבל רק הצעות להשכרת רכב עם ביטול ללא עלות, שימו לב שכל ההצעות כוללות את כל הביטוחים והתוספות שחייבים לשלם.

לקבלת הצעות מחיר להשכרת רכב בחו"ל דרך "פאפם פאפם"

אפשרויות נוספות להשוואת מחירי השכרת רכב במיקונוס הינם האתרים הבאים: אתר Discover Cars אתר Localrent, פורטל GetrentaCar,וגם אתר QEEQ – בדקו בדיקה באתרים אלו אם אתם רוצים לוודא שאתם מוצאים השכרת רכב בחו"ל במחיר הכי זול, כדאי לבצע השוואת מחירים בכל האתרים הללו.

המלצות חשובות למטיילים במיקונוס

החופשה המושלמת במיקונוס מתחילה במלון מפנק עם מגוון פעילויות ואטרקציות לילדים, במיוחד עבורכם הכנו את הכתבה לבתי מלון מומלצים במיקונוס למשפחות עם ילדים, בכתבו סקרנו עבורכם את מבחר המלונות באי ברמות מחירים, סוגי אירוח ומיקומים שונים.

קראו את המדריך שלנו לטיסות למיקונוס – השוואת מחירים ומידע, המדריך יספק לכם מידע רב כמו: מנוע השוואת מחירים וכל מה שצריך לדעת כדי טיסות זולות למיקונוס שיאפשר לכם לחסוך מאות שקלים – ואת המדריך שלנו הזמנת מוניות במיקונוס והסעות לשדה התעופה היספק הסברים על התחבורה הציבורית באי וכיצד לתאם עבורכם הסעות משדה התעופה במיקונוס למלון.

לפני הטיסה ישנם עוד מספר דברים חשובים נוספים שחשוב לדאוג להם, ביטוח נסיעות ליוון, והזמנת מטבע חוץ שיחכה לכם בשדה התעופה, בעזרת שירות ייחודי שכתבו עליו כאן בפירוט רב במדריך שלנו: הזמנת יורו לנתב"ג אונליין שיחכה לכם בדלפקי בנק הפועלים בשדה.

כדי לעזור לכם לחסוך את העלויות הגבוהות של חבילות חו"ל אצל מפעילות הסוללר הישראליות מצאנו עבורכם פתרון שיאפשר לכם להישאר זמינים במהלך החופשה הקרובה שלכם במיקונוס, כתבנו עבורכם את הכתבה לרכישת Sim וEsim ביוון.

אנו ממליצים לקרוא את המדריך הבא שלנו: מיקונוס עם ילדים – חופשה באי הכי מבוקש ביוון, המדריך יקל עליכם לתכנן חופשה במיקונוס, החל מאטרקציות מומלצות והסברים על חופי ים והמוזיאונים שהאי מיקונוס מציע.

כמו איים אחרים ביוון הכי מומלץ ורצוי לנסוע בעונה, כדי לדעת עוד על מזג האוויר ועונת התיירות הכנו את הכתבה על מיקונוס – עונה מומלצת לחופשה (מזג אוויר), שתאפשר לכם לתכנן את הטיול בהתאם לעונה.

כאשר אתם משכירים רכב במיקונוס, נפתחת בפניכם האפשרות לגלות איים נוספים באמצעות המעבורות ביוון המופעלת כחלק ממערכת התחבורה ציבורית ביוון, מערכת זו מפותחת למדי ומאפשרת לכם לטייל בין האיים בקלות ויעלות. כדי שתוכלו לתכנן את הטיול שלכם האופן מיטבי, הכנו עבורכם את מפת יוון בעברית למטייל הישראלי.

אפשרות נוספת להרפתקנים שבינכם היא טיול בין האיים השונים באמצעות השכרת יאכטה, בדומה למדריך שלנו להשכרת רכב הכנו בעבורכם מדריך מפורט על השכרת יאכטה ביוון זאת בעזרת מנוע חיפוש ייחודי המאפשר לכם למצוא ולהשוות מבין מגוון רחב של סוגי יאכטות והפלגות. כמו השכרת יאכטה ללא צוות לבעלי רישיון סקיפר, השכרת יאכטה עם צוות ועד להשכרת קבינה משפחתית ביאכטה גדולה ולחלוק אותה עם משפחות נוספות.

השכרת רכב במיקונוס – מידע חשוב

רוב סוכנויות השכרת הרכב במיקונוס ממוקמות במיקונוס טאון, בצד הדרומי של טרמינל האוטובוסים. אזור נוסף בו נמצא ריכוז גדול של סוכנויות השכרה הוא ליד הנמל הישן מאחורי המוזיאון הארכיאולוגי. כמובן, אם החלטתם לשכור רכב ואתם נוחתים בנמל התעופה של מיקונוס, קחו בחשבון שגם בשדה התעופה עצמו יש מבחר גדול של סוכנויות להשכרת רכב ותוכלו לאסוף משם את הרכב השכור ולחסוך את עלות הנסיעה למלון – אם כי השכרת רכב בשדה התעופה יקרה יותר בגלל אגרות מיוחדות.

אם בחרתם לשכור רכב במיקונוס, שימו לב שאין ספק שזו הדרך הנוחה והעצמאית ביותר לראות את האי אבל קחו בחשבון שהכניסה לרכבים אסורה במיקונוס טאון. במקום זאת, תצטרכו לחנות באחד החניונים העומדים לרשותכם בפאתי העיר, אבל במהלך עונת השיא של התיירות במיקונוס בקיץ, מציאת מקום חנייה יכולה להיות אתגר. תוכלו כמעט תמיד למצוא חנייה באזור החנייה הציבורית הענק הנמצא ליד הנמל הישן של מיקונוס.

חוקי התנועה במיקונוס הם חוקי התנועה של יוון, הנהיגה בצד ימין של הכביש כמו בישראל והתמרורים דומים. צפו בסרטון הוידאו שמתעד נהיגה במיקונוס שיעזור לכם להתכונן:

למיקונוס יש מערכת רחבה של תחבורה ציבורית היוצאת ממיקונוס טאון. קל יחסית להגיע לכל החופים הדרומיים באמצעות תחבורה ציבורית, הנחשבים החופים הטובים ביותר במיקונוס. אפשרות נוספת להסתובב במיקונוס היא לשכור אופנוע, בעיקר אם אתם מעוניינים לבקר בכל פינות האי, והחופים המבודדים יותר בצפון האי. אפשר להשיג אופנועים ורכבים להשכרה בכל מקום באי. בהתחשב בכך שמיקונוס הוא אי מאוד קטן, השכרת אופניים היא גם אפשרות טובה למטייל הבודד, אלא אם כן אתם מתכננים ללון הרחק מהעיר של מיקונוס ואז המרחק גדול מדי ועדיף לשקול השכרת רכב או אופנוע.

השכרת רכבים במיקונוס – השוואת מחירים

השכרת רכב במיקונוס בזול

אם אתם מחפשים את המחיר הכי זול להשכרת רכב במיקונוס, חיפוש ללא כל סינון וללא דרישות לגבי סוג רכב יאתר עבורכם את המחירים הכי זולים שניתן למצוא בסוכניויות השכרת רכב במיקונוס בתאריכי החופשה שלכם.

בהשוואת המחירים שערכנו, למשל, המחיר הכי זול שמצאנו להשכרת רכב במיקונוס היה 129.52 ש"ח ליום בהשכרת רנו טווינגו, רכב עם תיבת הילוכים ידנית שמתאים לארבעה נוסעים בלבד. את הדיל הזה הציעה לנו חברת Car Mates בסניפיה בדאון-טאון מיקונוס ובטורלוס.

השכרת רכבים במיקונוס לשבוע

השכרת רכב במיקונוס לטווח ארוך יותר לרוב תוזיל באופן משמעותי את התעריף היומי. כך למשל, קיבלנו בהשוואת המחירים הצעה להשכרת רנו טווינגו במחיר זול של 362.65 ש"ח בלבד לשבעה ימים מחברת Car Mates בסניפיה בטורלוס ובדאון-טאון מיקונוס. כלומר, המחיר היומי בהצעה זו הוא 51.8 ש"ח בלבד, לעומת 129.52 ש"ח בהשכרת רכב זה ליום אחד בלבד.

השכרת ג'יפ במיקונוס

השכרת ג'יפ במיקונוס לא חייבת להיות עניין יקר, ובעזרת השוואת מחירים חכמה תוכלו לחסוך כסף ולמצוא את הדילים הכי משתלמים שיהפכו את החופשה שלכם למושלמת.

בהשוואת המחירים שערכנו עבור השכרת ג'יפ במיקונוס, קיבלנו את המחיר הכי זול מחברת שלמה סיקסט, שמציעה השכרת דאצ'יה דאסטר במחיר של 327.98 ש"ח ליום בלבד, בסניף של החברה בנמל התעופה במיקונוס.

את המחיר הכי זול להשכרת ג'יפים במיקונוס לשבוע, לעומת זאת, קיבלנו מסניף שדה התעופה של חברת טריפטי, בהשכרת סוזוקי ג'ימני בעלות של 1,116.23 ש"ח בלבד לשבעה ימים. שימו לב ששני הרכבים האלו הם עם תיבת הילוכים ידנית.

השכרת מיניוואן במיקונוס

אם אתם מתכננים חופשה במיקונוס עם משפחה מרובת ילדים או קבוצה גדולה, וודאי תשמחו לדעת שבעזרת מנוע השוואת המחירים שבדף זה תוכלו למצוא מחירים זולים במיוחד להשכרת מיני וואן במיקונוס.

בהשוואת המחירים שערכנו להשכרת מיניוואן במיקונוס, קיבלנו את המחיר הכי זול מחברת Car Mates, שהציעה לנו השכרת ניסאן קשקאי במחיר של 345.38 ש"ח ליום בלבד. הניסאן קשקאי הוא רכב עם תיבת הילוכים ידנית עם מקומות לשבעה נוסעים ולארבע מזוודות גדולות. את הדיל הזה קיבלנו מסניף החברה בדאון-טאון מיקונוס.

זהו גם המחיר הכי זול שמצאנו להשכרת מיניוואן במיקונוס לשבוע – 967.07 ש"ח בלבד לשבעה ימים עבור אותו הדגם מאותו הסניף.

השכרת מכוניות יוקרה במיקונוס

מלבד השכרת רכבים רגילים, תוכלו גם לבחור בהשכרת רכב פרימיום במיקונוס, אם אתם מעדיפים לנהוג ברכב יוקרתי במהלך החופשה. בחרו ברכבי פרימיום מתוך סוגי הרכבים המופיעים מעל לתוצאות החיפוש, ומנוע השוואת המחירים יאתר עבורכם את המחיר הכי זול להשכרת מכוניות יוקרה במיקונוס ממגוון מותגים יוקרתיים.

בהשוואת המחירים שערכנו עבור השכרת רכב יוקרה במיקונוס, קיבלנו הצעה עבור השכרת מרצדס GLA במחיר של 573.89 ש"ח ליום בלבד מחברת אוויס בסניף החברה בנמל הישן.

הרץ הציעה לנו את המחיר הכי זול להשכרת רכב יוקרה לשבוע, עבור אותו הדגם, בעלות של 1,539.12 ש"ח לשבעה ימים בסניף שדה התעופה של מיקונוס.

 

השכרת רכב במיקונוס
דירוג הגולשים 5 (2 הצבעות)
Sending

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל