טיסות לסנטוריני השוואת מחירים

טיסות לסנטוריני – השוואת מחירים וטיפים

טיסות לסנטוריני – המדריך המלא: מנוע חיפוש וטיפים לאיתור טיסות זולות לסנטוריני (אחד מאיי הנופש היפים ביותר של יוון) שיחסכו לכם מאות שקלים, וגם ביקורת על חברות תעופה שונות שמציעות כרטיסי טיסה לסנטוריני והסברים על שדה התעופה של סנטוריני ותחבורה מנמל התעופה ליעדים שונים בסנטוריני ואפשרויות שונות של טיסות ישירות לסנטוריני וטיסות קונקשן לסנטוריני

הזמנת דילים לסנטוריני   |   הזמנת דילים ליוון   |   הזמנת טיולים מאורגנים ליוון

רוב הטיסות שמגיעות לאי היווני הפופולרי סנטוריני הן עונתיות, מלבד מספר טיסות סדירות מאתונה. לשמחתם של המטיילים מישראל, חברת התעופה היוונית אג'יאן איירליינס הכריזה על טיסות לסנטוריני ישירות מתל אביב על בסיס טיסות עונתיות החל מקיץ 2018. לאיתור טיסות זולות לסנטוריני במועדים הנוחים לכם השתמשו במנוע החיפוש להשוואת מחירי טיסות שלמטה

חופשה בסנטוריני – עוד באותו נושא:

מלונות מומלצים בסנטוריני למשפחות עם ילדים

השכרת רכב בסנטוריני יוון

טיסות פנים ביוון – השוואת מחירים ומידע חשוב

eSIM וסים ליוון – מידע וטיפים על תקשורת במהלך החופשה

טיסות לסנטוריני – שדה התעופה הבינלאומי של סנטוריני (תירה)

שדה התעופה הבינלאומי של סנטוריני ממוקם במזרח האי בסמוך לכפר קאמארי. הדרך הפופולרית והנוחה ביותר להגיע ליעד שלכם בסנטוריני משדה התעופה היא מונית או הסעה פרטית – ועדיף להזמין מונית מראש שתמתין לכם בשדה התעופה ותיקח אתכם ישירות למלון – ניתן לעשות זאת באמצעות הקישור להזמנת מוניות לנמל התעופה. התדירות של האוטובוסים הציבוריים המשרתים את שדה התעופה בסנטוריני היא לא גבוהה במיוחד, והם מגיעים רק לפירה (בירת סנטוריני), כך שאם תרצו להגיע ליעד אחר בסנטוריני תצטרכו להחליף אוטובוס בתחנה המרכזית בפירה.

כמובן שתוכלו גם להשכיר רכב באחת מסוכנויות ההשכרה הפועלות במתחם (עדיף להזמין מראש באמצעות הקישור).

מדובר בשדה תעופה קטן יחסית עם טרמינל אחד, שכולל מספר בתי קפה, חנות דיוטי פרי, כספומטים ועוד.

טיסות ישירות לסנטוריני

טיסות לסנטוריני באג'יאן איירליינס

חברת התעופה אג'יאן איירליינס מרחיבה את הפעילות שלה בישראל ותתחיל להציע טיסות זולות לסנטוריני מתל אביב החל מסוף יוני ועד סוף אוגוסט 2018. לוח הזמנים יהיה עונתי ויכלול מספר טיסות שבועיות. נכון לכתיבת כתבה זו, אגי'אן היא החברה היחידה שמציעה טיסות ישירות לסנטוריני מתל אביב. אג'יאן תאפשר לנופשים הישראלים להגיע לאי היווני המפורסם בטיסה קצרה של כשעתיים בלבד, ללא עצירות ביניים מרגיזות.

לרוב, מחירי טיסות ישירות לסנטוריני באג'יאן מתחילים מכ225 אירו לכיוון (ללא מזוודה).

חברת אג'יאן מציעה מספר סוגי כרטיסי טיסה לסנטוריני בעת ההזמנה:

GoLight: כרטיס טיסה בסגנון לואו-קוסט שלא כולל שליחת מזוודה לתא המטען. אם בכל זאת תחליטו להגיע עם מזוודה לטיסה, תוכלו לצפות לשלם כ27 אירו לפחות. גם על שינויים בהזמנה תצטרכו לשלם עמלה. הכרטיס לא כולל אפשרות לביטול.

Flex: הכרטיס הגמיש על טיסה לסנטוריני כולל שליחת מזוודה לתא המטען (עד 23 ק"ג), שינוי בהזמנה ללא עמלה (ייתכן חיוב על הפרשי מחירים) ביטול בעד עמלה ועוד

Business: כרטיס טיסה לסנטוריני במחלקת עסקים יאפשר לכם לשלוח 2 מזוודות לתא המטען (32 ק"ג כל אחת), לבצע שינויים בהזמנה ללא עמלה (ייתכן שיחול חיוב על הפרשי מחירים) ועוד.

מלבד הטיסות העונתיות בקיץ, תוכלו להזמין גם טיסות קונקשן של אג'יאן איירליינס (עם עצירת ביניים באתונה בירת יוון) במחירים זולים יותר ובמגוון תאריכים, כל השנה.

אג'יאן מציעה טיסות כאלו בדרך כלל בשיתוף עם חברת הבת שלה אולימפיק אייר, שמתפעלת טיסות מקומיות בעיקר. אג'יאן איירליינס מתפעלת מספר טיסות לאתונה ביום מנתב"ג (טיסה של כשעתיים), ואולימפיק מתפעלת מספר טיסות ביום בקו אתונה – סנטוריני (טיסה של כ50 דקות).

בטיסות לסנטוריני באג'יאן איירליינס השירות כולל הגשת ארוחה ומשקאות, כמו גם עגלת דיוטי פרי.

אם אתם טסים אל סנטוריני עם תינוק (עד גיל שנתיים), תוכלו לבחור בין רכישת כרטיס מוזל (ללא מושב נפרד) לבין רכישת כרטיס שכולל מושב נפרד. כרטיס עם מושב נפרד ניתן להזמין באמצעות שירות הלקוחות או סוכן הנסיעות. אם רכשתם כרטיס עם מושב נפרד, תצטרכו להביא לטיסה מושב בטיחות תקני.

טיסות זולות לסנטוריני עם עצירת ביניים

טיסות זולות לסנטוריני בסוויס אינטרנשיונל איירליינס

חברת סוויס איירליינס מציעה טיסות זולות לסנטוריני מתל אביב עם עצירת ביניים בציריך בירת שוויץ, בשיתוף עם חברת הבת אדלוויס אייר שמתפעלת טיסות עונתיות בעיקר.

חברת סוויס איירליינס מתפעלת טיסות יומיות בקו תל אביב-ציריך, וחברת אדלוויס מתפעלת מספר טיסות בחודש בתאריכים נבחרים בעונה בקו ציריך-סנטוריני.

מדובר על טיסה לסנטוריני מציריך של כשעתיים ו-45 דקות, ובטיסה של כארבע שעות ועשרים דקות בקו ציריך-תל אביב.

בשתי חברות התעופה (אדלווייס וסוויס) כרטיס למחלקת תיירים יאפשר לכם לשלוח מזוודה אחת לתא המטען (עד 23 ק"ג), או 2 מזוודות (32 ק"ג כל אחת) לנוסעי מחלקת עסקים. בכל מקרה כדאי לבדוק את תנאי הכבודה בכרטיס שלכם, כיוון שהתנאים עלולים להשתנות, במיוחד בכרטיסים שכוללים יותר מחברת תעופה אחת.

בטיסות של סוויס איירליינס השירות כולל הגשת משקאות וארוחה (משתנה לפי אורך הטיסה),  אך בטיסות של אדלוויס סביר להניח שלא תקבלו ארוחה כיוון שמדובר בטיסה קצרה יחסית.

טיסות לסנטוריני
דירוג הגולשים 5 (1 הצבעה)
Sending

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל