השכרת רכב בחו"ל

השכרת רכב בקוס יוון – השוואת מחירים וטיפים חשובים

השכרת רכב בקוס – המדריך המלא להשכרת רכב באי היווני קוס. כאן תמצאו השוואת מחירים שתחסוך לכם מאות שקלים בהזמנת רכב שכור בקוס, טיפים חשובים על נהיגה בקוס (כולל סרט וידאו המתעד נהיגה בקוס שיעזור לכם להתכונן) ומידע חשוב לנהג

הזמנת דילים לקוס   |   הזמנת דילים ליוון   |   הזמנת טיולים מאורגנים ליוון

כדי לאתר את המחירים הזולים ביותר להשכרת רכב בקוס השתמשו במנוע השוואת המחירים המתוחכם לתעריפי השכרת רכב בחו"ל, אשר יבצע עבורכם השווא מחירים בין חברות השכרת רכב בקוס, על מיגוון דגמי מכוניות – מלאו את הטופס שבדף זה (זה לוקח דקה) – בשדה ארץ בחרו את יוון ואח"כ בשדה עיר ביחרו את קוס kos ובשדה תחנה ביחרו את המיקום המדוייק אליו תירצו להזמין השכרת רכב בקוס – שדה התעופה של קוס, העיר קוס או איזור טיגקקי. אח"כ הזינו את התאריכים בהם תירצו להזמין השכרת רכב בקוס, ליחצו "חפש" וביחרו במחיר הזול ביותר עבור דגם הרכב אותו אתם מעוניינים לשכור, בהשוואת מחירים בין חברות השכרת הרכב בקוס הנחשבות אמינות ומספקות שירות לקוחות באנגלית

השכרת רכב בקוס מנוע חיפוש והשוואת מחירים

חופשה בקוס – עוד באותו נושא:

טיסות לקוס יוון – השוואת מחירים ומידע חשוב

מלונות מומלצים בקוס עם ילדים

טיסות פנים ביוון – השוואת מחירים והזמנת טיסות

סים ו-eSIM ליוון – מידע וטיפים על תקשורת במהלך החופשה

השכרת רכב בקוס – מידע כללי

האי קוס הוא אחד מאיי יוון והוא ממוקם בין האיים הספורדיים (Sporades Islands) בדרום הים האגאי. האי קוס הוא מוקד תיירות הנחשב יעד פופולרי לחופשה ביוון והוא מלא באתרי נופש. קוס ידוע בחופיו החוליים המעולים ובאתרי נופש ברמה גבוהה, מה שהופך את האי ליעד לחופשה הן מהנה והן מרגיעה. תעשיית התיירות של האי משגשגת מאוד ויש בה סצנת חיי לילה שוקקת, תשתית מעולה ואטרקציות מלהיבות לכולם. בתי המלון של קוס בנויים בנקודות נוף ממש קסומות והשירות הניתן בהם הוא ממעלה ראשונה. קל מאוד להשיג דילים טובים של חופשות בקוס לכל רמת תקציב.

צפו בסרטון הוידאו המתעד נהיגה בקוס – הוא יסייע לכם להתכונן לנהיגה באי היווני:

קל מאוד לשכור רכב בקוס, הדילים שמציעות חברות השכרת רכב בקוס מצויינים ונגישים מייד עם ההגעה לאי. מבקרים ותיירים המגיעים לכאן במטוס יוכלו לשכור רכב ישירות בשדה התעופה של קוס, אם כי ניתן לחסוך עשרות אחוזים בעלויות השכרת רכב בקוס באמצעות מנוע השוואת המחירים לתעריפי השכרת רכב בחו"ל שבדף זה. הנוחות של השכרת רכב בקוס יחד עם העובדה המשמחת שנהיגה בקוס היא חוויה מאוד נעימה ורשת הכבישים פרוסה היטב ברחבי האי רק מוסיפה לפוטנציאל ההנאה של חופשה בקוס.

כדי להזמין השכרת רכב בקוס נהגים צריכים להיות בני 18 ומעלה. המהירות המותרת בתוך העיר קוס היא 50 קמ"ש ואחוז האלכוהול המותר בדם בזמן נהיגה בקוס הוא עד 50 מ"ג. אם אתם מגיעים אל קוס עם ילדים קחו בחשבון שילדים בני 10 ומטה אינם רשאים לשבת במושב הקדמי.

השכרת רכבים בקוס – השוואת מחירים

השכרת רכב בקוס בזול

את המחיר הכי זול להשכרת רכב בקוס תוכלו למצוא בדרך כלל עבור השכרת רכבים קטנים עם תיבת הילוכים ידנית. בהשוואת המחירים שערכנו בחיפוש אחר המחיר הכי זול שניתן למצוא להשכרת רכב בקוס, קיבלנו הצעה להשכרת סוזוקיו סלריו מחברת Autocandia Rent a Car במחיר של 129.93 ש"ח ליום בלבד. את ההצעה הזו קיבלנו בסניף החברה בדאון-טאון קוס. שימו לב שזהו רכב עם תיבת הילוכים ידנית שמתאים לארבעה נוסעים בלבד.

השכרת רכב בקוס לשבוע

השכרת רכב לטווח ארוך בדרך כלל משתלמת יותר, עם תעריפים יומיים זולים יותר. בהשוואת המחירים שערכנו, המחיר הכי זול שהתקבל להשכרת רכב לשבוע בקוס הגיע מחברת Autounion עבור השכרת סיטרואן C1, רכב מיני עם תיבת הילוכים ידנית במחיר של 578.56 ש"ח לשבעה ימים – בסניפי החברה ברחבי האי קוס.

השכרת ג'יפ בקוס

השוואת מחירים חכמה תסייע לכם לאתר את המחירים הכי זולים להשכרת ג'יפים בקוס, וליהנות מהתוספת המושלמת לחופשה שלכם באי. בהשוואת המחירים שערכנו בעזרת מנוע השוואת המחירים להשכרת רכב בעולם שלמעלה (בחיפוש שנערך לתחילת יוני), קיבלנו את המחיר הכי זול להשכרת ג'יפ בקוס מחברת שלמה סיקסט, שהציעה לנו השכרת דאצ'יה דאסטר, רכב פנאי שטח, במחיר של 500.16 ש"ח ליום. שימו לב שזהו ג'יפ עם תיבת הילוכים ידנית. את ההצעה קיבלנו מסניף החברה בדאון-טאון קוס.

ערכנו השוואת מחירים נוספת עבור השכרת ג'יפ בקוס לשבוע, וקיבלנו את המחיר התחרותי הבא:  1,279.39 ש"ח בלבד בהשכרת סוזוקי ג'ימני (תיבת הילוכים ידנית) לשבעה ימים מחברת טריפטי בסניף השכרת הרכב בשדה התעופה בקוס.

השכרת מיניוואן בקוס

בחיפוש אחר השכרת מיניו ואן בקוס עם מקומות לשבעה אנשים, קיבלנו הצעה תחרותית במיוחד מחברת שלמה סיקסט. המחיר הכי זול שעלה בהשוואת המחירים היה עבור פולקסוואגן קאדי במחיר של 428.97 ש"ח ליום בלבד, בסניף של סיקסט בדאון-טאון קוס.

בסניף השכרת הרכב בנמל התעופה בקוס של סיקסט מצאנו את המחיר הכי זול להשכרת מיניוואן בקוס לשבוע, במחיר של 2,559.45 ש"ח עבור אותו הדגם (פולקסוואגן קאדי).

נהיגה בקוס – להיכן כדאי לנסוע במהלך חופשה בקוס

בנוסף לעיר קוס, העיירות קרדמנה (Kardamena), קפלוס (Kefalos) וטיגקי (Tigaki) הנמצאות על האי קוס נחשבות ליעדים תיירותיים מאוד פופולריים ביוון בזכות רצועות החוף היפהפיות שלהן. השרידים העתיקים של אסקלפיון (Asklepeion) הם האטרקציה המרכזית של האי קוס. האסקלפיון היה מקדש שהוקדש לאלים שהיו קשורים בעולם הרפואה, וכן מבנה טיפולי ומחקרי בתקופה היוונית העתיקה.

היום האסקפליון מפורסם בעולם כבית החולים הראשון בניהולו של היפוקרטס בעצמו שהיה יליד האי קוס. שווה מאוד ביקור.

השכרת רכב בקוס
דירוג הגולשים 5 (3 הצבעות)
Sending

תגובה

  • ממליץ להימנע מ Autocandia , חיכינו להם שעתיים בשדה התעופה לאחר הנחיתה, נציגים חצופים וחסרי כבוד, ניסינו להתקשר אליהם ולא היה מענה, נציגים של חברות תיירות אמרו לנו שזו חברה שמאחרת בקביעות ולא מומלצת, אין לה נציגות בשדה התעופה, הם ביקשו רישיון בין לאומי בלי סיבה, בתנאי החוזה משלמים על טנק דלק מלא ומחזירים ריק, אנחנו בסוף שכרנו מחברה אחרת חרשנו את האי והמיכל דלק אפילו לא הגיע לחצי, בקיצור להימנע!!

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל