קוס בתי מלון מומלצים עם ילדים

מלונות מומלצים בקוס יוון עם ילדים

מתכננים חופשה בקוס עם הילדים? לא חסרים מלונות טובים בקוס – אחד המבוקשים שבאי יוון – אבל לא כל בית מלון בקוס מומלץ למשפחות עם ילדים. חלק מהמלונות פונים לאוכלוסייה של צעירים ולא בכולם ילדים ייהנו. בכתבה זו תמצאו מלונות מומלצים בקוס למשפחות עם ילדים, אשר מציעים למשפחות יתרונות כמו בריכות ילדים, משחקיות, מטבח מאובזר ועוד

הזמנת דילים לקוס   |   הזמנת דילים ליוון   |   הזמנת טיולים מאורגנים ליוון

בכתבה זו תמצאו מלונות באי היווני קוס במגוון רחב של מיקומים על האי קוס, רמות מחיר וסגנונות אירוח – החל מריזורטים מפנקים ומלונות 5 כוכבים בקוס, דרך מלונות דירות נופש בקוס המציעים למשפחות חופשה בקוס בדירה מרווחת עם מטבח מצוייד, ועד למלונות זולים בקוס המציעים למשפחות תמורה משתלמת יחסית למחיר. המשותף לכל בתי המלון ברשימה הוא ציונים גבוהים במיוחד שהם קיבלו ממשפחות בדירוגי מלונות מומלצים בקוס עם ילדים המתפרסמים באינטרנט

חופשה בקוס – עוד באותו נושא:

טיסות לקוס יוון – מידע חשוב והשוואת מחירים

טיסות פנים ביוון – השוואת מחירים והזמנת טיסות

סים ו-eSIM ליוון – מידע וטיפים על תקשורת במהלך החופשה

השכרת רכב בקוס יוון – השוואת מחירים וטיפים חשובים

מלונות מומלצים בקוס למשפחות עם ילדים

ריזורט דאבלטרי ביי הילטון קוס – הלונה Doubletree by Hilton Resort Kos – Helona

דאבלטרי ביי הילטון קוס-הלונה, ריזורט מומלץ בקוס בדירוג 5 כוכבים, הוא אתר נופש יוקרתי המשקיף אל חוף ים פרטי. הוא מציע למשפחות המתכננות חופשה בקוס עם הילדים אזורי בריכה מרשימים, הופעות בידור לילדים, מבחר טיפולי יופי ובריאות ונופים מדהימים לים.

המקום מהווה אתר נופש מפואר ושליו, במרחק ניכר מאזוריה התיירותיים יחסית של קוס. האורחים מתפעלים מנופיו מעוררי ההשתאות של האי ניסירוס ושל הים האגאי אשר נשקפים מרצועת החוף הפרטית וגם מישיבה על כסאות הנוח המסופקים בלא תשלום. המלון זוכה לציון 8.6 בדירוג מלונות מומלצים בקוס עם ילדים.

הירגעו סביב אחת מהלגונות המלאכותיות או בריכות השחייה. הילדים ייהנו מבילוי במועדון הילדים של המקום ויניחו לכם במנוחה בעת שהם ישתעשעו להם עם בני גילם ויוציאו אנרגיות לקראת שנת הלילה המצפה להם, תוך שהם מכירים ילדים חדשים ממקומות שונים בעולם, זאת בעת שאתם מפיקים הנאה מרובה בסלון היופי או עיסוי ארומתראפי.

רעבים? שבו והתענגו על מנות יווניות ובינלאומיות כחלק מאירוח מופלא מבוסס חצי פנסיון. 3 ברים עומדים לשירותכם במקום – כל אחד באווירה אחרת, המעניקים שפע בידור למשפחה. אוטובוס ציבורי מחבר בין בית האירוח לכפר קארדאמנה (Kardamena). באתר הנופש אפשר ליהנות משילוב מושלם של ארכיטקטורה אגאית ואיטלקית.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן

אתר הנופש והספא אסטיר אודיסאוס קוס Astir Odysseus Kos Resort and Spa 

אסטיר אודיסאוס קוס, אתר נופש מומלץ בקוס בדירוג 5 כוכבים הממוקם על החוף, מציע אוכל משובח, מגוון מתקני ספורט, ספא ובו בריכה מקורה ו-5 בריכות שחייה. המקום נמצא 5 קילומטרים מהכפר טיקגי (Tigaki) ומהחוף הנהדר.

החדרים, הבתים הדו-מפלסיים והסוויטות מרווחים וכוללים טלוויזיה חדישה עם חיבור לוויין ואינטרנט אלחוטי ללא עלות נוספת. בין השאר תמצאו בחדרים גם כספת קטנה ואמצעים להכנת שתייה חמה. חלק מהיחידות כוללות בריכה משותפת או פרטית. הריזורט זוכה לציון 8.8 בהמלצות על בתי מלון מומלצים בקוס עם ילדים.

אתר הנופש כולל מגוון גדול של ענפי ספורט כדוגמת קיר טיפוס, מגרשי טניס, קט-רגל, כדור-מים, שכירת אופניים, כדורעף חופים וחדר כושר. גם הילדים לא הוזנחו – הם יכולים ליהנות ממועדון לילדים ובו מגוון פעילויות, כמו גם שני מתקני שעשועים לילדים. כך יכולים ההורים לנוח מעט מטרדות היומיום בעת החופשה בקוס.

מסעדת אכילאס (Acilleas) מגישה ארוחות מזנון. לארוחת צהריים מוגש מזנון ברביקיו, בעוד שלארוחת הערב מוגשות מנות מופלאות במסעדת Taverna Argo. יתר על כן, מנות בינלאומיות מוגשות לארוחת ערב במסעדה האלגנטית איתאקה (Ithaka), הממוקמת על קו המים. מנות ללא גלוטן זמינות אף הן. קוקטיילים, קפה ומשקאות אחרים מוצעים בבר הבריכה Dawn, כמו גם בבר Sirens הססגוני.

אתר הנופש נמצא 5 קילומטרים מהעיר קוס ו-20 קילומטרים משדה התעופה. Zia (זיה) זהו כפר הררי הממוקם 13 קילומטרים ממקום האירוח, ומציע נופים פנוראמיים של קוס. גם חנייה פרטית זמינה באתר בלא תשלום.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן

ריזורט נפטון Neptune Hotel-Resort, Convention Centre & Spa 

נפטון, ריזורט מומלץ בקוס בדירוג 5 כוכבים, כולל מרכז כנסים וספא, 8 ברים ו-5 בריכות שחיה וממוקם בגן מטופח מעוטר יצירות אמנות. הוא נמצא 5 קילומטרים מהכפר מאסטיחארי (Mastichari). מתחם המלון שעל החוף מציע מגוון גדול של פעילויות פנאי וספורט למשפחות, כולל בדמינגטון, טניס ומרכז ספא.

תוכלו לנוח בשלווה על החוף הפרטי של המלון, בזמן שהילדים משחקים בחדר המשחקים או בבריכת הילדים, ויפנו להורים מעט זמן לנוח מהטיפול בילדים במהלך החופשה. אופני הרים, ציוד שיט וגלישה וטיפולי עיסוי מסופקים לאורחים על-פי בקשה. גם חדר רופא ומכון יופי זמינים לעת הצורך. המלון זוכה לציון 9.6 בדירוג מלונות מומלצים בקוס למשפחות עם ילדים.

החדרים והדירות הממוזגים במלון נפתחים לפטיו או מרפסת עם נופי הים האגאי או הגן. היחידות כולן מעוצבות באלגנטיות בגוונים עדינים וכוללות רהיטי איכות, טלוויזיה מתקדמת עם חיבור לוויין ומקרר, כמו גם אמצעים להכנת שתייה חמה, נעלי בית וחלוקי רחצה.

מדי יום מוגשת בפינת האוכל ארוחת בוקר יוונית. 4 המסעדות שבאתר מגישות מנות בינלאומיות ויווניות בליווי מבחר גדול של יינות משובחים. האורחים נהנים גם מקוקטיילים, חטיפים ומיצים טריים בברים שברחבי המלון.

המלון ממוקם 18 קילומטרים מהעיר קוס ומהנמל ו-8 קילומטרים מנמל התעופה הבינלאומי היפוקרטס. חניה פרטית זמינה חינם, כמו גם אינטרנט אלחוטי ברחבי לובי המלון.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן

אתר הנופש והספא מיכלאנג'לו Michelangelo Resort & Spa 

מיכלאנג'לו, ריזורט וספא מומלץ בקוס בדירוג 5 כוכבים, מלון אולטרה מודרני המתנשא מעול חוף חלוקי אבן באגיוס פוקאס, מציע שלוש בריכות חיצוניות, טראסות עץ, בריכה מקורה ובריכת ילדים. כל חדר כולל מרפסת מרוהטת מקורה המשקיפה לים ואינטרנט אלחוטי חינם בכל האזורים. אתר הנופש זוכה לציון 8.3 בדירוג מלונות מומלצים בקוס למשפחות עם ילדים.

כל החדרים מעוצבים בצבעים מודרניים ורגועים, כאשר ברובם יש פינת ישיבה. בכל חדר תמצאו מערכת מיזוג אוויר, מיני בר וטלוויזיה בכבלים.

בספא שבמקום יש בריכה מחוממת מקורה עם אמבט עיסוי, חדר אדים וסאונה. בחרו לפנק עצמכם באחד מהעיסויים הנפלאים המוצעים במקום ולאחר מכן תיהנו משקיעה מופלאה תוך טבילה בבריכות השחייה החיצוניות של המלון.

מדי יום מוגש מזנון ארוחת בוקר במסעדה האלגנטית הצופה לבריכה ולים. מנות תפריט זמינות לארוחות צהריים וערב. בנוסף, תמצאו במלון גם בר חוף, בר בריכה ובר לובי. חוף חלוקי האבן אגיוס פוקאס וכמה טברנות נמצאים במרחק הליכה קצר, ואילו העיירה קוס נגישה תוך 10 דקות נסיעת אוטובוס.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן

מלון דירות אכיליאס Achilleas Hotel Apartments 

אכיליאס, מלון דירות בקוס בדירוג 2 כוכבים, נמצא 50 מטרים מהחוף ו-200 מטרים ממרכז העיר קוס. במקום יש אינטרנט אלחוטי חינם, בר וחדרים המשקיפים מהמרפסת לים האגאי. במטבחון שבכל יחידה יש תנור חשמלי ומקרר, יתרון משמעותי לעומת מלונות בקוס עבור משפחות המעוניינות לבשל. כל היחידות כוללות מערכת מיזוג אוויר, שולחן אוכל קטן, טלוויזיה וכספת. מוצרי טיפוח כלולים חינם בחדר הרחצה הפרטי. המלון זוכה לציון 9.5 בדירוגי מלונות מומלצים בקוס למשפחות עם ילדים.

מגוון רב של חנויות ומסעדות ניתן למצוא במרחק הליכה קצרה מהמלון, אשר מרוחק 23 קילומטרים מנמל התעופה של קוס. במרחק של 100 מטרים מהמלון תמצאו תחנת אוטובוס, שירות כביסה, שני מינימרקטים ומוניות. שירות אחסון מטען עומד לרשות האורחים.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן

מלון בוטיק דיאמונד Diamond Boutique Hotel 

דיאמונד, מלון בוטיק בקוס בדירוג 4 כוכבים, ממוקם במרחק דקות הליכה ספורות ממרכז קוס ו-700 מטר מחוף הים. הוא מציע חופשה משפחתית בקוס ביחידות אירוח מרווחות, עם בריכת שחיה, אינטרנט אלחוטי חינם וחניה באתר ללא תשלום.

חדרי האירוח ממוזגים וכוללים טראסה או מרפסת, נוסף לטלוויזיה בלוויין, אמצעים להכנת שתייה חמה ומיני בר. חדר הרחצה הצמוד כולל מוצרי טיפוח ללא תשלום, חלוק רחצה ונעלי בית.

שמשיות ומיטות שיזוף זמינות לרשותכם בלא תשלום סביב הבריכה, לידה תמצאו גם בריכת ילדים קטנה, אחת הסיבות למיקומים הגבוהים של בית המלון ברשימות מלונות מומלצים בקוס עם ילדים. יתר על כן, דלפק הקבלה של המלון פעיל 24 שעות ביממה, וגם רופא זמין על-פי קריאה בתשלום נוסף, כמו גם חדר מטען.

באתר ישנו גם מסעדה ובר עם טראסה. אורחים אוהבים להתרגע בקיוסק הבריכה עם משקה צונן. המסעדות והברים הקרובים נמצאים כ-400 מטרים מהמלון, ואילו שדה התעופה של קוס מרוחק 20 דקות נסיעה ממנו.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן

מלון קורדיסטוס Kordistos Hotel 

קורדיסטוס, מלון מומלץ בקוס בדירוג 3 כוכבים, ממוקם 30 מטרים מחוף קפלוס (Kefalos) החולי וכולל מסעדה ובריכת שחייה. המלון כולל יחידות אירוח ממוזגות ובהן מרפסת המשקיפה להרי קוס ולים האגאי. המלון זוכה לציון 9.0 בדירוגי בתי מלון מומלצים בקוס עם ילדים.

כל דירות הסטודיו וחדרי האירוח של המלון המשפחתי כוללות מקרר וטלוויזיית LCD. בכל יחידת תמצאו גם חדר רחצה צמוד עם מייבש שיער ומקלחת. חלק מהיחידות כוללות מטבחון מאובזר כהלכה המהווה יתרון משמעותי לעומת מלונות בקוס עבור משפחות.

תוכלו להירגע לכם לאחר יום מנוחה מתיש בטראסת השמש שבה שמשיות ומיטות שיזוף להנאתכם וללא תשלום. בריכת ילדים ומתקני שעשועים עומדים לרשות הילדים הצעירים, על מנת לאפשר לכם, ההורים העייפים, דקות מעטות של חסד ומנוחה, בזמן שהילדים ירוצו, ישתובבו ויכירו ילדים אחרים בני גילם להעבירם עמם את הזמן.

מדי יום מוגש מזנון ארוחת בוקר באזור האכילה. מסעדת המקום מגישה מאכלים מקומיים ומשקיפה לים. קפה ומשקאות מוגשים בבר הלובי או בר הבריכה.

מסעדות וחנויות ממוקמות במרחק הליכה קצר ממקום ההארחה. נמל התעופה הבינלאומי של קוס מרוחק 15 דקות נסיעה ממנו. חנייה פרטית מוצעת לאורחי המקום בלא תשלום.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן

מלון הדירות אנדרומדה Andromeda Hotel Apartments 

אנדרומדה, מלון דירות בקוס בדירוג 3 כוכבים, שוכן באמצעם של גנים מטופחים בפסאלידי (Paslidi), קוס ומציע חוויית אירוח הכוללת בריכה חיצונית, מזנון חטיפים ליד הבריכה וטראסת שמש שבה כסאות נוח. המלון כולל יחידות אירוח הכוללות מרפסת, עם אינטרנט אלחוטי חינם באזורים הציבוריים. בית המלון זוכה לציון 8.9 בביקורות על מלונות מומלצים בקוס עם ילדים.

דירות הסטודיו והדירות הסטנדרטיות מרווחות ומעוצבות בגוונים ועם רהיטי עץ ידידותיים לסביבה, כמו גם מטבחון שבו מיקרוגל, כיריים, מקרר ופינת אוכל – יתרונות משמעותיים לעומת מלונות בקוס ברוב המיקרים. כל יחידה כוללת מערכת מיזוג אוויר, טלוויזיית LCD בלוויין וכספת. חדר הרחצה הצמוד כולל מקלחת או אמבטיה. חלק מיחידות הנופש משקיפות לעבר הים האגאי.

חנויות מינימרקט וטברנות זמינות בהליכה קצרה מהמקום ואילו חוף היום מרוחק 50 מטרים ממנו. הנמל והעיירה קוס מרוחקים 3 קילומטרים מהמלון, בעוד שנמל התעופה מרוחק 26 קילומטרים משם. חניה זמינה חינם באתר.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן

מלון קאלימרה מארה Kalimera Mare 

קאלימרה מארה, מלון מומלץ בקוס בדירוג 4 כוכבים, נמצא רק 100 מטרים מהחוף ו-3 קילומטרים מ-מקארדאמנה (Kardamena). במלון בריכת שחייה וחדרים ממוזגים שבהם מרפסת פרטית המשקיפה אל הים ושטחי המלון. בית המלון זוכה לציון 8.7 ברשימות בתי מלון מומלצים בקוס עם ילדים.

המלון נמצא מרחק הליכה קצר מהחוף החולי. 10 קילומטרים משם נמצא נמל התעופה הבינלאומי של קוס.

החדרים הסטנדרטיים כוללים אינטרנט אלחוטי חינם, טלוויזיה עם חיבור לוויין ומיני בר. בכל חדר יש חדר אמבט צמוד עם מייבש שיער. מסעדת המלון מגישה ארוחות ערב, בוקר וצהריים. מאכלים קלים ומשקאות אלכוהוליים תוצרת המקום זמינים בבר הראשי.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן

מלון דירות אולימפיה מארה Olympia Mare 

אולימפיה מארה, מלון דירות בקוס בדירוג 2 כוכבים, מציע אירוח ביתי בשירות עצמי ובסביבה מרגיעה, עם שירות ניקיון יומי. הדירות ניצבות מול הים, מחוץ לאתר הנופש הידוע קרדמנה  (Kardamena) שבאי קוס.

ליד החוף החולי והיפה, תוכלו לכלות את ימי החופשה שלכם בטבילה במימיו הצלולים של הים. צפייה בשקיעה לעת ערב היא חוויה קסומה שלא רצוי לפספס. אורחים נהנים גם מפעילויות ספורט מים, כולל צלילה ושנורקלים. בסמוך למלון תמצאו גם פארק מים. בית המלון זוכה לציון 9.4 בדירוגי מלונות מומלצים בקוס עם ילדים.

הדירות במקום ממוזגות כהלכה ומעוצבות בסגנון מינימליסטי. ניתן להכין ארוחות במטבחון שבכל דירה בעזרת תוצרת מקומית טרייה ועונתית, לצד יינות משובחים מקומיים, על הטראסה או המרפסת הפרטית שלכם.

קרדמנה היה פעם כפר דייגים והפך עם השנים ליעד נופש מועדף בקוס, המשלב אווירה נינוחה למדי עם הכנסת אורחים יוונית מסורתית. מבחר נאה של מועדונים, ברים, בתי קפה ומסעדות מוסיף לנופך הנהדר של המקום והופך אותו למתאים לאלו המחפשים בילויים סוערים מחד ואווירה נינוחה יותר מאידך.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן

קוס - בתי מלון מומלצים
דירוג הגולשים 5 (1 הצבעה)
Sending

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל