סנטוריני בתי מלון למשפחות

סנטוריני – מלונות מומלצים למשפחות

סנטוריני הוא אי יווני קסום המהווה בחירה טיבעית לחופשה משפחתית. אך כדי שכולם ייהנו מומלץ מאוד לבחור אחד מבתי המלון ברשימת 10 המלונות המומלצים בסנטוריני למשפחות עם ילדים, הכוללים שירותים ייעודיים חשובים כמו שירותי בייביסיטר שיאפשרו להורים ליהנות מחיי הלילה של סנטוריני, חדרים משפחתיים, בריכות ילדים, משחקיות ועוד שירותים למשפחות

סנטוריני Santorini הוא אי יווני (חלק מקבוצת איים בעלת אותו השם) שנחשב לאחד האיים הפופולריים ביותר בעולם. האי הוא חלק מארכיפלג האיים הקיקלאדיים. איי סנטוריני הם שרידים של הר געש קדום, והם מלאים בחופים שחורים ייחודיים עם מים צלולים. האי סנטוריני מעוטר במבנים לבנים שמעניקים לו את המראה המפורסם והיפהפה שלו, אך יש בו הרבה יותר מזה. אם אתם מתכננים להגיע לאי סנטוריני עם ילדים לחופשה משפחתית – ליקטנו עבורכם את רשימת 10 מלונות מומלצים בסנטוריני למשפחות עם ילדים.

מלבד שחייה בחופים המרהיבים, ישנן אטרקציות רבות ומגוונות שיעניקו לכם ולמשפחתכם חוויות בלתי נשכחות. תוכלו לשחות במעיינות החמים, לשוט בקיאקים, לצפות בשקיעות המדהימות, לבקר בכפרי הדייגים, לצפות בסרט באוויר הפתוח בסינמה "קמארי" ועוד.

לסנטוריני אפשר להגיע בטיסה או בהפלגה. עונת התיירות באי נמשכת החל מסוף אפריל ועד לתחילת נובמבר, כאשר שיא העונה הוא בין סוף יוני לתחילת ספטמבר.

חופשה בסנטוריני – עוד מידע למטייל

טיסות לסנטוריני – השוואת מחירים וטיפים

טיסות פנים ביוון – השוואת מחירים ומידע חשוב

סנטוריני – מלונות מומלצים למשפחות

השכרת רכב בסנטוריני יוון

סים ו-e-sim ליוון – מידע וטיפים על תקשורת במהלך החופשה

10 מלונות מומלצים בסנטוריני למשפחות עם ילדים


מלון אג'יאן פלאזה Aegean Plaza Hotel

מלון אג'יאן פלאזה הוא מלון ארבעה כוכבים הנמצא בקאמארי, כפר נופש בחלקו הדרום-מזרחי של סנטוריני. המלון מציע חדרים שמתאימים למשפחות, לשלושה או ארבעה אנשים. יש אפשרות לתאם מראש הוספת מיטה אחת לחדר, אך הדבר כרוך בתוספת תשלום. המלון מציע שירותי שמרטפות בתוספת תשלום ובתיאום מראש. באג'יאן פלאזה יש בריכת ילדים קטנה, כמו גם בריכה גדולה המוקפת באזורי ישיבה ומיטות שיזוף. במידת הצורך תוכלו לבקש כיסאות תינוק.

מלון אג'יאן פלאזה נמצא במרחק של כשלוש דקות הליכה מהחוף של קאמארי, ובמרחק של כ – 3 ק"מ משדה התעופה. בכל החדרים יש מרפסת קטנה, מיזוג אוויר, כספת, מייבש שיער ואינטרנט אלחוטי.

במתחם המלון יש לא פחות משלוש בריכות למבוגרים. באזור הבריכה תוכלו להשאיל מגבות, שמשיות ומיטות שיזוף בחינם. כמו כן, יש במלון ג'קוזי חיצוני.

ברוב הזמנות החדרים כלולה ארוחת בוקר טובה, עם אפשרות להוסיף גם ארוחת ערב. ארוחת הבוקר מוגשת בסגנון בופה כמובן, עם אפשרות לשבת בחוץ וליהנות מנוף לבריכה. המלון כולל חדר כושר לאלו שמעוניינים להישאר בכושר במהלך החופשה המפנקת.

לבדיקת מחירים, פרטים והזמנת חדרים


 מלון אקווה בלו Aqua Blue Hotel

מלון אקווה בלו הוא מלון ארבעה כוכבים שנמצא בכפר הנופש פריסה שבסנטוריני. מלון אקווה בלו מציע, בין היתר, חדר משפחות גדול במיוחד (שמרגיש יותר כמו דירה מאשר חדר במלון) עם מרפסת, טלוויזיה, כספת, אינטרנט אלחוטי ועוד.  המלון מציע שירותי שמרטפות בתוספת תשלום ובתיאום מראש. בחצר המלון תמצאו בריכה קטנה לילדים לצד הבריכה הראשית הגדולה.

למלון אקווה בלו אזור חוף פרטי משלו על רצועת החוף של פריסה, בו תוכלו ליהנות מהמים הצלולים והחול השחור המאפיין את האי, עם שמשיות ומיטות שיזוף.

תוכלו להזמין משקאות מרעננים בבר הבריכה וליהנות מהם לאחר השחייה בחוף הפרטי או באזור הישיבה שמסביב לבריכה. במלון יש מסעדת בופה טובה שמגישה ארוחת בוקר וערב. האורחים יכולים גם ליהנות משימוש בג'קוזי וחדר הכושר של המלון, או לתאם טיפול מסאז' (בתוספת תשלום) בספא.

שדה התעופה של סנטוריני נמצא במרחק של כ – 6 ק"מ, וניתן לתאם הסעה בתוספת תשלום. המלון נמצא במיקום מושלם במרחק הליכה קצר מפארק המים של פריסה. כמו כן, אם תרצו תוכלו להשכיר במקום אופניים (בתוספת תשלום) ולהסתובב ברחבי הכפר, ליהנות מהנוף או לצפות בשקיעה. באזור המלון יש הרבה מסעדות וברים.

לבדיקת מחירים, פרטים והזמנת חדרים

מלון דה מג'סטיק The Majestic Hotel

מלון דה מג'סטיק נמצא במיקום מרכזי בכניסה לפירה, עיר הבירה של סנטוריני, עם נוף מרהיב לים. חדר המשפחות של המלון, "המייסונט", מתאים לארבעה אנשים. הוא מתפרש על פני שתי קומות, ויש בו מרפסת עם נוף לים, מיזוג אוויר, טלוויזיה עם ערוצים מקומיים ובינלאומיים, אינטרנט אלחוטי, כספת אלקטרונית, מייבש שיער ועוד. במלון יש חדר משחקים פנימי נחמד שמתאים גם לילדים קטנים יותר וגם לנוער, ובו צעצועים, כדורגל שולחן, שולחן ביליארד ועוד. בנוסף, יש גן שעשועים קטן בחצר המלון בו הילדים יכולים לשחק באוויר הפתוח.

במלון יש לא פחות משלוש בריכות שחייה, אחת מהן מחוממת.

במסעדת קאפאריס תוכלו ליהנות מארוחת בוקר עשירה הכוללת גבינות מקומיות, פירות ועוד. במסעדת קרוקוס תוכלו ליהנות מתפריט עם מנות גורמה בארוחת הערב לצד הבריכה או בפנים המסעדה.

ההורים יוכלו להתאמן בחדר הכושר הממוזג של המלון הפתוח בכל שעה ובו ציוד כושר חדשני, או ליהנות ממבחר טיפולי היופי והמסאז' שבספא.

המלון מספק חנייה בחינם לאורחים. כמו כן, תוכלו לתאם מראש הסעה לשדה התעופה בתוספת תשלום. מלון דה  מג'סטיק נמצא במרחק של כ – 12 דקות הליכה מתחנת האוטובוס המרכזית של פירה, וכעשרים דקות הליכה מהמוזיאון הארכיאולוגי של תירה.

לבדיקת מחירים, פרטים והזמנת חדרים


אתר הנופש וספא אל גרקו El Greco Resort & Spa

אל גרקו הוא אתר נופש יפהפה הממוקם קרוב אל מרכז פירה. באל גרקו יש מגוון חדרי משפחה, ביניהם סוויטה משפחתית מדהימה עם קומה נוספת ומרפסת המשקיפה לבריכה או להר הגעש. ניתן להוסיף מיטה נוספת אחת בחדר, בתיאום מראש, לילדים בגיל 3 עד 12 בתוספת תשלום. ילדים עד גיל 3 לנים בחדר בחינם, אך ללא מיטה נוספת. במלון יש חמש בריכות, ביניהן בריכת ילדים מהנה. תוכלו לתאם במלון זה שירותי בייביסיטר (שמרטפות) מראש ובתוספת תשלום. המלון מספק לאורחים כיסאות תינוק במידת הצורך. מסעדת לה פרגולה מגישה במרפסת ליד הבריכה את בופה ארוחת הבוקר בסגנון אמריקאי, ולאחר מכן מגישה מנות בסגנון יווני וגם מהמטבח הבינלאומי.

תוכלו גם להרגע עם קפה ב"גרקו קפה", או ליהנות ממיץ מרענן בבר הבריכה איולוס. לרשות ההורים (בלבד) ספא הכולל בריכה פנימית, חדר מסאז'ים, טיפולי יופי וחדר כושר (טיפולי המסאז' הם בתוספת תשלום). תוכלו לתאם עם צוות המלון הסעה לשדה התעופה בתוספת תשלום. האינטרנט האלחוטי הוא בחינם לאורחים, כמו גם החנייה. אתר הנופש נמצא במרחק של כעשר דקות הליכה מתחנת האוטובוס המרכזית של פירה וכשבע עשרה דקות מהמוזיאון הארכיאולוגי של תירה. המלון מספק הסעה לשדה התעופה בתיאום מראש ובתוספת תשלום.

לבדיקת מחירים, פרטים והזמנת חדרים


טאמאריקס דל מאר סוויטס Tamarix Del Mar Suites

מלון טאמאריקס דל מאר נמצא גם הוא בקאמארי, במרחק הליכה קצרצר מהחוף השחור והמרשים של הכפר. חדרי המייסונט של המלון מושלמים ונוחים למשפחות, ומתאימים לשניים עד חמישה אנשים. יש בהם שתי קומות והם מרווחים ומושקעים במיוחד, עם מרפסת מקסימה, טלוויזיה חכמה, נגן DVD, כספת, מטבחון קטן ועוד. בחדר המייסונט היוקרתי יש ג'קוזי פרטי במרפסת.

תוכלו להוסיף עריסה אחת לחדר (בתיאום מראש) לתינוק עד גיל שנתיים ללא תוספת תשלום. למעשה, כמעט כל סוגי החדרים מתאימים למשפחות. תוכלו להזמין גם חדרי סוויטות ג'וניור שמתאימים לשלושה או ארבע אנשים.

בחצר המלון יש בריכה גדולה וג'קוזי חיצוני, וגם בריכת ילדים שמחוברת לבריכה הראשית. בנוסף, הילדים יוכלו לשחק בחדר המשחקים של המלון. ארוחת הבוקר הטרייה והמצוינת של המלון מוגשת בסגנון בופה.

אורחי המלון יכולים ליהנות משימוש במתקני הספא היוקרתי שכוללים בריכה, ג'קוזי, סאונה לארבעה אנשים ומכון כושר, או לתאם טיפולי מסאז' וטיפולי יופי בתוספת תשלום. המלון נמצא במרחק של כחצי קילומטר בלבד מקולנוע קאמארי באוויר הפתוח, אטרקציה נהדרת למשפחות.

פארק המים של סנטוריני נמצא במרחק של 2.5 ק"מ מממלון טאמאריקס דל מאר. אין ספק, מיקום מושלם הופך את הטאמאריקס לבחירה טבעית לרשימת מלונות מומלצים בסנטוריני למשפחות עם ילדים.

תוכלו לתאם הסעה לשדה התעופה מראש ובתוספת תשלום.

לבדיקת מחירים, פרטים והזמנת חדרים


מלון ידידותי למשפחות אתירי סנטוריני Athiri Santorini Family Friendly Hotel

עם שם כזה קשה לטעות, ואכן אתירי סנטוריני עושה עבודה נהדרת בלארח משפחות עם ילדים ומהווה בחירה טיבעית לרשימת מלונות מומלצים בסנטוריני למשפחות עם ילדים. החדר המשפחתי המדהים מתאים לארבעה או חמישה אנשים, וכולל שני חדרי שינה: אחד עם מיטה זוגית, ואחד עם מיטת קומתיים. כמו כן, החדר כולל מרפסת מרווחת במיוחד עם ג'קוזי, אזור ישיבה, אינטרנט אלחוטי ומטבחון מאובזר. תוכלו לתאם מראש שירותי בייביסיטר (שמרטפות) במלון זה, בתוספת תשלום. במלון יש גם חדר משחקים נחמד ובריכה קטנה לילדים.

המלון ממוקם באימרוביגלי, כפר ציורי בסנטוריני, במרחק של כ – 2 ק"מ מפירה.

ארוחת הבוקר המצוינת, שלרוב כלולה בהזמנה, תוגש היישר לחדר שלכם. הקבלה במלון פועלת משעה שמונה בבוקר ועד שבע בערב. כמו כן, המלון מספק חנייה בחינם לאורחים.

לבדיקת מחירים, פרטים והזמנת חדרים


מלון סמאראגדי Smaragdi Hotel

מלון סמאראגדי נמצא בחוף הרגוע והמפורסם פריבולוס שבסנטוריני. המלון מציע חדרי מייסונט נהדרים וגדולים במיוחד (שתי קומות) למשפחות, בהם יש מרפסת ואזור ישיבה, והם מתאימים לארבעה או חמישה אנשים.

יש אפשרות לתאם מראש הוספת עריסה (אחת בחדר) לתינוק עד גיל שנתיים בחינם, אך ורק בחדר הדלוקס.

על כל ילד נוסף תחויבו בתשלום נוסף בתעריף רגיל. בכל מקרה, עליכם ליצור קשר עם המלון ולתאם זאת מראש.

חדרי המייסונט כוללים  טלוויזיה, מיזוג אוויר, מקרר, קומקום, כספת, מייבש שיער, מוצרי טואלטיקה ועוד.

במלון יש בריכה גדולה אחת וגן שעשועים קטן בו יכולים הילדים לשחק בכיף באוויר הפתוח. מלבד זאת, תוכלו ללכת עם הילדים ליום כיף בפארק המים של סנטוריני שנמצא במרחק של כ – 12 דקות הליכה בלבד.

אם תבחרו לאכול את ארוחת הבוקר במלון (בעלות של 9 אירו לאדם ליום), תוכלו ליהנות מבופה בסגנון אמריקאי עם מוצרים מקומיים. המלון נמצא במרחק הליכה קצר מחוף פריבולוס, בו יש טברנות, מסעדות, ברים וחנויות, כמו גם מגוון פעילויות ספורט ימי.

אינטרנט אלחוטי זמין לאורחי המלון בחינם.

לבדיקת מחירים, פרטים והזמנת חדרים


אתר הנופש סנטו מיראמר  Santo Miramare Resort

סנטו מיראמר הוא אתר נופש גדול ומעוצב הנמצא במרחק הליכה קצר מהחוף השחור של פריבולוס.

בין שאר חדרי המלון, ישנם שבעה חדרים המוקדשים למשפחות שמורכבים משני חדרי שינה נפרדים, ובהם יש טלוויזיה, כספת, מייבש שיער, מיזוג אוויר וכמובן מרפסת עם נוף לחצר או לים. גם באתר נופש זה תוכלו להזמין שירותי שמרטפות בתוספת תשלום ובתיאום מראש. בסנטו מירמאר יש שלוש בריכות גדולות, ביניהן בריכת ילדים אחת. במידת הצורך, תוכלו לבקש כיסאות תינוק. לצד הבריכה פועל בר ממנו תוכלו להזמין משקאות וחטיפים לאחר השחייה המרעננת.

למלון יש אזור חוף פרטי משלו, בו תוכלו להשתמש במיטות השיזוף והשמשיות ללא תשלום. כמו כן, בשעות 11:00 עד 16:00 תוכלו להזמין משקאות וחטיפים מבר המלון עד לאזור החוף השייך לו.

אורחי המלון יוכלו להשתמש באינטרנט האלחוטי ללא תשלום.

שדה התעופה נמצא במרחק של כ – 7 ק"מ מהמלון, ותוכלו לתאם הסעה מראש בתוספת תשלום.

בחוף תוכלו ליהנות משלל פעילויות (בתוספת תשלום), הכוללות: אופנועי ים, צלילה, גלישת רוח ורכיבה על אופניים.

לרשות אורחי המלון חנייה ללא תשלום בקרבת מקום.

לבדיקת מחירים, פרטים והזמנת חדרים


מלון ארסאנה ספא וסוויטות Aressana Spa Hotel & Suites

מלון ארסאנה המשפחתי נמצא בבירה פירה במיקום מרכזי.

במלון יש חדרים המתאימים למשפחות, עם אפשרות להוסיף (בתיאום מראש) עריסה לתינוק עד גיל שנתיים בחינם. במלון ארסאנה תוכלו להזמין שירותי שמרטפות בתיאום מראש ובתוספת תשלום.

מסעדת המלון תוכלו להזמין ארוחות ילדים (בתוספת תשלום).

ארוחת בוקר נהדרת בסגנון בופה כלולה בהזמנה, ובה תוכלו ליהנות ממנות מסורתיות, פירות טריים ועוד. לאחר מכן, המסעדה פתוחה גם לארוחות צהריים וערב ותוכלו להזמין מתפריט המציע מבחר מנות מהמטבח היווני.

לצד בריכת המלון ישנם אזורי ישיבה מקסימים עם ספות נוחות ומיטות שיזוף, כמו גם בר בריכה המציע קוקטיילים וחטיפים. ההורים  יוכלו להתאמן בחדר הכושר של המלון, להזמין טיפול יופי או מסאז' מתפריט הספא המגוון, או ליהנות מהג'קוזי במתחם הספא. שימו לב שהשימוש בשירותים ובמתקנים של הספא כרוך בתוספת תשלום.

המלון נמצא במרחק הליכה קצר מתחנת האוטובוס המרכזית של פירה ומהמוזיאון הארכיאולוגי של תירה. כמו כן ישנן הרבה מסעדות וחנויות באזור. במידת הצורך תוכלו להזמין הסעה לשדה התעופה בתוספת תשלום.

לבדיקת מחירים, פרטים והזמנת חדרים


מלון אסטיר ת'ירה Astir Thira Hotel

מלון אסטיר ת'ירה הוא מלון חדש ויוקרתי המוקם בבירת סנטוריני, פירה. המלון מומלץ למשפחות. ארבעת חדרי המשפחה שלו בנויים בסגנון דומה לסגנון הבנייה המסורתי של האי, וכוללים שני חדרים נפרדים. בחדרים יש מיזוג אוויר, מייבש שיער, מקרר, כספת וטלוויזיה (עם ערוצים מקומיים ובינלאומיים). תוכלו לבקשת מצוות המלון עריסה לתינוק עד גיל שנתיים בחינם (בתיאום מראש).

כמו כן, באסטיר ת'ירה יש אפשרות לתאם מראש שירותי שמרטפות בתוספת תשלום.

בשעות הבוקר, תוכלו ליהנות מבופה ארוחת הבוקר הטעים הכלול ברוב ההזמנות.

באזורים הציבוריים של המלון תוכלו ליהנות מחיבור אינטרנט אלחוטי ללא תשלום.

מלבד שחייה בבריכה של המלון, תוכלו להשכיר אופניים (בתוספת תשלום) ולרכב ברכבי העיר.

מלון אסטיר ת'ירה נמצא במרחק הליכה קצר מהמוזיאון הארכיאולוגי של תירה ומתחנת האוטובוס המרכזית של העיר. המלון קרוב למרכז העיר שם תוכלו למצוא מבחר של מסעדות, חנויות וברים.

צוות המלון יכול לתאם סיורים באי הכוללים הפלגות, סיורי יין, צלילות ועוד.

לבדיקת מחירים, פרטים והזמנת חדרים

 

סנטוריני
דירוג הגולשים 4.33 (3 הצבעות)
Sending

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל