השכרת רכב באתונה מידע חשוב

השכרת רכב באתונה – מידע חשוב והשוואת מחירים

מתלבטים אם להזמין השכרת רכב באתונה בירת יוון? המדריך הבא נועד עבורכם ויש בו כל מה שתרצו לדעת – מנוע חיפוש מיוחד שיבצע עבורכם השוואת מחירים של השכרת רכב באתונה ויחסוך לכם מאות שקלים, וגם מידע למטייל על נהיגה באתונה וחוקי התנועה של יוון (כולל סרטון וידאו)

הזמנת דילים לאתונה   |   הזמנת דילים ליוון   |   הזמנת טיולים מאורגנים ליוון

כדי לבצע השוואת מחירים בין חברות השכרת רכב באתונה השתמשו במנוע החיפוש להשוואת מחירי השכרת רכב בחו"ל שבדף זה – בשדה ארץ בחרו את יוון ואז בשדה עיר את אתונה athens. בשדה תחנה ביחרו את המיקום המדוייק אליו תירצו להזמין השכרת רכב באתונה מבין האפשרויות הכוללות השכרת רכב בשדה התעופה של אתונה או מיקומים אחרים בעיר כמו הלנדרי, פלניה, העיר התחתית של אתונה או בתי מלון כמו הילטון אתונה. לסיום, הזינו את המועדים המדוייקים בהם אתם מעוניינים להזמין השכרת רכב באתונה ולחצו "חפש" כדי לצפות בתוצאות השוואת מחירים בין חברות השכרת רכבים באתונה, על מגוון דגמי מכוניות

השכרת רכב באתונה  – מנוע חיפוש והשוואת מחירים

חופשה באתונה – עוד באותו נושא:

מלונות מומלצים באתונה עם ילדים

טיסות לאתונה – השוואת מחירים וטיפים

השכרת רכב באתונה – מידע חשוב והשוואת מחירים

מוניות באתונה ושירותי תחבורה ציבורית

סים ו-esim ליוון – מידע וטיפים על תקשורת במהלך החופשה

השכרת רכב באתונה – טיפים חשובים למטייל

נהיגה באתונה עצמה יכולה להיות בעייתית מאוד אם אתם לא משתמשים במכשיר GPS או ב-GPS דרך הנייד.  אלא אם כן הנהג מדבר וקורא יוונית, ייקח לכם הרבה זמן למצוא משהו באתונה. הוראות הנהיגה ושילטי ההכוונה בכבישים מעורפלים במקרה הטוב – הוראה כמו "פנה ימינה בכנסייה" לא תעזור לכם אם יש 4 כנסיות בכל בלוק. בעת הזמנת השכרת רכב באתונה הזמינו גם מכשיר GPS – בלעדיו יהיה קשה מאוד ולא כדאי להסתמך על מכשיר הטלפון שלכם לניווט עם וויז – הבטריה או חבילת הנתונים עלולה להיגמר מהר. טיפ חשוב נוסף לנהיגה באתונה הוא להישאר בצד הימני של הכביש, זה יפתור את הבעיות ברוב המקרים.

אלא אם כן מצויין בתמרורים אחרת, גובה המהירות המקסימלית לנהיגה ביוון הוא 50 קמ"ש ברחובות עירוניים, 90 קמ"ש בכבישים בינעירוניים ו-110-120 קמ"ש בכבישים המהירים. נהגים רבים לא מכבדים את הגבלות המהירות, בעיקר בכבישים הגדולים והישרים.

בכבישים הרב-נתיביים או בכבישים עם עם שוליים, תייר המכבד את החוק ונוסע במהירות של 110 קמ"ש לא צריך להיות מופתע לראות מכוניות חולפות במהירות של 130 קמ"ש ומעלה. באתונה, הנהיגה הרבה יותר איטית בגלל הפקקים. יש מספר גדול של קטנועים, אופנועים ואופניים חשמליים שנוסעים בזיגזגים בין הנתיבים בתנועה הפקוקה. צפו בסרטון הוידאו אשר מתעד נהיגה באתונה – הוא יסייע לכם להתכונן לפני השכרת רכב באתונה.

עליכם לקחת בחשבון שאנשים רבים משתמשים באופנועים ביוון וששאר הנהגים שנוסעים במכוניות די אגרסיביים בצורת הנהיגה. זו לא צריכה להוות בעייה לתיירים, כל עוד הנהג נשאר בנתיב שלו וזז כדי לשנות נתיב אך ורק כשצריך, מאותת ומשאיר מספיק זמן לנהגים אחרים – בדיוק כמו נהיגה בכל מקום אחר בעולם. היום, רוב רוכבי האופנועים ביוון כבר חובשים קסדה מאחר שהקנס על אי חבישת קסדה הוא ענקי. היו מאוד זהירים בכיכרות: לרכב שנכנס לכיכר יש זכות קדימה.

נקודה אחת אחרונה: נהגים באתונה נוטים להתעלם הרבה פעמים משלטי תנועה מסויימים. למשל, למרות שהיוונים עוצרים ברמזור אדום, תמרור עצור נחשב בעיני הנהג היווני הממוצע יותר כמו תמרור זכות קדימה. נהגים יאטו לרוב, ישפטו את מצב התנועה ואז יתנו זכות קדימה או יעצרו במידת הצורך. גם מחוקי התנועה בכל הקשור לחנייה ביוון נוהגים להתעלם הרבה פעמים. זה לא דבר חריג לנהוג אל תוך עיירה או כפר ולמצוא מכוניות החונות חנייה כפולה ושורה של מכוניות המנסות לעקוף אותן.

השוואת מחירים להשכרת רכב באתונה

בעזרת השוואת המחירים להשכרת רכב באתונה במנוע החיפוש רנטלקארס שבדף זה, תוכלו לחפש דילים שווים להשכרת רכבים באתונה במגוון מיקומים מרכזיים בעיר וביניהם גם מלונות גדולים, שדרות מרכזיות ועוד, כמו גם בפרברים הקרובים ובנמל התעופה הבינלאומי של אתונה.

בשלב החיפוש תצטרכו לבחור את המיקום המדויק בו אתם מעוניינים לבצע השכרת רכב באתונה, בין אם מדובר במלון גדול, ברחוב מרכזי או בנמל התעופה. תוכלו גם לבצע מספר חיפושים למספר מיקומים ולהשוות ביניהם כדי לאתר את המחיר הכי זול. השכרת רכב בנמל התעופה של אתונה היא אפשרות מומלצת במיוחד מכיוון שמלבד חיסכון בהוצאה על מונית מנמל התעופה למלון, במתחם של נמל התעופה באתונה פועלות מספר חברות להשכרת רכב והמחירים הם בין הזולים ביותר בעיר.

כמו כן, תוכלו לבחור לבצע השוואת מחירים להשכרת רכב בעיירה קורופי למשל, שנמצאת במרחק של כעשר דקות נסיעה מנמל התעופה הבינלאומי של אתונה, ולאסוף משם את הרכב לאחר הטיסה (נסיעה קצרה יותר מאשר למרכז אתונה). ערכנו השוואות מחירים במספר קטגוריות כדי למצוא את המחירים הכי זולים להשכרת רכב באתונה והסביבה, בחיפוש שנערך עבור סוף אוקטובר – מחירי השכרת רכבים באתונה כמובן משתנים מעת לעת.

השכרת רכב באתונה בזול

אם אין לכם צורך בסוג רכב מסוים או בדרישות מסוימות נוספות, תוכלו לערוך השוואת מחירים ללא כל סינון ולקבל את המחירים הכי זולים תחילה בלחיצה על "סיווג לפי מחיר" (מתחת לסוגי הרכבים). בהשוואת המחירים שערכנו, קיבלנו את המחיר הכי זול בהשכרת רנו טווינגו מחברת אג'יאן רנט במחיר של 103.33 ש"ח ליום. את המחיר הזה קיבלנו מהסניף של החברה בקורופי, עיירה במרחק של כעשר דקות מנמל התעופה הבינלאומי של אתונה.

השכרת רכב באתונה לחודש

בחיפוש אחר השכרת רכבים באתונה לחודש, השוואת המחירים של רנטלקארס הציגה בפנינו את ההצעה הזולה ביותר מחברת Green Motion בסניף נמל התעופה, בהשכרת סקודה סיטיגו במחיר של 1,085.65 ש"ח (לשלושים ימים). שימו לב שמדובר ברכב קטן לארבעה נוסעים עם תיבת הילוכים ידנית.

השכרת מיניוואן באתונה

בעזרת השוואת המחירים בין חברות השכרת רכב באתונה תוכלו לבחור מבין מגוון רכבי מיניוואן שמתאימים למשפחות מרובות ילדים או לקבוצות גדולות של שבעה, שמונה או תשעה נוסעים ואפילו יותר. ביקשנו לבדוק מהו המחיר הכי זול להשכרת רכב מיניוואן באתונה שמתאים לשבעה נוסעים.

בהשוואת המחירים שערכנו, קיבלנו את המחיר הזול ביותר מחברת מודי רנט, שמציעה השכרת סיטרואן C8 במחיר של 214.01 ש"ח ליום בתחנת ניאה סמירני (פרבר מדרום לאתונה) ובתחנת גליפאדה. באותו המחיר מצאנו דיל נוסף בהשכרת Opel-Vauxhall Zafira בפיאניה (פרבר ממזרח לאתונה). שימו לב שאלו רכבים עם תיבת הילוכים ידנית.

השכרת ג'יפ באתונה

בהשוואת מחירים שערכנו עבור השכרת ג'יפ באתונה, קיבלנו את המחיר הכי זול מחברת אלאמו בהשכרת סוזוקי ג'ימני במחיר של 190.69 ש"ח ליום, בסניף השכרת הרכב בשדה התעופה באתונה. זהו גם הדיל הכי זול בהשכרת ג'יפים באתונה לחודש, במחיר של 2,840.57 ש"ח (ל30 ימים) עבור אותו הדגם, הפעם מחברת Green Motion בנמל התעופה. שימו לב שזהו רכב לארבעה נוסעים עם תיבת הילוכים ידנית.

השכרת מכוניות יוקרה באתונה

את המחיר הכי זול להשכרת רכב יוקרה באתונה קיבלנו מחברת הרץ באתונה לאחר השוואת מחירים במגוון מיקומים בעיר ובסביבה. הרץ מציעה השכרת מרצדס בנץ C-Class במחיר של 731.27 ש"ח ליום במספר תחנות באתונה, ביניהן שדרת סינגרו והפרברים מטמורפוסי וחלנדרי.

גם בהשכרת רכב פרימיום באתונה לטווח ארוך (לחודש) מרצדס בנץ C-Class הוא הדגם הכי זול, הפעם מחברת הרץ במחיר של 7,414.5 ש"ח (לשלושים ימים), במגוון מיקומים בעיר.

השכרת רכב באתונה
דירוג הגולשים 5 (1 הצבעה)
Sending

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל