לאפקה בתי מלון למשפחות

לפקדה – מלונות מומלצים עם ילדים ביוון

מתכננים חופשה בלפקדה – אחד היפים שבאיי יוון – עם הילדים? לפני הזמנת בית מלון כדאי להסתייע בכתבה הזו, בה תמצאו פרטים על 10 מלונות מומלצים בלפקדה עם ילדים – מלונות בלפקדה שזכו להמלצות מעולות ממשפחות שהגיעו אל לפקדה לחופשה עם ילדים

הזמנת דילים ללפקדה   |   הזמנת דילים ליוון   |   הזמנת טיולים מאורגנים ליוון

תעשיית התיירות בלפקדה עדיין איננה מפותחת מאוד יחסית אל איים אחרים ביוון כמו כרתים או סנטוריני ובד"כ מלונות בלפקדה נוטים להיות יחסית קטנים וצנועים. במסגרת הכתבה סקרנו דירוגים של מלונות מומלצים בלפקדה למשפחות עם ילדים המתפרסמים באינטרנט ומבוססים על המלצות של משפחות ששהו במלונות במסגרת חופשה בלפקדה עם ילדים – כך שמדובר על מיגוון של מלונות בלפקדה מבחינת מיקום ביישובים שונים בלפקדה וגם מבחינת רמות מחיר, כאשר המכנה המשותף לכולם הוא שהם מומלצים במיוחד למשפחות המתכננות חופשה משפחתית בלפקדה עם הילדים

חופשה בלפקדה – עוד באותו נושא:

טיסות ללפקדה – טיפים למטייל והשוואת מחירים

השכרת רכב בלפקדה יוון – השוואת מחירים וטיפים

טיסות פנים ביוון – השוואת מחירים והזמנת טיסות

e-sim וסים ליוון – מידע וטיפים על תקשורת במהלך החופשה

10 מלונות מומלצים בלפקדה עם ילדים


פארוס סטודיוס – Faros Studios 

פארוס סטודיוס הוא אתר נופש בלפקדה המציע חדרי אירוח הכוללים אינטרנט אלחוטי חינם ומרפסת. מקום האירוח ממוקם בגן ירוק המרוחק קילומטר יחיד מחוף ליגיה (Lygia) באי לפקדה. מלבד מזנון החטיפים שבמקום, בו מוגשים קפה, ארוחות קלות ומשקאות, ניתן למצוא חנויות וטברנות במרחק 100 מטרים מהמקום.

כל חדר כולל מיזוג אוויר, טלוויזיה ומטבחון עם מקרר ומתקני בישול – אופציה מומלצת למשפחות בהשוואה אל מלונות בלפקדה בד"כ. ישנם גם מתקני ברביקיו שמאפשרים "על האש" משפחתי – באופן טבעי, אתר הנופש זוכה לביקורות מעולות בדירוגי מלונות מומלצים בלפקדה למשפחות עם ילדים

הכפר קאריוטס (Kariotes) נמצא 5 קילומטרים מהמקום. החניה פרטית וללא תשלום.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן


מלון אוורה – Hotel Avra 

אוורה, מלון בלפקדה בדירוג 2 כוכבים, נמצא 300 מטרים מהחוף וכולל יחידות סטודיו בשירות עצמאי שמתאימות לחופשה משפחתית בלפקדה. מלבד אינטרנט אלחוטי חינם בשטחים הציבוריים, גם חנייה זמינה באתר חינם אין כסף.

כל יחידה משפחתית ממוזגת, מרוהטת בפשטות נפלאה וכוללת טלוויזיה, מקרר, חדר רחצה ומרפסת פרטית. המקום מציע למשפחות המתכננות חופשה בלפקדה תמורה מעולה יחסית למחיר וזוהי אחת הסיבות למיקומים הבולטים שלו ברשימות מלונות מומלצים בלפקדה עם ילדים.

אורחים יכולים לבחור האם לקבל את ארוחת הבוקר היומית בחדר, או לסעוד אותה בחדר ארוחת הבוקר או אולי דווקא בחצר הגינה הנעימה. תחנת דלק, מאפייה ומינימרקט ממוקמים 100 מטרים מהמקום. הנמל של ליגיה ממוקם מספר דקות הליכה מהמלון. העיירה לפקדה (Lekkada) עצמה ממוקמת רק 5 קילומטרים ממקום האירוח.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן


מלון איאנוס – Ianos Hotel 

איאנוס, מלון מומלץ בלפקדה בדירוג 3 כוכבים ממוקם במרינה החדשה של לפקאדה, ומציע למשפחות יחידות אירוח ממוזגות עם גישה חינם לאינטרנט אלחוטי. במלון יש חנייה פרטית ללא תשלום ובריכת שחיה.

יחידות האירוח אווריריות ומעוצבות בגוונים בהירים. רובן כוללות מרפסת עם נוף לים היוֹני ולבריכה. בנוסף, ניתן למצוא בכל אחת מהן גם חדר רחצה פרטי עם מייבש שיער ומיני בר.

אורחים אוהבים לפתוח את היום עם ארוחת בוקר בופה המוגשת בסמוך לבריכת השחייה. בנוסף, יש גם בר בריכה בו מוגשות ארוחות קלות, קוקטיילים ומשקאות לאורך היום כולו. זהו מלון מפנק הזוכה לשבחים רבים בכל דירוג מלונות מומלצים בלפקדה עם ילדים

בדלפק הקבלה יסייעו לכם בשכירת רכב, תיאום טיפולי עיסוי ושירות חדרים ועוד. טברנות יווניות מסורתיות ניתן למצוא 100 מטרים מהמלון.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן


פירופאני – Pirofani 

פירופאני הוא בית הארחה מומלץ בלפקדה למשפחות הממוקם באזור הקניות העיקרי של לפקדה (Lefkada) – מטרים אחדים מהלגונה ובו חדרים הכוללים מרפסת מרוהטת. מלבד טראסת שמש, המקום מציע גם אינטרנט אלחוטי חינם.

כל יחידת נופש ממוזגת וכוללת טלוויזיה משוכללת, מכונת קפה ומקרר, נוסף על חדר רחצה צמוד עם מייבש שיער ומקלחת. זוהי רמת איבזור גבוהה עבור משפחות עם ילדים יחסית אל מלונות בלפקדה ברוב המיקרים ואחת הסיבות לדירוגים הגבוהים של בית ההארחה בדירוגי מלונות מומלצים בלפקדה למשפחות עם ילדים

בקרבת מקום ניתן למצוא בתי קפה וטברנות. גם העיירה הציורית נידרי (Nydri) נמצאת 20 קילומטרים מהמקום.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן


וילה ורדה – Villa Verde 

וילה ורדה, אתר נופש מומלץ בלפקדה ממוקם בגן מרשים בגודלו בין מסלולים מרוצפים אבן, פרחים ועצי דקל, וגם בריכת שחיה נהדרת. במקום יחידות סטודיו מרוהטות בטעם טוב, המשקיפות לגן. 550 מטרים מהמקום נמצא חוף אגיוס יואניס (Agios Ioannis).

כל יחידת סטודיו מתאימה לחופשה משפחתית בלפקדה וכוללת מטבחון עם מכונת קפה ומקרר, כמו גם מיזוג אוויר וטלוויזיה. חדר הרחצה הצמוד כולל מייבש שיער ומוצרי טיפוח חינם.

האורחים נהנים בשמש ונרגעים להם על מיטות השיזוף המשבצות את רחבת הבריכה. גם מתקני ברביקיו מעולים למשפחות המגיעות אל לפקדה עם ילדים עומדים לרשות אורחי האתר.

רבים מעידים כי אזור אגיוס יואניס הוא המקום המושלם בלפקדה לטיולי רכיבה על אופניים, הליכה ופעילויות ספורט מים שונות. העיירה לפקאדה (Lefkada) עצמה מרוחקת 2 קילומטרים מהמקום. אינטרנט אלחוטי זמין חינם בכל האזורים, כמו גם חניה באתר, שגם היא ללא תשלום. המלון זוכה לשבחים רבים ברשימות מלונות מומלצים בלפקדה עם ילדים

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן


פנסיון פילוקסניה אפרטמנטס אנד סטודיוס Pansion Filoxenia Apartments & Studios 

פנסיון פילוקסניה אפרטמנטס אנד סטודיוס, מלון מומלץ בלפקדה בכפר טסוקאלאדס (Tsoukalades) – 5 קילומטרים מהעיירה לפקדה (Lefkada) מציע יחידות אירוח אותנטיות עם מרפסת ואינטרנט אלחוטי חינם. חוף פפקוליה (Pefkoulia) נמצא 3 קילומטרים ממקום האירוח.

דירות האירוח והסטודיו של המקום מעוצבות בטעם עם רצפות אריחים ורהיטי עץ. כל יחידת נופש כוללת מטבחון עם מקרר – שלא תמיד קל למצוא בחיפוש מלונות בלפקדה – וטלוויזיה. בנוסף, יש גם חדר רחצה פרטי בכל יחידה.

אגיוס ניקיטאס (Agios Nikitas) כפר מקסים עם חוף חולי, קאתיסמה ביץ', ממוקמים 6 קילומטרים משם. באתר חניה פרטית חינם. צעדים ספורים ממקום האירוח ישנם בית קפה, מאפייה, טברנה ומסעדה – מדובר על מיקום מושלם לחופשה משפחתית בלפקדה לחובבי שקט ואווירה אותנטית והמלון זוכה להמלצות מעולות בדירוגי מלונות מומלצים בלפקדה עם ילדים

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן


בית הנופש אוליב טרי האוס Olive Tree House 

אוליב טרי האוס, בית נופש בלפקדה המציע אינטרנט אלחוטי חינם וחניה פרטית חינם, כולל מטבח מצויד עם מכונת קפה, מקרר ותנור, כמו גם טלוויזיה משוכללת ומתקני ברביקיו. זהו איבזור מושלם לחופשה משפחתית בלפקדה ובאופן טבעי אוליב טרי האוס זוכה לציונים גבוהים בכל דירוג מלונות מומלצים בלפקדה למשפחות עם ילדים

העיירה גירה (Gyra) מרוחקת פחות מ-2 קילומטרים מהמקום, מרחק דומה למרחק ממנו אל המוזיאון הארכיאולוגי Lefkas. נמל התעופה הקרוב ביותר, אקטיון, נמצא 13 קילומטרים מבית הנופש.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן


מלון לפקאס – Hotel Lefkas 

לפקאס, מלון מומלץ בלפקדה בדירוג 3 כוכבים הממוקם בכניסה לעיירה לפקאדה, ממוקם רק 700 מטרים מהחוף הגדול של האי. במלון דלפק קבלה הפעיל כל שעות היממה ואינטרנט אלחוטי חינם.

המלון שופץ לאחרונה וכולל 100 סוויטות וחדרים מרווחים. היחידות כולן ממוזגות וכוללות  מקרר וטלוויזיה. חלק מהחדרים כוללים מרפסת עם נוף לחוף.

מסעדת המלון מגישה מנות יווניות מפנקות; בבר תוכלו להתענג על קוקטיילים וקפה משעות הצהריים ועד שעות הערב. המלון מציע תמורה מעולה יחסית למחירים בהשוואה אל מלונות בלפקדה ברוב המיקרים ואין פלא שהוא מקבל ביקורות מפרגנות בהמלצות על מלונות מומלצים בלפקדה עם ילדים

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן


קידוניס וילאס – Kydonies Villas 

בית האירוח קידוניס וילאס מציע וילות נופש בלפקדה וממוקם באזור שליו במטע זיתים, ובו וילות אירוח לחופשה בלפקדה בשירות עצמאי. וילות הנופש מתאימות למשפחות ומאובזרות לחלוטין, כוללות בריכה פרטית ובמרחק 300 מטרים בלבד מחוף אגיוס יואניס (Agios Ioannis). העיר לפקאדה מרוחקת 1.5 קילומטרים בלבד משם.

בכל ווילה תמצאו מטבח עם מקרר, כיריים ופינת אוכל, נוסף על פינת ישיבה עם ספות נוחות, טלוויזיה בחיבור לווייני ונגן DVD. מהווילה ישנה גישה ישירה לגינה צמודה עם כיסאות נוח ונשקף מהן נוף הררי והאזור הכפרי.

טברנות, בתי קפה וברים נמצאים בסמוך. החנייה במקום היא פרטית וללא תשלום. זהו אתר מושלם למשפחות המתכננות חופשה בלפקדה עם ילדים הכוללת השכרת רכב והוא זוכה לפירגונים רבים בדירוגי מלונות מומלצים בלפקדה עם ילדים

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן


לפקאדיו סוויטס – Lefkadio Suites 

לפאקדיו סוויטס הוא מלון מומלץ בלפקדה – בית אירוח קטן הממוקם 600 מטרים ממרכז לפקאדה (Lefkada) ויש בו טראסת שמש ובריכה חיצונית עונתית. 4 קילומטרים מהמקום נמצא מנזר פאנרומניס (Faneromenis). אינטרנט אלחוטי זמין חינם.

היחידות מעוצבות בגוונים רכים וכוללים ריהוט אלגנטי, מטבחון ומרפסת; ברובן יש פינת ישיבה והן זוכות לשבחים רבים בדירוגי מלונות מומלצים בלפקדה למשפחות עם ילדים

המוזיאון הארכיאולוגי נמצא קילומטר בודד ממקום האירוח. מפלי נידרי (Nydri) מרוחקים 18 קילומטרים מהמקום. חוף קאת'יסמה (Kathisma) הידוע מרוחק 3 קילומטרים משם. שדה התעופה אקטיון נמצא 18 קילומטרים ממקום האירוח.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן

לפקדה - מלונות מומלצים
דירוג הגולשים 3.67 (3 הצבעות)
Sending

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל