אילת נמל תעופה טיסות

טיסות מאילת משדה התעופה רמון – בארץ ולחו"ל

טיסות מאילת – נמדריך המלא: פתיחתו של נמל התעופה רמון באילת פותחת למטייל הישראלי עולם חדש של אפשרויות – לא רק טיסות מאילת למרכז הארץ, אלא מיגוון רחב של טיסות מאילת לחו"ל במחירי לואו קוסט ליעדים אטרקטיביים כמו אמסטרדם, ברלין, פראג, מילאנו, בוקרשט ועוד. כל הפרטים על השוואת מחירים והזמנת כרטיסי טיסה מאילת משדה התעופה רמון – בכתבה הבאה

מנמל התעופה רמון, שדה התעופה החדש של אילת שממוקם במרחק של כ19 ק"מ מהעיר אילת, צפויות להמריא מגוון טיסות בינלאומיות ופועלות בו כיום טיסות פנים מאילת לתל אביב של ארקיע וישראייר. את הטיסות הבינלאומיות יפעילו בעיקר חברות לואו-קוסט, נכון לכתיבת הכתבה, כמו וויז אייר וריאנאייר, והן יגיעו למגוון ערים מרכזיות ברחבי אירופה. אפשר לעקוב אחרי יעדי הטיסות מאילת, לבצע השוואת מחירים ולהזמין טיסות מאילת באמצעות מנוע השוואת המחירים לכרטיסי טיסה שתמצאו למטה בדף זה

תחבורה משדה רמון לאילת

הגעה משדה התעופה רמון לאילת מתאפשרת בעזרת קווי האוטובוסים של חברת אגד שמגיעים לתחנה המרכזית באילת (קו 30) לשכונות הצפוניות (קו 31), לשכונות הדרומיות (קו 32) ולמסוף טאבה והמלונות באילת (קו 50).

בנוסף, תוכלו לשכור רכב של אחת מחברות השכרת הרכב בשדה התעופה רמון – אלבר, באדג'ט או שלמה סיקסט.

דרך נוספת להגיע משדה התעופה רמון לאילת היא בהזמנת הסעה פרטית בהשוואת המחירים שתוכלו למצוא בעמוד זה (פרטים בהמשך).

בנמל התעופה רמון פועלים בתי הקפה אילנס וקפה נטו, לצד חנויות כמו ג'ק קובה, סטימצקי, דיוטי פרי ועוד.

כתבות מומלצות באותו נושא:

טיסות לאילת מת"א – השוואת מחירים והזמנת כרטיסים

חופשה באילת – אטרקציות מומלצות וטיפים למשפחות

טיסות משדה התעופה רמון באילת – השוואת מחירים ומידע

בכתבה זו נבדוק לאילו יעדים ניתן לטוס משדה התעופה רמון, אילו חברות תעופה פועלות בשדה ומה הן מציעות, ונערוך השוואות מחירים לטיסות משדה התעופה רמון בעזרת מנוע השוואת המחירים של קיווי (המחירים והתנאים עלולים להשתנות).

טיסות פנים מאילת

טיסות מאילת לשדה התעופה בן גוריון עם ארקיע

ארקיע מציעה טיסות יומיות מאילת לנתב"ג עם זמן טיסה של כארבעים וחמש דקות. כרטיס לטיסת פנים עם ארקיע כולל בדרך כלל כבודת מטען במשקל של עד 20 ק"ג (למעט טיסות לואו-קוסט) ועלייה למטוס עם תיק קטן במשקל של עד 7 ק"ג.  השירות בטיסות ארקיע לרוב לא כולל כיבוד או ארוחות (אלא אם כן צוין אחרת), ותוכלו להנות ממושבים מרווחים יותר בתוספת תשלום של החל מ35$ לכיוון (הזמנה בדלפקי הבידוק).

טיסות פנים מאילת עם ישראייר

ישראייר מפעילה טיסות מאילת רמון לנתב"ג בימי ראשון חמישי ושבת, וטיסות משדה רמון לשדה דב עד סגירתו המתוכננת. כרטיס לטיסה מאילת לת"א עם ישראייר בדרך כלל כולל שליחת מזוודה אחת לתא המטען במשקל של עד 15 ק"ג, ועלייה למטוס עם תיק קטן (במשקל של עד 8 ק"ג/5 ק"ג במטוסי ATR). השירות בטיסות הפנים של ישראייר מאילת כולל הגשת מים. את המחיר הכי זול לטיסה מאילת לתל אביב קיבלנו מחברת ארקיע, שהציעה לנו כרטיס הלוך-חזור בעלות של 67$.

טיסות מאילת לחו"ל

שדה התעופה רמון צפוי לשרת מגוון טיסות בינלאומיות מאילת לחו"ל – למגוון יעדים מרכזיים:

טיסות מאילת לאמסטרדם

חברת הלואו-קוסט ההולנדית, טראנסאוויה, מציעה טיסות מאילת רמון לאמסטרדם החל מנובמבר, עם לוח זמנים שכולל טיסות בימי ראשון ורביעי. זמן הטיסה מאילת לאמסטרדם הוא כחמש שעות ועשרים דקות וזמן הטיסה מאמסטרדם לאילת הוא כארבע שעות וארבעים וחמש דקות.

הכרטיס הבסיסי של טראנסאוויה כולל תיק יד לעלייה למטוס (עד 10 ק"ג בד"כ), אך לא כולל כבודת מטען. כמו כן, בכרטיס הבסיסי לא תוכלו לשמור מושב מראש. במהלך הטיסה תוכלו לרכוש חטיפים, משקאות וארוחות בתשלום מתוך תפריט מגוון (בהתאם לזמינות בטיסה שלכם). מחירי הטיסות מאילת לאמסטרדם מתחילים מכ96$ לכרטיס הלוך-חזור (ללא כבודת מטען).

טיסות מאילת לברלין

ריאנאייר מציעה טיסות מאילת לברלין עם לוח זמנים שכולל טיסות בימי שני ושישי החל מסוף אוקטובר. זמן הטיסה מאילת לברלין הוא כארבע שעות וארבעים דקות, וזמן הטיסה מברלין לאילת הוא כארבע שעות ועשרים דקות.

הכרטיס הבסיסי של ריאנאייר בתעריף הזול ביותר לא כולל כבודת מטען, שמירת מושב או אפילו צ'ק אין ללא עלות בשדה התעופה, ועל שירותים אלו תאלצו לשלם עמלה נוספת, כך שכדאי לזכור לעשות צ'ק אין אונליין מראש.

הכרטיס כולל עלייה למטוס עם תיק יד קטן. במהלך הטיסה תוכלו לרכוש מוצרים מהמגזין של ריאנאייר כמו גם ארוחות קלות ומשקאות. מחירי טיסות מאילת לברלין מתחילים מ63$ לכרטיס הלוך חזור (ללא כבודה).

טיסות מאילת לפראג

טיסות מאילת רמון לפראג מופעלות על ידי ריאנאייר בימי שני ושישי (החל מסוף אוקטובר). זמן הטיסה מאילת לפראג הוא כארבע שעות ועשר דקות. הטיסות מאילת לפראג ממריאות בדרך כלל בשעות הערב ובחזור מפראג בדרך כלל בשעות הצהריים. מחירי הטיסות מאילת לפראג מתחילים מכ82$ לכרטיס הלוך-חזור (ללא כבודה).

טיסות מאילת לבודפשט

וויז אייר תתחיל להפעיל טיסות מאילת לבודפשט החל מאוקטובר (תחילה פעמיים בשבוע, והחל מהשבוע האחרון של אוקטובר שלוש טיסות בשבוע בימי שני רביעי ושישי). וויז אייר היא חברת לואו-קוסט, ולכן הכרטיס בתעריף הזול ביותר לא כולל שירותים בסיסיים כמו כבודת מטען, שמירת מושב מראש וכדומה.

חברה נוספת שמציעה טיסות מאילת רמון לבודפשט היא ריאנאייר,  עם לוח זמנים שכולל שתי טיסות בשבוע בימי רביעי ושבת החל מאוקטובר. בהשוואת המחירים שערכנו בעזרת אתר קיווי, קיבלנו את המחיר הכי זול לטיסה מאילת לבודפשט עבור כרטיס משולב עם טיסת הלוך של וויז אייר וטיסת חזור של ריאנאייר בעלות של 65$ בלבד (בפברואר, ללא כבודה).

טיסות מאילת לוורשה

ריאנאייר מציעה טיסות ישירות מאילת לוורשה, החל מה27 באוקטובר, בימי חמישי וראשון. זמן טיסה מאילת לוורשה הוא כארבע וחצי שעות, וזמן הטיסה מוורשה לאילת רמון הוא כארבע שעות. הטיסות בהלוך מאילת ממריאות בד"כ בערב  ובחזור מוורשה בשעות הצהריים.

גם חברת וויז אייר מציעה טיסות ישירות מאילת רמון לוורשה, החל מאוקטובר. הטיסות ממריאות בתאריכים נבחרים באוקטובר, והחל מנובמבר בימי שלישי חמישי ושבת.

בהשוואת המחירים שערכנו, קיבלנו את המחיר הכי זול לטיסה מאילת רמון לוורשה מחברת וויז אייר, עבור כרטיס-הלוך חזור בתחילת מרץ בעלות של 61$ (ללא כבודה).

טיסות מאילת למילאנו

חברת הלואו-קוסט ריאנאייר תתחיל להפעיל טיסות ישירות מאילת למילאנו ב27 באוקטובר, בימי חמישי וראשון. זמן הטיסה מאילת למילאנו הוא כארבע וחצי שעות, וזמן הטיסה ממילאנו לאילת הוא כארבע שעות.  טיסות ריאנאייר מאילת למילאנו נוחתות בנמל התעופה ברגמו (BGY).

מחירי טיסות מאילת למילאנו מתחילים מכ74$ לכרטיס הלוך-חזור (ללא כבודה).

טיסות מאילת לבוקרשט

חברת וויז אייר מציעה טיסות ישירות מאילת רמון לבוקרשט החל מהשבוע האחרון של אוקטובר, בימי שלישי ושבת. הטיסות ממריאות בדרך כלל בשעות הערב בקו זה. זמן הטיסה מאילת לבוקרשט הוא כשלוש שעות.

מחירי הטיסות מאילת לבוקרשט מתחילים מ63$ לכרטיס הלוך-חזור (ללא כבודה).

יעדים נוספים אליהם ניתן להגיע משדה התעופה רמון באילת – מוסקבה, וינה, הלסינקי ועוד.

הזמנת הסעה משדה התעופה רמון

הדרך הנוחה והמומלצת ביותר להגיע משדה התעופה רמון לאילת או לכל יעד אחר היא בהזמנת הסעה פרטית. מנוע השוואת המחירים של קיווי טקסי (אותו תוכלו למצוא בעמוד זה), יאתר עבורכם הזמנת הסעה פרטית משדה התעופה במגוון סוגי רכבים,  החל מרכב סטנדרטי ועד לרכב מיניואן, פרימיום ומיניבוס.

מנוע החיפוש יציג בפניכם את ההצעות הטובות ביותר מחברות מקצועיות לפי דירוג הלקוחות, ויאפשר לכם לבצע את ההזמנה בתוך מספר דקות.

השתמשו במנוע החיפוש של קיויטקסי להזמנת מונית לשדה התעופה:


אז איך מזמינים מונית משדה התעופה רמון בעזרת קיווי טקסי?

1.הזינו את מסלול הנסיעה במנוע החיפוש שמופיע בעמוד זה (באנגלית), בין אם מדובר בשם המלון, שדה התעופה, או כל יעד מרכזי אחר.

  1. בחרו את סוג הרכב הרצוי ממגוון סוגי הרכבים הזמינים.
  2. הזינו את פרטי הנסיעה והתשלום והוסיפו תוספות במידת הצורך (GPS, כיסא לילד וכול'). שימו לב שהתוספות בדרך כלל בתשלום.
  3. הנהג יפגוש אתכם עם שלט שנושא את שמכם בנקודת המפגש. כמו כן, תקבלו הוראות למפגש עם הנהג באישור ההזמנה.

ישנם מגוון יתרונות להזמנת מונית בעזרת קיוויטקסי, לעומת מציאת מונית בדקה התשעים בשדה התעופה:

– שירות תמיכה בצ'אט שבאתר.

-מגוון סוגי רכבים שמתאימים במיוחד למשפחות, קבוצות גדולות, נסיעות עסקיות וכול'.

-ניתן להזמין מושב בטיחות לילדים מראש, דבר שלא תמיד זמין בדקה התשעים בשדה.

-תוכלו לדעת את המחיר מראש ולהימנע מהפתעות ומחיובים בלתי צפויים.

-ניתן לדעת מראש לכמה מזוודות מתאים הרכב.

-תוכלו לחסוך זמן בחיפוש אחר תחנת המוניות או התחבורה הציבורית הקרובה וליהנות מנחיתה רגועה.

הזמנת מונית בעזרת קיווי טקסי היא אפשרות מעולה גם במהלך החופשה, ולא רק בשדה התעופה. תוכלו להזמין מונית מראש ולהיות רגועים שהנהג ימתין לכם בנקודת המפגש, בין אם יש לכם צורך בהגעה מהמלון למסעדה או לכל יעד אחר.

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל