טיסות לאילת

טיסות לאילת – השוואת מחירים ומידע חשוב

רוצים להזמין טיסה לאילת ולמצוא את המחיר הכי זול? כתבה זו מיועדת עבורכם והיא כוללת לא רק מנוע חיפוש מיוחד שיבצע עבורכם השוואת מחירים של טיסות לאילת אלא גם מידע חשוב למטייל על שדה התעופה רמון – שדה התעופה החדש של אילת – על תחבורה משדה רמון למלונות באילת וגם טיפים חשובים על תיכנון חופשה באילת

נמל התעופה רמון באילת – שדה התעופה הבינלאומי השני של ישראל המחליף את שדה התעופה אילת שמוקם בתוך אילת עצמה. שדה רמון ממוקם במרחק של כ19 ק"מ מאילת. כיום, ניתן לטוס לנמל התעופה רמון בטיסות פנים סדירות מנתב"ג ומשדה דב, אך שימו לב ששדה דב אמור להיסגר בתחילת קיץ 2019, ולאחר שייסגר הטיסות יצאו מנתב"ג בלבד, עד להודעה חדשה.

בהשוואת המחירים של טיסות לאילת שערכנו בעזרת מנוע החיפוש של קיווי שמופיע בעמוד זה, קיבלנו את המחיר הכי זול לטיסה לאילת מארקיע, שהציעה לנו כרטיס הלוך-חזור (המראה מנתב"ג) בעלות של 68$ בתחילת יוני (לא כולל מזוודה, אך ניתן להוסיף שליחת מזוודה לתא המטען בתשלום). כדי להזמין טיסות לאילת במחירים הכי זולים, השתמשו במנוע להשוואת מחירי טיסות שבדף זה.

חופשה באילת -עוד באותו נושא:

השכרת רכב בשדה רמון – השוואת מחירים והמלצות

אילת עם ילדים – אטרקציות מומלצות למשפחה

מלונות מומלצים באילת למשפחות עם ילדים

טיסות לאילת עם ארקיע

חברת ארקיע מפעילה כמה טיסות לאילת מתל אביב בכל יום. הטיסות לאילת בארקיע ממריאות גם מנתב"ג וגם משדה דב. ארקיע מפעילה טיסות מנתב"ג לאילת רמון מדי יום, וטיסות לאילת רמון משדה דב מדי יום מלבד יום שבת. כרטיס לטיסת פנים בארקיע (למעט טיסות לואו-קוסט) כולל כבודת מטען במשקל של עד 20 ק"ג וכבודת יד במשקל של עד 7 ק"ג לעלייה למטוס.

טיסה לאילת עם המשפחה בארקיע

בטיסה לאילת עם תינוק עד גיל שנתיים, התינוק יושב במושב עם המבוגר המלווה אותו ללא מושב נפרד. השירות בטיסות לאילת של ארקיע לא כולל כיבוד או ארוחות בדרך כלל (אלא אם כן צוין אחרת). אם תרצו ליהנות מחווית טיסה נינוחה יותר בטיסות ארקיע (IZ), תוכלו לרכוש מושבים מרווחים יותר (בדלפקי הבידוק), בעלות שמתחילה מ35$ לכיוון.

טיסה לאילת בישראייר

ישראייר מציעה טיסות יומיות לאילת לשדה התעופה רמון, חלקן ממריאות משדה דב וחלקן מנתב"ג (הטיסות לאילת משדה דב בינתיים ממריאות בתדירות גבוהה יותר, מדי יום).

נכון לכתיבת הכתבה, ישראייר מפעילה טיסות מנתב"ג לאילת בימי ראשון חמישי ושבת, וטיסות לאילת משדה דב מדי יום. תנאי הכבודה על טיסות לאילת של ישראייר כוללים בדרך כלל שליחת מזוודה אחת במשקל של עד 15 ק"ג לתא המטען.

כמו כן, תוכלו לעלות למטוס עם כבודת יד במשקל של עד 8 ק"ג (או 5 ק"ג במטוסי ATR). השירות בטיסות כולל הגשת מים בלבד.

הזמנת מונית לשדה התעופה רמון באילת

הדרך הנוחה ביותר להגיע לאילת מנמל התעופה רמון היא הזמנת הסעה פרטית. השתמשו במנוע החיפוש שבעמוד זה כדי למצוא מונית לנמל התעופה רמון במחיר משתלם בעזרת אתר קיווי טקסי. מנוע החיפוש יאפשר לכם לאתר את האפשרות הטובה ביותר להסעה משדה התעופה רמון ולבצע הזמנה בתוך מספר דקות.

השתמשו במנוע החיפוש של קיויטקסי להזמנת מונית לשדה התעופה:

לשימוש במנוע קיוויטקסי יש מספר יתרונות לעומת הזמנת מונית ישירות בטלפון או באפליקציות השונות:

-מנוע קיווי טקסי יאתר עבורכם את חברת ההסעות עם הדירוג הטוב ביותר כדי להבטיח שירות איכותי ומקצועי.

-במהלך ההזמנה ואחריה תוכלו להיעזר בשירות לקוחות יעיל ונוח (בצ'אט שבאתר).

– מחיר ההסעה משדה התעופה רמון לאילת קבוע וידוע מראש, בלי הפתעות.

-הנהג ימתין לכם בנקודת המפגש ותוכלו לחסוך זמן שאחרת היה מבוזבז בחיפוש אחר תחנת המוניות או התחבורה הציבורית הקרובה.

-תוכלו לבחור מבין מגוון סוגי רכבים, בין אם אתם מחפשים הסעה ברכב יוקרה לנמל התעופה רמון או הסעה במיני ואן או מיניבוס לקבוצה גדולה, אפשרויות שלא תמיד ניתן למצוא בדקה התשעים בטרמינל.

-קיווי טקסי הוא שירות מעולה למשפחות שיש להן צורך ברכב מרווח ובמושב בטיחות לילד – אפשרות שלא תמיד זמינה אם תחכו לרגע האחרון.

אז איך עובדת השוואת המחירים של קיווי טקסי להזמנת מונית משדה התעופה רמון לאילת?

בשלב הראשון, הזינו את המוצא והיעד של הנסיעה במנוע החיפוש שמופיע בעמוד זה (באנגלית).

כעת יוצגו בפניכם מגוון סוגי רכבים, כשלצידם יופיעו פרטים חשובים כמו מספר הנוסעים, מספר המזוודות, והמחיר כמובן. אם אתם מעדיפים לבדוק את המחיר במטבע שונה, לחצו על סוג המטבע הרצוי בחלק העליון של העמוד (ליד הדגל).

בחרו את סוג הרכב הרצוי ולחצו על "Book" כדי לעבור למסך ההזמנה.

בטופס ההזמנה תתבקשו להזין את הפרטים המלאים של הנסיעה ותוכלו להוסיף תוספות כמו כסא בטיחות לילד, בקבוקי מים וגם נסיעה חזור. כמו כן, תתבקשו להזין את אמצעי התשלום: בדרך כלל, תוכלו לשלם במזומן לנהג (לאחר תשלום פיקדון בעת ההזמנה) או לשלם את מלא הסכום מראש.

כדאי להזמין מונית לאילת משדה התעופה רמון בעזרת קיווי טקסי לפחות 24 שעות מראש לרכבים יוקרתיים או לרכבי מיניבוס (לעשרה נוסעים ומעלה), או לפחות 16 שעות מראש לרכבים סטנדרטים. לרוב, תוכלו לבטל את ההזמנה עד 24 שעות לפני הנסיעה כדי לקבל החזר (או עד חמש שעות בחלק מסוגי הרכבים), אך כדאי לבדוק את תנאי ההזמנה המדויקים בעת ההזמנה כיוון שהתנאים עלולים להשתנות.

ערכנו השוואת מחירים להזמנת מונית משדה התעופה רמון בעזרת קיווי טקסי, וקיבלנו מספר הצעות משתלמות:

הסעה משדה התעופה רמון לאילת ברכב יוקרה בעלות של 272 ש"ח (רכבים כמו אאודי A6, ב.מ.וו סדרה 5 ועוד).

הסעה מנמל התעופה רמון לאילת במיניוואן לשבעה נוסעים במחיר של 348 ש"ח.

הסעה לאילת מנמל התעופה רמון במיניואן לארבעה נוסעים במחיר של 330 ש"ח.

היעזרו במנוע החיפוש של קיווי טקסי כדי להזמין מונית לשדה התעופה רמון כדי למצוא את המחירים הכי זולים ולקבל את ההצעות המשתלמות ביותר.

תחבורה ציבורית לאילת משדה התעופה רמון

ניתן להגיע מנמל התעופה רמון לאילת באחד מקווי האוטובוסים של חברת אגד: קו 30 לתחנה המרכזית, קו 31 לשכונות הצפוניות, קו 32 לשכונות הדרומיות וקו 50 למסוף טאבה ולמלונות.

חניון שדה התעופה רמון ממוקם מול שערים 32 ו-33, בעלות של 5 ש"ח לשעה (או 25 ש"ח ליום).

עם זאת, הדרכים הנוחה ביותר להגעה מנמל התעופה רמון למרכז אילת או לכל יעד אחר היא בהזמנת מונית מראש (פרטים בהמשך) או בהשכרת רכב בשדה התעופה רמון

בנמל התעופה רמון תוכלו למצוא שני בתי קפה, אילנס וקפה נטו, ומספר חנויות, ביניהן: ג'ק קובה, דיוטי פרי, סטימצקי ועוד. במתחם הנמל פועלות מספר חברות להשכרת רכב – אלבר, באדג'ט ושלמה סיקסט.

טיסות לאילת
דירוג הגולשים 5 (1 הצבעה)
Sending

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל