טיסות להמבורג גרמניה

טיסות להמבורג בגרמניה – מה חשוב לדעת

המבורג הפכה להיות לאורך השנים אחד מיעדי התיירות המועדפים ביותר על תיירים ישראלים אשר רוצים לבקר בגרמניה. גרמניה המפותחת הפכה להיות אחת מהמדינות האהובות ביותר על המטייל הישראלי, והמבורג, מתוקף היותה העיר השנייה בגודלה בגרמניה – תפסה מקום מרכזי כאחד מיעדי התיירות החביבים על המטייל הישראלי. כיום תוכלו למצוא לא מעט טיסות להמבורג ועל מנת שתוכלו לקבל את המחיר הטוב ביותר ותטוסו עם חברת התעופה האידיאלית בכתבה זו תקבלו את כל המידע הדרוש כדי למצוא טיסה להמבורג אשר עונה על כל הצרכים והדרישות שלכם

    הזמנת דילים לברלין         |         הזמנת טיולים מאורגנים לגרמניה

העיר המבורג היא אחת מהערים המרכזיות בגרמניה, בה תוכלו למצוא לא מעט אטרקציות תיירותיות מגניבות ומקוריות אשר יגרמו לכם לבחור בהמבורג בתור יעד החופשה הבאה שלכם. אך כדי למצוא טיסות להמבורג במחיר משתלם כדאי לבצע השוואת מחירי טיסות להמבורג באמצעות מנוע החיפוש שלמטה בדף זה – זוהי הדרך הטובה ביותר למצוא את הטיסה המושלמת עבורכם, כך שהיא תענה בצורה טובה על כל הצרכים שלכם, ותוכלו להרגיש כי לא התפשרתם באף פרט – וכמובן קיבלתם את המחיר הטוב ביותר. ניתן לבצע זאת בקלות באמצעות המנוע להשוואת טיסות לחו"ל –

כמובן שבידיים שלכם יש כוח עצום, ובסופו של יום אתם תחליטו עם איזו חברת תעופה אתם עומדים לבצע את הטיסה. במאמר הבא נסקור עבורכם את שדה התעופה של המבורג, את אפשרויות ההגעה שלכם משדה התעופה אל בתי המלון בעיר וכמובן נציג בפניכם את חברות התעופה המובילות אשר מוציאות טיסות להמבורג מישראל (משדה התעופה בן גוריון). לאחר שכל המידע יהיה בידיים שלכם תוכלו להגיע להחלטות הטובות ביותר עבורכם ועבור כל מי שהולך לנפוש אתכם בחופשה הקרובה.

חופשה בהמבורג – עוד באותו נושא:

המבורג – בתי מלון מומלצים למשפחות 

השכרת רכב בהמבורג בגרמניה – טיפים ומחירים

טיסות לגרמניה – מידע חשוב והשוואת מחירים

e-sim וסים לגרמניה – מדריך למטייל

טיול בגרמניה – עוד באותו נושא:

גרמניה למטייל ולמשפחות עם ילדים – המדריך המלא

טיסות לגרמניה – מידע חשוב והשוואת מחירים

השכרת רכב בגרמניה – השוואת מחירים וטיפים שיחסכו לכם מאות שקלים

נמל התעופה של המבורג

נמל התעופה המבורג פולסביטל הוא נמל תעופה גדול אשר משמש לטיסות בינלאומיות והוא כמובן ממוקם בעיר המבורג שבגרמניה. מדובר באחד מנמלי התעופה העמוסים והגדולים ביותר בגרמניה כולה, כאשר לפניו נמצאים רק שדות התעופה אשר ממוקמים בסמוך לברלין עיר הבירה. מדובר על נמל תעופה עתיק במיוחד, הוא נבנה כבר בשנת 1911, ומהסיבה הזאת הוא נמל התעופה הוותיק ביותר בגרמניה כולה.

בשדה התעופה תוכלו למצוא כמעט הכול, החל מדוכני צ'יינג' בהם תוכלו לבצע המרת מט"ח ועד לדוכנים המציעים סימים לטלפונים הסלולריים אשר ברשותכם. כמובן שאם תגיעו רעבים תוכלו למצוא בשדה התעופה לא מעט מסעדות ובתי קפה אשר פתוחים בשעות העומס בנמל התעופה. כך שאתם בהחלט יכולים להרגיש כמו בבית ולא יחסר לכם דבר, וכמובן שהשילוט במקום יסביר לכם בדיוק כיצד להגיע אל כל אזור או אל היציאה על מנת להתחיל את החופשה החלומית שלכם באחת מהערים היפות ביותר בגרמניה.

תחבורה משדה התעופה המבורג פולסביטל אל העיר המבורג

מכיוון שנמל התעופה המבורג פולסביטל הינו גדול מאוד, קל מאוד ללכת בו לאיבוד. מהסיבה הזאת חשוב שתבינו כיצד אתם יכולים להתמצא בתוך שדה התעופה, וכמובן מהן האפשרויות העומדות לרשותכם על מנת שתוכלו להגיע למרכז המבורג משדה התעופה במהירות. מרבית האנשים מגיעים עייפים לאחר הטיסה להמבורג ואינם מעוניינים להתעכב בנמל התעופה – לכן החלטנו להרים את הכפפה ולספר לכם מהן האופציות העומדות לרשותכם על מנת להגיע במהירות אל מרכז המבורג או אל המלון שבו אתם עומדים ללון בעת השהות שלכם בעיר.

האופציה המומלצת להגיע משדה התעופה המבורג פולסביטל אל מרכז המבורג היא על ידי הזמנת מונית לשדה התעופה מראש באינטרנט (האופציה הכי משתלמת) או, אם לא הספקתם להזמין מראש, לקיחת מונית אשר מחכה ממש מחוץ לשדה התעופה. אומנם מדובר בדרך המהירה ביותר להגיע משדה התעופה אל מרכז המבורג, אך כמובן גם בדרך היקרה ביותר. לרוב מונית אל מרכז העיר תעלה לכם בין 40-60 יורו, ואפילו ישנם מקרים שבהם המחיר עוד עשוי להרקיע שחקים מעבר לכך. אך אם אתם מעוניינים לחסוך כסף שימו לב שבגרמניה התחבורה הציבורית מאוד שימושית, ובשונה מישראל היא גם מאוד זמינה ואיכותית. תוכלו לבחור באופציה הזולה והשימושית ביותר הלא היא האוטובוס.

אומנם במחשבה ראשונה זה נשמע לכם כמו כאב ראש רציני, אך בגרמניה התחבורה הציבורית היא משהו אחר לגמרי. כמעט כל אוטובוס אשר יוצא משדה התעופה של המבורג עוצר גם בתחנות הממוקמות במרכז העיר, כך שאין לכם מה לדאוג מהנושא הזה. אם יש לכם ספק, כל מה שאתם צריכים לעשות זה להשתמש בגוגל מפות על מנת למצוא את הדרך המהירה ביותר להגיע אל מרכז העיר או על מנת לוודא מתי הקו הבא אמור להגיע על מנת לקחת אתכם ישירות על מרכז העיר.

טיסות להמבורג – מהן האפשרויות העומדות לרשותכם?

כאשר תתחילו לבצע השוואת מחירי טיסות להמבורג בין חברות התעופה השונות, אתם בוודאי תגלו כי לרשותכם עומדות לא מעט אופציות – מכאן הליך הבחירה יכולה להיות קשה מאוד. על מנת להקל עליכם את הבחירה החלטנו לרכז לכם מידע שימושי על שלוש חברות התעופה המובילות כיום אשר מציעות טיסות להמבורג משדה התעופה בן גוריון בתל אביב אל שדה התעופה פולסביטל בהמבורג. כיום אין טיסות ישירות להמבורג, ולא משנה באיזה חברת תעופה תזמינו כרטיסי טיסה להמבורג תאלצו לעשות גם עצירת ביניים ביעד מסוים.

החברה הראשונה היא כמובן חברת התעפה הגרמנית לופטהנזה. מדובר בחברת הדגל בגרמניה, ובאופן טבעי היא כמובן מציעה טיסות להמבורג – הכוללות עצירה בעיר מינכן. לרוב טיסות מהסוג הזה אמורות לקחת 5-7 שעות, כאשר ההבדל בזמן הוא כמובן במשך זמן העצירה במינכן עצמה. העלות של טיסה להמבורג במסלול הזה יכולה לנוע בין 300-500 דולר בהתאם לעונה שבה תחליטו לטוס. מכיוון שלא מדובר בחברת לואו קוסט תוכלו לעלות לטיסה גם מזוודה וגם כבודת יד.

חברה נוספת שמציעה טיסות מנתב"ג אל נמל התעופה פולסביטל היא אוסטריאן איירליינס שהיא חברת הדגל של אוסטריה. העצירה בטיסות קונקשן להמבורג באוסטריאן כמובן תהיה בעיר הבירה של אוסטריה, וינה. בדומה לטיסות של לופטהנזה, גם הטיסות עם אוסטריאן איירליינס ייקחו לכם בין 5-7 שעות טיסה, שוב ההבדל יהיה במשך זמן ההמתנה שלכם בשדה התעופה אחרי הטיסה לוינה. העלות של טיסה להמבורג בנתיב זה תהיה מעט יותר יקרה, כאשר המחירים יכולים לנוע בין 400-600 דולר בהתאם לעומס ולתקופה שבה בחרתם להזמין כרטיסים. חברת אוסטריאן איירליינס היא איננה חברת לואו קוסט, ולכן תוכלו לקחת ביחד אתכם גם מזוודה וגם תיק יד אותו תוכלו לעלות למטוס.

האופציה השלישית שתהיה זמינה עבורכם היא חברת התעופה השוויצרית סוויס אינטרנשיונל אייר ליינס. מדובר בחברת התעופה המובילה בשוויץ, ולכן אתם תזכו בתנאים דומים מאוד לשתי חברות התעופה שסקרנו כבר לפני כן. אך לרוב זמני הטיסות להמבורג עם סוויס יהיו ארוכים יותר מאשר זמני הטיסות עם החברות האחרות, לעיתים הטיסה עצמה כולל העצירה בעיר ציריך לאחר הטיסה לשוויץ מנתב"ג יכולה לקחת בין 10-12 שעות.

העלויות של טיסות להמבורג בסוויס איירליינס דומות מאוד לעלויות של שאר החברות כאשר ברוב המקרים הן נעות בין 400-600 דולר בהתאם לעונה שבה תחליטו לטוס. גם כאן תוכלו לעלות אתכם למטוס כבודת יד, וכמובן תוכלו לשלוח אל בטן המטוס מזוודה סטנדרטית במשקל של עד 23 ק"ג כיאה לרוב חברות התעופה.

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל