זאדאר השכרת רכב סניפים

השכרת רכב בזאדאר קרואטיה – מחירים והזמנות

השכרת רכב בזאדאר בקרואטיה – המדריך המלא: כאן תמצאו את כל המידע למטייל החל ממנוע חיפוש מיוחד שיבצע עבורכם השוואת מחירים של השכרת רכבים בזאדאר בין חברות השכרת רכב מוכרות ואמינות הפועלות בזאדאר, וגם מידע וטיפים על נהיגה בזאדאר (כולל סרטון וידאו), הסברים על ביטוח, מסמכים, חוקי התנועה, חנייה בזאדאר ועוד

הזמנת דילים לזאדאר | הזמנת דילים לזגרב | הזמנת טיולים מאורגנים לקרואטיה 

כדי לאתר את המחיר הכי זול להשכרת רכב בזאדאר (עבור מגוון רחב של דגמי מכוניות) כדאי לבצע השוואת מחירים בין סוכנויות השכרת רכב בזאדאר אשר נחשבות אמינות ומעניקות שירות לקוחות באנגלית, באמצעות מנוע החיפוש המיוחד להשוואת מחירי השכרת רכב בעולם שבדף זה. התהליך קצר וקל – בשדה "ארץ" בחרו את קרואטיה ובשדה "עיר" את זאדאר zadar ואז, בשדה "תחנה", בחרו את המיקום המדוייק אליו תירצו להזמין השכרת רכב בזאדאר מתוך רשימת הסניפים של חברות השכרת רכב הכוללת את האפשרות הנוחה למטייל בד"כ של השכרת רכב בשדה התעופה בזאדאר, וגם אפשרות השכרת רכבים בזאדאר בעיר התחתית. לסיום, הזינו את התאריכים בהם אתם מעוניינים להזמין השכרת רכב בזדאר ולחצו "חפש" – אז תעברו לדף בו תוכלו לראות תוצאות השוואת מחירים בין סוכנויות השכרת רכב בזאדאר, על מגוון מכוניות רחב, ולהזמין אונליין את הרכב המתאים לכם במחיר הכי זול.

השכרת רכבים בזאדאר – טיפים למטייל

אפשר להגיע אל העיר זאדאר די בקלות דרך האוויר, הים או היבשה. תשתיות התחבורה בזאדאר טובות והיא מחוברת בכבישים ישירים לערים ראשיות אחרות בקרואטיה כמו זגרב, רייקה, ספליט ואוסייג׳ק. הכבישים המצויינים מקלים על הכניסה והיציאה אל זאדאר. כמו כן, באמצעות הכביש החדש זאגרב – ספליט (A1) תוכלו להגיע תוך פחות מ-3 שעות נהיגה מזאדאר אל זאגרב ורייקה.

עוד באותו הנושא – חופשה בזאדאר 

זאדאר קרואטיה – מלונות מומלצים עם ילדים

מדריך לטיסות לזאדאר (קרואטיה)

Sim ו-e-Sim לקרואטיה – מידע וטיפים לתקשורת במהלך החופשה

הזמנת קונה קרואטית (HRK) בנתב"ג

השכרת רכב בזאדאר – מסמכים

תצטרכו רישיון נהיגה בינלאומי כדי להשתמש בשירותי השכרת רכב בקרואטיה. רישיון נהיגה בינלאומי עליכם להנפיק בארץ לפני הנסיעה לזאדאר, אצל זכיין מורשה.

כדי להיכנס לקרואטיה עם רכב, תצטרכו רישיון נהיגה, מסמך רישום הרכב ומסמכי ביטוח רכב, בנוסף להסכמה של חברת השכרת הרכב להוציא אותו מהמדינה בה שכרתם אותו לקרואטיה.  נהג של רכב ממונע שרכבו רשום מחוץ לקרואטיה (כולל רכב של חברת השכרת רכב ממדינה שאיננה קרואטיה) הנכנס לשטח קרואטיה חייב להצטייד במסמך ביטוח צד ג׳ בינלאומי התקף בשטח האיחוד האירופי או כל מסמך אחר המעיד על קיומו של ביטוח כזה. מסמכי ביטוח בינלאומיים והוכחות יכולים להיחשב גם לוחית הזיהוי הרשמית של רכב של מדינה שיש לה הסכמי ביטוח עם קרואטיה או "כרטיס ירוק" בתוקף המונפק עבור רכבים המגיעים ממדינה שאין לה הסכמים בין-לאומיים מתאימים, וגם מסמכים אחרים וראיות המוכרות ע״י משרד הביטוח הקרואטי.

נהיגה בזאדאר וקרואטיה – הגבלות מהירות

50 קמ״ש – בשטח עירוני

90 קמ״ש – שטח בינעירוני

110 קמ״ש – בכבישים  ראשיים מרכזיים המיועדים לרכבים ממונעים ובכבישים מהירים

130 קמ״ש – אוטוסטראדות

80 קמ״ש – לרכבים ממונעים עם קרוואן ללא בלמים

80 קמ״ש – לאוטובוסים ואוטובוסים עם קרוואן קל, באוטוסטרדות, אוטובוסים יכולים להגיע לעד 100 קמ״ש – מלבד אוטובוסים של בתי הספר המסיעים ילדים.

יש להפחית מהירות בנהיגה בזאדאר בתנאי כביש רטובים.

לפני השכרת רכב בזאדאר אולי תרצו לצפות בסרטון הוידאו אשר מתעד נהיגה בזאדאר –

חוקי נהיגה בקרואטיה

חובה לנהוג עם אורות קדמיים נמוכים בחודשי החורף.

חובה לחגור חגורות בטיחות.

בתוך הרכב חייב להיות אפוד מחזיר אור ללא שרוולים, כחלק מציוד לשעת חירום. הנהג חייב ללבוש את האפוד אם הרכב עצר בשולי הכביש – כשמחליפים צמיג, ממלאים את הרכב בדלק או מנסים לעצור רכב אחר לעזרה וכו׳.

תחנות דלק בזאדאר

בערים הגדולות יותר בקרואטיה ובכבישים המהירים, תחנות הדלק פתוחות 24 שעות ביממה. תחנת הדלק מוכרות דלק מסוג יורסופר 95, סופר 95, סופר 98, סופר 98 פלוס, יורו דיזל ודיזל. תידלוק LPG זמין בערים מרכזיות ובתחנות הדלק שעל הכבישים המהירים.

חנייה בזאדאר

בעיר העתיקה בזאדאר אין הרבה מקומות חנייה ולמעשה בתוך חומות העיר, רוב הרחובות הם מסוג מדרחוב ומיועדים להולכי רגל בלבד. יש כמה חניוני רכבים בתוך העיר העתיקה בזאדאר, ויש מקומות חנייה לאורך חומות העיר בדרך לטרמינל Lineship. יש חניון טיפה יותר גדול ליד גשר הולכי הרגל. בכל החניונים בזאדאר תמצאו מקומות המיועדים לנכים.

קרואטיה גאה להיות המדינה הראשונה שבה ניתן לשלם על חנייה דרך מסרונים. חפשו את השלטים באזורי החנייה – יופיע עליהם חלק כחול או לבן. פשוט שלחו את מספר הרישום של הרכב שלכם כטקסט (ללא מרווחים, ללא סימונים מיוחדים) למספר 708231 (אזור ראשון – האזור הכחול) או ל-708232 (האזור השני – האזור הלבן). התשלום יאושר כאשר תקבלו מסרון בחזרה.

זמני נהיגה מזאדאר

ביוגראד נה מורו (Biograd na moru) – 30 ק״מ

פאג (Pag) – 78 ק״מ

סיבניק (Šibenik) – 89 ק״מ

ספליט (Split) – 158 ק״מ

זאגרב (Zagreb) –  286 ק״מ

רייאקה (Rijeka) –  293 ק״מ

דוברובניק (Dubrovnik) – 363 ק״מ

טריאסטה (Trieste) –  361 ק״מ

פולה (Pula) – 395 ק״מ

לובליאנה (Ljubljana) – 407 ק״מ

סרייבו (Sarajevo) – 411 ק״מ

גראץ (Graz) – 456  ק״מ

ונציה (Venezia) – 530  ק״מ

אוסייג׳ק (Osijek) – 562  ק״מ

בודפשט (Budapest) – 627  ק״מ

וינה (Wien) – 641  ק״מ

בלגרד, בירת סרביה (Beograd) – 678 ק״מ

זלצבורג (Salzburg) – 684 ק״מ

מילאנו (Milano) – 772 ק״מ

מינכן (München) – 816 ק״מ

פראג (Prag) – 964 ק״מ

קרקוב (Krakow ) – 1.106 ק״מ

פרנקפורט (Frankfurt am Main) – 1.163 ק״מ

שטרסבורג (Strasbourg) – 1.185 ק״מ

מרסיי (Marseille) – 1.274 ק״מ

ורשה (Warszawa) – 1.337 ק״מ

ברלין (Berlin) – 1.344 ק״מ

המבורג (Hamburg) – 1.564 ק״מ

פריז (Paris) – 1.657 ק״מ

 

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל