krabi

קראבי (תאילנד) – בתי המלון המומלצים למשפחות

במחוז קראבי בתאילנד אין בתי מלון רבים שמתאימים באמת לאירוח משפחות, נתון קצת מפתיע לאור העובדה שקראבי הוא לא רק מחוז נופש בפני עצמו עם אטרקציות תיירותיות כמו ריילי ביץ', אלא קודם כל, תחנת מעבר חשובה בדרך לאיי הנופש של תאילנד

אם אתם מתכננים טיול משפחות בתאילנד ובמסגרתו מתכננים חופשה משפחתית באחד מאיי הנופש הידועים פוקט, קופיפי או קו לנטה ברוב המקרים, תצטרכו לבלות לפחות לילה אחד במחוז קראבי. המעבורות אל איי הנופש של מערב תאילנד יוצאות מקראבי ברוב המקרים והן מרוכזות בשעות הבוקר.

ברוב המקרים (אלא אם כן אתם שוכרים רכב ולא תלויים בלוחות הזמנים של התחבורה הציבורית), תגיעו לקראבי אחרי שהמעבורת האחרונה כבר יצאה, ולכן יש צורך בלינה של לפחות לילה אחד בקראבי – ואפשר כמובן להקדיש לקראבי גם זמן רב יותר. אם אתם מתכוונים לבלות בקראבי כמה ימים, כדאי לכם לקרוא את המדריך המיוחד שהכנו עבורכם לתכנון חופשה בקראבי עם ילדים

חופשה בתאילנד – עוד מידע חשוב

טיסות לתאילנד – השוואת מחירים וטיפים חשובים

טיסות פנים בתאילנד – השוואת מחירים והזמנת כרטיסים

קניית באט תאילנדי במזומן לטיול בתאילנד – המלצות

השכרת רכב בתאילנד – המדריך המלא שיחסוך לכם מאות שקלים

סים לתאילנד ותקשורת במהלך החופשה

מחוז קראבי (krabi) מוגבל למדי במספר בתי המלון שבאמת מתאימים למשפחות עם ילדים (האי קו לאנטה ko lanta הסמוך מוצלח הרבה יותר מבחינת היצע בתי המלון למשפחות). למרות שרוב המלונות בקראבי מציעים חדרים סטנדרטיים ולפעמים גם זוגות חדרים עם דלת פנימית מחברת, רק בתי מלון מעטים בקראבי מתמחים באירוח משפחות ומציעים סוויטות, דירות נופש, או חדרים עם מתקני מטבח בסיסיים, ומלונות אלו בד"כ מעט רחוקים מהחוף.

שימו לב לכך שהעיר קראבי עצמה היא עיר אפרורית ולא מהנה במיוחד, וגם בתי המלון שבתוכה כאלה. רוב המשפחות שמגיעות למחוז קראבי מעדיפות לקחת בתי מלון מחוץ לעיר קראבי – או ממש מחוץ לעיר עצמה, או באו נאנג הסמוכה, או בריילי ביץ' המרוחק מעט אך נחשב לאטרקצייה תיירותית בפני עצמו.

טיולים מאורגנים לתאילנד

כשמדובר בשירותים לילדים, כמעט לכל המלונות המומלצים למשפחות בקראבי שריכזנו עבורכם ברשימה זו יש בריכה לילדים לצד בריכת השחייה הראשית שלהם. בחלק מבתי המלון הגדולים יש גם אזור משחקים קטן, שירותי שמרטפות (בייביסיטר), מועדון ילדים עם משחקים ופינות יצירה. מיטת תינוק לילדים מתחת לגיל 3 בדרך כלל ניתנת ללא תשלום, אבל צריך להזמין אותה מראש כאשר מזמינים חדר במלון.

רשימת המלונות המומלצים למשפחות במחוז קראבי:

מלון הנופש והספא – נקאמנדה (nakamanda) הוא מלון בדירוג חמישה כוכבים, השוכן במפרץ מקסים ליד חוף  קלונג מואנג (klong muang) במחוז קראבי. המבנה של בית המלון הוא תוצר מרשים של מחשבה מוקפדת של שילוב אלמנטים אדריכליים מסורתיים יחד עם עקרונות עיצוב מודרניים. זהו אתר נופש שליו ומפנק.  יש בנקאמנדה שלושה סוגים של וילות נופש : וילות "סלה וילה" שיש בהן חדר שינה אחד בגודל של 56 מ"ר, "ג'קוזי וילה" – וילות שיש בהן שני חדרי שינה, בגודל מרווח של 145 מ"ר, עם ג'קוזי פרטי, ווילות הבריכה העצומות, עם שני חדרי שינה ושטח של כ- 315 מ"ר הכולל בריכה פרטית.

בכל הוילות יש ריהוט מעוצב, אמבטיה, מלתחה גדולה, טראסה או מרפסת.

לבדיקת מחירים, פרטים והזמנת חדרים

מלון הנופש – בו נגה (bhu nga), הוא מלון בסגנון עכשווי הממוקם באזור המרוחק אך מפורסם ומאוד אטרקטיבי של קראבי – חוף רייליי ביץ' (railay beach), ההגעה אליו אפשרית רק באמצעות סירה. ריילי ביץ' הוא איזור מאוד תיירותי, המורכב מלא פחות מארבעה חופי ים שונים – לונג ביץ' (long beach) במערב, רייליי במזרח, וחוף פרה ננג (pra nang beach). אתר הנופש בו נגה  נמצא על החוף המזרחי, רייליי, על רצועה צרה של חול עם צמחיית מנגרובים ועצי קוקוס, המקנים לאזור תחושה טרופית מובהקת של אי בודד ואקזוטי.

מלון בו נגה הוא אתר נופש מודרני ונוח עם מיגוון די רחב של חדרים למשפחות, בשישה סוגי חדרים משפחתיים שונים:  דה לוקס, נוף לים דה לוקס, גרנד דה לוקס, דה לוקס אלגנטי, וילות עם בריכה פרטית וה"וילה הנשיאותית" המפוארת.

לבדיקת מחירים, פרטים והזמנת חדרים

מלון סופיטל קראבי פוהאתרה – (sofitel krabi phoeethra), אתר הנופש סופיטל קראבי פוהטארה מפורסם בבריכת השחייה שלו, הנחשבת לגדולה ביותר בתאילנד, והיא בצורת כינור התפרס על שטח אדיר של 7,000 מ"ר.

זהו בית מלון די יוקרתי, והמחירים בהתאם. הוא נמצא לאורך קו הים של קראבי בחוף היפה קלונג מואנג, ומעוצב בסגנון קולוניאלי אלגנטי ומרשים. במלון הגדול יש 276 חדרים גדולים ועוד 23 סוויטות המחולקות לשלושה גדלים שונים.

בכל חדרי האירוח יש אווירה עיצובית מיוחדת של יוקרה אסייתית עם נגיעה צרפתית. בית המלון מציע שירותים כמו Wi-Fi, מיזוג אוויר,טלביזיה בלווין, כספת, ופעילויות פנאי וספורט למשפחות.

לבדיקת מחירים, פרטים והזמנת חדרים

אתר נופש סנטרה קראבי – (centara) זהו אתר נופש מומלץ למשפחות הממוקם במפרץ פאי פלונג (pai plong), לאורך רצועת חוף ים פרטית באורך של 350 מטר, מדרום לאאו נאנג (ao nang) המרוחקת והמרשימה, ואפשר להגיע אליו בסירת מנוע תוך כמה דקות.  בית המלון המיוחד בנוי על צוק גיר בגובה של כ-80 מטר ומכוסה בצמחים טרופיים, מראה מיוחד וקדמוני שנותן מראה בסגנון פארק היורה.

באתר הנופש יש 192 חדרי וילות מעוצבים בסגנון תאילנדי עכשווי, עם שמונה סוגים שונים של חדרים בסטנדרט מאוד גבוה. החדרים השונים מתחילים מהחדר המשפחתי הבסיסי, חדר דה לוקס בשטח של 72 מ"ר עם נוף לגינה, ועד הווילה רויאל, וילת נופש עצומה בשטח של 399 מ"ר.

בכל החדרים יש טלביזיה עם מסך שטוח, אמבטיה, ואינטרנט אלחוטי מהיר.

מלון דוסיט תאני – (dusit thani) הדוסיט הוא בחירה מצוינת למשפחות שמעוניינות בחופשה בחוף קראבי עם ילדים  יש בו שתי בריכות חיצוניות, ספא מעולה  עם עיסוי תאילנדי מפורסם וגם טיפולי פנים, מכון כושר ומגרש טניס בנוסף יש בדוסיט 3 מסעדות וביניהן מסעדת מנגוסטין המומלצת המגישה מאכלים בינלאומיים ופתוחה לאורך היום. בחדרי האירוח של מלון יוקרתי זה ישנן תוספות אישיות נחמדות כמו חלוקי רחצה ונעלי בית.

בתי מלון בקארבי
דירוג הגולשים 5 (1 הצבעה)
Sending

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל