כרטיסים למשחקי היורוליג Euro league

כרטיסים למשחקי היורוליג Euro league – המדריך המלא

רוצים לראות משחקי כדורסל באירופה מהיציעים של מגרשי היורוליג – הליגה של קבוצות הכדורסל הטובות באירופה (כולל מכבי תל אביב)? בכתבה זו תמצאו את כל הדרוש – החלט מטיפים על הזמנת כרטיסים ליורוליג אונליין מאתר בעברית, דרך קישורים שיחסכו לכם הרבה כסף בהזמנת טיסות לאירופה, ביטוח נסיעות ובתי מלון, ועד לסקירה מעמיקה על היורוליג וכל המידע הדרוש

היורוליג היא ליגת הכדורסל הבכירה והחשובה של אירופה. מאז שנת 2001 הליגה ניתקה את קשריה עם איגוד הכדורסל האירופי FIBA ומנוהלת על ידי חברה ייעודית בשם Euro league Basketball. בליגת הכדורסל האירופאית משתתפות 18 קבוצות, כש-11 מתוכן מחזיקות ברישיון השתתפות ארוך טווח וקבוע, ומחזיקות במניות החברה המנהלת של הליגה. 7 קבוצות נוספות משתתפות בליגה בהתאם להישגים שלהן בליגה המקומית, והמקום האחרון ניתן לאלופת היורוקאפ, המפעל השני בחשיבותו בכדורסל באירופה, אשר גם הוא מנוהל על ידי חברת Euro league Basketball. היורוליג מקיימת "פיינל- פור" בו נקבעת הקבוצה האלופה, סגניתה והקבוצה אשר זוכה במיקום השלישי.

להזמנת כרטיסים ליורוליג באתר מאובטח בעברית לחצו כאן

צפייה באירועי ספורט באירופה – עוד מידע למטייל

השוואת מחירי טיסות והזמנת כרטיסי טיסה

השכרת רכב באירופה – השוואת מחירים וטיפים חשובים

ביטוח נסיעות לחו"ל – השוואת מחירים והזמנה אונליין

כרטיסים למשחקי היורוליג

כמה משתנים קובעים את מחיר הכרטיסים ליורוליג והם משתנים ממשחק למשחק בליגת הכדורסל הטובה באירופה – ביניהם זהות היריבות, השלב בטורניר, ומיקום הישיבה בהיכל. ככלל, מחירי הכרטיסים ליורוליג נעים בין כ-50€ עבור כרטיס למשחק יורוליג בין קבוצות אטרקטיביות פחות, במיקום פחות נוח באולם ועד לכ-1500€ לכרטיס עבור משחק הגמר של היורוליג במסגרת ה-"פיינל-פור" במיקום טוב באולם.

כך שעל מנת להבטיח את זמינות ומקוריות הכרטיס, ולהנות מחוויית כדורסל בליגה הטובה ביותר באירופה, עם ראש שקט ונטול דאגות, אנו ממליצים לכם לרכוש כרטיסים למשחקי היורוליג באמצעות אתר ישראלי מאובטח עם שירות לקוחות בעברית, על ידי לחיצה על הקישור: https://familytour.tickets-partners.com/dock/competition/euroleague

קבוצות כדורסל ביורוליג – קבוצות הליגה הקבועות

ריאל מדריד היא הקבוצה המעוטרת והמצליחה ביותר בליגה, ומחזיקה ב-10 זכיות בליגת הכדורסל הבכירה של אירופה לקבוצות בגלגוליה השונים, כשהאחרונה משנת 2018. הקבוצה משחקת בהיכל Wizinc בבירת ספרד מדריד המכיל 15,000 מושבים.

צסק"א מוסקבה היא אחת הקבוצות החזקות בכדורסל באירופה, והיא האלופה המכהנת של היורוליג, המדורגת שניה לריאל מדריד מבחינת תארי האליפות עם 8 זכיות בסך הכל. צסק"א מוסקבה משחקת באולם "מגה ספורט ארנה" המכיל 13,126 מקומות ישיבה.

מכבי תל אביב – הנציגה הישראלית באירופה, היא אחת מהקבוצות הקבועות ביורוליג וגם אחת המצליחות בו מאז ומעולם. מכבי תל אביב מחזיקה ב-6 תארי אליפות, כשמתוכם 3 זכיות ביורוליג במתכונתה הנוכחית. לזכות מכבי תל אביב שיא ההופעות בגמר הטורנירים הבכירים של אירופה עם 9 פעמים. מכבי תל אביב מארחת משחקים ביורוליג בהיכל "מנורה מבטחים" המכיל 10,383 מקומות.

ברצלונה –  כמו בכדורגל, גם בכדורסל היריבות בין שני המועדונים – ריאל מדריד וברצלונה – ממשיכה, אם כי בניגוד לכדורגל, בענף הכדורסל ברצלונה הרבה פחות מצליחה מקבוצת הכדורגל של המועדון, ועדיין נחשבת לאחת הטובות באירופה עם 2 זכיות ביורוליג בעונות 2003 ו-2010. הקבוצה משחקת באולם פלאו בלאוגרנה בעיר ברצלונה המכיל 7,585 מקומות.

פנאתינאייקוס הוא מועדון כדורסל מפואר מהעיר אתונה בירת יוון, השייך בדרך קבע לצמרת הכדורסל באירופה. לזכות הקבוצה 6 זכיות בליגת הכדורסל הבכירה של היבשת, מתוכן 4 זכיות ביורוליג. הקבוצה משחקת באולם הגדול ביותר בליגה האירופית בכדורסל, "אואקה ארנה" המכיל 18,989 מקומות

אולימפיאקוס מהעיר פיראוס היא הנציגה השנייה של יוון בליגת הכדורסל באירופה והיא יריבה עיקשת של פנאתינאייקוס והאנדרדוג מבין שתיהן. לזכות הקבוצה 3 אליפויות, שתיים מתוכן ברצף בעונות 2012-2013.  ביתה של הקבוצה הוא היכל "השלום והאחווה" עם 11,640 מושבים.

אולימפיה מילאנו היא קבוצת הכדורסל המצליחה ביותר באיטליה. הקבוצה זכתה בשלוש אליפויות אירופה, כולן בעידן טרום היורוליג הנוכחי. הקבוצה משחקת בעיר מילאנו בארנה- מדיולאנום פורום המכיל 12,700 מקומות.

אנאדולו אפס היא קבוצת כדורסל מאיסטנבול, אשר הייתה ידוע בעבר בשום אפס פילזן. הקבוצה משחקת בהיכל סינאן ארדם המכיל 16,000 מושבים.

ז'לגיריס קובנה היא קבוצה ליטאית אשר מאמן אותה "שאראס", שחקן עבר מפורסם של מכבי תל אביב. לזכות הקבוצה זכיה בודדת ביורוליג מעונת 1999. ז'לגיריס זכורה לקהל הישראלי בזכות "נס ז'לגיריס" שאירע בינה לבין מכבי תך אביב, כשדרק שארפ הצליח לכפות הארכה שהובילה לניצחון במשחק לאחר שמכבי תל אביב פגרה ב6 נקודות שניות לפני תום המשחק. הקבוצה משחקת ב-"ז'לגריס ארנה" המכילה 15,552 מוקמות.

פנרבחצ'ה היא קבוצת כדורסל מאיסטנבול בירת טורקיה אשר זכתה ביורוליג בעונת 2017. הקבוצה משחקת ב-"אולקר ארנה" המכילה 13,800 מקומות.

סאסקי בסקוניה – היא קבוצת כדורסל מהעיר ויטוריה אשר בחבל הבסקים בספרד. הקבוצה משתקת משחקים ביורוליג באולם פרננדו בואסה ארנה המכיל 15,504 מקומות.

קבוצות לא קבועות ביורוליג (עונת 2019/2020)

חימקי מוסקבה – היא קבוצת כדורסל מהעיר חימקי אשר נמצאת במחוז מוסקבה. הקבוצה משחקת באולם ארנה מיטישצ'י  עם תכולה של 7,280 מושבים.

באיירן מינכן – קבוצת כדורסל מהעיר מינכן בגרמניה המשתתפת ביורוליג החל מעונת 2013/14. הקבוצה משחקת את משחקי הבית שלה באולם" אאודי דום" המכיל 6,700 מקומות.

אלבה ברלין – היא הנציגה הגרמנית השנייה בליגה המגיעה מעיר הבירה ברלין. הקבוצה משחקת בהיכל Q2 וורלד עם תכולה של 16,000 צופים.

זניט סנט פטרסבורג קבוצת כדורסל מהעיר סנט פטרסבורג ברוסיה. הקבוצה משחקת בהיכל "יובילייני" המכיל 7,012 מקומות.

ולנסיה – היא אחת מקבוצות הכדורסל הטובות בספרד ואף זכתה לא מזמן באליפות הראשונה שלה בליגה הספרדית בעונת 2017. הקבוצה זכתה במספר תארים אירופיים אך עדיין לא באליפות היורוליג. ולנסיה משחקת באולם סן לואיס המכיל 8,500 מקומות.

אסוול ליון-וילרבאן היא הנציגה הצרפתית בליגת הכדורסל באירופה. הקבוצה מייצגת שתי ערים בו זמנית, את העיר ליון ואת וילרבאן הקרובה אליה, והיא אחת המצליחות ביותר בכדורסל הצרפתי. הקבוצה משחקת באולם Astroballe המכיל 5,556 מקומות

הכוכב האדום בלגרד היא אחת מקבוצות הכדורסל החזקות במזרח אירופה. היא משחקת ביורוליג החל מעונת 2013/2014, והיא שולטת בליגה הסרבית ובליגה האדריאטית בשנים האחרונות. הקבוצה מארחת את משחקי הבית שלה ומשחקים ביורוליג בשני אולמות כדורסל בבירת סרביה בלגרד בהתאם לצורך, באולם פיוניר עם 5,878 מקומות, וב-"בלגרד ארנה" עם תכולה של 20,000 מושבים.

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל