טיסות לסין

טיסות לסין – איתור טיסות וטיפים

טיסות לסין – המדריך המלא: מנוע השוואת טיסות שיסייע לכם לבצע השוואת מחירים של טיסות לסין למגוון יעדים ממספר רב של חברות תעופה, וגם מידע מקיף למטייל על היעדים השונים אליהם יש טיסות ישירות לסין מישראל ויעדים תיירותיים שונים אליהם תוכלו להגיע בטיסות קונקשן לסין. המדריך כולל גם הסברים ואפשרות להזמנה והשוואת מחירים של טיסות בסין

טיסות ישירות לסין מנתב"ג נוחתות כיום בעיקר בבייג'ינג, שנחאי, הונג-קונג, שנגדו. בעזרת המנוע להשוואת מחירי טיסות שנמצא בדף זה תוכלו לבצע השוואת מחירים של טיסות לסין גם למגוון יעדים אחרים בסין – כולל האוטונומיות של סין, כמו למשל טיסות להונג קונג או טיבט, טיסות למקאו ועוד – ולאתר טיסות זולות לסין עם קונקשן לכל יעד בסין שיש בו שדה תעופה. תוכלו גם להזמין כאן כרטיסי טיסה לסין במחירים הזולים ביותר משלל חברות התעופה, וגם לבצע הזמנת טיסות פנים בסין. שימו לב שטיסות לסין דורשות הוצאת ויזה דרך שגרירות סין בישראל.

טיול בסין – מידע למטייל

השכרת רכב בסין – הסברים חשובים למטייל

יואן סיני – טיפים לקנייה בישראל

טיסות פנים בסין

טיסות פנים בסין יעזרו לכם לחוות חלקים שונים ורחוקים במדינה בזמן קצר ולהפיק את המיטב מטיול בסין. כיום, התחרות על קווי טיסות פנים בסין היא גדולה ומאפשרת למטייל להנות ממחירים תחרותיים. כמו כן, באזורים שונים בסין ישנן חברות תעופה ייעודיות לאזור מה שמוזיל משמעותית את הטיסה גם כן. במנוע לחיפוש טיסות שבראש דף זה תוכלו להשתמש גם כדי לבצע השוואת מחירים של טיסות פנים מסין – מומלץ לשים לב שרוב הכרטיסים לטיסות פנימיות בסין הם כרטיסים בסגנון לואו קוסט שלא כוללים כבודת מטען. שימו לב שהמחיר למזוודה תקף רק בהזמנה מראש.

הזמנת מוניות לשדות תעופה בסין

טיפ חשוב על הזמנת טיסות לסין הוא האפשרות להזמין מראש מונית לשדה התעופה בסין אונליין, באמצעות שירות קיויטקסי המומלץ והאמין. השירות זמין במספר גדול מאור של שדות תעופה בעולם (בידקו זמינות בתיבת החיפוש הצהובה שלמטה) ומאפשר לכם להזמין מראש הסעה משדה התעופה למלון אונליין, במחיר אמין ומשתלם שנקבע מראש בעת ההזמנה לפי מחירון שקוף והגון (בלי "טריקים" של נהגי מוניות שבד"כ מחכים בשדה התעופה) – בשירות האינטרנטי, אם תהיה בעיה כלשהי תוכלו להתלונן בשירות הלקוחות ולקבל מענה (גם למקרה שבו שכחתם משהו במונית).

נהג המונית ימתין לכם מחוץ לטרמינל עם שלט שעליו כתוב שמכם, יסייע לכם עם המטען וייקח אתכם ישירות למלון, להתחלה רגועה של טיול בסין אחרי הטיסה הארוכה. כדי להשתמש בשירות הזינו מוצא ויעד באנגלית –


טיסות לסין מישראל – כל היעדים

טיסות ישירות לבייג'ינג

זמן טיסה לבייג'ינג מתל אביב הוא כ-9 שעות. אל על והאינאן (Hainan) איירליינס הן שתי החברות היחידות שמפעילות טיסות ישירות לבייג'ינג מישראל, כאשר אל על היא הזולה מבין שתיהן. קו ת"א-בייג'ינג של אל על ממריא 3 פעמים בשבוע בימי שני, רביעי ושבת בשעה 23:20 ונוחתת בבייג'ינג בשעה 13:30.

כרטיס טיסה לבייג'ינג באל על כולל שירות מלא במהלך הטיסה (ארוחות, משקאות ובדרך כלל גם מסכי בידור אישיים) וכמו כן עלייה למטוס עם תיק אישי עד 8 ק"ג. ההבדל בין סוגי כרטיסי הטיסה לבייג'ינג במחלקת תיירים מתבטא בדרך כלל בתנאי השינויים ובגובה העמלות וכן בהוספת מזוודה לשליחה בתא המטען. מחירי כרטיסי הטיסה לבייג'ינג באל על מתחילים מכ-460 דולר לכיוון (לסוג הכרטיס הזול ביותר).

באופן דומה, קו ת"א-בייג'ינג של האינאן ממריא 4 פעמים בשבוע, בימים ראשון, שני, רביעי ושישי בשעה 14:40, כאשר הנחיתה היא בשעה 05:00 בבוקר בבייג'ינג. כרטיס טיסה לבייג'ינג של האינאן כולל שירות מלא במהלך הטיסה (ארוחות, משקאות ובדרך כלל גם מסכי בידור אישיים) וכמו גם עלייה למטוס עם תיק אישי עד 8 ק"ג ושליחת מזוודה לתא המטען של 23 ק"ג. בהשוואה לאל – על במידה ובחרתם לשלוח מזוודה לתא המטען של 23 ק"ג, לאחר תוספת המחיר באל-על יהיו המחירים זהים למדי עבור הטיסות הזולות ביותר. כך, מחירי כרטיסי הטיסה לבייג'ינג בהאינאן מתחילים מכ-526 דולר לכיוון (לסוג הכרטיס הזול ביותר).

מלבד טיסות ישירות באל על ו/או בהאינאן, תוכלו לבחור בטיסות קונקשן לבייג'ינג עם חברות תעופה זרות כמו חברת התעופה הרוסית – אארופלוט, עם טיסה למוסקבה ומשם לבייג'ינג בעלות של כ-344 דולר לכיוון עבור כרטיס הטיסה הזול ביותר הכולל גם עלייה למטוס עם מזוודה של 10 ק"ג; והחברה האזרבייג'אנית – אזרביג'ן איירליינס, עם טיסה לבאקו ומשם לבייג'ינג בעלות של כ- 345 דולר לכיוון עבור כרטיס הטיסה הזול ביותר לסין הכולל עלייה למטוס עם תיק אישי של 8 ק"ג ושליחת מזוודה בתא המטען של 23 ק"ג.

נמל התעופה בבייג'ינג

נמל התעופה הבינלאומי בייג'ינג דאשינג הנמצא בדרום בייג'ינג מהווה את נמל התעופה הגדול ביותר בעולם נכון לשנת 2019. נמל תעופה זה נמצא 46 ק"מ דרומית לכיכר טאינאמאן, 26 ק"מ מערבית למרכז העיר לנגפנג, 50 ק"מ צפונית – מזרחית לשטח החדש של שיאנג'ן, ו-65 ק"מ דרומית לבירת בייג'ינג. מדובר אמנם בנמל התעופה הגדול ביותר בעולם אך אין הוא משמש כנמל הראשי של בייג'ינג. שדה התעופה מקושר לעיר באמצעי תחבורה שונים ולשם כך הוקם מרכז התחבורה הקרקעי בשדה. מתחת לטרמינל ישנן שתי תחנות רכבת – תת-קרקעיות ושלוש תחנות מטרו. כמו כן, רשת אוטובוסים תאפשר לכם להגיע למגוון יעדים בבייג'ינג ובסביבתה.

הנמל הראשי של בייג'ינג הוא נמל התעופה הבינלאומי בייג'ינג קפיטל. הוא ממוקם כשדה התעופה השני העמוס בעולם והוא ממוקם 32 ק"מ צפונית – מזרחית למרכז העיר בייג'ינג, במובלעת של מחוז צ'ויאנג. שדה זה גם הוא מחובר למגוון יעדים באזור באמצעות מספר קווי אוטובוסים, רכבת וגם המטרו.

טיסות לשנגחאי

עד לא מזמן, האינאן איירליינס הייתה מקיימת טיסות ישירות לשנגחאי כאשר שירות זה הופסק זמנית ב-2019 ומאז לא התחדש. כיום, ישנן טיסות קונקשן לשנגחאי עם חברת התעופה הרוסית – אארופלוט. בטיסה של כ-15 שעות (כולל זמן ההמתנה בשדה) תוכלו להגיע מת"א לשנגחאי בטיסה לסין עם קונקשן במוסקבה.

כרטיס טיסה לשנגחאי באארופלוט כולל שירות מלא במהלך הטיסה (ארוחות, משקאות ובדרך כלל גם מסכי בידור אישיים) וכמו גם עלייה למטוס עם תיק אישי עד 10 ק"ג. מחירי כרטיסי הטיסה לסין (לשנגחאי) באארופלוט מתחילים מכ-349 דולר לכיוון (לסוג הכרטיס טיסה לסין הזול ביותר).

נמל התעופה הבינלאומי שנגחאי פודונג הוא נמל התעופה הראשי של העיר שנגחאי והוא מהווה צומת תעופה מרכזי ביבשת אסיה. השדה נמצא כ-30 ק"מ מזרחית למרכז העיר והוא מחובר למגוון יעדים באזור באמצעות מספר קווי אוטובוס ליעדים שונים בשנגחאי (קיימים כ-10 מסלולי אוטובוס שונים).

כמו כן, ניתן להשתמש בשירותי הרכבת בקו שנגחאי – רכבת מגלב מהירה המקשר בין נמל התעופה הבינלאומי של פודונג לתחנת המטרו דרך לונגיאנד שם ניתן להחליף לקווים אחרים ולהמשיך ליעדים שונים. הרכבות פועלות כל 15 דקות מהתחנה בשדה וכן מתחנת המטרו המוזכרת לעיל. לבסוף, תוכלו להשתמש גם בקו המטרו מס' 2 ולהגיע ליעדים שונים בעיר שנגחאי.

טיסות ישירות להונג קונג

כדי להגיע אל הונג קונג, עיר הסחר הבינלאומי, אחת הכלכלות המשגשגות והחופשיות ביותר בעולם תוכלו לקחת טיסה ישירה לסין באמצעות אל על מתל אביב להונג קונג. זמן הטיסה להונג קונג הוא כ-10 שעות וכאמור, אל על היא חברת התעופה היחידה שמפעילה כיום טיסות ישירות להונג קונג מישראל. בקו ת"א – הונג קונג ישנן 5 המראות בשבוע (כל הימים למעט חמישי ושישי) בשעה 22:00 והנחיתה הינה בשעה 3:20 לפנות בוקר.

כרטיס טיסה להונג קונג באל על כולל שירות מלא במהלך הטיסה (ארוחות, משקאות ובדרך כלל גם מסכי בידור אישיים) כמו עלייה עם תיק אישי במשקל של עד 8 ק"ג. ההבדל בין סוגי כרטיסי הטיסה להונג קונג במחלקת תיירים מתבטא בדרך כלל בתנאי השינויים ובגובה העמלות ובאפשרות להוסיף תא מטען לשליחה של עד 23 ק"ג. מחירי טיסות להונג קונג באל על מתחילים מכ-667 דולר לכיוון (לסוג הכרטיס הזול ביותר).

מלבד טיסות ישירות להונג קונג באל על, תוכלו לבחור בטיסת קונקשן עם חברת התעופה הרוסית – אארופלוט, הכוללת טיסה לרוסיה ומשם טיסת קונקשן לבייג'ינג בעלות של כ-392 דולר לכיוון עבור כרטיס הטיסה הזול ביותר הכולל גם עלייה למטוס עם מזוודה של 10 ק"ג.

נמל התעופה הבינלאומי של הונג קונג הידוע בשם צ'ק לאפ קוק או בשם לנטאו, כשם האיים עליהם נמצא השדה, נחשב לשדה התעופה הטוב ביותר בעולם על פי מספר דירוגים בינלאומיים. שדה התעופה הבינלאומי בהונג קונג מחובר לעיר הפנימית על ידי כביש צפון לנטאו באי לנטאו. קיימת הובלה אוטומטית של אנשים המופעלת על ידי רשות שדות התעופה. השדה מחובר למגוון יעדים בהונג קונג על ידי שירותי אוטובוסים, מעבורת וכן רכבת הנחשבת לדרך המהירה ביותר להגיע מהעיר לשדה התעופה וחזרה.

הונג קונג מהווה איזור מנהלי מיוחד בסין, ובשל כך יש לה מטבע משלה – דולר הונג קונג – וגם מכס, שלטונות הגירה, ומערכת חוקים נפרדת מזו של סין. לכן, להונג קונג נדרשת ויזה שונה מזו של סין, ואין ויזה אחת שמאפשרת כניסה הן לסין והן להונג קונג. ישנם מעברי גבול בין הונג קונג לשאר סין. אזרחים ישראליים יכולים להיכנס להונג קונג ללא צורך בויזה (פטורים מויזה), כאורחים, למשך עד 90 ימים.

חופשה בהונג קונג – עוד מידע למטייל

הונג קונג – אטרקציות מומלצות עם המשפחה

השכרת רכב בהונג קונג ומידע חשוב לנהג

בתי מלון מומלצים בהונג קונג למשפחות

טיסות לגוואנז'ו

בכדי להגיע לגוואנג'ו תצטרכו לטוס בטיסת קונקשן עם חברת התעופה הרוסית – אארופלוט. בטיסה של כ-16 שעות (כולל זמן ההמתנה בשדה) תוכלו להגיע מת"א לעיר בדרום סין העממית, גוואנג'ו – בטיסת קונקשן במוסקבה.
כרטיס טיסה לסין אל גוואנג'ו באארופלוט כולל שירות מלא במהלך הטיסה (ארוחות, משקאות ובדרך כלל גם מסכי בידור אישיים) וכמו גם עלייה למטוס עם תיק אישי עד 10 ק"ג. מחירי כרטיסי הטיסה לגוואנג'ו באארופלוט מתחילים מכ-356 דולר לכיוון (לסוג הכרטיס הזול ביותר).

נמל התעופה הבינלאומי של גוואנג'ו נקרא באיון. ב-2017 הוכתר שדה תעופה זה כשלישי העמוס ביותר בסין. שדה תעופה זה נמצא 28 ק"מ צפונית לעיר התחתית של גוואנג'ו. השדה מחובר למגוון יעדים בגוואנג'ו על ידי שירותי אוטובוסים (ישנם 5 קווים שמפעילה רשות שדות התעופה וכן 6 קווים נוספים ללא תחנות עצירה המבצעים כולם מסלול מעגלי ועוברים דרך מגוון יעדים בעיר התחתית של גוואנג'ו), רכבת המבצעת אף היא מסלול מעגלי בפנים העיר ומקשרת בין התחנה הצפונית והדרומית של הרכבת בגוואנג'ו, ולבסוף ישנו גם המטרו בו קו 3 יקשר אתכם במהירות בין הטרמינלים בתוך שדה התעופה וכיום יש שאיפה לחבר באמצעות קו 18 של המטרו את שדה התעופה לעיר התחתית בגוואנג'ו.

נכון לתאריך כתיבת מאמר זה, לא קיים עוד קו מטרו שמחבר בין השדה לעיר התחתית. בנוסף, ניתן להזמין מונית משדה התעופה למרכז העיר בעלות שתנוע בין 120 ל-150 יואן (תלוי ביעד ובשעה). שימו לב, משרד החוץ ממליץ שלא להשתמש בשירותים של נהגים המציגים את עצמם כמונית, ככלל מדובר ברמאים אשר מנסים לגבות מחיר מופקע על הנסיעה. יש לקחת מונית מהתור בלבד.

טיסות ישירות לצ'נגדו

זמן טיסה לצ'נגדו מתל אביב הוא כ-9 שעות. צ'יינה סאות'רן איירליינס היא אחת החברות היחידות והזולות שמאפשרת טיסות ישירות לצ'נגדו מת"א. קו ת"א-צ'נגדו של חברת התעופה הגדולה ביותר בסין – צ'יינה סאות'רן איירליינס ממריא 3 פעמים בשבוע בימי שני, חמישי.

כרטיס טיסה לצ'נגדו בצ'יינה סאות'רן איירליינס כולל שירות מלא במהלך הטיסה (ארוחות, משקאות ובדרך כלל גם מסכי בידור אישיים) וכמו גם עלייה למטוס עם תיק אישי עד 5 ק"ג ושליחת מזוודה לתא המטען של 23 ק"ג. ההבדל בין סוגי כרטיסי הטיסה לשנגדו במחלקת תיירים מתבטא בדרך כלל בתנאי השינויים ובגובה העמלות וכן בהוספת מזוודה לשליחה בתא המטען. מחירי טיסות לסין בחברה זו מתחילים מכ-412 דולר לכיוון (לסוג הכרטיס הזול ביותר).

מלבד טיסות ישירות לסין בצ'יינה סאות'רן איירליינס, תוכלו לבחור בטיסה מעט יקרה יותר אך כזו המאפשרת טיסה ישירה לצ'נגדו עם חברת התעופה סיצ'ואן איירלינס. חברה זו מפעילה בעיקר טיסות פנימיות בסין ומעט טיסות לסין מישראל או טיסות בינלאומיות בכלל, אך היא מפעילה 2 טיסות לסין כל שבוע בקו ת"א – צ'נגדו, בירת מחוז סצ'ואן שבמרכז סין. טיסה לסין מנתב"ג ישירות לצ'נגדו תקח לכם כ-9 שעות והיא תמריא פעמיים בשבוע מת"א, בימים שני וחמישי בשעה 14:20 ותנחת בשנגדו ב-04:30 לפנות בוקר. טיסה בסיצ'ואן איירליינס כוללת שירות מלא במהלך הטיסה (ארוחות, משקאות ובדרך כלל גם מסכי בידור אישיים) וכמו גם עלייה למטוס עם תיק אישי עד 5 ק"ג ושליחת מזוודה לתא המטען של 23 ק"ג.

נמל התעופה הבינלאומי שנגדו שואנגליו נמצא כ-16 ק"מ מדרום מערב לעיר התחתית של שנגדו ומצפון למחוז שואנגליו. שדה התעופה מקושר לעיר במחוז סצ'ואן באמצעי תחבורה שונים למגוון יעדים באזור. תוכלו להשתמש בשלושת הקווים 1,2,3 של רשת אוטובוסים מיוחדת שמפעילה רשות שדות התעופה. אוטובוס מס' 1 יקח אתכם למרכז העיקר צ'נגדו לי (בעלות של 10 יואן), אוטובוס מס' 2 יקשר בין שדה התעופה בשנגדו לתחנת הרכבת הצפונית בשנגדו (בעלות של 10 יואן), ואילו קו 3 יקשר בין שדה התעופה לתחנת הרכבת המזרחית בצ'נגדו (בעלות של 12 יואן).

כמו כן תוכלו להשתמש גם ברכבת המהירה (CRH) מנמל התעופה ולהגיע לתחנות הרכבת הדרומית והמזרחית בצ'נגדו (בעלות של 11 יואן). בנוסף, בשדה קיימת גם רכבת תחתית, קו 10 של המטרו יביא אתכם לתחנת טאיפינגויאן (Taipingyuan Station) המהווה תחנת קישור לקווים 3 ו-6 המגיעים למרכז העיר.

טיסות ישירות לסין לשנזן

זמן טיסה לשנזן מתל אביב הוא כ- 11 שעות והיא נמצאת על גבול האוטונומיה של הונג-קונג. האינאן היא החברה היחידה והזולה שמאפשרת טיסות ישירות לסין מת"א לשנזן. קו ת"א-שנזן של חברת האינאן ממריא פעמיים בשבוע בימי ראשון ורביעי בשעה 13:20 ונוחת בשנזן בשעה 05:00 לפנות בוקר.

מחירי טיסות לסין ישירות לשנזן בהאינאן כוללים שירות מלא במהלך הטיסה (ארוחות, משקאות ובדרך כלל גם מסכי בידור אישיים) וכמו גם עלייה למטוס עם תיק אישי עד 5 ק"ג ושליחת מזוודה לתא המטען של 23 ק"ג. ההבדל בין סוגי כרטיסי הטיסה לשנזן במחלקת תיירים מתבטא בדרך כלל בתנאי השינויים ובגובה העמלות וכן בהוספת מזוודה לשליחה בתא המטען. מחירי טיסות לשנזן בחברה זו מתחילים מכ-456 דולר לכיוון (לסוג הכרטיס הזול ביותר).

נמל התעופה הבינלאומי שנזן באואן הנמצא כ-32 ק"מ מצפון מערב למרכז העיר שנזן. שדה התעופה מקושר לעיר שנזן באמצעי תחבורה שונים ומאפשר הגעה למגוון יעדים באזור. לאחר שתסיימו את הליך מעבר הגבול בשנזן, תוכל לצעוד מעט מאזור קבלת תא המטען בטרמינל C למרכז התחבורה הקרקעית (GTC), שם יכולים הנוסעים המגיעים על טיסות לסין לנסוע באוטובוסים, מוניות ורכבות מטרו של שנזן. ישנם אוטובוסים רבים המוצעים על ידי רשות שדות התעופה ומקשרים בין השדה לאזורים העירוניים בשנזן, העלות היא בדרך כלל 10 יואן. קיימים גם אוטובוסים החוצים את הגבול להונג קונג, ובמידה דומה תוכלו גם להשתמש במעבורת.

טיסות למקאו

מקאו נחשבת לאחת משני האזורים המנהליים המיוחדים בסין (כאשר השני הוא הונג קונג). לא תרצו לפספס את המקבילה הסינית של לאס וגאס הממוקמת בחלק המערבי של דלתת נהר הפנינה – מהצד השני של הונג קונג, ובחלקה הדרומי נושקת לחוף ים סין הדרומי. דרך מומלצת להגיע למקאו היא למצוא טיסות לסין מישראל ואז להמשיך למקאו בטיסה פנימית בתוך סין.

דרך אחת היא בטיסה מצ'נגדו באייר מקאו של 2.5 שעות. כרטיס טיסה למקאו באייר מקאו כולל שירות מלא במהלך הטיסה (ארוחות, משקאות ובדרך כלל גם מסכי בידור אישיים) וכמו גם עלייה למטוס עם תיק אישי עד 8 ק"ג ושליחת מזוודה לתא המטען של 15 ק"ג. מחירי כרטיסי הטיסה למקאו בחברה זו מתחילים מכ-144 דולר לכיוון (לסוג הכרטיס הזול ביותר).

דרך נוספת להגיע מצ'נגדו למקאו היא באמצעות חברת התעופה אייר צ'יינה המפעילה טיסות לסין מיעדים רבים בעולם. כרטיס טיסה למקאו באייר צ'יינה כולל שירות מלא במהלך הטיסה (ארוחות, משקאות ובדרך כלל גם מסכי בידור אישיים) וכמו גם עלייה למטוס עם תיק אישי עד 8 ק"ג ושליחת מזוודה לתא המטען של 15 ק"ג. מחירי כרטיסי הטיסה למקאו בחברה זו מתחילים מכ-150 דולר לכיוון (לסוג הכרטיס הזול ביותר).

שדה התעופה הבינלאומי במקאו הינו פופולרי בקרב חברות תעופה זולות יחסית עקב אגרות הנחיתה הזולות שלו. שדה התעופה מקושר לעיר מקאו באמצעי תחבורה שונים ומאפשר הגעה למגוון יעדים מגוונים באזור. תוכלו להשתמש באוטובוסים, קו AP1 נוסע משדה התעופה לשער המחסום (המעבר אל יבשת סין עצמה) ובחזרה, בדרכו הוא עובר במספר נקודות באי טייפה, ואף עוצר בנמל המעבורת. המחיר הוא 4.20 MOP עבור נוסע ועוד 3 MOP עבור תיק. לרוב, נוסעים ירדו בטרמינל של המעבורת ומשם ימשיכו עם אוטובוס קו 3 שמגיע למגוון יעדים במקאו. בנוסף, תוכלו להשתמש במעבורת שעולה כ-40-50 דולר ואורכת 20 דקות. כמובן שתוכלו להגיע לכל מקום גם במוניות והעלות היא בין 40 ל-50 דולר גם כן.

שימו לב, למקאו יש משטר הגירה נפרד מהונג קונג ומסין. לכן, על מנת להיכנס מחדש לסין ממקאו, יש צורך לחדש את הויזה הסינית, אלא אם אשרת הכניסה מוגדרת כויזה מרובה.

טיסות לטיבט

אם נפשכם צמאה לגלות את קסמו של המחוז האוטונומי בסין – טיבט, תוכלו למצוא טיסות זולות לסין מנתב"ג ואז לנצל את הטיסות הפנימיות בסין. בטיבט מספר מקומות מרכזיים מהם תוכלו להגיע למגוון יעדים בטיבט. היעדים הפופולריים ביותר הינם: הבירה של המחוז – להסה (Lhasa), נינגצ'י (Nyingchi) שהינה עיר ברמת המחוז בדרום – מזרח אזור האוטונומיה של טיבט, ולבסוף שיגטה (Shigatse) הינה עיר במחוז טנגט ההיסטורי.[

טיסות ללהסה (Lhasa)

הדרך המומלצת ביותר להגיע לבירת טיבט, להסה היא בטיסה ישירה מצ'נגדו. כאמור, לצ'נגדו תוכלו להגיע על מיגוון של טיסות לסין מישראל על פי המפורט לעיל. מצ'נגדו, תוכלו להזמין טיסה ישירה ללהסה שתקח לכם רק כשעתיים עד 2.5 שעות.

כרטיס טיסה ללהסה בצ'נגדו איירליינס (Chengdu Airlines) כולל עלייה למטוס עם תיק אישי עד 5 ק"ג ושליחת מזוודה לתא המטען של 20 ק"ג. מחירי כרטיסי הטיסה ללהסה בחברה זו מתחילים מכ-148 דולר לכיוון (לסוג הכרטיס הזול ביותר). הטיסה תביא אתכם לאחד מהשדות התעופה הגבוהים בעולם, נמל התעופה נמצא בגובה 3,570 מטר. הוא איננו לאומי ובעיקר משרת את טיבט והמחוז.

כרטיס טיסה לטיסט בצ'יינה איסטרן איירליינס (China Eastern Airlines) כולל עלייה למטוס עם תיק אישי עד 5 ק"ג ושליחת מזוודה לתא המטען של 20 ק"ג. מחירי כרטיסי הטיסה ללהסה בחברה זו מתחילים מכ-167 דולר לכיוון (לסוג הכרטיס הזול ביותר).

טיסות לנינגצ'י (Nyingchi)

כדי להגיע לעיר מחוז זו, הנחשבת לאחד מחבלי הארץ היפים והרומנטיים בעולם, שנמצאת בדרום – מזרח טיבט – גם במקרה זה יש למצוא טיסות לסין מישראל ואז לקחת טיסה ישירה לטיסט מצ'נגדו. הפעם חברת התעופה המומלצת תהיה אייר צ'יינה, אשר תקח אתכם למחוז בטיסה שלא תעלה על שעתיים ותנחתו בשדה התעופה הקטן הקרוי נינגצ'י מיינלינג. אגב, למקרה שחסרות לכם הרפתקאות בטיול, כדאי לדעת שהגישה לשדה במטוס נחשבת לאחת הדרכים המאתגרות בעולם כיוון שהוא נמצא בעמק מפותל למדי, מוקף בהרים שגובהם יותר מ-4000 מטר.

כרטיס טיסה לטיבט לנינגצ'י בצ'יינה איירליינס כולל עלייה למטוס עם תיק אישי עד 5 ק"ג ושליחת מזוודה לתא המטען של 20 ק"ג. מחירי כרטיסי הטיסה לנינגצ'י בחברה זו מתחילים מכ-224 דולר לכיוון (לסוג הכרטיס הזול ביותר).

טיסות לשיגטה (Shigatse)

שיגטה ההיסטורית ממוקמת במחוז טנגט שבאוטונומיה של טיבט. היא נחשבת לעיר הגדולה ביותר בטיבט וממוקמת 280 ק"מ דרום מערבית ללהסה. דרך מומלצת אחת להגיע לשיגטה הינה ברכבת להסה – שיגזה שתקח לכם 3 שעות. דרך נוספת היא כמובן טיסה, אך הטיסות העיקריות לאזור זה הן מצ'ונגינג (Chongqing) אליה תוכלו להגיע בטיסה פנימית מבייג'ינג ומשם לשיגטה.

כרטיס טיסה לצ'ונגינג מבייג'ינג בשנדונג איירליינס כולל עלייה למטוס עם תיק אישי עד 5 ק"ג. בטיסה שתקח לכם כ-3 שעות תגיעו לשונדגינג ומשם תוכלו לטוס בווסט אייר צ'יינה לשיגטה. מחירי טיסות לסין לשיגטה הכוללים את מסלול הטיסה הפנימי הנ"ל מתחילים מכ- 386 דולר (לסוג הכרטיס טיסה לסין הזול ביותר).

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל