טיסות לאירלנד מה חשוב לדעת

טיסות לאירלנד – השוואת מחירים ומידע חשוב

טיסות לאירלנד – המדריך המלא למטייל: כל הדרוש להזמנת כרטיסי טיסה לאירלנד החל ממנוע חיפוש מיוחד שיבצע עבורכם השוואת מחירים של טיסות לאירלנד במיגוון אפשרויות – החל מטיסות ישירות לאירלנד (לדבלין) ועד טיסות קונקשן לבלפסט או טיסות לקורק – וגם מידע למטייל על טיסות זולות לאירלנד, מחירי טיסות, זמני טיסות,חברות תעופה ועוד

אירלנד מציעה למטייל טבע מרהיב ועיירות ציוריות לצד ערים גדולות ותוססות כמו דבלין וקורק. טיסות ישירות לאירלנד נוחתות בדרך כלל בדבלין, בירת הרפובליקה של אירלנד, שנמצאת במרחק של כשעתיים נסיעה מבלפסט, בירת צפון אירלנד (המהווה חלק מממלכת בריטניה). מלבד טיסה ישירה לדבלין, תוכלו לבחור בטיסות קונקשן לאירלנד למגוון יעדים מרכזיים, כמו קורק, בלפסט ועוד. בכתבה זו נציג בפניכם מספר נמלי תעופה מרכזיים באירלנד (כולל צפון אירלנד) ונציג מספר דילים שווים במיוחד לטיסות לאירלנד. לשם ביצוע השוואת מחירים של טיסות לאירלנד מומלץ להיעזר נעזרנו במנוע השוואת המחירים הנהדר של קיווי שלמטה בדף זה, שאיפשר לנו לאתר את המחיר הכי זול לכרטיסי טיסה לאירלנד בכל זמן בשנה, בהשוואה בין מגוון חברות תעופה שונות.

חופשה באירלנד – עוד באותו נושא:

אירלנד עם ילדים – המדריך לטיול משפחות

השכרת רכב באירלנד – השוואת מחירים ועצות

הזמנת הסעה לשדה התעופה

תמיד נחמד ליהנות מקבלת פנים בשדה התעופה שתגרום לכם להרגיש כמו אורחי VIP, במקום להיסחב עם המזוודות בחיפוש אחר תחנת האוטובוס הקרובה. שירות קיוויטקסי יכול לארגן לכם נחיתה קלה במיוחד. בהזמנת הסעה פרטית מקיווי טקסי ימתין לכם נהג עם שלט בשדה התעופה, ויקח אתכם ליעד במחיר קבוע וידוע מראש, ללא צורך בוויכוחים. אם אתם נוסעים עם המשפחה או עם קבוצה גדולה, תוכלו להזמין מראש רכב גדול יותר שמתאים לקבוצות גדולות. מלבד המחיר, יעמוד בפניכם צוות שירות לקוחות באתר, בצ'אט נוח לשימוש, שיעזור לכם עם כל בעיה במהלך הדרך. תהליך ההזמנה מקיווי טקסי הוא פשוט: הזינו את המוצא, את היעד ואת מספר הנוסעים. לאחר מכן, תוכלו לבחור מבין מספר סוגי רכב. לצד כל סוג רכב יופיעו פרטי הרכב, מספר הנוסעים, מספר המזוודות והמחיר כמובן. לאחר שבחרתם את הרכב המתאים להסעה הפרטית משדה התעופה, תתבקשו להזין את פרטי הטיסה, הפרטים האישיים ופרטי התשלום.

השירות של קיווי טקסי הוא פתרון מעולה שיכול לחסוך לכם זמן יקר גם במהלך החופשה, בהזמנת הסעה מהמלון למוזיאון, למסעדה, לחוף הים או לכל יעד אחר.

השתמשו במנוע החיפוש של קיויטקסי להזמנת מונית לשדה התעופה:

טיסות לדבלין בירת אירלנד

נמל התעופה דבלין (DUB), משרת את בירת אירלנד וממוקם במרחק של כ10 ק"מ מהעיר. מספר חברות הסעות מציעות אוטובוסים מנמל התעופה לדבלין וליעדים נוספים באיזור, לצד אוטובוסים ליעדים רחוקים יותר כמו בלפסט, גאלווי ועוד. ניתן למצוא תחנות מוניות מחוץ לשני הטרמינלים.

כמו כן, תוכלו לשכור רכב באחת ממספר סוכנויות להשכרת רכב שפועלות בנמל התעופה של דבלין: הרץ, אוויס, יורופקאר, באדג'ט ועוד. במתחם תוכלו למצוא מגוון מסעדות ובתי קפה, לצד שירותים למטייל כמו: טרקלין עסקי בתשלום (ניתן לשמור מקום באתר של נמל התעופה), כספומטים (בשני הטרמינלים), עמדות להמרת מט"ח, אחסון חפצים, עטיפת מזוודות, ועוד.

טיסות ישירות לדבלין מישראל בארקיע

נכון לכתיבת הכתבה, ארקיע היא היחידה שמציעה טיסות ישירות לדבלין מישראל. לוח הזמנים של קו זה כולל טיסות עונתיות ביולי ובאוגוסט (ללא טיסה הלוך בשבוע האחרון של אוגוסט), פעם בשבוע בימי שלישי בדרך כלל.

הטיסות לאירלנד מנתב"ג בדרך הלוך ממריאות בד"כ אחר הצהריים, והטיסות מאירלנד חזור ממריאות בדרך כלל בשעות הלילה. זמן טיסה לדבלין מישראל הוא כחמש שעות וארבעים דקות.

תנאי הכבודה בטיסות לאירלנד בארקיע (למעט ארקיע אקספרס) בדרך כלל מאפשרים לנוסעים לשלוח מזוודה לתא המטען (עד 20 ק"ג, או עד 30 ק"ג למחלקות U/G). עם זאת, תמיד כדאי לוודא שהכרטיס אכן כולל כבודה. במנוע החיפוש של קיווי, תוכלו לבדוק אם הכרטיס כולל מזוודה לפני ביצוע ההזמנה ולהוסיף מזוודה בתשלום במידת הצורך, אם קיימת אפשרות כזו. השירות בטיסות ישירות לאירלנד בארקיע בדרך כלל כולל חלוקת כריכים, משקאות וחטיף. ארקיע מאפשרת לנוסעים להזמין מושבים מרווחים, בתוספת תשלום, בהתאם לזמינות בדלפקי הבידוק. המחירים לשירות זה מתחילים מכ35$ לכיוון.

טיסות קונקשן לדבלין

מלבד טיסות ישירות לדבלין בארקיע, יש מגוון חברות תעופה שמציעות טיסות זולות לדבלין עם עצירת ביניים, כמו למשל:

טיסות זולות לדבלין עם ריאנאייר

ריאנאייר מציעה טיסות לדבלין עם עצירת ביניים במספר יעדים, כמו מילאנו, פאפוס, סלוניקי ועוד. שימו לב שהתעריף הכי זול שריאנאייר מציעה על טיסות לאירלנד לא כולל שליחת מזוודה לתא המטען. השירות בטיסות ריאנאייר לא כולל הגשת ארוחה, אך תוכלו לעלות לטיסה עם אוכל (לא ניתן להביא לטיסה משקאות חמים מטעמי בטיחות), לרכוש חטיפים ומשקאות בתשלום במהלך הטיסה, או להזמין מראש ארוחה בתשלום (עד 48 שעות לפני הטיסה).

שימו לב ששירות הזמנת ארוחות מראש זמין בחלק מהטיסות בלבד. ריאנאייר מאפשרת ללקוחות לשמור מושבים סטנדרטיים או מרווחים יותר בתשלום מראש. אם אתם טסים אל אירלנד עם תינוק, תוכלו לרכוש עבורו כרטיס ללא מושב נפרד או כרטיס עם מושב נפרד (לתינוק מעל גיל שנה) בשימוש במושב בטיחות (לפי הסטנדרטים של חברת התעופה). בהזמנות שכוללות כרטיס לתינוק עם מושב נפרד יש צורך להתקשר לשירות הלקוחות כדי לקבל פרטים מדויקים לגבי ההושבה ונהלי הבטיחות.

לפי השוואת המחירים שערכנו באתר קיווי, המחיר הכי זול לטיסת קונקשן לדבלין עם ריאנאייר הוא 160$ (הלוך-חזור).

 טיסה לדבלין בבריטיש איירווייז

אם לא בא לכם לטוס עם חברת לואו-קוסט, תוכלו לבחור בטיסה לדבלין של בריטיש איירווייז, עם קונקשן בלונדון (הית'רו). הדרך לדבלין עם בריטיש איירווייז  כוללת טיסה ללונדון מתל אביב  (זמן טיסה של כחמש שעות ועשרים דקות) וטיסה לדבלין מלונדון של כשעה ועשרים דקות.

השירות בטיסות ללונדון מתל אביב עם בריטיש איירווייז בדרך כלל כולל ארוחה. בטיסות הקצרות (לונדון-דבלין) ניתן בדרך כלל לרכוש חטיפים בתשלום במחיר די זול (כרטיס למחלקת עסקים כולל הגשת כיבוד במהלך הטיסה הקצרה). אם אתם טסים אל דבלין עם תינוק (עד גיל שנתיים) תוכלו לרכוש עבורו שני סוגי כרטיסים: עלות כרטיס לתינוק ללא מושב נפרד תהיה אחוז מסוים מהכרטיס של המבוגר. כרטיס לתינוק עם מושב נפרד יהיה בעלות של כרטיס לילד. כדאי לבדוק באתר של החברה מהם התנאים למושב לתינוק (מושב בטיחות וכול').

חופשה בדאבלין – עוד באותו נושא:

דבלין עם ילדים -אטרקציות מומלצות למשפחות

השכרת רכב בדבלין – השוואת מחירים ומידע

דבלין – מלונות מומלצים עם ילדים בבירת אירלנד

טיסות לבלפסט בירת צפון אירלנד

נכון לכתיבת הכתבה, אין טיסות ישירות לבלפסט מישראל, אך יש מגוון אפשרויות לטיסות זולות לבלפסט מנתב"ג עם עצירת ביניים. שני נמלי תעופה מרכזיים משרתים את בלפסט:

נמל התעופה הבינלאומי של בלפסט (BFS)

נמל התעופה הבינלאומי של בלפסט ממוקם במרחק של כ21.3 ק"מ מהעיר, ומשרת מספר חברות תעופה כמו ריאנאייר, איזיג'ט, וויזאייר ועוד. מנמל התעופה לבלפסט ניתן להגיע באמצעות אוטובוס האיירפורט אקספרס 300 בעלות של כ8 פאונד בלבד לכרטיס (כיוון אחד). הקו פועל שבעה ימים בשבוע, ומגיע בכל כרבע שעה בשעות השיא בימי חול (שני עד שישי). דרכי תחבורה נוספות מנמל התעופה של בלפסט: מונית, שאטל לדרי (airporter), השכרת רכב ועוד. במתחם תוכלו למצוא מספר מסעדות ובתי קפה (בורגר קינג, סטארבאקס ועוד), לצד חנויות דיוטי פרי, חנות מזכרות, חנות ספורט ועוד. בין השירותים שעומדים לרשות אורחי נמל התעופה של בלפסט: המרת מט"ח, טרקלינים עסקיים, עמדות החתלה, עמדת מידע לתייר ועוד.

נמל התעופה הבינלאומי ג'ורג' בסט (BHD)

נמל התעופה ג'ורג' בסט ממוקם במרחק של כ5 ק"מ בלבד ממרכז העיר בלפסט, ומשרת חברות כמו בריטיש איירווייז (טיסות להית'רו), אייר לינגוס, פלייבי, KLM ועוד. במתחם נמל התעופה ג'ורג' בסט ניתן למצוא חברות להשכרת רכב, מגוון מצומצם יחסית של בתי קפה וחנויות, כספומטים, עמדה להמרת מט"ח, אינטרנט אלחוטי ללא עלות, עמדת מידע ועוד.

טיסות קונקשן לבלפסט

טיסה לבלפסט עם ריאנאייר

ריאנאייר מציעה מגוון טיסות לבלפסט מישראל עם עצירת ביניים בשדות תעופה כמו קרקוב (שלוש שעות וארבעים דקות טיסה לקרקוב מתל אביב וטיסה נוספת של שלוש שעות מקרקוב לבלפסט), מילאנו (ארבע שעות טיסה למילאנו מתל אביב ושעתיים וחצי טיסה לבלפסט ממילאנו) ועוד. המחיר הכי זול לטיסת קונקשן לבלפסט עם ריאנאייר, לפי השוואת המחירים לטיסות שערכנו במנוע החיפוש למעלה, הוא 245$ לכרטיס הלוך-חזור עם עצירה בקרקוב.

טיסת קונקשן לבלפסט באיזיג'ט

איזיג'ט מציעה טיסות לבלפסט מישראל עם עצירת ביניים ביעדים כמו לונדון, ז'נבה, אמסטרדם ועוד. טיסה לבלפסט עם קונקשן בלונדון, למשל, כוללת טיסה של כחמש וחצי שעות (תל אביב-לונדון) וטיסה נוספת של כשעה ורבע (לונדון – בלפסט). המחירים מתחילים מכ364$ לכרטיס הלוך-חזור, לפי השוואת המחירים שערכנו באתר קיווי.

התעריף הכי זול של איזיג'ט עבור טיסה לצפון אירלנד בדרך כלל לא כולל כבודת מטען, אך ניתן לשלוח מזוודה לתא המטען בתשלום נוסף. במהלך הטיסה לבלפסט תוכלו לרכוש משקאות, חטיפים וארוחות קלות בתשלום. הכרטיס המשודרג והיקר יותר של איזיג'ט (FLEXI) כולל תנאי הזמנה גמישים יותר, שליחת מזוודה לתא המטען (עד 23 ק"ג), קופון לרכישת כיבוד במהלך הטיסה ועוד.

אתם אתם מעדיפים לא לטוס עם חברות לואו-קוסט ולא מפריע לכם לשלם קצת יותר, תוכלו לבחור בטיסה לבלפסט עם בריטיש איירווייז שכוללת עצירה בלונדון (הית'רו). המחיר הכי זול שמצאנו לטיסה לבלפסט מישראל (עם קונקשן בלונדון) בבריטיש איירווייז הוא 769$ לכרטיס הלוך-חזור.

טיול בצפון אירלנד – עוד באותו נושא: 

בלפסט – אטרקציות מומלצות למטייל בבירת צפון אירלנד

מלונות מומלצים בבלפסט למשפחות עם ילדים 

טיסות לאירלנד לקורק

נמל התעופה של קורק, העיר השנייה בגודלה ברפובליקה של אירלנד והשלישית בגודלה באי אירלנד, ממוקם במרחק של כ6.5 ק"מ מהעיר. הוא משרת מגוון מצומצם יחסית של טיסות לאירלנד – עונתיות בעיקר.

טיסות קונקשן לאירלנד לקורק עם ריאנאייר

ריאנאייר מציעה טיסות לאירלנד לקורק עם עצירת ביניים ביעדים כמו ורוצלב, מילאנו ועוד. המחיר הכי זול לטיסה לקורק עם ריאנאייר הוא 273$, לפי השוואת המחירים של קיווי.

טיסה לאירלנד לקורק עם אייר פראנס

אייר פראנס מציעה טיסה לקורק מישראל עם עצירת ביניים בפריז (CDG). אפשרות זו כוללת טיסה לפריז מנתב"ג של כחמש שעות ועשר דקות, ועוד טיסה לאירלנד של כשעתיים מפריז לקורק.

אייר פראנס מפעילה טיסות לאירלנד (מפריז לקורק) כמעט כל יום (מלבד ימי רביעי), ומספר טיסות ביום לפריז מתל אביב. התעריף הזול ביותר של החברה (Light) בד"כ לא כולל כבודת מטען או אפשרות לשינויים בכרטיס. השירות בטיסות אייר פראנס לפריז (מתל אביב) כולל לרוב הגשת ארוחה חמה, והשירות על טיסות לאירלנד (פריז – קורק) כולל הגשת חטיף.

נכון לכתיבת הכתבה, אין טיסות פנים באירלנד ישירות מדבלין לבלפסט, כיוון שמדובר בזמן נסיעה קצר.

טיסות לאירנלד
דירוג הגולשים 5 (1 הצבעה)
Sending

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל