טיולים מאורגנים ליוון – המלצות וטיפים למטייל

טיול מאורגן ביוון הוא חוויה שונה מכל מה שהכרתם. בטיולים מאורגנים מגלים פינות נסתרות וסיפורים מרתקים, והכל במקסימום נוחות, עם נהג שמחכה בכל פינה ובלי תכנון לוגיסטי מתיש. את המדריך לטיולים מאורגנים ביוון כתבנו כדי לרכז במקום אחד את כל הטיפים הכי חשובים לחיפוש, בדיקה והזמנת טיולים. אם אתם מחפשים טריקים שיעזרו לכם לחסוך כסף באופן משמעותי מבלי להתפשר על איכות, זהו המדריך בשבילכם.

  הזמנת דילים ליוון             |             הזמנת טיולים מאורגנים ליוון

איך מוצאים טיולים מאורגנים ליוון?

כדי לקבל את כל הצעות המחיר העדכניות לטיולים מאורגנים ליוון, מומלץ להיעזר במנועי חיפוש להשוואות מחירים כמו אלו של גוליבר, איסתא, ועוד. מנועי חיפוש בסגנון זה פועלים בשיתוף עם מגוון מפעילי טיולים מאורגנים לחו"ל: במקום לפנות ישירות אל אח מהם, תוכלו לקבל הצעות ממגוון מפעילי טיולים, ולהחליט מהי האופציה הטובה ביותר עבורכם. מנועי החיפוש לא מפעילים את הטיול, איך יבצעו את ההזמנה עבורכם תוך הדגשת האותיות הקטנות, סיוע של שירות לקוחות, ושימוש בהזמנה מאובטחת.

אלו מספר אופציות אמינות להזמנת טיול מאורגן ביוון כיום:

טיול מאורגן ליוון דרך גוליבר

גוליבר פועלת בשיתוף עם מגוון מדריכי טיולים מאורגנים ביוון, ומציעה השוואת מחירים לטיולים, הזמנה מאובטחת שתחסוך לכם זמן יקר ולוגיסטיקה מתישה, והכל לצד מענה אנושי בוואצפ. חיפשנו טיולים מאורגנים ביוון דרך גוליבר ומצאנו מגוון אפשרויות: טיול חוצה בלקן, טיול מקיף ביוון, טיול ביוון בחורף ועוד.

לחצו כאן להשוואת מחירים והזמנת טיולים מאורגנים ליוון דרך גוליבר

טיול מאורגן ליוון דרך איסתא

אצל איסתא תוכלו להזמין טיולים מאורגנים ביוון של כמה ממפעילי הטיולים הכי אמינים בתחום, לבצע הזמנה בטופס קליל ומיידי, ולהיעזר בשירות הלקוחות הנהדר של החברה. בנוסף, איסתא מציעים אזור אישי נוח בו תוכלו למצוא מידע על ההזמנה שלכם ולבצע פעולות בשירות עצמי.

לחצו כאן לחיפוש טיולים מאורגנים ביוון בעזרת איסתא

טיולים מאורגנים ליוון דרך אשת טורס

אשת טורס היא בין חברות התיירות הוותיקות בארץ. הייחוד של אשת טורס הוא שהיא מפעילה את הטיולים בעצמה, כלומר תוכלו לערוך השוואה בין כל הטיולים הזמינים של החברה ולבצע הזמנה אונליין, ישירות ממפעיל הטיול. באשת טורס תוכלו לצפות גם בשם המדריך המתוכנן לכל טיול ולבדוק חוות דעת של מטיילים (אם קיים מידע זמין). בנוסף, לאשת טורס יש מועדון חברים נהדר עם הנחות נוספות.

לחיפוש טיול מאורגן ביוון דרך אשת טורס לחצו כאן

טיולים מאורגנים ליוון דרך וואלה טורס

טיולי תרבות ביוון, טיולי חורף וחגיגות בטברנה: את כל אלו מצאנו בהשוואת המחירים של וואלה! טורס, שפועלת בשיתוף עם מפעילי הטיולים המובילים ביותר בארץ כדי לאפשר לכם לבצע הזמנות במחירים משתלמים. ממשק החיפוש וההזמנה מאוד נוח לשימוש: ניתן לסנן את התוצאות לפי מחיר או אורך הטיול, ותוכלו לבצע הזמנה מאובטחת ולהיעזר בשירות הלקוחות הזמין במגוון ערוצים.

לחצו להזמנת טיול מאורגן ליוון דרך וואלה טורס

טיולים מאורגנים ליוון דרך שופרסל טראוול

שופרסל Travel נכנסה לתחום לפני מספר שנים כדי להציע מגוון מוצרי תיירות אטרקטיביים, עם הנחות והטבות שוות במיוחד ללקוחות מועדון שופרסל. במנוע החיפוש של שופרסל טראוול מצאנו מגוון רחב של טיולים מאורגנים ביוון, ובנוסף ניתנה לנו האופציה לקבל הנחות קאשבק בעזרת מועדון לקוחות האשראי של שופרסל. גם שירות הלקוחות האנושי בוואצפ הוא יתרון ענקי.

להזמנת טיולים מאורגנים ליוון עם שופרסל טראוול לחצו כאן

עוד המלצות חשובות למטיילים ביוון

אם אתם מעדיפים לוותר על טיול מאורגן ולתכנן את הטיול שלכם באופן עצמאי, השלב הראשון בתכנון הוא הזמנת כרטיסי טיסה ליוון. כמו רוב האלמנטים בחופשה, גם טיסות לחו"ל מומלץ להזמין אחרי ביצוע השוואת מחירים במנוע חיפוש אמין ונוח. קראו את המדריך שלנו בנושא. בנוסף, מומלץ לקרוא גם את המדריך על טיסות פנים ביוון שבו תמצאו מידע על טיסות פנימיות ביוון ועל הדרכים המומלצות לעבור בין יעדים ואיים ביוון.

המדריך שלנו בנושא ביטוח נסיעות ליוון יעזור לכם למצוא ביטוח נוסעים במחיר הכי זול בלי להתפשר על איכות הכיסוי.

טיולים מאורגנים ליוון, ולחו"ל באופן כללי, משאירים לרוב פרקי זמן חופשיים, שנועדו לטיול עצמאי, קניות ועוד. על מנת לדעת כיצד מומלץ להתנייד במהלך פרקי הזמן הללו, שבהם לא עומד לרשותכם אוטובוס תיירים מאורגן, קראו את המדריך שלנו בנושא תחבורה ציבורית ביוון, שבו תמצאו מידע על אוטובוסים ביוון, רכבות ביוון, מעבורות ביוון ועוד.

אפשרות נוספת להתניידות במהלך הזמן החופשי שלכם במהלך הטיול ביוון היא השכרת רכב ביוון. תוכלו לקבל מידע שימושי וטיפים שיעזרו לכם למצוא רכב שכור ביוון במחיר משתלם.

טיול מאורגן יחסוך מכם הזמנה עצמאית של מלונות ביוון. אבל אם תחליטו לצאת לחופשה משפחתית ביוון באופן עצמאי, ולהזמין את המלונות בעצמכם, וודאו שאתם בוחרים במלון שמתאים לאירוח משפחות. תוכלו להיעזר במדריך שלנו בנושא מלונות מומלצים ביוון למשפחות עם ילדים.

ניתן גם לבצע הזמנה של טיסה ומלון בעסקה אחת. במדריך שלנו על דילים ליוון תמצאו מידע והמלצות על כמה חברות המציעות חבילות נופש ליוון בתנאים משתלמים.

על מנת שתוכלו להיות מחוברים, לגלוש באינטרנט ולנהל שיחות באמצעות הטלפון הנייד, מומלץ להזמין מראש סים ליוון או eSim ליוון מחברות אמינות ומומלצות, שחבילות הגלישה שלהן מותאמות במיוחד לתיירים וחוסכות לכם כסף.

בין האטרקציות שתוכלו לשלב במהלך טיול ביוון – בין אם בזמן החופשי בטיול המאורגן ובין אם בטיול עצמאי – הן אטרקציות הקשורות באוכל ביוון, שהוא חלק בלתי נפרד מהחוויה. במדריך שלנו תמצאו מידע על מגוון אטרקציות קולינריות שיכולות לשדרג לכם את הטיול.

אם אתם בעלי רישיון סקיפר וגם אם לא, יתכן שתרצו לנצל את החופשה במדינת איים לחוויה של שייט ביאכטה. במדריך בנושא השכרת יאכטה ביוון תקבלו מידע שיעזור לכם להשוות מחירים ולבצע הזמנת יאכטה לחוויה בלתי נשכחת.

היעזרו במפת יוון בעברית למטייל הישראלי על מנת לעקוב אחר מסלול הטיול שלכם ביוון ולהכיר טוב יותר את היעדים הכלולים בו.

האם כדאי לטוס ליוון בטיול מאורגן?

טיול מאורגן ביוון יעניק לכם חוויה שונה לחלוטין מזו של הטיול העצמאי.

אוהבי היסטוריה יוכלו לשמוע את הסיפורים המרתקים, אוהבי תרבות יוכלו לקבל גישה לטברנות הכי אותנטיות, ואוהבי קולינריה יוכלו ליהנות מסדנאות בישול מיוחדות. מטיילים מסורתיים יוכלו לבחור בטיולים מאורגנים ביוון לשומרי מסורת, ולא יצטרכו להתעסק עם הלוגיסטיקה שמגיעה עם תכנון טיול כשר באירופה. בנוסף, תוכלו להגיע לפינות ביוון שלא הייתם מגיעים אליהן לבד, מבלי להתעסק בכאב ראש של הזמנת מוניות, נסיעה באוטובוסים או נהיגה עצמאית.

מהם היתרונות של טיול מאורגן ביוון לעומת טיול עצמאי?

התניידות נוחה יותר – אין צורך לדאוג לתכנון ההתניידות בין היעדים. האוטובוס של הטיול ילווה אתכם במהלך הטיול ויעביר אתכם בין האטרקציות השונות ובחזרה למלון.

טיול כחלק מקבוצה – תוכלו ליהנות מהטיול עם קבוצה של מטיילים באותו הראש. נהדר במיוחד למי שמטייל סולו או למשפחות שמעוניינות לטייל עם משפחות נוספות.

הסברים ממדריך מומחה בעברית – תוכלו להבין וללמוד על הסיפור ההיסטורי או התרבותי של היעדים אליהם תגיעו, ממדריך שמכיר את היעד היטב, בעברית (או ברוסית בטיולים מאורגנים ביוון לדוברי רוסית).

תכנון יעיל של לוחות זמנים – טיולים מאורגנים בד"כ מנוהלים היטב מבחינת לוחות זמנים, ארוחות או הצטיידות בסנדוויצ'ים לטיולי יום: מעולה למשפחות עם ילדים!

חיסכון בעלויות – טיול כחלק מקבוצה יכול לסייע בחיסכון בעלויות, במיוחד כשמדובר במונית, הסעה פרטית, השכרה של יאכטה וכול'.

טיול ללא לחץ – טיול מאורגן ביוון יחסוך לכם את הלחץ שבתכנון, ויאפשר לכם ליהנות מכל דקה של זמן האיכות עם המשפחה או עם החברים.

טיפים להזמנת טיול מאורגן ביוון

החלטתם להזמין טיול מאורגן ליוון? אל תבצעו הזמנה לפני שקראתם את הטיפים הבאים!

סיורי בחירה – שימו לב לאותיות הקטנות

לפני שמזמינים טיול מאורגן, חשוב לבדוק את לוח הזמנים (שמופיע כבר בשלב החיפוש).

בחלק מהטיולים, ייתכן שתיתקלו ביום חופשי שכולל "סיור בחירה", אליו אפשר לבחור אם להצטרף או לא. סיורי הבחירה בדרך כלל כרוכים בתשלום נוסף.

אם אתם חושבים לוותר על העלות הנוספת ולא להצטרף לסיור, שימו לב שבמידה והמלון מרוחק וללא אטרקציות, האופציה של להישאר במלון לא תהיה כל כך ריאלית, ולכן כדאי לחשב את עלות הסיור כחלק מהתקציב (או לוודא פרטים על מיקום המלון).

מה כלול במחיר? מחשבים את העלות האמיתית של טיול מאורגן

מנועי החיפוש האיכותיים שבתחילת המדריך בד"כ כוללים, כבר בשלב החיפוש, רשימת "כלול" ו"לא כלול" במחיר. חשוב לבדוק את הרשימה לפני ההזמנה, כדי לבדוק אם צפויות לכם עלויות נוספות. בדרך כלל, המחיר הבסיסי של טיול מאורגן לא כולל ביטוח נסיעות, ביזבוזים או טיפ למדריך.

ארוחת בוקר או חצי פנסיון?

לא כל הטיולים המאורגנים כוללים את אותה הכמות של ארוחות. חלקם מסתפקים בארוחת בוקר (עבור חלק מהמטיילים זה יתרון) וחלקם מגיעים בקונספט של חצי פנסיון ואפילו יותר. כל מטייל מעדיף קונספט אחר, וחשוב לשים לב לכך. בד"כ, בתוכנייה המפורטת יופיעו פרטים נוספים על הארוחות הצפויות.

מסלולים מומלצים לטיול מאורגן ביוון

טיולם מאורגנים ביוון לזמן קצר מתמקדים לרוב באתונה והאזור, עם ביקור בעיירות קרובות, במוזיאונים, בטברנות שוות וכמובן זמן לשופינג.

חלק מהטיולים המאורגנים ביוון מתמקדים באיים. טיולים כאלו מתחילים לרוב מאי מרכזי כמו כרתים, וכוללים ביקור באיים קרובים וקטנים יותר. טיול מאורגן באיי יוון לרוב כולל צפייה בהרי געש יפהפיים, טיולי שייט, ביקור במערות כחולות ועוד.

אופציה נוספת ופופולרית במיוחד היא טיול מאורגן בצפון יוון, אזור מרהיב ומלא באתרים מרתקים, החל מהטבע ההררי המרשים של זאגורי ועד לחופים של חלקידיקי וסלוניקי מלאת החיים.

טיולים מאורגנים ביוון לפי נושאים

טיולים מאורגנים ליוון ולמדינות הבלקן

טיולים מאורגנים למדינות הבלקן כוללים לרוב ביקור ביוון ובמדינות שכנות או קרובות כמו אלבניה, מונטנגרו, בולגריה ועוד.

טיולים מאורגנים ביוון לשומרי כשרות

לא תמיד קל לתכנן טיול כשר ביוון. צריך למצוא מסעדות רלוונטיות, לוודא שיש לכם אוכל בטיולי יום וכול'. טיולים מאורגנים ביוון לשומרי כשרות הם אופציה נהדרת שיכולה לחסוך לכם הרבה זמן בתכנון, עם מדריכים בעלי ניסיון שמכירים את היעד היטב. בנוסף לפתרון הלוגיסטי, תוכלו ליהנות מטיול עם קבוצה של מטיילים שומרי כשרות, ומקבלת שבת באווירה מרגשת ביוון.

טיול מאורגן ביוון עם ילדים

טיולים ביוון למשפחות לא תמיד קלים לתכנון, לפני ובמהלך הטיול.

לכן, טיול מאורגן ביוון למשפחות עם ילדים הוא אופציה נהדרת שתאפשר לכם להתרכז בהנאה מהחופשה ומרגעי האיכות עם הילדים, בלי צורך להתעסק בלוגיסטיקה כלל. מתכנני הטיול לרוב יודעים היטב מתי כדאי לשלב ארוחות, ולכן הטיולים הם לרוב נינוחים, עם הסעות שמחכות לכם בכל נקודה: מושלם למשפחות עם ילדים.

טיולים מאורגנים ביוון לדוברי רוסית

טיול מאורגן ביוון לדוברי רוסית יכול לאפשר למטיילים ליהנות מכל סיפור במלואו, ומותאם היטב לצרכיהם.

טיולים מאורגנים ליוון עם קרוז

אם כבר יצאתם לקרוז בעבר, אתם ודאי יודעים שבעגינות בנמלי יוון, יש צורך ברכישת סיור (שלרוב מתנהל באנגלית אם מדובר בחברה מחו"ל) או בהתניידות עצמאית במהלך יום העגינה. בנוסף, ישנם פרטים נוספים כמו המלון בלילה שלפני או אחרי הקרוז, העברות לנמל היציאה וכול', שייתכן ותצטרכו להוסיף לעלות.

לעומת זאת, טיול מאורגן ליוון בהפלגה בד"כ כולל את רוב התוספות. (התוכנייה המדויקת והתוספות הכלולות עלולות להשתנות, כך שכדאי לבדוק זאת בעת ההזמנה).

טיולים קולינריים ליוון

יוון היא יעד נהדר לאוהבי קולינריה: סדנאות בישול, סיורי טעימות בשווקים, וסיפורים מרתקים על תרבות האוכל. טיול קולינרי ביוון יראה לכם את המדינה קצת אחרת, עם התמקדות בכל מה שקשור לאוכל ביוון.

השוואת מחירים לטיולים מאורגנים ביוון

שימו לב, כדי לקבל את כל האופציות הקיימות בשוק לטיולים מאורגנים ליוון, כדאי להיעזר בלפחות שניים ממנועי החיפוש המומלצים שמופיעים בתחילת המדריך.

ערכנו מספר השוואות מחירים כדי לבדוק מהם המחירים הצפויים, אך חשוב לזכור שהשוק דינמי והמחירים והתנאים המצוינים במדריך נכונים למועד כתיבתו ועשויים להשתנות.

מחירים לטיולים מאורגנים ביוון, נכון למועד כתיבת המדריך, מתחילים מכ-639€  לאדם על בסיס זוגי (לטיולים הקצרים יותר, של ארבעה ימים בדרך כלל).

מחירים לטיולים מאורגנים ליוון של כשבוע בדרך כלל נעים בין כ-755€ לבין כ-1500€ לאדם על בסיס זוגי (לעיתים קצת יותר, תלוי בסגנון הטיול).

סיורים מודרכים ביוון עם מדריכים מקומיים

אפשרות נוספת למטיילים ביוון היא טיולים "חצי מאורגנים". כלומר, הזמנת טיסה ובתי מלון באופן עצמאי, והוספת טיולים מאורגנים עם מדריך מקומי בנפרד: בין אם מדובר בטיולים של מספר ימים או בטיולי יום וחצי יום. טיולים של מספר ימים בד"כ כוללים גם בתי מלון במחיר.

איך מזמינים סיורים מודרכים ביוון עם מדריך מקומי?

החשש הכי גדול של מטיילים שמזמינים טיולים עם מדריך מקומי הוא האמינות, מכיוון שלרוב הם אינם מכירים את המדריכים המקומיים באזור. האם אפשר לסמוך על תשלום מראש, והאם מדובר בטיול איכותי?

לכן, מומלץ להזמין טיולים מודרכים ביוון בעזרת שני מנועי חיפוש שנחשבים לאמינים ביותר בתחום: Getyourguide או Viator.

בשניהם תוכלו לבדוק חוות דעת של מטיילים, ולהזמין ללא דאגות מאתר מאובטח ואמין, עם תנאי ביטול ושינוי נוחים.

אז איך זה עובד?

הזמנת טיולים ביוון עם מדריך מקומי דרך Getyourguide

Getyourguide הוא מנוע חיפוש אמין ומומלץ להזמנת סיורים מודרכים ביוון, כרטיסים לאטרקציות, הפלגות באיי יוון ועוד. בעזרת "גט יור גאייד" תוכלו להזמין ללא חשש מרמאויות, ולוודא שתנאי ההזמנה מתאימים לכם. לרוב, תנאי הביטול באתר מאוד נוחים. גם הממשק אמין וכולל תשלום מאובטח. במנוע החיפוש של Getyourguide מצאנו מגוון ענק של אטרקציות וסיורים מודרכים ביוון, והם פועלים עם מגוון מפעילי טיולים מקומיים ברחבי המדינה, כולל במגוון איים.

המלצות לטיולים מודרכים ביוון עם Getyourguide

טיול יום מאתונה למטאורה שכולל הסעה באוטובוס ממוזג, ביקור במנזרים, הדרכה של מדריך מקומי, וארוחת צהרים במסעדה יוונית מקומית. למידע נוסף לחצו כאן

הפלגה מקורפו ביאכטה מפנקת, שכוללת ביקור במערה הכחולה, שחייה, שנורקלינג וגם ארוחת צהריים ביאכטה. למידע נוסף לחצו כאן

הפלגה מסנטוריני בקטמרן יוקרתית, עצירות לשנורקלינג ושחייה, נופים יפהפיים של איי הר געש ועיירות נמל, וארוחת צהרים/ערב מפנקת. ההפלגה כוללת גם בר פתוח. למידע נוסף לחצו כאן

טיול של ארבעה ימים מאתונה (3 לילות), עם ביקור במגוון יעדי חובה כמו אולימפיה, דלפי, מטאורה ועוד. הטיול כולל מדריך, אוזניות, לינה בבתי מלון עם ארוחת בוקר וערב, אוטובוס עם אינטרנט אלחוטי ועוד. למידע נוסף לחצו כאן

הזמנת טיולים מודרכים ביוון דרך Viator

במנוע החיפוש האמין של Viator מצאנו מגוון ענק של אטרקציות וטיולים מודרכים ביוון. מומלץ גם לבצע את ההזמנה מ-Viator, בממשק מאובטח ואמין שיאפשר לכם להיעזר בשירות הלקוחות היעיל שלהם, וליהנות מתנאי ביטול נוחים וללא חשש מתרמיות. היתרון האהוב עלינו בהזמנת סיורים מודרכים ביוון עם Viator הוא שירות הלקוחות הטלפוני שפועל 24/7, וגם ניהול ההזמנה האוטומטי באתר.

המלצות לסיורים מודרכים ביוון (שאפשר למצוא בViator)

טיול יום מזקינתוס שייקח אתכם לחופים יפהפיים, למערות כחולות, נקודות מצפה ועוד. למידע נוסף לחצו כאן

סיור אוכל ותרבות בקורפו בו תבקרו בעיר העתיקה, במסעדות הכי שוות, ברובע היהודי ועוד. הסיור כולל טעימות וארוחה. למידע נוסף לחצו כאן

טיול ביוון במשך 12 ימים עם מדריך דובר אנגלית, כולל איסוף משדה התעופה, המלון או הנמל. המחיר כולל לינה למשך 11 לילות, התניידות במעבורות ובטיסות פנים וסיורים פרטיים! הטיול המדהים מתחיל מאתונה, וממשיך לדלפי, מטאורה, סנטוריני וכרתים. למידע נוסף לחצו כאן

המלצות לטיולי יום מאתונה

סיור קולינרי באתונה. הרפתקאה אורבנית שכוללת מגוון טעימות בשכונות הכי מגניבות באתונה, בהן תוכלו לבקר במאפיות ותיקות, לטעום אוכל יווני טוב ולגלות רחובות מלאים באומנות ותרבות. למידע נוסף לחצו כאן

טיול יום באתונה לכל אתרי החובה של יוון העתיקה עם מדריך מוסמך. הסיור כולל ביקור באתרים היסטוריים חשובים באתונה כמו אקרופוליס, תיאטרון דיוניסוס, האגורה העתיקה ועוד. למידע נוסף לחצו כאן

המלצות לטיולי יום מסלוניקי

טיול יום מסלוניקי להר אולימפוס ולאתר הארכיאולוגי בדיון, כולל הליכה בטבע לצד נהר אניפאס והסעה מנקודות מפגש מרכזיות בסלוניקי באוטובוס ממוזג. למידע נוסף לחצו כאן

סיור קולינרי בסלוניקי שנחשב לאחד הטובים בעיר, וייקח אתכם בין רחובות העיר ההיסטוריים, ילמד אתכם איך לאכול כמו המקומיים, ועל התרבות והקולינריה המקומית. למידע נוסף לחצו כאן

המלצות לטיולי יום מכרתים

סדנת בישול בכרתים באזור ההרים הלבנים, בה תלמדו מתכונים מסורתיים מהאי, תטעמו גבינות מקומיות ויין מקומי, וגם תגלו את הסיפורים שמאחורי הקולינריה, והכל אל מול נוף יפהפה. למידע נוסף לחצו כאן

טיול יום מכרתים בשייט על קייאקים, שכולל גם ציוד לשנורקלינג וביקור במערות יפהפיות, חופים מרהיבים ועוד. למידע נוסף לחצו כאן

שימו לב שהשירותים הכלולים בטיולים המופיעים במדריך עשויים להשתנות מעת לעת, ולכן חשוב להיכנס ולבדוק גם בעמוד ההזמנה המעודכן מה כלול במחיר.

הוספת תגובה

    להזמנת חדרי מלון השאירו הודעה וסוכן נסיעות יחזור אליכם במהרה

    השם שלך (חובה)

    האימייל שלך: (חובה)

    הטלפון

    המסר שלך ( חשוב לרשום יעד)

    ביטוח נסיעות לחו''ל
    כרטיסי ספורט

    עדכוני מבצעי נופש

    הורדת אפליקציה
    חופשה בישראל