השכרת רכב בחו"ל בפינלד

השכרת רכב בפינלנד – השוואת מחירים ועצות

השכרת רכב בפינלנד – המדריך המלא: מנוע השוואת המחירים שיחסוך לכם מאות שקלים, טיפים חשובים על נהיגה בפינלנד (כולל סרטון וידאו המדגים נהיגה בפינלנד) ועל חוקי התנועה בפינלנד, עצות חשובות על השכרת רכב בפינלנד – ובנוסף אספנו בורכם מידע שימושי לנהג על פינלנד – תחנות דלק, חנייה ועוד

שוקלים להזמין השכרת רכב בפינלנד ? שימו לב – זה יכול להיות הרבה יותר זול ממה שחשבתם! מנוע השוואת המחירים המתקדם לתעריפי השכרת רכב בחו"ל יאתר עבורכם את המחיר הזול ביותר עבור האוטו אותו אתם מבקשים לשכור בין כל חברות השכרת הרכב בפינלנד המחשבות לאמינות ומספקות שירות לקוחות באנגלית. התהליך פשוט: מלאו את הטופס למטה, ביחרו את פינלנד בשדה ארץ ואז ביחרו את העיר בה אתם מעוניינים להזמין השכרת רכב בפינלנד – הלסינקי, אספו, סבונלינה, קוטקה, קוקולה, להאטי, ועוד ערים רבות בפינלנד. לסיום ביחרו את תחנת האיסוף בתוך העיר ואת התאריכים בהם אתם מעוניינים להזמין השכרת רכב בפינלנד – ליחצו חפש, וביחרו בהצעה הזולה ביותר עבור דגם הרכב המתאים לצרכיכם

השכרת רכב בפינלנד – מנוע חיפוש והשוואת מחירים

השכרת רכב בפינלנד – מידע כללי

פינלנד איננה ידועה מאוד בתור מדינה תיירותית אך היא מציעה לנהגים נופים מדהימים, חלקם מהיפים ביותר באירופה. כמובן, שימו לב שפינלנד היא מדינה סקנדינבית, אחת מהצפוניות ביותר באירופה, ותנאי מזג האוויר בה עלולים לכלול שלג ולהיות קשים מאוד לנהיגה. מערכת הכבישים המהירים של פינלנד מצוינת וחינמית (אין בפינלנד כבישי אגרה), אבל בדרום פינלנד הכבישים בד"כ עקלקלים בגלל המספר הרב של אגמים וככל שמצפינים אל צפון פינלנד, האוכלוסייה נהיית דלילה ולכן תמצאו פחות כבישים. חלק גדול מהתחבורה בפינלנד מתבסס על מעבורות המגיעות בשיט לעיר הבירה של פינלנד, הלסינקי משבדיה, גרמניה וגם אנגליה.

השכרת רכב בפינלנד – דרישות סף

כדי להזמין השכרת רכב בפינלנד על הנהג הרשום להיות בגיל 20 לפחות ובעל רישיון נהיגה בתוקף במשך שנה לפחות. עבור חלק מקטיגוריות כלי הרכב – כמו למשל מכוניות משפחתיות, רכבי יוקרה וכדומה – חברות השכרת הרכב עלולות לדרוש נהגים מבוגרים יותר, ולעיתים גם בקטיגוריות הרכבים הזולות יותר נהגים מתחת לגיל 25 עלולים להידרש לשלם תוספת מחיר לנהג צעיר.

השכרת רכב בפינלנד – החזרת הרכב ביעד אחר 

השכרת רכב בפינלנד לכיוון אחד (כלומר, לשכור את הרכב בעיר אחת כמו הליסנקי ולהחזיר אותו בעיר אחרת כמו סבונלינה) אפשרית כעיקרון, וחברות השכרת רכב בפינלנד גובות על כך עמלות משתנות בין 0-120 דולר. השכרה לכיוון אחד ליעדים בינלאומיים (כלומר, לשכור את הרכב בפינלנד ולהחזיר אותו במדינה אחרת כמו נורווגיה) כרוכה בתשלום נוסף, אפשרית רק בחלק מחברות השכרת הרכב בפינלנד (בעיקר החברות הבינלאומיות כמו הרץ, אביס או יורופקאר) ולא תמיד אפשרית בכל סוגי הרכב. אם אתם מעוניינים בהשכרת רכב בפינלנד והחזרתו במדינה אחרת צריך לתאם זאת מראש עם החברה.

השכרת רכב בפינלנד – יציאה למדינות אחרות

אם אתם מעוניינים לבצע השכרת רכב בפינלנד ולצאת עם האוטו מחוץ לפינלנד יש לתאם זאת עם חברת השכרת הרכב מראש. בעיקרון, אפשר לצאת עם כלי רכב המושכרים בפינלנד למדינות שכנות באיחוד האירופי, אך חברות השכרת רכב בפינלנד בד"כ לא מאשרות להוציא רכבים שלהן למדינות הבאות: בלארוס, בולגריה, בוסניה, צ'כיה, קרואטיה, אסטוניה, יוון, הונגריה, לטביה, סרביה, ליטא, מקדוניה, מונטנגרו, פולין, רוסיה, סלובקיה, סלובניה, טורקיה, אוקראינה ואלבניה. עם סוגי רכב מסויימים – בד"כ בעיקר רכבי יוקרה – אסור לצאת מפינלנד גם לאיטליה, הידועה כיעד מוביל עבור גנבי מכוניות.

נהיגה בפינלנד

פינלנד היא מדינה די מפותחת עם תשתית כבישים טובה יחסית, ובחודשי הקיץ באיזורים לא מושלגים הנהיגה בפינלנד בד"כ סבירה – צפו בסרטון הוידאו המתעד נהיגה בפינלנד:

נהיגה בשלג היא כמובן עניין אחר לגמרי הדורש הכנה וידע.

חוקי התנועה בפינלנד

הנהיגה בפינלנד היא מצד ימין, כמו בישראל, ומותר לעקוף מכוניות אחרות מצד ימין בכבישים רבי נתיבים. לרכבות חשמליות יש תמיד זכות קדימה בפינלנד, בכל מצב.

אחוז האלכוהול המותר בדם בזמן נהיגה הוא 0.05. חגורות בטיחות הן חובה בכל הכבישים ובכל המושבים ברכב. אם אתם מגיעים אל פינלנד עם ילדים, שימו לב שלפי חוקי פינלנד ילדים עד גיל 3 חייבים לשבת במושב האחורי במושב ילדים, או להשתמש בחגורת בטיחות רגילה, אם אין אפשרות לשים ברכב מושב ילדים.

המהירות המותרת בפינלנד

המהירויות המותרות בפינלנד – עד 50 קמ"ש בשטח עירוני, עד 100 קמ"ש בכבישים פתוחים, ועד 120 קמ"ש בכבישים המהירים.

חנייה בפינלנד

ברוב הערים הגדולות בפינלנד יש אזורי חנייה ברחובות (בתשלום לעירייה) בצורה יחסית מספקת ואין צורך בחניונים פרטיים בתשלום. התשלום בד"כ נעשה במטבעות למדחן אך אם אין מדחן, עליכם לרכוש כרטיסי חנייה בתחנת דלק ולהציג אותם בחלון הקדמי של הרכב.

תחנות דלק בפינלנד

רוב תחנות הדלק בפינלנד פתוחות מ-7 בבוקר עד 9 בערב, ורק בערים הגדולות כמו הלסינקי חלק מתחנות הדלק פתוחות 24 שעות.

השכרת רכב בפינלד
דירוג הגולשים 0 (0 הצבעות)
Sending

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל