הלסינקי כרטיסים לאטרקציות

הלסינקי למשפחות – אטרקציות מומלצות בבירת פינלנד

הלסינקי בירת פינלנד – המדריך למטייל: חופשה בהלסינקי היא בדרך כלל ההתחלה או הסיום של כל טיול בפינלנד. בכתבה זו תמצאו המלצות על אטרקציות בהלסינקי וטיפים למשפחות אשר מגיעות אל הלסינקי עם ילדים (כולל סרטי וידאו ולינקים להזמנת כרטיסים מראש לאטרקציות תיירותיות בהלסינקי)

הלסינקי Helsinki (בפינית) או Helsingfors (שבדית) היא עיר הבירה של פינלנד. הלסינקי, המכונה ״הבת הבלטית״, נוסדה בשנת 1550 ומשמשת כבירת פינלנד מאז 1812, כאשר הצארים של רוסיה בנו אותה מחדש בהשראת סנט פטרסבורג, תפקיד שהיא שיחקה בסרטים רבים העוסקים בתקופת המלחמה הקרה. היום, הלסינקי נהנית מהשילוב המיוחד של אווירה של עיר בינלאומית והתחושה האינטימית והחמימה שעדיין שוררת בה. התקופה הטובה ביותר לחופשה בהלסינקי היא בעונת הקיץ, כאשר הפינים מורידים מעצמם את המעילים ורצים לברים ולבתי הקפה כדי ליהנות מאור השמש.

טיול בפינלנד – עוד באותו נושא:

טיסות להלסינקי בירת פינלנד – השוואת מחירים והמלצות

בתי מלון מומלצים בהלסינקי בירת פינלנד

השכרת רכב בהלסינקי – השוואת מחירים והמלצות

הלסינקי למטייל – מידע והמלצות

שיעור האוכלוסין של הלסינקי כיום הוא כ-604,380 תושבים, אבל באזור הלסינקי רבתי, כולל הפרברים של הרשויות המקומיות השכנות אספו (Espoo) ו-ונטה (Vantaa) שיעור האוכלוסין מגיע ללמעלה מ-1.3 מיליון איש. מחוז הלסינקי יוצר את ליבו של האזור האורבני הגדול ביותר של פינלנד המוכר בפינית כ״אזור הבירה״ (pääkaupunkiseutu). הלסינקי גובלת במפרץ פינלנד מדרום, בזמן שהמועצה האיזורית של אספו, שבתוכה כלולה העיירה הקטנטונת,  שוכנת ממערב לה. המועצה התעשייתית יותר ונטה נמצאת מצד צפון ומזרח. מעבר לשלושת אלה, הפרברים של הלסינקי הופכים לעיירות קטנות, חוות ויערות, כשאחד מהראויים ביותר לציון למטייל – ובמיוחד עבור משפחות המגיעות אל הלסינקי עם ילדים – הוא הפארק הלאומי נוקסיו (Nuuksio National Park) השוכן בצומת הדרכים אספו, ויהטי (Vihti) וקירקונומי (Kirkkonummi).

בתוך הלסינקי עצמה, המרכז העירוני נמצא בחצי האי הדרומי בסוף הציר העיקרי של העיר, Mannerheimintie (או בקיצור מנסקו (Mansku). הן תחנת הרכבת המרכזית והן טרמינל האוטובוסים שוכנים במרכז הלסינקי. רחובות הקניות Aleksanterinkatu (או אלקסי (Aleksi ) בקיצור) ו- Esplanadi  (או Espa) מתחברים ל-Senate Square  (Senaatintori), למרכז ההיסטורי של הלסינקי.

אטרקציות בהלסינקי למשפחות

סיור אוטובוס מודרך בין אטרקציות בהלסינקי Helsinki Panorama Sightseeing: Guided Bus Tour

עלו על אוטובוס לסיור האטרקציות של הלסינקי (Helsinki Panorama Sightseeing bus) וצאו לקרוז תרבותי באתרים החשובים ביותר של בירת פינלנד.

כדי לראות נוף קצת שונה ממה שתמצאו באתרי התיירות הרגילים של הלסינקי, סיור האוטובוסים המודרך הזה הוא מה שאתם צריכים! בטיול תצללו אל תוך עברה של הלסינקי עם קריינות אודיו ותראו אטרקציות תיירותיות בהלסינקי כמו בניין העירייה, מבני הפרלמנט, אולם פינלנדיה (Finlandia Hall), בית האופרה ועוד.

העבר ההיסטורי של הלסינקי מתעורר לחיים הודות למדריך שמע בשפות רבות ונופים פנורמיים מהאוטובוס, מה שאומר שהצילומים שלכם יהיו הכי טובים שיש.

אם אתם מתכננים טיול בפינלנד ויש לכם יום אחד לראות את הלסינקי עם הילדים זו יכולה להיות דרך טובה – בסיור תראו את המרכז היסטורי, את בניין העירייה ומבני הפרלמנט, את אולם פינלנדיה (Finlandia Hall) ואת בית האופרה. תעצרו בכנסיית טמפליאוקיו (Temppeliaukio Church) (או כנסיית הסלע (Rock Church)) או, אם הכנסייה סגורה, באנדרטת סיבליוס (Sibelius Monument), ותסיימו בפארק אספלנדה (Esplanade Park).

להזמנת סיור אוטובוס מודרך בין אטרקציות בהלסינקי

הגלגל הענק של הלסינקי SkyWheel Helsinki

הנאה אולטימטיבית של חופשה בהלסינקי למשפחות – הגלגל הענק של הלסינקי הוא גלגל התצפית הגבוה ביותר בפינלנד. תוכלו לצפות מגבוה על האנשים ככל שאתם מטפסים גבוה יותר ויותר ולהתבונן באורות הגבוהים של העיר מפרספקטיבה לגמרי חדשה.

הגלגל הענק נמצא ממש במרכז העיר בקטג׳נוקה (Katajanokka) בגובה 40 מ׳. זהו המקום הטוב ביותר ליהנות מהמראות הנהדרים של האתרים היפים ביותר של הלסינקי.

תוכלו לראות את המוני האנשים למטה שעדיין מחכים בתור בזמן שאתם יושבים בנחת ונהנים מהנופים באחת מ-30 הגונדולות, חוויה שאסור לפספס אם אתם מגיעים אל הלסינקי עם ילדים. בהזמנת כרטיסים בקישור יש לכם אופציה לבחור בחווית ה- VIP   'The Veuve Clicquot VIP Experience' בנסיעה של 30 דקות בגלגל הענק של הלסינקי בגונדולה מפוארת בעלת מושבי עור, רצפת זכוכית ובקבוק שמפניה VC.

להזמנת כרטיסים לגלגל הענק של הלסינקי 

כרטיס הלסינקי (הלסינקי קארד) Helsinki Card

כרטיס הסיטי של הלסינקי למטייל נותן לכם גישה מלאה לתחבורה הציבורית ברחבי העיר, וכניסה לאטרקציות תיירותיות בהלסינקי ולכל המוזיאונים הטובים ביותר של הלסינקי. עם הכרטיס הזה תראו את מוזיאון האמנות אטנאום (Ateneum Art Museum), מצודת סואומנלינה (Suomenlinna fortress), המוזיאון לאמנות עכשווית קיאסמה (Kiasma Contemporary Art Museum), המוזיאון לארכיטקטורה פינית (Museum of Finnish Architecture), מוזיאון העיצוב (Design Museum) ועוד הרבה אטרקציות בהלסינקי.

שכחו מהחיפוש אחר כסף קטן או התורים במכונות הכרטיסים – עם כרטיס סיטי של הלסינקי הכל מאורגן עבורכם מראש ולכם נשאר רק ליהנות מחופשה בהלסינקי. תוכלו לסייר ברחבי העיר בתחבורה הציבורית או להשתמש באחד מאוטובוסי התיירים ולהתרשם מהלסינקי ומההיסטוריה שלה.

סיטי קארד גם מקנה גישה בלתי מוגבלת למוזיאונים הרבים של הלסינקי ולאטרקציות בהלסינקי. הכרטיס האזורי, שגם אותו ניתן להזמין בקישור (בתוספת תשלום) מציע את אותם יתרונות שמציע הלסינקי קארד פלוס מספר בלתי מוגבל של ביקורים באספו (Espoo), קאוניאניאן (Kauniainen) ו-ונטה (Vantaa). הפאס האזורי כולל גם תחבורה לנמל התעופה.

להזמנת כרטיס הלסינקי

כנסיית טמפליאוקיו הלסינקי Temppeliaukio Kirkko Helsinki

אולי לא תצליחו להגות את השם בפעם הראשונה, אבל כנסיית טמפליאוקיו בהלסינקי תשאיר אתכם חסרי מלים בכל מקרה! תראו כאן את אחד ממבני הכנסייה היפים והייחודיים ביותר בעולם ותלמדו את ההיסטוריה המרתקת שמאחוריו מיד ראשונה.

טימו וטואומו סומלניין (Timo and Tuomo Suomalainen), האחים האדריכלים הפינים לא התביישו לנצל את היצירתיות שלהם באופן מלא במבנים יוצאי הדופן שעיצבו. היצירה המפורסמת ביותר שלהם היא כנסיית טמפליאוקיו הבנויה ממש אל תוך תצורת סלע.

כנסו אל תוך המבנה הקסום הזה וספגו את האווירה המוחשית מאוד של פולחן רוחני והתבוננות פנימית רגועה – המבנה האדריכלי יוצא הדופן הזה מרשים את בני כל הדתות.

להזמנת כרטיסים לכנסיית טמפליאוקיו בהלסינקי

אוטובוס התיירים של הלסינקי Hop-on Hop-off Bus Helsinki

טיילו בהלסינקי בדרך הנוחה ביותר באמצעות אוטובוס התיירים של הלסינקי, הנוסע במסלול מעגלי בין אטרקציות תיירותיות בהלסינקי, עם כרטיס חופשי – יומי (כדאי להזמין מראש בקישור) שמאפשר לכם לתכנן טיול בהלסינקי לפי ההעדפות שלכם, לרדת בכל תחנה לכמה זמן שתירצו ואז לחזור ולעלות על האוטובוס הבא בקו. תעברו ברחובות הצבעוניים של העיר ותוכלו לעלות ולרדת כאוות נפשכם באטרקציות החמות ביותר של העיר, כמו אנדרטת סיבליוס (Sibelius monument), הגן הבוטני (Botanic Garden), כנסיית טמפליאוקיו (Temppeliaukio Church) הנקראת גם כנסיית הסלע (Rock Church) ועוד. אם אתם מגיעים אל הלסינקי עם ילדים קטנים ומעוניינים לראות כמה שיותר אטרקציות בהלסינקי וללכת ברגל כמה שפחות, זוהי הדרך המומלצת.

חדדו את הידע ההיסטורי שלכם במוזיאון הלסינקי (Helsinki Museum), ואת החושים בסאונה הפינית בלוילי (Finnish Sauna at Löyly), או צאו לקניות חיסול בשוק הפשפשים של היתלהטי (Hietalahti flea market).

עם 18 תחנות לאורך מסלול האוטובוסים הזה, אתם לעולם לא רחוקים מארוחה טעימה, משקה מרענן או אטרקציה תרבותית מלהיבה. אוזניות מספקות מדריך אודיו בעשר שפות כדי להביא את הסודות הרבים של הלסינקי ואת הסיפורים לחיים, ו-WiFi חינם עוזר לכם לשתף את הצילומים שלכם בדרך.

להזמנת כרטיסים לאוטובוס התיירים של הלסינקי

הקולנוע המעופף של הלסינקי Flying Cinema Tour of Helsinki

רוצים להכיר את הלסינקי אבל לא יודעים היכן להתחיל? הסיור הקולנועי הזה ייתן לכם (באופן מילולי) מבט ממעוף הציפור על בירת פינלנד. זוהי חוויה רבת חושים וייחודית שמאפשרת לצופים לראות את נהאטרקציות המובילות בהלסינקי עם תחושת דאייה של ציפור.

אז חגרו את החגורות, הרכיבו את המשקפיים המיוחדים והיכונו למסע מקפיץ אדרנלין אל תוך העולם הוירטואלי של הלסינקי. הסיור "הקולנוע המעופף של הלסינקי" הוא חוויה שמתרחש בתוך תיאטרון המאובזר ב-50 כסאות זזים שעוצבו בצורה שנותנת לצופה להרגיש כאילו הוא עף!

אם אתם מגיעים אל הלסינקי עם ילדים זוהי ללא ספק אטרקציה מומלצת – תחקרו את בירת פינלנד תוך שאתם חולפים על המראות העיקריים של העיר וחווים אותם מפרספקטיבה שונה לגמרי. תעופו מעל גשרים, שדות אזמרגד ומעל מגדלי שעון וקתדרלות!

החוויה רבת החושים הזה מתאפשרת בזכות טכנולוגיה מתקדמת של סאונד ותמונה המביאה את הלסינקי לחיים מבלי שתצטרכו לדרוך אפילו ברגל אחת בקור שבחוץ.

להזמנת כרטיסים לסיור הקולנוע המעופף של הלסינקי

סרט אנימציה וירטואלי Virtual Animation Movie

סרט אנימציה וירטואלי של בית הקולנוע המעופף הוא חוויה ייחודית רבת חושים הלוקחת משתתפים להרפתקה בארבעה ממדים לעולם המלא במתקני אופנועים מהירים, רכבות הרים מלאות סיבובים, פינגווינים ואפילו רכיבה על גבי דינוזאורים! אם אתם מגיעים אל הלסינקי עם ילדים אל תהססו ואל תוותרו על החוויה הזו – חגרו את החגורות, הרכיבו את המשקפיים והיכונו למתקן של חייכם!

סרטי האנימציה הוירטואליים של הקולנוע המעופף מכניסים אתכם ישר לתוך האקשן בתיאטרון של 50 כסאות נעים שתפקידם לגרום לכם להרגיש כאילו אתם אלה שעפים, יוצאים למירוץ מסתחררים על מסלול רכבת ההרים!

החוויה רבת החושים הזו משתמשת בטכנולוגיה המתקדמת ביותר כדי להביא לחיים את עולם הדינוזאורים, פארקי השעשועים ועוד בלי לצאת החוצה.

להזמנת כרטיסים לסרט אנימציה בקולנוע המעופף בהלסינקי

טיול אטרקציות בהלסינקי עם שמורת הטבע נוקסיו Helsinki Sightseeing Tour & Nuuksio Reindeer Park

התחילו את ההרפתקה הפינית שלכם עם סיור מעמיק בליווי מדריך מקומי ידידותי שיראה לכם את הלסינקי הצבעונית. המדריך ייקח אתכם מנקודה לנקודה תוך שהוא מתאר את ההיסטוריה ואת סודות העיר, כולל כמה עובדות פחות ידועות על בירת פינלנד.

וברגע שתסיימו לצבור את כל האינפורמציה התרבותית הזו, תוכלו להתרווח על גבי סיפון המעבורת שתיקח אתכם מעבר לגבולות העיר לכיוון פארק הצבאים נוקסיו (Nuuksio Reindeer Park),שם אפשר להאכיל את האיילים, תושבי הפארק – חוויה שאסור לפספס עבור משפחות המגיעות אל הלסינקי עם ילדים.

להזמנת טיול בהלסינקי ופארק הצבאים נוקסיו

טיול בהלסינקי כולל המוזיאון הפתוח סאורסארי Helsinki Sightseeing Tour & Seurasaari Open-Air Museum

ראו את נופי הלסינקי בסיור מהנה של חצי יום עם מדריך מקומי. בקרו בטובות שבין אטרקציות בהלסינקי למשפחות ואח״כ חזרו אחורה בזמן כדי להתרשם מאורח החיים הפיני של אזורי הכפר הסובבים, במוזיאון הפתוח סוראסארי (Seurasaari Open-Air Museum).

עם תחילת הטיול תספגו את האווירה המופלאה של הלסינקי. תשמעו עובדות על ציוני הדרך ההיסטוריים, מהאיצטדיון האולימפי (Olympic Stadium) ואנדרטת סיבליוס (Sibelius Monument) ועד כיכר השוק (Market Square) והקתדרלה האורתודוקסית אופנסקי (Uspenski Orthodox Cathedral).

במוזיאון הפתוח בסורסארי, תצאו לסיור מודרך באי היפהפה הזה וראו איך חוואים וכפריים חיו בכל רחבי פינלנד, כיצד הם התגוררו במבני עץ קטנים כמו אלה הנמצאים במוזיאון. כל הבתים שתראו כאן במוזיאון הועברו אליו מאזורים שונים בפינלנד והונחו בסביבת היער הנמצאת כאן. אין דרך טובה יותר לגלות את החיים המסורתיים של פינלנד, את התרבות ואת המסורת.

רעבים? תוכלו לאכול ארוחת צהריים באי סורסארי. יש כאן מסעדה מאז 1890, ואנו ממליצים בחום לנסות את אחת מ-18 המנות המעולות שמגישים כאן. לאחר יום של ביקור באטרקציות בהלסינקים, תוכלו להיות בטוחים שראיתם הרבה ממה שיש לעיר להציע.

להזמנת סיור אטרקציות בהלסינקי ובאי סורסארי

הלסינקי וסאומנלינה – טיול מאורגן Helsinki & Suomenlinna: Sightseeing Tour

צאו לטיול בהלסינקי לכמה מציוני הדרך התרבותיים הטובים ביותר של הלסינקי ולאנדרטאות ההיסטוריות, ואז סיירו באתר מורשת העולם סואומנלינה, המתפרש על פני קבוצה של שישה איים. האטרקציות החמות של הלסינקי פותחות שערים חדשים להרפתקה בפינלנד בסיור המהנה הזה של חצי יום בליווי מדריך.

הסיור בן 5 השעות מתחיל בבוקר עם איסוף ממרכז הלסינקי, ומשם ישר לזוהר של הבירה הפינית. גלו מה התרחש באטרקציות היסטוריות בהלסינקי, מהאיצטדיון האולימפי (Olympic Stadium) ואנדרטת סיבליוס (Sibelius Monument) ועד כיכר השוק (Market Square) והקתדרלה האורתודוקסית אוספנסקי (Uspenski Orthodox Cathedral).

המדריך יעשיר אתכם בעובדות כיפיות לאורך הדרך, ויש המון הזדמנויות להצטלם גם לאורך הדרך. תוכלו לעצור בכיכר הסנאט (Senate Square) לצלם ומשם לעלות על מעבורת לעבר האי סואומנלינה.

כאחת ממצודות הים הגדולות ביותר בעולם, סואומנלינה נבנתה בעידן השבדי כמצודה ימית וכבסיס לצי Archipelago Fleet. תוכלו לראות כאן את הארטילריה ואת חומות ההגנה שנבנו על פני ששת האיים המחוברים, ולגלות אתרים מן השורה הראשונה כמו כנסיית סואומנלינה ו-Jetty Barracks. זהו טיול מרתק לכל מי שמתעניין בהיסטוריה של הלסינקי ופינלנד, כולל משפחות המגיעות אל הלסינקי עם ילדים.

להזמנת כרטיסים לטיול בהלסינקי וסואומנלינה

סיור אטרקציות בהלסינקי ופורבו  Helsinki Sightseeing Tour & Porvoo

בקרו בחלק מהאטרקציות הפופולריות ביותר של הלסינקי ובאנדרטות ההיסטוריות בסיור מודרך בהלסינקי של 6 שעות, ואז התנסו בחוויה לגמרי שונה של פינלנד למטייל בעודכם מבקרים בעיירה הימי ביניימית הסמוכה פורבו (Porvoo) – שהיא גם גן עדן לאוהבי אוכל (פודיס)!

הסיור בן 6 השעות מתחיל בבוקר עם איסוף מבית המלון, ומשם ישר לזוהר של הבירה הפינית. גלו מה התרחש בציוני הדרך ההיסטוריים, מהאיצטדיון האולימפי (Olympic Stadium) ואנדרטת סיבליוס (Sibelius Monument) ועד כיכר השוק (Market Square) והקתדרלה האורתודוקסית אוספנסקי (Uspenski Orthodox Cathedral).

לאחר מכן הצטרפו למדריך והמשיכו את היום המהנה הזה בעיירת ימי הביניים פורבו. בפורבו האווירה יותר רגועה מאשר בהלסינקי עצמה, וחלקים רבים של העיירה בת 800 השנה הזו נראים בדיוק כפי שנראו כשהעיירה נוסדה!

טיילו בעיר השנייה העתיקה בפינלנד, בדקו את הקתדרלה ואת כיכר בית העירייה (Town Hall Square), ב״מדרגות השד״ (Devil's Stairs) ובפסלו של א. אדלפלט. הפודיס ביניכם גם ימותו על פורבו, הידועה בכל פינלנד במסעדות המיוחדות ובתי הקפה.

להזמנת סיור אטרקציות בהלסינקי ופורבו

אוטובוס התיירים וקרוז בהלסינקי Hop-on Hop-off Bus & Boat Helsinki

יש הרבה מה לראות בהלסינקי. עם הכרטיס שניתן להזמין בקישור  תקבלו כרטיס חופשי יומי של 24 שעות לאוטובוס התיירים הנוסע בין אטרקציות בהלסינקי, וראו את האטרקציות החמות ביותר, כגון קתדרלת הלסינקי (Helsinki Cathedral), כיכר הסנאט (Senate Square), ארמון הנשיא (Presidential Palace), קתדרלת אוספנסקי (Uspenski Cathedral) ועוד המון. כרטיס האוטובוס + אוניה התקף ל-24 שעות יאפשר לכם לראות את נופי הלסינקי גם מהמים בספינת התיירים – דרך מושלמת לראות את הלסינקי עם ילדים

כרטיס התיירים לאוטובוס ולשיט התיירותי הוא הדרך הטובה ביותר לראות את האתרים השונים של הלסינקי. הכרטיס, התקף למשך 24 שעות, מתחיל בשעה שאתם בוחרים ומסתיים כשמתחשק לכם.

חופשי יומי לאוטובוס (כל השנה)

סיור אוטובוס בלתי מוגבל ל-24 שעות באוטובוס התיירים, עם קריינות אודיו ב-10 שפות, WiFi חינם על האוטובוס ואוזניות, בין אטרקציות בהלסינקי הכוללות את קתדרלת הלסינקי, כיכר הסנאט שעוצבה ע״י האדריכל הגרמני מהמאה ה-18 קארל לודוויג, הארמון הנשיאותי, קתדרלת אוספנסקי (יצירת מופת אורתודוקסית), אולם השוק (Market Hall) שוקק החיים, המוזיאון הלאומי (National Museum) המייצג את ההיסטוריה הפינית מהעידן הפרה-היסטורי ועד היום, הגן הבוטני העירוני (City Botanic Garden) ועוד!

כרטיס אוטובוס ושיט (רק ממאי עד ספטמבר)

צאו למים בקרוז מגניב בהלסינקי וראו אטרקציות בהלסינקי מקו החוף היפהפה של הלסינקי. חלפו על פני מצודת סואומלינה (Suomenlinna Maritime Fortress), נסו לתפוס את החיות בגן החיות של הלסינקי על האי קורקסארי (Helsinki Zoo on Korkeasaari Island) – אחת האטרקציות המומלצות של הלסינקי למשפחות עם ילדים – התרשמו מהצי של הספינות שוברות הקרח ועוד.

הכרטיס כולל גם גישה בלתי מוגבלת לאוטובוס התיירים, לקריינות בכמה שפות, ל-WiFi חינם ואוזניות.

להזמנת כרטיסים לשייט בהלסינקי ואוטובוס התיירים

הלסינקי – סיור מודרך כולל הפארק המקורה ׳עולם החורף׳ Helsinki Sightseeing Tour & Winter World Indoor Park

בואו ליהנות מהקסם של חורף בפינלנד תוך כדי שאתם נהנים ממנה גדושה של תרבות פינית בהרפתקה שמציע הסיור המודרך הזה. אל תשכחו את הבגדים החמים ובואו להתלוות למדריך חברותי שיוביל אתכם ברחבי הלסינקי ויכיר לכם את הצד האלגנטי של הלסינקי, תוך כדי שאתם לומדים על העבר הצבעוני של הבירה הפינית ועובדות שונות ומשונות היוצרות את אופייה המיוחד של בירת פינלנד.

לאחר מכן, כנסו לעולם החורף הקסום בפארק המקורה Winter World Indoor Park  – אחת האטרקציות הפופולריות של הלסינקי למשפחות עם ילדים – לשעות של הנאה בפעילויות סקי, גלישת שלג וסתם דשדוש בשלג.

אם לא רכבתם מעולם על מזחלת שלג שאותה מובילים כלבי האסקי, זו ההזדמנות שלכם!

להזמנת כרטיסים לטיול בהלסינקי ופארק עולם החורף

נתיב התעלות היפהפה של הלסינקי Beautiful Canal Route Helsinki

צאו למים כדי לקבל נקודת ראות מיוחדת לעבר האטרקציות הפופולריות של הלסינקי. בשייט בהלסינקי תוכלו לצפות במצודת סואומנלינה (Suomenlinna Maritime Fortress), גן החיות של הלסינקי (Helsinki Zoo) הנמצא על האי קורקאסארי (Korkeasaari Island), סדרה של שוברי קרח שנועדו ללוות את ספינות הסוחרים במים מלאי הקרח, ועל פני תעלת דג׳רו (Degerö Canal) שמשני צידיה צומחים עצים, ועוד – בקרוז מרגיע לאורך התעלה של הלסינקי, והסיור גדוש באינפורמציה.

שום טיול בסקנדינביה איננו מלא ללא טיול בהלסינקי. אם אתם מתכננים חופשה בהלסינקי, הצטרפו לקרוז הנוח הזה שבאמצעותו תוכלו לספוג וליהנות מהמראות הנהדרים של העיר הפזורים לאורך קו החוף של העיר.

הסיור מלווה בקריינות מוקלטת המספקת את כל העובדות וההיסטוריה העומדת מאחורי האטרקציות החמות ביותר של הלסינקי בזמן שאתם חולפים על פניהן, כך שעבור משפחות המגיעות אל הלסינקי עם ילדים מדובר גם בשיעור היסטוריה. תלמדו פרטים נוספים על עברה של העיר וכיצד הוקמה ע״י מלך שבדיה גוסטבוס ואסה בשנת 1550 וכיצד הפכה לאזור צבאי ולא לנקודת הסחר הענקית שאותה תכנן המלך!

להזמנת כרטיסים לקרוז בהלסינקי

מרכז התערוכות WeeGee – WeeGee Exhibition Centre

עם ארבעה מוזיאונים נפרדים תחת קורת גג אחת, מרכז התערוכות WeeGee לוקח אתכם למסע רב-חושי יוצא דופן דרך חללים ייחודיים, המאפשרים לכם לחקור היבטים שונים של האמנות, עיצוב, והתרבות הפינים.

EMMA – Espoo Museum of Modern Art הוא מוזיאון האמנות הגדול ביותר בפינלנד וכאן תמצאו את מיטב האמנות העכשווית של המדינה בתוך חלל גלריה יפהפה, עם תקרות תלויות וחלונות פנורמיים המשקיפים על היערות Tapiola.

מוזיאון KAMU- Espoo City Museum לוקח מבקרים במסע מרתק בזמן ע״י הצגת ההיסטוריה של Espoo מימי הביניים ועד היום.

מוזיאון הצעצועים הפיני Hevosenkenkä מביט במבט שובב על האבולוציה של צעצועים פינים ועל השפעתם על התרבות הפופולרית, והוא ללא ספק המוזיאון המומלץ בהלסינקי למשפחות עם ילדים.

קחו את הזמן כדי לחקור את המוזיאון הפיני של Horology, מוזיאון ייחודי התמחה בהיסטוריה של מדידת הזמן, שעוני קיר, ושעוני יד. ראו איך הזמן נמדד באמצעות כמה מהשעונים המכניים המדוייקים ביותר בעולם.

תוכלו גם להיכנס אל ה-Futuro House דמוי הצלחת המעופפת. זהו בית עתידני שעוצב על ידי האדריכל הפיני Matti Suuronen, בין שנות השישים לשבעים. ניתן להצטרף לטיולים מודרכים של המוזיאונים והתצוגות.

להזמנת כרטיסים למרכז התערוכות בהלסינקי

מזג אוויר בהלסינקי

האקלים של הלסינקי לח ויבשתי, כאשר הים מספק מתינות משמעותית למזג האוויר בהלסינקי והיא העיר המרכזית הקרה ביותר בסקנדינביה ואחת הקרות ביותר באירופה. החורפים לחים, מושלגים וקרים והטמפרטורות בד״כ נשארות מתחת לנקודת האפס ויכולות לרדת אל מתחת ל7°C- (18 פרנהייט) בפברואר (החודש הקר ביותר). עם זאת, הלסינקי שוכנת בקצה הדרומי ביותר של פינלנד, מה שאומר שטמפרטורות מגיעות אל מתחת ל–20°C 3-4 פעמים בשנה לכל היותר. הטמפרטורה הקרה ביותר שנרשמה בהלסינקי היא -35°C. השלג בהלסינקי בד״כ נשאר על האדמה מסוף דצמבר עד מאוחר במרץ, אבל מזג האוויר יכול להשתנות באופן משמעותי משנה לשנה, וכאשר הטמפרטורות עולות מעט מעל נקודת הקפיאה, השלג יכול להפוך לסלאש (שלג רך) אפור.

האביב והסתיו בהלסינקי אינם לגמרי מוגדרים מאחר שמזג האוויר הקר יכול להימשך אפילו עד מאי (הממוצע היומי הוא 6.3°C  או 43.3°F) והקור יכול להתחיל אפילו באוקטובר.

קיץ בהלסינקי היא העונה המומלצת לחופשה בהלסינקי והתקופה שבה ההלסינקים הכי פעילים. עם זאת, מזג האוויר יכול להרגיש הרבה יותר קר למטייל הישראלי מאחר שהממוצע הגבוה הוא 21°C מתון, אבל המדחום יכול לצנוח ל-14°C במהלך הלילה ומפעם לפעם עד 10°C. מצד שני הלסינקי מושפעת ממסות אוויר חמימות המגיעות מדרום ומביאות את הטמפרטורות ל-  25°C פלוס בשעות אחר הצהריים, עם השפעה ממתנת של הים. השיא שנרשם בקיץ בהלסינקי הוא 32°C.

הלסינקי - אטרקציות מומלצות
דירוג הגולשים 5 (1 הצבעה)
Sending

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל