השכרת רכב בהלסינקי מה חשוב לדעת

השכרת רכב בהלסינקי – השוואת מחירים והמלצות

השכרת רכב בהלסינקי בירת פינלנד – כל מה שרצית לדעת ולא ידעת את מי לשאול: מנוע חיפוש מיוחד שיאתר עבורכם את המחיר הכי זול על השכרת רכב בהלסינקי באמצעות השוואת מחירים ויחסוך לכם מאות שקלים, וגם המלצות וטיפים למטייל על נהיגה בהלסינקי (כולל סרטון וידאו)

כדי לאתר את המחירים הכי זולים עבור השכרת רכב בהלסינקי השתמשו במנוע החיפוש להשוואת מחירי השכרת רכב בעולם שמופיע בדף זה למטה. בשדה "ארץ" ביחרו את פינלנד ובשדה "עיר" את הלסינקי Helsinki ואז בשדה "תחנה" ביחרו את המיקום הספציפי אליו תירצו להזמין השכרת רכב בהלסינקי מבין רשימת המיקומים האפשריים הכוללת אפשרויות פופולריות כמו השכרת רכב בשדה התעופה בהלסינקי או השכרת רכבים בהלסינקי במרכז העיר וגם אפשרויות כמו השכרת רכב בתחנת הרכבת בהלסינקי, בהילטון הלסינקי ועוד מיקומים מרכזיים. לסיום, מלאו את התאריכים בהם אתם מתכוונים להזמין השכרת רכב בהלסינקי וליחצו "חפש" כדי לצפות בהשוואת מחירי השכרת רכב בהלסינקי (על שלל דיגמי מכוניות)

חופשה בפינלנד – עוד באותו נושא:

השכרת רכב בפינלנד – המדריך המלא לנהג

הלסינקי עם ילדים – אטרקציות מומלצות למשפחות

השכרת רכב בהלסינקי – טיפים למטייל

השכרת רכב לא תמיד נחשבת לאטרקטיבית בתור תחבורה בהלסינקי מאחר שמרכז העיר פקוק והחנייה בהלסינקי מוגבלת ויקרה. היתרון בנהיגה בהלסינקי: תשבו בפקקים ברכב משלכם, בלי אנשים אחרים כמו באוטובוסים. החיסרון של השכרת רכב בהלסינקי הוא המחיר ואי הנוחות של חנייה בהלסינקי כשאינכם נוהגים. המלצה טובה למטייל הממוצע יכולה להיות להזמין השכרת רכב בהלסינקי רק לימים שבהם אינכם מתכוונים להישאר באזור הלסינקי אלא לצאת מהעיר לטיול בפינלנד.

אפשר להגיע מהלסינקי לפורבו ברכב, אבל לטמפרה (Tampere ) וטורקו (Turku) אולי עדיף לנסוע ברכבת. יהיה לכם יותר זמן לדבר זה עם זה וכו, בעיקר אם אתם מגיעים אל פינלנד עם ילדים ומשפחה, ולא תצטרכו לדאוג למצוא מקומות חנייה בעיקר אם אתם רוצים לבקר למשל ב- Hvitträsk ב- Kirkkonummi, Nuuksio ב-Espoo וב-Hämeenlinna town (יש שם טירה מקסימה!) או בחלקים כפריים מסויימים – אז הרכב הופך לאמצעי מאוד נוח. בתוך הלסינקי, המטרו והטראם הם אמצעי התחבורה הנוח ביותר. בד"כ כדאי לקנות את הכרטיס היומי של הלסיניקי (Helsinki day card), ולא את הפאס האזורי (regional pass).

רשת הכבישים המהירה מחברת את הלסינקי לטורקו (Turku) ממערב, טמפרה (Tampere) ולהטי (Lahti) מצפון, ולפורבו (Porvoo) ולכיוון סנט פטרסבורג (Saint Petersburg) שברוסיה במזרח.

חנייה בהלסינקי

רוב חניות הרחוב במרכז העיר הם ב״Zone 1״ והעלות היא €4/שעה במהלך שעות העבודה, אם כי ימי שבת (לרוב) וימי ראשון (תמיד) הם בחינם. יש גם המון חניונים תת-קרקעיים גדולים בשכונת קמפי (Kamppi) ובקניון ״פורום״ (Forum).

תעריפי חנייה נגבים כמעט בכל הרחובות הפנים עירוניים של הלסינקי בימי השבוע, ובמרכז העסקי גם בשבתות. החנייה בהלסינקי מותרת רק במקומות חנייה מסומנים. העיר הפנימית (inner city) מחולקת לשני אזורי חנייה. דמי החנייה נעים מ-2-4 יורו לשעה.

דמי החנייה בד״כ נגבים בין 9:00-21:00 בימי שני עד שישי במרכז העיר (עיר פנימית). בשבתות, החנייה ב״אזור 1״) (Zone 1) ובין 9:00-18:00 בחלקים מסויימים של אזור 2 (Zone 2). כדאי תמיד לברר מהן שעות החנייה בתשלום המופיעות על שלטי התנועה מאחר שלפעמים גובים דמי חנייה במרכז הלסינקי גם בימי ראשון וחגים.

חנייה בצד הרחוב באזור 1 היא כ-4 יורו לשעה, באזור 2 3 יורו לשעה. בהרבה מהרחובות יש הגבלת זמן  חנייה בנוסף – אבל בין 9 בערב עד 9 בבוקר ובימי ראשון החנייה בהלסינקי היא בחינם. החניון של חנות הכלבו Stockmann department store גובה 3 יורו לכל 30 דקות.

נהיגה בהלסינקי

הנהיגה בהלסינקי סבירה. חלק מהרחובות הם חד-סטריים וחלק מיועדים עבור תחבורה ציבורית בלבד, אבל השימוש באפליקציה כמו גוגל מפות או וייז כדי לנווט בהלסינקי אמור בהחלט להיות מספיק טוב. לפני השכרת רכב בהליסנקי אולי תרצו לצפות בסרטון הוידאו המתעד נהיגה בהלסינקי –

אין הרבה יתרון בלנסות להגיע למרכז העיר עם רכב מאחר שמרכז הלסינקי מאוד עמוס בתנועה. לפעמים לוקח יותר זמן למצוא מקום חנייה במרכז הלסינקי וללכת ברגל משם מאשר פשוט ללכת ברגל מלכתחילה. מחירי הדלק בהלסינקי הם בסביבות 1.50 יורו לליטר.

השכרת רכב בהלסינקי
דירוג הגולשים 5 (1 הצבעה)
Sending

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל