השכרת רכב בלובלין מידע חשוב

השכרת רכב בלובלין פולין – השוואת מחירים והמלצות

השכרת רכב בלובלין פולין – כל מה שרצית לדעת: מנוע השוואת המחירים שיבצע עבורכם השוואת מחירים בין חברות השכרת רכבים בלובלין ויחסוך לכם מאות שקלים, הסבר וידאו על נהיגה בלובלין וטיפים חשובים לנהג על כבישים בלובלין ואפשרויות הגעה מלובלין ליעדים אחרים בפולין וגם אוקראינה

  הזמנת דילים לורשה  |  הזמנת דילים לקרקוב  |  הזמנת טיולים מאורגנים לפולין

כדי לאתר את המחירים הכי זולים בין חברות השכרת רכב בלובלין הנחשבות אמינות ומציעות שירות לקוחות באנגלית (על מגוון דגמי מכוניות) השתמשו במנוע החיפוש להשוואת מחירי השכרת רכב בחו"ל שבדף זה, אשר יבצע עבורכם תוך שניות השוואת מחירי השכרת רכב בלובלין – בשדה ארץ בחרו את פולין ובשדה עיר את לובלין lublin ואח"כ בשדה תחנה, ביחרו את המיקום הספציפי אליו אתם מעדיפים להזמין השכרת רכב בלובלין מתוך רשימת המיקומים הכוללת אפשרות השכרת רכב בשדה התעופה של בורגס וגם מיקומים נוספים בלובלין כמו העיר התחתית, התחנה המרכזית וגם תחנת הרכבת של לובלין. לסיום הזינו את המועדים בהם אתם מתכננים להזמין השכרת רכב בלובלין וליחצו "חפש"

השכרת רכב בלובלין – מנוע חיפוש והשוואת מחירים

טיול בפולין – עוד באותו נושא:

מלונות מומלצים בלובלין למשפחות עם ילדים

טיסות לפולין – השוואת מחירים ומידע למטייל

השכרת רכב בפולין – המדריך המלא למטייל

sim ו-e-sim לפולין – מידע שימושי למטייל

הזמנת זלוטי פולני (PLZ) בנתב"ג

השכרת רכב בלובלין – המלצות וטיפים למטייל

כאשר מתכוננים להשכרת רכב בלובלין כדאי לצפות בסרטון הוידאו אשר מתעד נהיגה בלובלין

לובלין מוקפת באופן חלקי בכביש המהיר S12/S19 (E372), היוצר כביש עוקף של העיר שממשיך לכיוון צפון מערב והופך לכביש הארצי DK17 ומספק מסלול ישיר אל עיר הבירה ורשה. מהצד הדרום מערבי, אותו כביש ממשיך לכיוון דרום מזרח ומחבר את לובלין עם העיר זמושץ' (Zamość) ולגבול עם אוקראינה, והופך ל-P40 ומאוחר יותר ל-M09 אשר מגיע עד העיר לבוב (Lviv).

נהגים מז'שוב (Rzeszów) משתמשים לעתים קרובות בכביש הארצי DK19 כדי להגיע ללובלין והנסיעה אורכת בד"כ שעתיים וחצי – כמובן, אותו מרחק נסיעה שלוקח להגיע מלובלין לז'שוב.

מקיילצה (Kielce), נהגים יכולים להשתמש בכבישים הארציים DK74 ואחר כך DK19 כשהם מגיעים לקרסניק (Krasnik). משם הכביש ממשיך ללובלין. הנסיעה מלובלין לקיילצה היא של כשעתיים.

אפשר להגיע ללובלין גם באמצעות עיר המחוז חלם ומהגבול עם אוקראינה דרך הכביש הארצי DK12 (E373). אם אתם מזמינים השכרת רכב בלובלין ומתכננים לעבור את הגבול ולהמשיך לטייל באוקראינה, עליכם לבדוק עם חברת השכרת הרכבים בלובלין אם היא מאשרת להוציא את הרכב לאוקראינה.

מצפון, לובלין מתחרת לרדזין פודלסקי (Radzyn Podlaski), ביילסק פודלסקי (Bielsk Podlaski,) וביאליסטוק (Białystok) דרך הכביש הארצי DK19.

השכרת רכב בלובלין
דירוג הגולשים 5 (1 הצבעה)
Sending

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל