השכרת רכב בזאגרב מידע

השכרת רכב בזאגרב – השוואת מחירים והמלצות

לפני שמזמינים השכרת רכב בזאגרב בירת קרואטיה מומלץ לקרוא את הכתבה אשר תחסוך לכם מאות שקלים והרבה כאב ראש באמצעות מנוע חיפוש מיוחד שיבצע עבורכם השוואת מחירים בין חברות השכרת רכב בזאגרב וגם טיפים חשובים על נהיגה בזאגרב (כולל סרטון וידאו שיסייע לכם להתכונן)

הזמנת דילים לזגרב | הזמנת דילים לדוברובניק | הזמנת טיולים מאורגנים לקרואטיה 

כדי לבצע השוואת מחירים של השכרת רכב בזאגרב בירת קרואטיה השתמשו במנוע החיפוש המיוחד להשוואת מחירי השכרת רכב בחו"ל שבדף זה, התהליך קצר ופשוט ויסייע לכם לאתר את המחירים הכי זולים עבור מגוון דגמי רכב בהשוואת מחירים בין כל חברת השכרת רכב בזאגרב הנחשבת אמינה ומספקת שירות לקוחות באנגלית. בשדה "ארץ" בטופס בחרו את קרואטיה, ואז בשדה עיר בחרו את zagreb זאגרב ובשדה תחנה ביחרו את המיקום המדוייק אליו תירצו להזמין השכרת רכב בזאגרב מבין האפשרויות הכוללות השכרת רכב בשדה התעופה של זאגרב או במיקומים אחרים בעיר כמו העיר התחתית של זאגרב, מלון שרתון, מלון סליסקו זאגרב ועוד. לסיום הכניסו את התאריכים המדוייקם בהם אתם מתכוונים להזמין השכרת רכב בזאגרב ולחצו על "חפש".

השכרת רכב בזאגרב – מנוע חיפוש והשוואת מחירים

חופשה בקרואטיה – עוד המלצות קריאה למטייל 

טיסות לקרואטיה – השוואת מחירים וטיפים למטייל

מוניות בזאגרב, שירותי תחבורה ציבורית והסעה מנמל התעופה בזאגרב אל מרכז העיר

מלונות מומלצים בזאגרב למשפחות עם ילדים

eSim וסים לקרואטיה – מידע וטיפים לתקשורת במהלך החופשה

השכרת רכב בזאגרב – המלצות וטיפים

נהיגה בזאגרב מצריכה הרבה תשומת לב כמו נהיגה בכל עיר גדולה במזרח אירופה. צפו בסרטון הוידאו המתעד נהיגה בזאגרב כדי לקבל החלטות לפני השכרת רכב בזאגרב

כמעט כל הכבישים המהירים (autocesta בקרואטית) בקרואטיה מתחילים או מסתיימים בעיר הבירה זאגרב.

מטיילים שמגיעים מכיוון בירת אוסטריה וינה יכולים לחלוף על פני גראץ (Graz) ומריבור (Maribor ) ומשם לעלות על כביש A2 לפני חציית הגבול לקרואטיה. שימו לב שיש דמי אגרה לחציית הגבול בסלובניה.

מטיילים המגיעים לזאגרב מבודפשט יכולים לחלוף על פני Székesfehérvár ומשם לעלות על ה-A4 המקשר גם ל-Varaždin.

מטיילים המגיעים מסרביה, בולגריה, מקדוניה, יוון וטורקיה יכולים להשתמש בכביש A3 כדי להגיע לזאגרב. מבירת סלובניה לובליאנה (Ljubljana) יכולים להשתמש בכביש A3.

מטיילים שמגיעים אל זאגרב מהמערב – איטליה וכן רייקה ( Rijeka) או איסטריה (Istria), יכולים להשתמש בכביש A7 (ליד וחולף על פני רייקה), בכביש A6 (רייקה-בוסילייבו (Rijeka-Bosiljevo)) ומשם ל- (בוסילייבו-זאגרב).

מי שמגיע אל זאגרב מאיטליה יכול לחלוף על פני כביש האגרה היקר בסלובניה ולהשתמש בכביש החלופי SS21 החוצה את טריסט (Trieste), כביש E61 דרך סלובניה (הכביש במצב רעוע) ומשם ב-A7 דרומה לרייקה, משם לכביש העוקף רייקה, משם ל-A6 מזרחה לבוסילייבו וה-A1 צפונית דרומית לזאגרב.

מטיילים המגיעים מהדרום – החוף הדלמטי, זאדאר (Zadar), ספליט (Split), דוברובניק (Dubrovnik) או מכיוון מונטנגרו, יכולים להשתמש בכביש A1, שמשולב הרבה פעמים עם D8 (ליד החוף) וה-D1 (דרך הינטרלנד).

כדי להשתמש בכבישים המהירים של קרואטיה תצטרכו לשלם את האגרה במטבע קרואטי – הקונה – או ביורו. יש גם אפשרות להשתמש בכרטיס אשראי. אופציה שלישית היא להשתמש בכרטיס החכם HAC שיכול להפחית את עלות הנסיעה בכבישי קרואטיה ב-10-25%. הכרטיס מונפק ע"י חברת Hrvatske Autoceste , אבל כדאי להשתמש בו רק אם אתם מתכוונים לנסוע למרחקים של 500 ק"מ לפחות (למשל נסיעה הלוך ושוב בין זאגרב לזאדאר או זאגרב – סרביה) או 250 ק"מ לכרטיס חכם עונתי (נסיעה הלוך ושוב בין זאגרב לרייקה או שתי נסיעות הלוך ושוב בין זאגרב לגבול אוסטריה).

השכרת רכב בזאגרב
דירוג הגולשים 4 (2 הצבעות)
Sending

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל