השכרת רכב בקפריסין הטורקית

השכרת רכב בפמגוסטה – קפריסין הטורקית

אם אתם מתכננים חופשה בפמגוסטה, עיר הנופש התוססת של קפריסין הטורקית, ושוקלים השכרת רכב, המדריך הבא נועד עבורכם: השוואת מחירי השכרת רכב בפמגוסטה שתחסוך לכם מאות שקלים, טיפים חשובים על נהיגה בפמגוסטה וחוקי התנועה של קפריסין הטורקית – כולל סרטון וידאו בו תוכלו לצפות בנהיגה בפמגוסטה – ועוד מידע שחשוב לדעת

חבילות נופש לפמגוסטה              |            חבילות נופש לקיריניה

אם אתם מתכננים חופשה בקפריסין הטורקית ושוקלים להזמין השכרת רכב בפמגוסטה – אחת מערי הנופש הבולטות של קפריסין הצפונית – מומלץ מאוד להיעזר במנוע השוואת המחירים לתעריפי השכרת רכב בחו"ל אשר יאתר עבורכם את המחירים הזולים ביותר על דגם הרכב בו אתם מעוניינים, בהשוואת מחירים בין כל חברת השכרת רכב בפמגוסטה אשר נחשבת אמינה ומספקת שירות לקוחות דובר אנגלית.

השכרת רכב בפמגוסטה  – מנוע חיפוש והשוואת מחירים

חברת אופרן הישראלית ידועה כאחת האפשרויות המובילות והאמינות ביותר להשכרת רכב בפמגוסטה, וזאת הודות לשיתופי הפעולה ההדוקים שפיתחה עם ספקי ההשכרה המומלצים ביותר בעיר. קשרים אלו מאפשרים לאופרן להציע ללקוחותיה את השירות בעל הסטנדרטים הגבוהים ביותר. נוסף על כך, החברה מעניקה אפשרות לרכישת ביטוח לביטול השתתפות עצמית במרבית היעדים בהם היא פועלת, כאשר ברוב המקרים בהם הלקוח מעדיף לוותר על כיסוי מסוג זה, סכום ההשתתפות העצמית שייגבה בעת נזק יהיה מזערי ביותר.

התכנית "אופרן פלוס" היא אחד היתרונות הבולטים שמציעה אופרן – פוליסת ביטוח מקיפה שמכסה את מלוא עלות ההשתתפות העצמית במצבים בהם לא נרכש כיסוי לביטולה מראש. יתרה מכך, התכנית מרחיבה את מעטפת הכיסוי הביטוחי לנזקים שעלולים להיגרם לפריטים נוספים ברכב, דוגמת צמיגים, שמשות ומראות צד.

בחירה בשירותי ההשכרה של אופרן בפמגוסטה מבטיחה חופשה רגועה ונטולת דאגות. השילוב של איכות שירות יוצאת דופן וכיסויים ביטוחיים מקיפים מאפשר ליהנות משהייה בעיר ללא חששות מיותרים מחיובים בלתי צפויים או שירות לקוי של נותן השירות.

להשוואת מחירי השכרת רכב בפמגוסטה עם אופרן

פאפם פאפם הינו אתר ישראלי חדשני המביא בשורה של ממש בתחום השוואת מחירי השכרת הרכב בחו"ל. המערכת המתקדמת, אשר הושקה באוגוסט 2021, מתאפיינת בממשק משתמש נקי וידידותי המאפשר השוואה קלה של הצעות ממגוון רב של אתרים, וזאת ללא הפרעה של פרסומות או גורמים מסיחים אחרים.

ייחודו של פאפם פאפם טמון בהיותו מנוע החיפוש הישראלי הראשון מסוגו המרכז תחת קורת גג וירטואלית אחת הן הצעות אטרקטיביות ממיטב אתרי ההשכרה הבינלאומיים, דוגמת Rentalcars, והן חבילות של ספקים ישראליים מובילים כמו אופרן, הכוללות אפשרות נוחה לביטול דמי ההשתתפות העצמית.

הפלטפורמה של פאפם פאפם מאגדת מגוון עשיר של אפשרויות להשכרת רכב בפמגוסטה, החל מעסקאות בסיס במחירים אטרקטיביים ועד לחבילות מורחבות הכוללות ביטוחים מלאים ורחבים. יתר על כן, האתר מאפשר למשתמשים להתאים אישית את תוצאות החיפוש בהתאם לצרכים ולהעדפות שלהם. כך למשל, ניתן לסנן את ההצעות כך שיוצגו רק כאלו המכילות ביטול השתתפות עצמית ללא כל תוספת עלות.

יתרון משמעותי של פאפם פאפם הוא השקיפות המלאה שהוא מספק בכל הנוגע לפירוט מרכיבי המחיר. כל ההצעות המוצגות באתר כוללות כבר באופן מפורט את כל הביטוחים והתוספות הנדרשים מרגע הצגת העלות, מה שמאפשר למשתמשים להבין במדויק את התשלום הסופי הצפוי, ללא כל חשש להפתעות בלתי רצויות בהמשך.

לקבלת הצעות מחיר להשכרת רכב בפמגוסטה  דרך "פאפם פאפם"

 בנוסף אנו ממליצים לעיין בהצעות המופיעות במספר אתרים בינלאומיים נוספים המתמחים בתחום, כדוגמת Discover Cars, Localrent ו-QEEQ. רק סקירה מדוקדקת של מכלול האפשרויות תבטיח שתגיעו להצעה המשתלמת ביותר עבור השכרת הרכב בפמגוסטה.

חופשה בפמגוסטה – מידע וטיפים שימושיים למטייל

אין ספק שהבסיס לחופשה מוצלחת טמון במלון איכותי שיענה על כל הצרכים והציפיות שלכם. במדריך הבא שיצרנו מלונות מומלצים בפמגוסטה למשפחות עם ילדים תוכלו למצוא המלצות נהדרות שיסייעו לכם לבחור את פתרון האירוח האידיאלי, בהתאמה מלאה לסגנון ולדרישות הספציפיים שלכם, מתוך שפע אפשרויות ברמות מחירים ומיקומים שונים.

לפני היציאה לטיול, ישנם כמה דברים הכרחיים שכדאי לדאוג להם מראש. ראשית, רכישת פוליסת ביטוח נסיעות מקיפה שתכסה אתכם לכל צרה בריאותית שעלולה להתרחש במהלך החופשה. כדי לעזור לכם למצוא את הכיסוי המתאים והזול ביותר, חיברנו את המדריך: ביטוח נסיעות לקפריסין הזול ביותר שתוכלו למצוא.

כדי לחסוך מעצמכם עמלות המרה גבוהות והמתנה מתישה בתורים ארוכים, נציג בפניכם את המדריך שכתבנו לפתרון השימושי "הזמנת יורו לנתב"ג אונליין". בדרך זו תוכלו פשוט לאסוף את היורו שהזמנתם בקלות ובנוחות מדלפקי בנק הפועלים בטרמינל עם ההגעה לשדה התעופה.

השימוש בחבילות גלישה סלולריות או ביצוע שיחות דרך המפעילות הישראליות במהלך השהות בחו"ל עשוי להתגלות כתענוג יקר במיוחד. בדיוק לשם כך הכנו את המדריך השלם כרטיסי SIM ו-eSIM לקפריסין – עצות לתקשורת חסכונית ויעילה בזמן הטיול. שם תוכלו למצוא מגוון טיפים שימושיים לחיסכון משמעותי בעלויות ושיאפשרו לכם להיות זמינים ומחוברים לאורך כל החופשה.

בחירת מועד הנסיעה מהווה שיקול קריטי בהצלחת הטיול. לצורך כך יצרנו את המדריכים מזג אוויר בצפון קפריסין ועונות מומלצות לחופשה, כמו כן את המדריכים פמגוסטה, קפריסין הטורקית – המדריך המלא לחופשה משפחתית וקפריסין הטורקית – המדריך המלא לתייר הישראלי שיציג בפניכם את המידע חיוני ביותר ועצות מועילות שיסייעו לכם לתכנן את החופשה הקרובה, בהתאמה מושלמת להרכב המשפחתי ולצרכים הייחודיים שלכם .

 

השכרת רכב בפמגוסטה – מידע כללי

השכרת רכב בפמגוסטה היא הדרך הנפוצה ביותר עבור תיירים לטייל בפמגוסטה ובסביבתה. שימו לב שאם אתם מתכננים טיול בקפריסין הכולל טיול בשני חלקי האי – כלומר טיסה לקפריסין היוונית עם נחיתה בפאפוס או לרנקה ואז לעבור את הגבול אל קפריסין הטורקית במעבר לרנקה או אחד ממעברי הגבול בבירת קפריסין ניקוסיה – אין אפשרות לעבור את הגבול אל קפריסין הטורקית עם רכב ששכרתם בקפריסין היוונית, כלומר תצטרכו להחזיר את הרכב השכור בצד הדרומי של קפריסין ולהזמין השכרת רכב בפמגוסטה בעיסקה נפרדת.

לפני השכרת רכב בקפריסין הטורקית, זכרו שהנהיגה בקפריסין – גם בקפריסין הצפונית וגם בדרום קפריסין – מתבצעת בצד שמאל של הכביש, כלומר הפוך מנהיגה בישראל. רוב הנהגים מסתגלים לכך מהר מאוד. צפו בסרטון הוידאו המתעד נהיגה בפמגוסטה, הוא יעזור לכם להתכונן:

בפמגוסטה קשה מאוד להתנייד עם אוטובוסים, ושירות השכרת אופניים אינו זמין בעיר הקטנה. אם תוותרו על השכרת רכב האפשרויות שנותרו הן טיולים רגליים, שהם בהחלט אופציה כי פמגוסטה קטנה, אבל כמובן – קשה לראות כך את שאר קפריסין הטורקית ואת איזור פמגוסטה.

אם אתם מטיילים בפמגוסטה בהליכה, היזהרו מאוד לא לעבור בטעות לתוך האזורים של פמגוסטה הנמצאים בסגר על ידי הצבא הטורקי או האו"ם, אזורים מגודרים המסומנים בבירור בשלטים אשר החוצה אותם מסתכן במעצר. גם מוניות הן אופציה טובה (ובטוחה יותר) למטייל אשר נמנע מנהיגה בפמגוסטה, אם כי הדבר כרוך בויתור על הנופים של איזורי הכפר של קפריסין הטורקית.

מוניות בפמגוסטה בד"כ ניתן למצוא בקלות והמחירים אינם יקרים כ"כ, אם כי השכרת רכב משתלמת יותר, אבל לעיתים קרובות כפי שקורה ביעדים תיירותיים נהגי המוניות מתחכמים ו"דופקים" מחירים לתיירים.

השכרת רכב בפמגוסטה
דירוג הגולשים 0 (0 הצבעות)
Sending

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל