נאפולי - כרטיסים

מועדון הכדורגל נאפולי – המדריך לרכישת כרטיסים למשחקים

מתכננים חופשה באיטליה ומתכננים לשלב בה משחק כדורגל של נאפולי באצטדיון דייגו ארמנדו מראדונה? כאן תוכלו למצוא את כל המידע שדרוש לכם, כולל קישור לרכישת כרטיסים לנאפולי באתר מאובטח בשפה העברית. כמו כן, תוכלו למצוא מידע על דרכי ההגעה לאצטדיון דייגו מראדונה (אצטדיון סאן פאולו) ועל הבילויים הנוספים שתוכלו לשלב במהלך ביקורכם בעיר ובאצטדיון.

הזמנת דילים לנאפולי | הזמנת דילים לאיטליה | הזמנת טיולים מאורגנים לאיטליה

מועדון הכדורגל Società Sportiva Calcio Napoli, המכונה בדרך כלל נאפולי, הוא מועדון איטלקי, המשחק בסרייה A, ליגת הכדורגל הבכירה של איטליה.

משנת 1959, המועדון משחק את משחקי הבית שלו באצטדיון סאן פאולו, הידוע כאצטדיון דייגו ארמנדו מראדונה, והמדים המסורתיים של הקבוצה הם חולצות בצבע תכלת ומכנסיים לבנים.

בסיס האוהדים של נאפולי הוא הרביעי בגודלו באיטליה, וכיום היא אחת הקבוצות הרווחיות ביותר בסרייה A. לאורך השנים זכתה נאפולי בשני תארים בליגה, ששה תארים בקופה איטליה (הגביע האיטלקי), שני תארים בסופר קופה איטליה ובגביע אופ"א אחד.

להזמנת כרטיסים למשחקי נאפולי באתר מאובטח בעברית לחצו כאן

חופשה בנאפולי – עוד מידע למטייל

נאפולי איטליה – בתי מלון מומלצים למשפחות

טיסות לנאפולי – השוואת מחירים וטיפים

השכרת רכב בנאפולי איטליה – מידע וטיפים

תחבורה באיטליה – מידע וטיפים למטייל

סים ו-e-sim לאיטליה – טיפים ומידע על תקשורת במהלך החופשה

נאפולי היא הקבוצה הבולטת ביותר בנפת דרום איטליה, ובמשך שנים נחשבה לקבוצתם של העניים והדחויים, עד שבשנת 1984 הגיע אל שורותיה כוכב העל האגדי דייגו ארמנדו מראדונה, בעקבות עסקת רכש, שבאותם ימים נראתה דמיונית כמעט, ובתמורה ל-6.9 מיליון ליש"ט ששולמו לברצלונה, הפך לסמלה של הקבוצה, ולמי שגם היום, לאחר מותו, דמותו מזוהה עם המועדון ועם העיר נאפולי.

מראדונה, ששיחק במדי הקבוצה במשך שש עונות, הוביל את המועדון הצנוע להישגי השיא שלו. זה התחיל בדאבל היסטורי (אליפות וגביע איטליה) בשנת 1987, המשיך בזכייה בגביע אופ"א בשנת 1989 ובעוד אליפות איטלקית בשנת 1990.

בעקבות שורה של שערוריות שנקשרו בשמו של מראדונה, ולאחר שכשל בבדיקת סמים והושעה למשך 15 חודשים, עזב מראדונה את נאפולי בשנת 1992, ומאז הקבוצה מתקשה לשחזר את ימי הזוהר שלה.

בעשורים שלאחר ימי מראדונה, המועדון התדרדר, על המגרש ומחוצה לו. ניהול כלכלי כושל וסכסוכים פנימיים דרדרו את נאפולי עד לליגה השנייה. בשנת 2004, המועדון נאלץ להכריז על פשיטת רגל בשל חובות על סך עשרות מיליוני יורו, ובהתאם לחוקי ההתאחדות המקומית, הורד לליגה השלישית.

לאחר שאורליו די לורנטיס, מפיק סרטים איטלקי ואוהד שרוף של נאפולי, רכש את הבעלות על הקבוצה, נאפולי חזרה להיות מהקבוצות הבולטות באיטליה, שם נרדף לכדורגל התקפי ומלהיב, עם שמות גדולים של שחקנים ומאמנים מהשורה הראשונה של הכדורגל העולמי.

נאפולי היא ללא ספק עיר של קבוצה אחת. כל מי שמגיע לבקר בעיר, מזהה מיד בכל מקום ברחבי העיר את האות "N" בצבעי הקבוצה, דגלים, תמונות של כוכבי הקבוצה וכמובן של האגדה המקומית, ובנה המאומץ של העיר, דייגו מראדונה.

רכישת כרטיסים למשחקי נאפולי

כרטיסים למשחקים של נאפולי, או של כל קבוצה אטרקטיבית אחרת, ובמיוחד כאשר היא משחקת מול אחת היריבות הפופולאריות יותר בסרייה A, כמו אינטר מילאנו, מילאן או יובנטוס, יכולים להפוך יקרים יותר ככל שמתקרב מועד המשחק, והביקוש לכרטיסים עולה. כמובן שגם הסיכוי להשיג כרטיסים הולך ופוחת ככל שממתינים.

לכן, אם אתם מתכננים לשלב חופשה בנאפולי עם משחק של הקבוצה המקומית, ואתם רוצים לנחות באיטליה בראש שקט, ובידיעה שיש לכם כרטיסים מקוריים, ומקומכם במשחק מובטח, אנו ממליצים לרכוש כרטיסים למשחקים של נאפולי באתר ישראלי אמין ומאובטח.

לרכישת כרטיסים למשחקי נאפולי לחצו כאן, ותיהנו מרכישה מאובטחת בשפה העברית. בכל בעיה או שאלה עומד לרשותכם שירות הלקוחות של האתר, עמו תוכלו ליצור קשר בלי לשבור את השיניים או להיצמד לתרגומון של גוגל.

אצטדיון סאן פאולו (דייגו ארמנדו מראדונה)

אצטדיון סן פאולו הוא השלישי בגודלו באיטליה ומהאצטדיונים הגדולים ביותר באירופה. הוא ממוקם ב- Fuorigrotta, פרבר מערבי של נאפולי, המשתרעת על שטח של 6.2 קמ"ר, והוא גם הפרבר המאוכלס ביותר של העיר (76,521 תושבים).

האצטדיון נבנה לקראת אולימפיאדת רומא 1960, ונחנך בשנת , 1959, במשחק מול היריבה המושבעת יובנטוס, לעיניי כ-90,000 צופים. כיום האצטדיון מכיל למעלה מ-60,000 מושבים, אך בשל תקנות הבטיחות, תכולתו מוגבלת ל-54,726 צופים.

האצטדיון תוכנן על ידי האדריכל קרלו קוצ'יה, ובמקור כונה Stadio del Sole (אצטדיון השמש). שמו שונה לאצטדיון סן פאולו בשנת 1963. האצטדיון אירח לאורך השנים את טורניר הכדורגל האולימפי (רומא 1960), שתי אליפויות אירופה (ב-1968 ו-1980) ומשחקים במסגרת מונדיאל 1990.

במהלך השנים האצטדיון עבר מספר שיפוצים ושינויים במראהו ובמתקנים השונים שבשטחו, אך השינוי הידוע והמשמעותי ביותר עבור תושבי העיר ואוהדי הקבוצה התרחש ב-4 בדצמבר 2020, כאשר שונה שמו לאצטדיון דייגו ארמנדו מראדונה, לזכרו של מי שנחשב בנאפולי יותר משחקן ויותר מאלוף.

סאן פאולו נחשב לאחד האצטדיונים הביתיים ביותר באיטליה – כזה שמעניק לקבוצה הביתית יתרון על פני יריבותיה. אחוז ההצלחות של נאפולי בו הוא גבוה ביותר. כך למשל, בעונת 2007/2008, שלא הייתה מהמוצלחות ביותר בתולדות המועדון, ושהסתיימה כשנאפולי ממוקמת רק במקום השמיני בטבלה, הקבוצה ניצחה באצטדיונה הביתי את כל קבוצות הצמרת, למעט רומא.

אוהדי הקבוצה ה"שרופים", המכונים ה"אולטראס", יושבים בשני היציעים שמאחורי השערים, "קורבה A" ו"קורבה B" (28,200 מקומות ישיבה בסה"כ).

האצטדיון, שמספק חוויה מיוחדת ומרהיבה בימים בהם מתקיים בו משחק, הוא מיושן למדי, וממוקם באזור מגורים עממי, ולכן בניגוד לאצטדיונים המודרניים של הקבוצות המובילות באירופה, אינו מתוכנן לספק אטרקציות מסחריות, כגון סיורים מודרכים או מקומות בילוי ייחודיים.

דרכי הגעה לאצטדיון סאן פאולו (דייגו ארמנדו מראדונה)

כתובת האצטדיון: Piazzale Vincenzo Tecchio, נאפולי, קמפניה, 80125

רכבות ורכבת תחתית

תחנת נאפולי Campi Flegrei.

רכבת פרוורית: תחנת התערוכה (Mostra Station).

רכבת תחתית קו 6: תחנת התערוכה (Mostra Station).

רכבת מטרופוליטן קו 2: תחנת Campi Flegrei.

במכונית

כביש הטבעת (Tangenziale): יציאה Fuorigrotta.

מהמרכז ההיסטורי של נאפולי: כביש SEPSA M1 לכיוון Pozzuoli (עיר במטרופולין נאפולי) שמתחיל בתחנת הרכבת הפרברית Circumvesuviana, המחברת בין העיר לפרבריה המערביים.

מ-Piazza Vittoria: כבישים C18 ANM, C19 ANM או 129 ANM לכיוון Piazzale Tecchio.

למרות שאין יותר מדי חניה ברחובות סביב לאצטדיון, יש מספר חניונים בקרבת מקום, בעיקר ממזרח לאצטדיון: חניון Euroimpresa מחוץ לתחנת התערוכה (Mostra Station), ושני חניונים של Autorimessa ממש ליד ויה לפנטו.

באוטובוס ציבורי

מתחנה מרכזית: קו ANM 152 (Piazza Garibaldi) לכיוון Piazzale Tecchio.

מנמל התעופה קאפודיצ'ינו (Capodichino Airport): שאטל (Alibus) משדה התעופה לפיאצה גריבלדי, ולאחר מכן רכבת מטרופוליטן קו 2 לתחנת Campi Flegrei.

מהמרכז ההיסטורי של נאפולי: קו ANM 152 לכיוון Piazzale Tecchio

במהלך משחקים באצטדיון דייגו ארמנדו מראדונה, על מנת להקל על זרימת ויציאת האוהדים, חברת האוטובוסים ANM תספק שירותים נוספים בשלושה קווים מרכזיים:

Fuorigrotta – Piazza Vittoria – Piazza Garibaldi (עם חניה ב-Via Giulio Cesare)

Fuorigrotta – Secondigliano (עם חניה ב-Piazzale Tecchio)

Fuorigrotta – Vomero (עם חניה ב-Piazzale Tecchio)

רכישת מוצרי נאפולי (מרצ'נדייז)

אוהדים ותיירים המבקרים באצטדיון סן פאולו בימי משחקים יכולים לרכוש מוצרים רשמיים באחד הדוכנים הרבים הממוקמים סביב האצטדיון.

למגוון רחב יותר של מוצרים, אפשר לבקר באחת מארבע חנויות המועדון ברחבי העיר נאפולי. המוכרת ביותר והנגישה ביותר היא חנות המועדון שנמצאת בתחנה המרכזית של נאפולי בקומת הקרקע של פיאצה גריבלדי. החנות פתוחה בדרך כלל בין השעות 10:00 – 21:00 בכל יום.

כמו כן, ניתן לרכוש את מוצרי הקבוצה גם בחנות האונליין הרשמית: Official SSC Napoli Store

אוכל ושתייה באזור אצטדיון סאן פאולו (אצטדיון דייגו ארמנדו מראדונה)

העיר נאפולי מלאה באווירה תוססת ועמוסה בבתי קפה, ברים ומסעדות מקומיים.

המוניטין המפוקפקים של העיר כבלתי בטוחה לתיירים אמנם מוגזם, אבל עדיף לבחור לבלות את הזמן עד המשחק באזורים בולטים במרכז העיר וסביב האצטדיון, ולא לחפש פינות לא מוכרות.

באצטדיון עצמו ההיצע של מזון ושתייה הוא בסיסי ומוגבל בהשוואה לאצטדיונים המפורסמים באירופה, כמו באנגליה למשל, אבל בהחלט ניתן ליהנות מדוכני פיצה נאפוליטנית ואוכל רחוב מקומי הפרוסים בין תחנות התחבורה הציבורית הסמוכות לאצטדיון. כמו כן, אפשר לשבוע מארוחה בסניף מקדונלד'ס ייחודי השוכן בתוך מתחם דירות ב-Via Giambattista Marion מדרום-מזרח לאצטדיון.

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל