השכרת רכב בקפלוניה ביוון

השכרת רכב בקפלוניה יוון – השוואת מחירים וטיפים

השכרת רכב בקפלוניה היא חלק חשוב בתכנון חופשה בקפלוניה אשר נחשב לדעת רבים לאחד היפים שבאיי יוון. התחבורה הציבורית בקפלוניה מאוד בעייתית ולכן השכרת מכונית היא המלצה חשובה עבור כל מי שמעוניין בטיול בקפלוניה. בכתבה זו תמצאו השוואת מחירים של השכרת רכב בקפלוניה שתחסוך לכם מאות שקלים וגם מידע חשוב למטייל – כולל סרטון וידאו אשר מדגים נהיגה בקפלוניה

  הזמנת דילים ליוון             |             הזמנת טיולים מאורגנים ליוון

כדי לבצע השוואת מחירים בין חברות השכרת רכב בקפלוניה ולאתר את המחיר הזול ביותר עבור מגוון דגמי רכב, השתמשו במנוע להשוואת מחירי השכרת רכב בחו"ל שבדף זה.

השכרת רכב בקפלוניה  – מנוע חיפוש והשוואת מחירים

בשדה "ארץ" בחרו את יוון ואח"כ בשדה עיר ביחרו את קפלוניה KEFALONIA. בשדה תחנה ביחרו את המיקום המדוייק אליו תירצו להזמין השכרת רכב בקפלוניה – האופצייה הנוחה ביותר עבור תיירים היא בד"כ השכרת רכב בשדה התעופה של קפלוניה, אבל ניתן גם להזמין השכרת רכב בלאסי (איזור התיירות העיקרי של קפלוניה) או בליקסורי או סאמי (יעדים נוספים בקפלוניה). לסיום הזינו את התאריכים בהם אתם מתכוונים להזמין השכרת רכב בקפלוניה וליחצו "חפש" כדי לצפות שתוצאות השוואת מחירי השכרת רכב בקפלוניה על מגוון דגמי מכוניות.

השכרת רכב בקפלוניה יוון במחיר זול

לפני השכרת רכב בקפלוניה יוון, מומלץ להשוות מחירים בין הספקים השונים, שכן הפערים העלולים להתגלות עשויים להגיע לסכומים משמעותיים של מאות שקלים. ההמלצה היא לערוך חיפוש במגוון מנועי חיפוש ולבחון את התוצאות שהתקבלו.

יש לשים לב כי חברות השכרה מוזלות, הלוא הן חברות ה-"לו-קוסט", עלולות להציע תעריפים זולים ומפתים במבט ראשון, אך לחייב בסופו של דבר בעלויות גבוהות במיוחד עבור נזקים קלים או כאלה שכלל לא התרחשו, בנוסף לשירות לקוחות ירוד. זאת, במידה ולא תירכשו מהן פוליסת ביטוח יקרה.

לפיכך, ריכזנו עבורכם המלצות למנועי השוואת השכרת רכב נבחרים בקפלוניה יוון, כך שתוכלו לבחור את החברה שתעניק לכם את השירות הטוב ביותר במקרה הצורך.

חברת אופרן הישראלית משתפת פעולה עם ספקים מובחרים המציעים השכרת רכב בקפלוניה יוון, הספקים עימם אופרן עובדת אינם חברות "לו-קוסט". ובכך, היא מבטיחה ללקוחותיה קבלת שירות ואיכות ברמה גבוהה. החברה מציעה פוליסה ייחודית המבטלת את ההשתתפות העצמית ברוב היעדים, או בהשתתפות מזערית במידה והפוליסה אינה כוללת אפשרות לביטול זה.

בנוסף, אופרן מעניקה את תכנית "אופרן פלוס" – המחזירה את דמי ההשתתפות העצמית (בהזמנות ללא החזר דמי השתתפות). התכנית כוללת הרחבה לכיסוי צמיגים, שמשות, מראות וחיובים נוספים.

החברה מספקת אפשרות להשכרת רכב בקפלוניה יוון עם תמיכה מלאה בשפה העברית, דרך ערוצי תקשורת שונים – טלפון, WhatsApp, צ'אט באתר ודוא"ל. כך, תוכלו ליהנות מחופשה שקטה ורגועה עם הרכב השכור.

להשוואת מחירי השכרת רכב בחול עם אופרן

פאפם פאפם – הוא מנוע חיפוש ישראלי להשוואת מחירי השכרת רכב בקפלוניה יוון, שעלה לאוויר באוגוסט 2021. ממשק המשתמש שלו ממוקד וללא כל פרסומות מסיחות דעת, פאפם פאפם מאפשר השוואה נוחה בין הצעות ממקורות שונים. מנוע זה למעשה הוא היחיד שמציע הצעות זולות להשכרה מאתרים בינלאומיים גדולים כמו Rentalcars, וכן הצעות מספקים ישראליים כגון אופרן – הכוללות גם כיסוי מפני ההשתתפות העצמית.

בפאפם פאפם ניתן למצוא הצעות בסיסיות להשכרת רכב בקפלוניה יוון במחיר זול, הצעות עם כיסוי ביטוחי מלא, ואף לסנן לפי קריטריונים חשובים לשוכר, כמו קבלת הצעות להשכרה עם ביטול השתתפות עצמית ללא תוספת תשלום. חשוב לציין כי כל ההצעות כוללות את כל הביטוחים והתוספות הנדרשים במחיר הסופי.

המלצות חשובות למטיילים בקפלוניה יוון

לקראת החופשה המושלמת שלכם בקפלוניה ביוון, כדאי לדעת מספר דברים חשובים. ריכזנו עבורכם את המידע החיוני ביותר שחשוב לדעת טרם הנסיעה:

כדי לבחור טיסה טובה וזולה לקפלוניה הכנו עבורכם את המדריך המלא לטיסות לקפלוניה – השוואת מחירים והמלצות למטייל ואת המדריך לטיסות פנים ביוון – השוואת מחירים והזמנת טיסות.

אם אתם טסים עם ילדים ייתכן ותצטרכו מלון המותאם לאירוח משפחות, מלונות מומלצים למשפחות עם ילדים ברמות מחירים ורמות איכות ומיקומים שונים באי תמצאו במדריך שלנו: מלונות בקפלוניה – המלצות למשפחות עם ילדים.

דבר נוסף ולא פחות חשוב הוא רכישת ביטוח נסיעות ליוון, והזמנת יורו לנתב"ג אונליין – באמצעות שירות ייחודי של המרה בנוחות מהספה בבית ואיסוף בדלפקי בנק הפועלים בשדה.

כדי לסייע לכם לחסוך ולהישאר מחוברים במהלך כל החופשה, הכנו לכם את המדריך סים ו-eSim ליוון – מידע וטיפים על תקשורת במהלך החופשה.

לקפלוניה בדומה לאיים אחרים ביוון ישנם עונות מומלצות לביקור עפ"י מזג האוויר, הכנו עבורכם את המדריך המלא למזג האוויר בקפלוניה ועונה מומלצת לחופשה שיעזור לכם לתכנן את החופשה המושלמת עבורכם.

במידה ותחליטו להשכיר רכב, תוכלו לנצל את מערכת המעבורות ביוון המפותחת ולגלות איים רבים, כדי לתכנן את הטיול בצורה מיטבית אנו ממליצים לקרוא את קפלוניה – המדריך המלא: המלצות לחופשה ומידע למטייל ולהיעזר במפת יוון בעברית למטיילים ישראלים.

אפשרות חלופית היא להתנייד בעזרת מערכת התחבורה ציבורית ביוון, בקפלוניה באופן ספיציפי היא איננה סדירה ולכן איננה מומלצת. אופציה נוספת ומומלצת במיוחד לחובבי השייט היא השכרת יאכטה, באמצעותה תוכלו להגיע לכל מקום באי ואפילו לאיים שכנים, כדי ללמוד עוד על השכרת יאכטה בקפלוניה קראו את המדריך שלנו להשכרת יאכטה ביוון המסביר על סוגי היאכטות וההפלגות השונות.

השכרת רכב בקפלוניה – מידע והמלצות

שירות האוטובוסים באי קפלוניה לא מספיק סדיר ולכן לא מספיק שימושי עבור תיירים. אלא אם כן הגעתם לאי ביאכטה פרטית – ובמקרה כזה לא תהיה לכם בעייה להגיע לכל חלק של קפלוניה – תזדקקו לאופניים או להשכיר רכב אם אתם מתכוונים לטייל בקפלוניה. מומלץ לצפות בסרטון הוידאו אשר מתעד נהיגה בקפלוניה

יש מעבורות שלוקחות רכבים מיוון היבשתית אל קפלוניה אך שימו לב שרוב חברות השכרת הרכב ביוון לא מאשרות להעלות רכבים שכורים על מעבורות, ולכן אם אתם מגיעים אל קפלוניה במעבורת עדיף להחזיר את הרכב ביוון ולהזמין באופן נפרד השכרת רכב בקפלוניה. יש היצע גדול של סוכנויות להשכרת רכבים בקפלוניה ביישובים השונים על האי, אם כי המחירים משתנים ממקום למקום.

רוב סוכנויות השכרת הרכב בקפלוניה נמצאות בלאסי (Lassi), שהוא איזור התיירות העיקרי בקפלוניה, ובבירת האי קפלוניה ארגוסטולי (Argostoli). מוניות בקפלוניה גם מתומחרות באופן סביר ואפשר לארגן סידורים מיוחדים עם נהגי מוניות שיאספו אתכם בזמנים מתואמים מהחופים וכו'. הם בד"כ מאוד ידידותיים ומוכנים לעזור.

אע"פ שכל מפעילי התיירות בקפלוניה ממליצים בחום לתיירים לא להשכיר אופנועים בקפלוניה בגלל שיעור התאונות הגבוה, כל עוד יש לכם ניסיון ברכיבה על אופנוע, השכרת קטנוע 100 סמ"ק למשך השהייה שלכם יכולה להיות פיתרון סביר מבחינת העלות – אבל ודאו שאתם בודקים היטב את האופנוע לפני שאתם מחליטים לשכור אותו.

השכרת רכבים בקפלוניה – השוואת מחירים

השכרת רכב בקפלוניה בזול

בהשוואת המחירים שערכנו באמצעות מנוע השוואת המחירים להשכרת רכב בחו"ל שלמעלה, קיבלנו את המחיר הכי זול להשכרת רכב בקפלוניה מחברת יורופקאר שהציעה לנו השכרת פיאט פנדה במחיר של 228.53 ש"ח ליום. שימו לב שזהו רכב עם תיבת הילוכים ידנית.

את המחירים הכי זולים להשכרת רכב בקפלוניה תוכלו למצוא בדרך כלל עבור השכרת מכוניות מיני ומכוניות עם תיבת הילוכים ידנית. כך שאם המחיר הזול חשוב לכם במיוחד, כדאי לערוך חיפוש ללא כל סינון ולבדוק את כל ההצעות.

השכרת רכב בקפלוניה לשבוע

השכרת רכב בקפלוניה לטווח ארוך לרוב משתלמת יותר מאשר השכרת רכב ליום אחד בלבד. ככל שתקופת השכרת הרכב ארוכה יותר, כך המחיר היומי זול יותר. לעיתים, ההבדלים בין התעריפים היומיים הם משמעותיים במיוחד, כשמדובר בהשכרת רכב לתקופה ארוכה לעומת תקופה קצרה.

את המחיר הכי זול להשכרת רכב בקפלוניה לשבוע קיבלנו מחברת autounion, שהציעה לנו השכרת סיטרואן C1 עם תיבת הילוכים ידנית (לארבעה נוסעים) במחיר של 844.44 ש"ח. את הדיל הזה קיבלנו מסניף החברה בשדה התעופה של קפלוניה. בהצעה זו, המחיר היומי הוא 120.63 ש"ח. לעומת זאת, בהשכרת אותו הדגם מאותו הסניף ליום, המחיר היומי הוא 327.71, כך שמדובר בהבדל משמעותי.

השכרת מכונית משפחתית בקפלוניה

מחפשים השכרת מכונית משפחתית מרווחת לנסיעה רגועה ברחבי האי היפהפה קפלוניה? כעת תוכלו למצוא השכרת רכב משפחתי בקפלוניה במחירים משתלמים, לאחר בדיקה של מגוון חברות שמציעות השכרת רכב בקפלוניה.

בהשוואת המחירים שערכנו, המחיר הכי זול להשכרת מכונית משפחתית בקפלוניה הגיע מחברת אוויס (סניף סאמי דאון-טאון) שהציעה לנו השכרת פולקסווגן גולף במחיר של 536.25 ש"ח ליום. שימו לב שזוהי מכונית עם תיבת הילוכים ידנית.

את המחיר הכי זול להשכרת רכב משפחתי לשבוע בקפלוניה קיבלנו מחברת טריפטי (סניף לאסי דאון-טאון) שהציעה לנו השכרת יונדאי i30 עם תיבת הילוכים ידנית במחיר של 1,380.80 ש"ח לשבעה ימים.

השכרת ג'יפ בקפלוניה

מחפשים השכרת ג'יפ בקפלוניה? במקום לחכות לדקה התשעים, תוכלו לאתר ולשמור את המחיר הכי זול בעזרת השוואת המחירים של רנטלקארס ולהגיע רגועים לחופשה היוונית שלכם.  ערכנו השוואת מחירים לקיץ הקרוב כדי לבדוק מהם המחירים הזולים ביותר להשכרת ג'יפים בקפלוניה שניתן למצוא נכון לזמן זה:

המחיר הכי זול שקיבלנו להשכרת ג'יפ בקפלוניה ליום אחד הגיע מסניף שדה התעופה של חברת יורופקאר, שם הציעו לנו השכרת ניסאן קשקאי במחיר של 735.14 ש"ח בלבד (ליום). שימו לב שזהו רכב עם תיבת הילוכים ידנית. ניסאן קשקאי מתאים לחמישה נוסעים ולשלוש מזוודות גדולות.

ערכנו השוואת מחירים נוספת כדי לבדוק אילו הצעות נקבל להשכרת ג'יפ בקפלוניה לתקופה ארוכה יותר. את המחיר הכי זול קיבלנו מחברת טריפטי (בסניפי החברה להשכרת רכב בשדה התעופה קפלוניה ובלאסי דאון-טאון). בטריפטי הציעו לנו השכרת סוזוקי ג'ימני במחיר של 1,723.69 ש"ח בלבד לשבעה ימים. שימו לב שזהו ג'יפ עם תיבת הילוכים ידנית.

השכרת מיניוואן בקפלוניה

בין אם אתם מתכננים חופשה משפחתית בקפלוניה של משפחה ברוכת ילדים או טיול בקפלוניה עם קבוצה גדולה של חברים, השכרת מיניוואן עם 7 מקומות או יותר תהפוך את החופשה שלכם לנוחה הרבה יותר ותאפשר לכם לגלות את כל רחבי האי בקלות. מנוע השוואת המחירים שמופיע בעמוד זה ימצא עבורכם את הדילים הכי שווים להשכרת מיניוואן בקפלוניה ויציג בפניכם את כל הפרטים החשובים.

בהשוואת המחירים שערכנו לקיץ הקרוב, קיבלנו את המחיר הכי זול להשכרת מיניוואן בקפלוניה מחברת Green Motion (סניף שדה התעופה של קפלוניה), שהציעה לנו השכרת פיאט דובלו במחיר של  569.87 ש"ח ליום. הפיאט דובלו מתאים לשבעה נוסעים ו4 מזוודות גדולות, ותיבת ההילוכים שלו ידנית. גם את המחיר הכי זול להשכרת מיני וואן בקפלוניה לשבוע הציעה לנו חברת Green Motion עבור אותו הדגם, הפעם במחיר של  1,974.13 ש"ח (לשבעה ימים).

השכרת רכב יוקרה בקפלוניה

בהשוואת מחירים נוספת, ביקשנו לבדוק מהם המחירים הכי זולים להשכרת רכב פרימיום בקפלוניה.

המחיר הכי זול להשכרת מכונית יוקרה בקפלוניה ליום הגיע מחברת אוויס (סניף סאמי דאון-טאון), שהציעה לנו השכרת מרצדס GLA במחיר של 1,660.75 ש"ח (ליום אחד).

זהו גם הדיל הכי זול שקיבלנו להשכרת רכב יוקרה לשבוע בקפלוניה, עבור אותו הדגם מאותו הסניף, במחיר של  11,426.01 ש"ח (לשבעה ימים).

השכרת רכב בקפלוניה
דירוג הגולשים 5 (1 הצבעה)
Sending

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל