השכרת רכב איה נאפה

השכרת רכב איה נאפה – כל מה שחשוב לדעת

השכרת רכב באיה נאפה – עיירת הנופש של קפריסין – המדריך המלא: מנוע חיפוש מיוחד אשר יבצע עבורכם השוואת מחירים בין חברות השכרת רכב באיה נאפה ויחסוך לכם מאות שקלים ע"י איתור המחיר הכי זול על מיגוון דגמי מכוניות, וגם מידע למטייל על נהיגה באיה נאפה (כולל סרטון וידאו)

    להזמנת דילים לאיה נאפה            |            להזמנת קרוזים לקפריסין

כדי לאתר את המחיר הכי זול להשכרת רכב באיה נאפה (על מיגוון סוגי מכוניות) השתמשו במנוע להשוואת מחירי השכרת רכבים בעולם המופיע למטה בדף זה. בשדה "ארץ" ביחרו את קפריסין ואז בשדה עיר ביחרו את ayia   napa איה נאפה. אח"כ, בשדה "תחנה", ביחרו את המיקום הספציפי אליו תירצו להזמין השכרת רכב באיה נאפה (דאונטאון איה נאפה) וליחצו "חפש" כדי לצפות בתוצאות השוואת מחירים של השכרת רכב באיה נאפה בין חברות השכרת רכבים בעיר הנחשבות אמינות ומספקות שירות לקוחות באנגלית

השכרת רכב איה נאפה – מנוע חיפוש והשוואת מחירים

חופשה בקפריסין – עוד באותו נושא:

מלונות מומלצים באיה נאפה למשפחות עם ילדים

איה נאפה עם ילדים – הרבה יותר מחיי לילה

טיסות לקפריסין – השוואת מחירים ואיתור טיסות זולות

סים ו-eSIM לקפריסין וטיפים על תקשורת במהלך החופשה

השכרת רכב בקפריסין – המדריך לנהיגה בקפריסין

השכרת רכב באיה נאפה – המלצות ומידע

כדי שיהיה לכם מותר לנהוג בקפריסין היוונית , תיירים חייבים להחזיק ברישיון נהיגה בינלאומי בתוקף או ברישיון הנהיגה מישראל, בתנאי שהוא תקף עבור סוג הרכב שברצונם לשכור. זכרו שבקפריסין נוהגים בצד שמאל של הכביש, כלומר בצד ההפוך יחסית לישראל. התמרורים ושלטי התנועה הם סטנדרטיים ובינלאומיים וממוקמים בצד שמאל של הכביש המהיר. טווחי המרחק והמהירויות המותרות מוצגים בשילוט בקילומטרים ובקמ"ש.

השכרת רכב באיה נאפה יכולה להיות מאוד שימושית אם מתכוונים להגיע לאזורים הסובבים ולהפוך חופשה באיה נאפה לטיול בקפריסין, אבל התנועה והחנייה במרכז איה נאפה יכולות להוות בעיה. אם אתם חושבים לשתות אלכוהול, אל תסתכנו בנהיגה באיה נאפה תחת השפעת אלכוהול מאחר שהחוקים בקפריסין מאוד נוקשים בעניין זה.

המהירות המותרת בקפריסין בכביש המהיר היא 100 קמ"ש, כשהמינימום הוא 65 קמ"ש. בכל הכבישים האחרים, המהירות המקסימלית היא 80 קמ"ש, אלא אם כן מצויין אחרת. לפני השכרת רכב באיה נאפה מומלץ לצפות בסרטון הוידאו אשר מתעד נהיגה באיה נאפה –

בנהיגה באיה נאפה באזורים בנויים, המהירות המותרת היא בד"כ 50 קמ"ש, אלא אם כן מצויין אחרת. בזמן נהיגה, נהגים חייבים לוודא ששתי הידיים שלהם חופשיות ושתהיה להם שליטה מלאה של הרכב. השימוש בטלפונים ניידים ללא דיבורית אסור בתכלית האיסור. השימוש בחגורות בטיחות הוא חובה הן במושבים הקדמיים והן במושבים האחוריים. אם אתם מגיעים אל איה נאפה עם ילדים, שימו לב שילדים מתחת לגיל 5 לא מורשים בשום תנאי לשבת במושב הנוסע הקדמי. ילדים בין הגילים 5-10 יכולים לשבת במושב הנוסע הקדמי רק אם הם חגורים בחגורות בטיחות המותאמות לילדים.

במידת האפשר, כדאי להימנע מנהיגה באיה נאפה לכיוון מערב בשעות אחה"צ המאוחרות בגלל בוהק השמש שיכול לשבש את הראייה.

השכרת רכב איה נאפה
דירוג הגולשים 5 (1 הצבעה)
Sending

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל