הסעה ללונדון משדה התעופה לוטון – השוואת מחירים וטיפים

אם הזמנתם טיסה ללוטון באנגליה ואתם רוצים לברר איך להגיע מלוטון ללונדון – הכתבה הזו נועדה עבורכם והיא כוללת מנוע חיפוש מיוחד שיבצע עבורכם השוואת מחירים של הסעות מלוטון ללונדון, מוניות משדה התעופה בלוטון ליעדים באנגליה וגם של מוניות בלונדון, כך שתוכלו להזמין מונית בלונדון אונליין (או הסעה מלוטון) במחירים הכי זולים ובאופן מוסדר עם שירות לקוחות. בנוסף תמצאו כאן שלל טיפים ומידע למטייל על תחבורה מלוטון ללונדון ועל חופשה בלונדון

 הזמנת דילים ללונדון | הזמנת דילים למנצ'סטר | הזמנת טיולים מאורגנים לאנגליה

נמל התעופה הבינלאומי לוטון (LTN) ממוקם במרחק של כ-2.8 ק"מ מהעיר לוטון וכ-56 ק"מ מלונדון. זמן הטיסה מתל אביב ללונדון (לוטון) הוא כחמש וחצי שעות, ולשדה התעופה לוטון מגיעות לפחות שתי טיסות ביום מתל אביב. השתמשו במנוע החיפוש המיוחד להזמנת מונית ללונדון משדה התעופה לוטון – הוא יבצע עבורכם השוואת מחירים של סוגי מוניות שונים מלוטון ללונדון וגם של מוניות בלונדון בגדלים שונים ויאפשר לכם להזמין מונית בלונדון או מונית מלוטון ללונדון במחירים הכי משתלמים ובאופן הכי נוח –


טיול באנגליה – כתבות מומלצות נוספות:

טיסות ללונדון – איתור טיסות זולות וביקורת חברות תעופה

מלונות מומלצים בלונדון עם שירותי בייביסיטר

השכרת רכב בלונדון – המלצות והשוואת מחירים

סים ו-eSim לבריטניה – מידע וטיפים למטייל

הזמנת לירה שטרלינג (GBP) בנתב"ג

הזמנת הסעה לשדה התעופה לוטון

אמנם יש מגוון אפשרויות לתחבורה ציבורית משדה התעופה לוטון, אך אין ספק שהזמנת הסעה פרטית לשדה התעופה היא האפשרות הנוחה והמהירה ביותר. נחיתה במדינה זרה יכולה להיות מלחיצה ומבלבלת, והזמנת הסעה פרטית משדה התעופה יכולה להפוך את התהליך לרגוע הרבה יותר. הזמנת הסעה פרטית עם שירות קיוויטקסי היא גם דרך נהדרת להגיע ממקום למקום במהלך החופשה בלונדון, כך שתוכלו להיעזר באתר בכל עת, לא רק עבור נסיעה משדה התעופה לוטון, בין אם יש לכם צורך בנסיעה מהמלון למסעדה, לאטרקציה, למוזיאון הקרוב או לכל מטרה אחרת – למעשה, זוהי כנראה הדרך הכי משתלמת להזמין מוניות בלונדון – ובד"כ גם הכי נוחה.

להזמנת הסעה פרטית משדה התעופה לוטון יש יתרונות נוספים:

-תוכלו לחסוך לעצמכם וויכוחים על המחיר או חיפוש מתיש אחר תחנת המוניות או האוטובוס הקרובה. הנהג ימתין לכם ביציאה מהטרמינל עם שלט שעליו שמכם.

-המחיר קבוע מראש בעת ההזמנה לפי תעריף שקוף והוגן כמו גם סוג הרכב, מספר הנוסעים, מספר המזוודות ועוד. כך שאם יש לכם מספר מזוודות גדולות לא תצטרכו לדאוג לגבי תשלום נוסף או מקום במונית.

-אם יש לכם צורך במושב לילד, תוכלו להזמין מושב כזה מראש ולדעת את המחיר הנוסף מראש.

– יש שירות לקוחות של מנוע החיפוש המיוחד המבצע השוואת מחירים של הסעה משדה התעופה (קיויטקסי) אונליין, כך שאם שכחתם משהו במונית או נתקלתם בבעיה כלשהי יש לכם למי לפנות.

אז איפה מוצאים הסעה פרטית משדה התעופה לוטון?

מנוע החיפוש המיוחד להשוואת מחירים של מוניות משדה התעופפה ברחבי העולם, קיוויטקסי, מפעיל שירותי הסעות פרטיות ב98 מדינות ויוכל למצוא עבורכם מגוון שירותי הסעות שמתאימים לכולם. תוכלו להשתמש כבר עכשיו במנוע החיפוש המופיע בעמוד זה ולהזמין הסעה פרטית מלוטון ללונדון בתוך מספר דקות.

ברוב המדינות בהן חברת קיוויטקסי פועלת, מדובר במספר חברות הסעות ומוניות מוכרות ואמינות שמתחרות עבור ההזמנה כאשר החברה עם הדירוג הגבוה ביותר (שמבוסס על חוות דעת של לקוחות) תקבל את ההזמנה.

תהליך ההזמנה פשוט ונוח לשימוש, וכולל בסך הכל הזנה של המיקום ולאחר מכן בחירת הרכב המתאים.

לאחר שתזינו את פרטי הנסיעה, יוצגו בפניכם כל סוגי הרכבים הזמינים, ולצד כל סוג רכב תוכלו לראות את המחיר, מספר הנוסעים ומספר המזוודות.

לאחר שבחרתם את הרכב המתאים, תתבקשו להזין את פרטי הטיסה ופרטי התשלום, כמו גם להוסיף תוספות בתשלום במידת הצורך, כמו: עצירה במהלך הנסיעה, כיסא לילד, נסיעה חזור ועוד.

שימו לב שבצידו הימני של העמוד תוכלו לבדוק שוב את פרטי הנסיעה, הרכב והתשלום. כמו כן, בחלק התחתון של העמוד יופיע כפתור ירוק שיוביל אתכם לצ'אט עם צוות התמיכה של האתר, אם יש לכם שאלה או בעיה.

אמצעי התשלום משתנים לפי ההזמנה, אך בדרך כלל תוכלו לשלם באשראי בעת ההזמנה או במזומן לנהג (לאחר תשלום פיקדון בעת ההזמנה).

בדרך כלל תוכלו לקבל החזר כספי על ביטול שמתבצע לפחות יום לפני ההזמנה. חלק מסוגי הרכבים ניתן לבטל גם עד חמש שעות לפני ההזמנה לקבלת החזר. את ההחזר תוכלו לקבל באותו אמצעי התשלום איתו בוצעה ההזמנה תוך 10 ימי עסקים. עם זאת, שימו לב שהתנאים עלולים להשתנות כך שכדאי לוודא בעת ההזמנה מהם תנאי הביטול/שינוי.

תחבורה ציבורית משדה התעופה לוטון ללונדון

ישנן מגוון אפשרויות להגעה מלוטון ללונדון וליעדים נוספים באיזור, החל מהשכרת רכב באנגליה ,אוטובוסים ורכבות ועד למוניות ושירותי הסעה פרטית.

רכבת ישירה מקשרת בין שדה התעופה לוטון לתחנות בלונדון כמו City Thameslink ו-Farringdon מהן תוכלו להגיע לרכבת התחתית. ניתן להגיע ללונדון מלוטון באוטובוסים שיוצאים בתדירות גבוהה, בזמן נסיעה שמתחיל מחמישים דקות. האוטובוסים עוצרים מחוץ לטרמינל.

קו הNational Express, למשל, מאפשר למטיילים להגיע מלוטון למרכז לונדון 24 שעות ביממה (עם ארבע נסיעות בשעה במהלך היום). שימו לב שישנם שני מסלולי נסיעה בקו זה, ושניהם כוללים עצירות בתחנות מטרו ורכבת מרכזיות.

הקו הירוק 757 יוצא פעמיים בשעה במהלך היום ומגיע לתחנת ויקטוריה (תחנת האוטובוסים Victoria Coach Station) כמו גם לתחנות מרכזיות נוספות בעיר.

מלונדון לוטון להיתרו ניתן להגיע ברכבת או באוטובוס. הנסיעה ברכבת כוללת שלוש החלפות: רכבת לפרינגדון (Southbound Thameslink Train), לאחר מכן החלפה לרכבת התחתית כדי להגיע לפדינגטון (Westbound Tube) ומשם החלפה להיתרו אקספרס. כמו כן, הNational Express מפעילה 27 אוטובוסים מלוטון להיתרו מדי יום.

תגובה

  • היי, האם חייבים להזמין מראש כרטיסים לאוטובוס/רכבת ? כיון שלא יודעים מתי בדיוק

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל