מוניות בארץ

הזמנת מוניות בכרתים והעברות משדה התעופה

הזמנת מוניות בכרתים – מדריך למטייל: בכתבה זו תמצאו אפשרות מומלצת להזמנת מונית בכרתים או הסעה משדה התעופה בכרתים למלון (או חזרה) אונליין, באמצעות מנוע אינטרנטי מיוחד (בהזמנה מראש), וגם טיפים והמלצות על מחירי מוניות בכרתים, אפשרויות תחבורה בכרתים בין יעדים שונים ועוד מידע חשוב על תיכנון חופשה בכרתים

הזמנת דילים לכרתים   |   הזמנת דילים ליוון   |   הזמנת טיולים מאורגנים ליוון

שלושה נמלי תעופה פועלים בכרתים: חאניה, הרקליון וסיטיה. טיסות מישראל לכרתים בד"כ נוחתות בהרקליון.

מנמל התעופה הרקליון לעיר: נמל התעופה של הרקליון ממוקם במרחק של כ-5 ק"מ ממרכז העיר. גם מנמל התעופה של הרקליון לעיר ניתן להגיע באוטובוס, אך התדירות נמוכה יותר בימי ראשון ושעות הפעילות הן עד שעות הערב המאוחרות בלבד. בעלות של 17 אירו בלבד, תוכלו להזמין מונית משדה התעופה של הרקליון לעיר, עם נהג שימתין לכם עם שלט שעליו שמכם באזור הנחיתות, בהזמנה דרך שירות אמין ומומלץ בשם קיווי טקסי. בנוסף, תוכלו להשתמש בשירות של קיוויטקסי להזמנת מוניות בכרתים מיעד ליעד בזמן החופשה, וגם להזמנת הסעה לשדה התעופה מהמלון חזרה.

מנוע החיפוש של קיוויטקסי להזמנת מוניות בכרתים –


חופשה בכרתים – עוד באותו נושא:

טיסות לכרתים – השוואת מחירים וחברות תעופה

טיסות פנים ביוון – השוואת מחירים והזמנת טיסות

מלונות מומלצים בכרתים למשפחות עם ילדים

השכרת רכב בכרתים – המלצות למטייל והשוואת מחירים

e-sim וסים ליוון – מידע וטיפים על תקשורת במהלך החופשה

השכרת יאכטה ביוון – המדריך המלא למטייל

מנמל התעופה סיטיה לעיר: נמל התעופה של סיטיה ממוקם במרחק קצר במיוחד מהעיר – מספר דקות נסיעה בלבד. נכון לכתיבת הכתבה, מנמל התעופה סיטיה לעיר ניתן להגיע במונית.

משדה התעופה חאניה לעיר: העיר חאניה נמצאת במרחק של כחצי שעה נסיעה משדה התעופה, וניתן להגיע אליה באוטובוס או במונית. תוכלו לעצור מונית בשדה התעופה לנסיעה של כחצי שעה לעיר, או שתוכלו להזמין מונית מראש בעזרת קיווי טקסי (28 אירו לארבעה נוסעים נכון לכתיבת הכתבה) ולחסוך זמן בחיפוש אחר תחנת המוניות, המתנה בתור, וגם לחסוך על עמלות לא צפויות וכל מיני "תרגילים" של נהגי מוניות כי בהזמנה מקיווי טקסי המחיר נקבע מראש לפי מרחק הנסיעה בתעריף שקוף ומשתלם והנהג ימתין לכם ביציאה לאיזור הנחיתות עם שלט שעליו שימכם, יעזור לכם עם המטען וייקח אתכם ישירות למלון. בנוסף, במקרה שתהיה בעיה כלשהי או שתשכחו משהו במונית, תוכלו ליצור קשר מיידית עם שירות הלקוחות של קיווי טקסי באתר שלהם והם יטפלו בכל בעיה.

מוניות בכרתים

הדרך הנוחה ביותר להתנייד ברחבי כרתים היא במונית. כדי להימנע מתעריפים גבוהים של שעות עומס, מומלץ להזמין מונית בכרתים מראש במחיר קבוע. הזמנת מונית בכרתים בעזרת קיווי טקסי תאפשר לכם גם לבחור במיניבוס אם מדובר בקבוצה גדולה, ולפעמים אפשרות זו אפילו משתלמת יותר מבחינה כלכלית לעומת עצירת מספר מוניות ברחוב, שבכל מקרה יכולה להיות פעולה די מתישה, במיוחד במדינה זרה ללא פלאפון או אינטרנט: צריך לוודא שלכולם יש מונית, שכולם מגיעים לאותו המקום, וכול'. באמצעות קיווי טקסי תוכלו להזמין הסעה פרטית בכרתים בין אם מדובר במעבר מעיר אחת לאחרת, בנסיעה קצרה מהמלון למסעדה או בכל סוג אחר של נסיעה.

איך מזמינים מונית בכרתים

הזמנת מונית בכרתים עם קיווי טקסי היא עניין של מספר דקות בלבד וכרוכה במספר שלבים קצרים: הזנת היעד והמוצא (אם ההשלמה האוטומטית לא מוצאת את המיקום המדויק, תוכלו להזין מיקום כללי ולכתוב את המיקום המדויק בטופס ההזמנה בשלב מאוחר יותר), בחירת סוג הרכב, והשלמת טופס הזמנה קצר.

להזמנת מונית בכרתים מראש עם קיווי טקסי יש מספר יתרונות ברורים: שירות לקוחות 24 שעות ביממה באנגלית (בצ'אט באתר או בטלפון), תנאי ביטול נוחים, זמן המתנה (כלומר הנהג ימתין שעה במידה והטיסה מתעכבת), חיסכון בזמן על חיפוש תחנת אוטובוס או רכבת, וכמובן מחיר שקוף וקבוע מראש, כלומר ללא עמלות וחיובים בלתי צפויים של שעות עומס או תעריפי לילה וכול'.

בקיווי טקסי תוכלו לבחור מתוך מגוון סוגי רכבים: רכבי באדג'ט סטנדרטים (או רכבי מיני זולים במיוחד לשלושה נוסעים), רכבי פרימיום לנסיעות עסקיות ולנסיעה נוחה יותר, ורכבי מיניבוס לקבוצות גדולות של עד 19 נוסעים.

במהלך החיפוש תוכלו לבדוק כמה מזוודות ניתן להכניס בכל סוג רכב, מהו המחיר ומהו אמצעי התשלום. אמצעי התשלום משתנים בהתאם לסוג הרכב והמסלול. תשלום לרכב מסוג מיקרו ואקונומי יתבצע במזומן לנהג, ותשלום לסוגי הרכבים האחרים ישולם באחת מתוך שלוש שיטות תשלום: באשראי מראש (מלוא הסכום), כ10-15% מהסכום מראש והשאר במזומן, או במזומן לנהג לאחר הזנת כרטיס באתר.

השוואת מחירים למוניות בכרתים

אלו המחירים הכי זולים שמצאנו למוניות בכרתים למגוון מסלולים פופולריים (בעזרת מנוע הזמנת המוניות קיוויטקסי), נכון לכתיבת הכתבה:

מחירי מוניות משדה התעופה הרקליון לעיר

רכב מיקרו – 16 אירו, לשלושה נוסעים ושתי מזוודות.

רכב אקונומי – 17 אירו לארבעה נוסעים ושלוש מזוודות.

רכב ביזנס (לקסוס GS, מרצדס E קלאס, אאודי A6 ועוד) – 20 אירו לשלושה נוסעים ושלוש מזוודות.

רכב פרימיום (לקסוס LS, מרצדס S קלאס, אאודי A8 ועוד) – 28 אירו לשלושה נוסעים ושלוש מזוודות.

מיניבוס ל13 נוסעים – 68 אירו.

מיניבוס ל16 נוסעים – 68 אירו.

מיניבוס ל19 נוסעים – 82 אירו.

מחירי מוניות משדה התעופה של הרקליון לרתימנו

רכב מיקרו – 89 אירו לשלושה נוסעים ושתי מזוודות.

רכב אקונומי – 91 אירו לארבעה נוסעים ושלוש מזוודות.

רכב ביזנס (לקסוס GS, מרצדס E קלאס ועוד) – 107 אירו לשלושה נוסעים ושלוש מזוודות.

רכב לשבעה נוסעים – 156 אירו.

מיניבוס ל13 נוסעים – 218 אירו.

מיניבוס ל19 נוסעים – 259 אירו.

מחירי מוניות מנמל התעופה של חאניה לקיסמוס

אקונומי – 86 אירו לארבעה נוסעים ושלוש מזוודות.

ביזנס – 102 אירו לשלושה נוסעים ושלוש מזוודות.

פרימיום – 130 אירו לשלושה נוסעים ושלוש מזוודות.

מיניבוס לשבעה נוסעים – 137 אירו.

מיניבוס ל13 נוסעים – 204 אירו.

מיניבוס ל19 נוסעים – 232 אירו.

תגובות 2

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל