ורנה בולגריה הסעות

הזמנת מוניות ושירותי תחבורה ציבורית באי קורפו שביוון

אם אתם מתכננים חופשה בקורפו ביוון, הכתבה הבאה תחסוך לכם לא מעט כסף והרבה טירחה באמצעות מידע חשוב למטייל על תחבורה בקורפו ואף על הזמנת מוניות בקורפו באינטרנט, עם שירות מומלץ ומשתלם שיאפשר לכם להזמין מראש הסעה משדה התעופה בקורפו לעיר או מוניות בקורפו מהמלון לאטרקציות

הזמנת דילים לקורפו   |   הזמנת דילים ליוון   |   הזמנת טיולים מאורגנים ליוון

אין כמו יוון. הים הכחול הגדול, החופים המיוחדים של האיים הקטנים, האוכל הים תיכוני, והאווירה המשוחררת החופשית אשר מלווה את התיירים בביקור שלהם באי יווני כמו קורפו. קורפו הוא אי קטן, שקט במיוחד, עם חופים שאי אפשר להתעלם מהם, נופים שאפשר רק לחלום עליהם והכנסת אורחים חמה ומיוחדת במינה. האי קורפו לא מתאפיין בכמויות תיירים גדולות, בשונה מאיים אחרים של יוון, ולכן כל כך כיף לבלות בו במהלך החופשה השנתית שלכם. בין אם בטיול של כל בני המשפחה, בטיול של קבוצת חברים או אפילו ביקור רומנטי לסוף שבוע, האי קורפו יציע לכם את החוויה התיירותית האולטימטיבית.

כדאי לדעת שאפשר להזמין לעצמכם מראש באינטרנט הסעה משדה התעופה בקורפו לבית המלון שלכם (או לשלל יעדים אחרים באי) ובכך להבטיח לעצמכם התחלה בטוחה ונעימה לחופשה בקורפו. אם תבחרו להזמין מונית משדה התעופה למלון בקורפו או להזמין מונית לכל נסיעה ולכל יעד בעת חופשה בקורפו, תוכלו לעשות זאת בקלות באמצעות מנוע החיפוש הידידותי של קיוויטקסי, שירות בינלאומי להשוואת מחירי מוניות בעולם והזמנת מוניות אונליין. מנוע החיפוש של קיוויטקסי (תיבת החיפוש הצהובה שלמטה) מסייע לכם גם להזמין הסעה בקורפו חזרה לשדה התעופה, וגם לבצע השוואת מחירים של מוניות בקורפו ולבחור את זו המתאימה לכם ביותר. בהמשך הכתבה נפרט עבורכם את האפשרויות העומדות לרשותכם בהזמנת מונית בקורפו מנמל התעופה לעיר לפי סוגי המונית.

השתמשו במנוע החיפוש של קיויטקסי להזמנת מונית לשדה התעופה:


חופשה בקורפו – עוד מידע למטייל

טיסות לקורפו – השוואת מחירים ומידע חשוב

טיסות פנים ביוון – השוואת מחירים והזמנת טיסות

השכרת רכב בקורפו – יוון

הזמנת מוניות ושירותי תחבורה ציבורית באי קורפו שביוון

קורפו יוון – בתי מלון מומלצים עם ילדים

sim ו-e-sim ליוון – מידע וטיפים על תקשורת במהלך החופשה

השכרת יאכטה ביוון – המדריך המלא למטייל

כיצד ניתן להזמין מונית בקורפו?

בשביל להפוך את ימי החופשה בקורפו למלאים בטיולים מעניינים ועשייה רבה, כדאי להכיר את שירותי הזמנת המוניות של חברת קיווי טקסי, עוד לפני העלייה למטוס. שירותי חברת קיווי טקסי מבוססים על מנוע חיפוש רחב במיוחד, עם כל המידע שאתם צריכים להכיר על שירותי מוניות בארץ ובעולם. בלחיצת כפתור אחת ניתן לקבל מידע על שירותי המוניות שפועלים באי קורפו, בכל ימות השנה ובכל שעות היממה. זאת בהתאם לכמות המטיילים, כמות המזוודות וצרכים מיוחדים אחרים של המטיילים. חברת קיווי טקסי יכולה להציע לכם שירותי מוניות פריבט, מוניות אקספרס ואפילו שירותי מוניות לקבוצות גדולות.  ברגע שאתם בוחרים את סוג המונית המתאימה לצרכים שלכם, ניתן לבצע תשלום מבעוד מועד דרך האתר או לבחור בתשלום ביום הנחיתה באי קורפו. כמעט בלי מאמצים אתם מצליחים להשיג את שירותי התחבורה היעילים והנוחים ביותר לכם, כבר מהירידה מהטיסה לקורפו הנהג ימתין לכם ביציאה משדה התעופה, עם שלט שעליו שמכם.

עם נהגי המוניות של קיווי טקסי תהיו בטוחים שתגיעו ליעד שלכם בבטחה ובמהירות על מנת להתחיל ברגל ימין את החופשה שלכם.

תחבורה ציבורית בקורפו

על מנת שתצליחו לנצל כל אחד מימי החופשה שלכם באי קורפו על הצד הטוב ביותר, כדאי למצוא מראש פתרונות תחבורה איכותיים. נכון שאפשר רק להנות מחופשת בטן גב במדינה כמו יוון, אבל אם כבר אתם מגיעים לאי קורפו שווה לכם לצאת לטייל ולהכיר את הנופים והאתרים המיוחדים של האי.

מהם שירותי התחבורה הציבורית שפועלים באי קורפו?

במדריך זה, נעזור לכם להכיר את שירותי התחבורה שעובדים לרשות התיירים באי קורפו שביוון, לאורך כל ימות השנה. שלא כמו במדינות אחרות של האיחוד האירופי, יוון אינה מתהדרת בשירותי תחבורה ציבורית ברמת תשתית גבוהה במיוחד, על אחת כמה וכמה באזורי האיים הקטנים, כמו קורפו. אך יחד עם זאת, באי קיימים שירותי תחבורה שונים, איתם ניתן להתנייד בצורה מספקת במהלך החופשה שלכם:

  1. אוטובוסים בקורפו – כבר ביציאה משדה התעופה, ניתן למצוא שירותי אוטובוסים והסעות אל אזורי המלונות הפופולריים ביותר באי קורפו. אלו הם שירותים אשר יכולים להקל עליכם מאוד בשעות הראשונות שלכם על האי, ואפילו לצמצם בצורה משמעותית את ההוצאות על תחבורה. יחד עם זאת חשוב לשים לב שאתם מצליחים לתפוס את האוטובוס הנכון במועד הנכון, על מנת להגיע ישירות אל המלון שלכם.  ברחבי העיר קורפו ישנם שירותי אוטובוסים של חברת KETL. החברה מפעילה קווים עירוניים ובין עירוניים, ומספקת שירות לתושבי האי כמו גם לתיירים. התדירות של האוטובוסים היא בין 20 דקות לבין שעה, ואתם יכולים לרכוש כרטיסים בחנויות מרכזיות באי. המלצה שלנו – אל תשכחו לשאול מתי יוצא האוטובוס האחרון בחזרה למלון.
  2. השכרת טרקטורונים –  כמו בכל האיים האחרים של יוון, גם כאשר אתם מגיעים לקורפו ניתן למצוא פתרונות תחבורה שמתאימים לאיזור. הטרקטורונים כלי תחבורה קל ונגיש, שלעיתים יכול לענות על צרכי הטיול שלכם במיוחד באזור קורפו. יחד עם זאת חשוב לוודא שאתם שוכרים טרקטורון בצורה בטוחה מחברה שניתן לסמוך עליה.
  3. השכרת רכבים בקורפו  –  זו היא אחת הדרכים הכי נפוצות להתנייד בסביבה, במיוחד אם אתם רוצים להגיע לנקודות התצפית הכי מיוחדות באי. ישנם שירותי השכרת רכבים שיכולים להגיע עד לבית המלון שלכם, ולאפשר לכם לצאת לחוויית טיול מיוחדת במינה. אבל השכרת רכב היא עדיין אחת הדרכים הכי יקרות להתנייד בקורפו.
  4. מוניות  בקורפו – אם אתם רוצים לנצל כל רגע בחופשה שלכם, על הצד הטוב ביותר ומבלי להשקיע יותר מידי משאבים כלכליים, הפנייה לעזרת שירותי מוניות באי קורפו היא ההחלטה המתאימה ביותר לצרכים שלכם. יש שירותי מוניות בקורפו שיכולים להגיע לכל נקודה באי, בכל שעה של היום, ובעלויות נוחות יחסית לתיירים. אתם רק צריכים למצוא את השירותים המתאימים של חברת קיווי טקסי, ולהזמין מספיק זמן מראש.

מחירי מוניות מנמל התעופה בקורפו לנמל הימי

בכדי לסייע לכם להתחיל את החופשה בקורפו ברגל ימין יצרנו לכם את המחירון המלא מחירי הנסיעה במוניות חברת קיווי taxi. נסיעה מנמל התעופה של קורפו לנמל הימי של האי, אורכת כעשר דקות נסיעה מנמל התעופה. המחירים המוצגים במחירון נכונים לעת כתיבת שורות אלו והם:

מונית אקונומי – לארבעה נוסעים ושלוש מזוודות, 32 דולרים.

מונית קומפורט – לארבעה נוסעים ושלוש מזוודות, 31 דולרים.

מונית ביזנס – לשלושה נוסעים ושלוש מזוודות, 38 דולרים.

מיניבוס לשבעה נוסעים – 65 דולרים, גולל שבע מזוודות

מיניבוס לשלושה עשר נוסעים – 80 דולרים, כולל 13 מזוודות.

מיניבוס פרימיום – שישה נוסעים וארבע מזוודות, 108 דולרים.

מיניבוס לעשרה נוסעים ועשר מזוודות, 111 דולרים.

מיניבוס לשישה עשר נוסעים ושש עשרה מזוודות, 118 דולרים.

מכונית פרימיום – שלושה נוסעים ושלוש מזוודות, 123 דולרים.

מיניבוס לתשעה עשר נוסעים – 143 דולרים.

מחירון נסיעה במוניות kiwi taxi מנמל התעופה בקורפו אל חוף Kerasia

אחד מהחופים הכי יפים של האי קורפו הוא חוף קראסאייה. זוהי פינה שלווה של שמש וקצת חול, אליה ניתן להגיע בכל שעות היום לבילוי מיוחד במינו מיוחד. על מנת להגיע אל חוף הים, ניתן לבחור בכל אחד משירותי המוניות של חברת קיווי טקסי, שייקחו אתכם למקום בשעת נסיעה אחת. ואלו הם מחירי השירותים:

מונית אקונומי – לארבעה נוסעים ושלוש מזוודות, 101 דולרים.

מונית קומפורט – לארבעה נוסעים ושלוש מזוודות, 105 דולרים.

מיניבוס לשבעה נוסעים – 152 דולרים, גולל שבע מזוודות

מיניבוס לשלושה עשר נוסעים – 159 דולרים, כולל 13 מזוודות.

מיניבוס פרימיום – שישה נוסעים וארבע מזוודות, 188 דולרים.

מיניבוס לעשרה נוסעים ועשר מזוודות, 202 דולרים.

מיניבוס לשישה עשר נוסעים ושש עשרה מזוודות, 224 דולרים.

מכונית פרימיום – שלושה נוסעים ושלוש מזוודות, 216 דולרים.

מיניבוס לתשעה עשר נוסעים – 143 דולרים.

מיניבוס לתשעה עשר נוסעים, 245 דולרים.

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל