לי רומני החלפת כסף

רכישת ליי רומני בנתב"ג – המלצות וטיפים

עומדים לטוס לרומניה? אחד מהדברים הבסיסיים ביותר שתצטרכו לדאוג להם זה כמובן להשיג ליי רומני Romanian leu שהוא המטבע הרשמי של רומניה, הנקרא גם לאו רומני. לרשותו של כל תייר עומדות מגוון רחב של אופציות שבאמצעותן הוא יכול להשיג ליי רומני, במאמר הבא נסקור עבורכם את האופציה הנוחה והקלה ביותר עם כל המידע הרלוונטי עבורכם.



כיום קיימות לא מעט אפשרויות שיעזרו לכם להמיר שקל ישראלי למטבע זר, אך ככל שכמות האופציות עולות – כך כמובן הבחירה שלכם הופכת להיות קשה יותר. כמובן שחובה לוודא כי המקום שממנו אתם עומדים לרכוש את הליי הרומני הוא מקום מוסמך ומורשה, ותתעקשו תמיד לקבל קבלה על מנת שתהיה לכם את האסמכתא הדרושה. אך בסופו של יום עם כל האופציות הזמינות לרכישת ליי רומני, איזה אופציה היא הבטוחה, הקלה והידידותית לכל תייר? לאחר סקר שוק מעמיק הגענו למסקנה כי מדובר בהזמנת ליי רומני לנתב"ג באינטרנט, לפני הטיסה, באמצעות השירות המומלץ של חברת הסטרטאפ FlyMoney.

חבילות נופש לבוקרשט            |            טיולים מאורגנים ברומניה

אם בעבר הייתם צריכים להגיע פיזית אל אחת מעמדות הצ'יינג הפזורות במקום מגוריכם, כיום כל מה שתצטרכו לעשות זה להזמין את הליי הרומני דרך מנוע החיפוש שבדף זה. הכסף יחכה לכם בסניף בנק הפועלים בשדה התעופה בן גוריון, וכך תוכלו להפוך את החיים שלכם להרבה יותר קלים וגם לזכות בהטבות שונות.

טיול ברומניה – עוד המלצות למטייל

השכרת רכב ברומניה – השוואת מחירים והמלצות

השוואת מחירי ביטוח נסיעות והזמנות אונליין

הזמנת הסעות פרטיות משדה התעופה – טיפים לחיסכון

סים לרומניה – עצות וטיפים בנושא תקשורת

היתרונות בהזמנת ליי רומני לנתב"ג

היתרון המשמעותי ביותר של הזמנת ליי רומני לנתב"ג היא כמובן החיסכון בזמן, שהוא חיוני מאוד לתיירים שבין כה וכה עמוסים עם לא מעט משימות טרם הטיסה. לא תצטרכו לפנות זמן על מנת להגיע לעמדת הצ'יינג' או לבנק הדואר בעיר מוגריכם, כל מה שאתם צריכים לעשות זה להזמין מראש באמצעות כרטיס אשראי ולפני הטיסה לאסוף את הכסף בעמדה של בנק הפועלים הנמצאת גם בטרמינל 1 וגם בטרמינל 3 – הדלפק של בנק הפועלים פתוח 24 שעות ביממה.

הפלטפורמה של קניית ליי רומני דרך חברת FlyMoney הינה פלטפורמה מפוקחת ומאובטחת ברמות הגבוהות ביותר. כך שאין לכם מה לדאוג או לחשוש בעת הפעולה, אתם נמצאים בידיים הבטוחות ביותר. אם אתם לא מסתדרים עם מנוע הזמנת המט"ח של החברה שנמצא בדף זה (לעיתים יש צורך לגלול אותו ימינה או שמאלה כדי לראות את כל השדות), תוכלו כמובן להתקשר אל המוקד הטלפוני של החברה אשר זמין עבורכם 24 שעות ביממה – לכל שאלה, בעיה או חוסר הבנה. כך שתמיד יש לכם עם מי לדבר, אתם אף פעם לא נמצאים לבד.

כאשר אתם מבצעים הזמנת ליי רומני לנתב"ג אתם לא יכולים להיתקל בהפתעות, המחיר שכתוב לכם באתר טרם רכישת המט"ח הוא המחיר הסופי – לא תצטרכו לשלם עוד סכום כסף ברגע שבו אתם אוספים את הליי הרומני. אם מסיבה כזאת או אחרת החלטתם להתחרט, תוכלו לבטל את הרכישה ללא דמי ביטול או חיוב נוסף.

קניית ליי רומני בבנק הדואר

חשוב להבהיר כי חברת דואר ישראל מספקת אפשרות לרכוש דרכה רק דולר, אירו או ליש"ט, כך שאין באפשרותכם אופציה לרכוש ליי רומני. זאת אומרת שעל מנת שתוכלו לרכוש ליי רומני תצטרכו לבצע המרה של אירו או דולר בצ'יינג מקומי ברומניה עצמה, דבר שעלול לגזול מכם זמן יקר ולא מעט סיכונים שעלולים לעלות על הפרק. כך שלכל אותם אנשים אשר עומדים לטוס לרומניה האופציה של קניית לי רומני בדואר ישראל איננה אפשרית.

רכישת ליי רומני בבנק

אופציה נוספת שעשויה לעלות על הפרק זה כמובן הזמנת ליי רומני דרך אחד מהבנקים בישראל, האופציה הזאת היא אפשרית אך מביאה איתה לא מעט חסרונות. ראשית הזמנת ליי רומני בבנק עלולה להביא איתה גם עמלות גבוהות מאוד אשר הופכות את הרכישה להיות רכישה לא משתלמת. בנוסף ההמתנה בתור עם עוד לא מעט לקוחות תגרום לכם שתאלצו לפנות לעצמכם לא מעט שעות על מנת שתהיו בטוחים כי השגתם את הכסף עוד לפני הטיסה.

המרת ליי רומני בצ'יינג'ים

עוד אופציה שכיחה לא פחות זה המרת שקל ישראלי לליי רומני דרך חנויות הצ'יינג'ים אשר פזורות כמעט בכל עיר בישראל וגם ברומניה עצמה. לרוב בצ'יינג'ים תוכלו למצוא עמלה זולה יותר מאשר העמלה שהייתם יכולים לשלם אילולא הייתם רוכשים את הליי הרומני דרך הבנק. אך הבעיה המרכזית של הצ'יינג'ים זה נושא חוסר הוודאות, אינכם יודעים מול מי אתם מתנהלים ואיזה חברה או עסק אחראי על הצ'יינג הספציפי שאליו הגעתם. לא מעט תיירים מצאו את עצמכם נפגעים בגלל רכישת מט"ח דרך עמדות צ'יינג אם זה בישראל או ברומניה עצמה. כך שחשוב מאוד שתיקחו את הנושא הזה בחשבון. כמובן, ההגעה לצ'יינג' מצריכה זמן שאפשר לחסוך באמצעות הזמנה באינטרנט.

הזמנת ליי רומני לשדה התעופה

רכישת ליי רומני בשדה התעופה – בהזמנה מראש באמצעות מנוע רכישת המט"ח שבדף זה – היא האופציה הרלוונטית ביותר למי שמעוניין לחסוך זמן, עם לא מעט יתרונות. אין לכם שום הפתעות, אתם יודעים בדיוק מהו הסכום הסופי שאותו אתם צריכים לשלם – הכול כתוב שחור על גבי לבן ללא אותיות קטנות וללא הפתעות לא מוסברות.

בנוסף מבדיקות שונות התגלה כי הזמנת ליי רומני לשדה התעופה דרך חברת FlyMoney תהיה הרבה יותר משתלמת לעומת הזמנת ליי רומני דרך עמדות הצ'יינג אשר נמצאות בנתב"ג. כך שאם אתם רוצים לקבל את הכסף בשדה התעופה, זוהי ללא ספק האופציה הטובה והרלוונטית ביותר עבורכם.

ליי רומני – אילו שטרות ואילו מטבעות?

הליי הרומני הוא אחד מהמטבעות העתיקים ביותר בעולם. המטבע קיים מאז היווסדו של הבנק הלאומי של רומניה בשנת 1880. שינוי אחד משמעותי התבצע לאורך ההיסטוריה בליי הרומני כאשר ב־1 ביולי 2005 הוחלט להפחית 4 אפסים מהמטבע. זאת אומרת שנכון להיום מיליון לאי רומניים ישנים יהיו שווים בערכם למאה לאי רומניים חדשים.

הליי הרומני מונפק הן באמצעות מטבעות והן באמצעות שטרות. קיימת סדרת שטרות הכוללת: 1 ליי רומני בצבע ירוק,  5 ליי רומני בצבע סגול, 10 ליי רומני בצבע ורוד, 50 ליי רומני בצבע צהוב, 100 ליי רומני בצבע כחול, 200 ליי רומני בצבע צהוב ו-500 ליי רומני בצבע ירוק.

כמה כסף לקחת לטיול ברומניה?

אחת מהשאלות השכיחות ביותר שכל תייר ישראלי שעומד לטוס לרומניה שואל את עצמו היא כמובן כמה כסף להזמין לטיול ברומניה? מצד אחד המטרה היא להגיע עם כמות כסף שאמורה להספיק לחופשה כולה, אך מצד שני השאיפה היא לא להישאר עם יותר מידיי כסף מיותר – כל כסף מיותר הוא כסף שהולך לכם לאיבוד. נכון להיום ערכו של ליי רומני אחד הינו 0.83 שקל ישראלי.

עלות ממוצעת במסעדה ברומניה תעלה לכם בין 20-30 ליי רומני לבן אדם, המשמעות היא כמובן בין 15-25 שקל.
עלות ממוצעת של נסיעה באוטובוס תעלה לכם 5 ליי רומני לבן אדם, המשמעות היא כמובן שהנסיעה תעלה בערך 3 שקל.
עלות ממוצעת של נסיעה ברכבת תעלה לכם בין 20-30 ליי רומני לבן אדם, המשמעות היא כמובן בין 15-25 שקל.

לדעת רבים, העלויות ברומניה הינן זולות מאוד בהשוואה לעלויות בישראל. חופשה סטנדרטית ברומניה תעלה לכם בערך 250 ליי רומני ליום, אך כמובן שצריך לקחת בחשבון לפני הזמנת ליי רומני כל מיני מצבים שבהם אתם עלולים לחרוג מהסכום הזה.

 

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל