עונה מומלצת לחופשה בבוקרשט

מזג האוויר בבוקרשט ועונה מומלצת לחופשה

אם אתם מתכננים חופשה בבוקרשט בקרוב, ולא יודעים מתי מומלץ לטוס לבוקרשט או אילו בגדים לארוז במזוודה לטיול שכבר קבעתם, הכנו עבורכם מדריך המרכז את כל הפרטים שאתם צריכים לדעת על מזג האוויר בבוקרשט, כולל טמפרטורות ממוצעות לפי חודשים ועונות והמלצה על עונות מומלצות לחופשה. כמו כן תמצאו כאן מידע על פסטיבלים המתרחשים בבוקרשט מדי שנה, שאולי תרצו לשלב בחופשה שלכם.

בוקרשט היא עיר הבירה של רומניה, ומשמשת כמרכז המסחר והתרבות של המדינה. תוכלו למצוא בה רחובות יפים, ארכיטקטורה אירופאית קלאסית, ארמונות וקולינריה איכותית.

חבילות נופש לבוקרשט            |            טיולים מאורגנים ברומניה

מזג האוויר בבוקרשט הוא אירופאי, ובאופן כללי הרבה יותר קר בה מאשר בישראל, לאורך כל עונות השנה. החורף בבוקרשט מושלג וקר מאוד, ולראיה, כמעט ואין ימים שבהם הטמפרטורה עולה מעל האפס. בבוקרשט הקיץ נעים וחמים יחסית, הטמפרטורות לא עולות מעל 28 מעלות, ויש כ-11 ימי גשם במהלך חודשי הקיץ.

חופשה בבוקרשט – עוד מידע שימושי

טיסות לבוקרשט – השוואת מחירים ומידע

הזמנת מוניות בבוקרשט והסעה משדה התעופה

השכרת רכב בבוקרשט – השוואת מחירים והמלצות

בוקרשט – מלונות מומלצים למשפחות בבירת רומניה

סים לרומניה – עצות וטיפים בנושא תקשורת

העונה המומלצת לחופשה בבוקרשט

העונות המומלצות לחופשה בבוקרשט הן עונות המעבר, וכמו כן הקיץ – בין החודשים מאי עד אוקטובר – אז מזג האוויר נוח יחסית, לא קר מדי ומאפשר לטייל בעיר בהנאה ובנחת. שימו לב, שאלו לא חודשים יבשים מגשם, ולכן אתם עשויים להיתקל בגשם במהלך החופשה שלכם, אך באופן כללי אלו החודשים החמימים יותר בבוקרשט. הטמפרטורות בחודשים אלו נעות בין 11 ל-28 מעלות. שימו לב, הקיץ היא העונה המתויירת ביותר בבוקרשט, וצפוי להיות מעט עמוס בעיר ובמלונות, לכן מומלץ להזמין טיסה ומלון מראש.

עונות השנה בבוקרשט

מזג אוויר בבוקרשט באביב

מזג האוויר בבוקרשט באביב (מרץ -מאי) משתנה לאורך חודשי העונה. בתחילת האביב עדיין קר מאוד, ויש להצטייד בבגדים מחממים (ואף טרמיים לסובלים מקור), אך מזג האוויר מתחמם בהדרגה, ועד סוף העונה הטמפרטורות מטפסות לכ-19 מעלות ביום.

הטמפרטורות הממוצעות בבוקרשט בחודשי האביב נעות בין 1- ל-23 מעלות צלזיוס ויש כ-13 ימי גשם בחודש עם ממוצע משקעים של 50 מ"מ. אם אתם מגיעים לבוקרשט בסוף האביב, תארזו במזוודה בגדים חמים מאוד לשעות הקרות של הערב לצד חולצות ארוכות דקות או טישרטים לשעות היום, ואל תשכחו נעליים סגורות ומטריה.

מזג אוויר בבוקרשט בקיץ

מזג אוויר בבוקרשט בקיץ (יוני-ספטמבר) הוא חמים ונעים. בבוקרשט אין לחות גבוהה ובדרך כלל מאוד נעים להסתובב בחוץ, בכל שעות היום. בקיץ הטמפרטורות הממוצעות נעות בין 28 ל-11 מעלות צלזיוס. שימו לב, לפעמים עשוי לרדת גשם בקיץ, לכן מומלץ להגיע עם נעליים סגורות ומטריה. כמו כן, הצטיידו בבגדים קצרים לשעות הבוקר וארוכים לשעות הקרירות של הערב, שכן גם בימים החמים ביותר הלילה עלול להיות קר. בקיץ יש 11 ימי גשם, עם כמות משקעים העומדת על 70 מ"מ בממוצע חודשי, והיא נחשבת עונה גשומה יחסית לשאר עונות השנה.

מזג אוויר בבוקרשט בסתיו

מזג האוויר בבוקרשט בסתיו (אוקטובר-נובמבר) הוא קר וגשום. כמו כל עונת מעבר, מזג האוויר משתנה במהלך העונה. בתחילת הסתיו בבוקרשט (אוקטובר) ממוצע הטמפרטורות עומד על 12 מעלות אך בסופה (נובמבר) ממוצע הטמפרטורות יורד ל-5 מעלות צלזיוס. אם אתם מגיעים לבוקרשט בסתיו, מומלץ להביא בגדים חמים וארוכים (במיוחד לשעות הערב). כמו כן, הצטיידו בכפפות, צעיפים וכובע צמר, ולמי שסובל מקור ומבקר בסוף העונה, מומלץ אפילו להגיע עם בגדים טרמיים. בסתיו בבוקרשט הטמפרטורות הממוצעות נעות בין 18 מעלות צלזיוס למעלה אחת בלבד. כמו כן, בסתיו יש 11 ימי גשם, עם כמות משקעים העומדת על 35 מ"מ בממוצע חודשי.

מזג האוויר בבוקרשט בחורף

מזג האוויר בבוקרשט בחורף (דצמבר- פברואר) קר מאוד עם רוחות חזקות וקרות. במהלך החורף יורד בבוקרשט שלג, ולמעשה, יש ימים בודדים בעונה שבמהלכם הטמפרטורה עולה מעל לאפס מעלות, כך שיש להתכונן בהתאם מבחינת לבוש. מומלץ להגיע עם בגדים חמים מאוד וביגוד טרמי איכותי. הגיעו עם מעיל איכותי ומחמם, כפפות, צעיפים, כובע צמר ושאר הדברים שיעזרו לכם להתחמם במהלך הטיול. כמובן שלחופשת חורף בבוקרשט בפרט, וברומניה בכלל, יש יתרונות מסוימים: ראשית, בחודש דצמבר ניתן לקחת חלק בחגיגות חג המולד, במהלכן העיר כולה מתקשטת באורות צבעוניים ועצי אשוח מרהיבים. שנית, בחורף מחירי הטיסות והמלונות זולים מאוד, וניתן למצוא חבילות במחירים משתלמים במיוחד. בחורף בבוקרשט, ממוצע הטמפרטורות עומד על מינוס שתי מעלות צלזיוס, ויש כ-8 ימי גשם או שלג, עם 40 מ"מ משקעים בכל חודש בממוצע.

אירועים ופסטיבלים בבוקרשט

לאורך השנה מתקיימים בבוקרשט שברומניה מספר אירועים ופסטיבלים, אשר מושכים קהל מגוון מכל קצוות העולם. ריכזנו עבורכם כמה מהפסטיבלים הבולטים ביותר.

פסטיבל הקולנוע הבינלאומי של בוקרשט

מדי תחילת חודש אוקטובר, נערך בבוקרשט פסטיבל קולנוע בינלאומי. פסטיבל זה נחשב חדש יחסית, הפעם הראשונה שהוא התקיים הייתה ב-2005. הפסטיבל מתקיים במשך שישה ימים והוא מושך תיירים רבים מכל העולם, לצד במאים, עורכים, מפיקים ושחקנים. במהלך הפסטיבל מוקרנים סרטים מרחבי העולם ומתקיימות סדנאות אומן מקצועיות עם היוצרים של הסרטים המוקרנים.

תחרות המוזיקה הבינלאומית

תחרות המוזיקה הבינלאומית מתקיים מדי חודש מאי בבוקרשט כבר למעלה מעשרים שנה. תחרות זו כוללת מוזיקה קלאסית ומעניקה במה לאמנים צעירים לצד קונצרטים איכותיים ומוכרים מכל העולם. בזמן הפסטיבל מופיעים יותר מ-100 נגנים המגיעים מלמעלה מ-40 מדינות.

התחרות הבינלאומית ופסטיבל הג'אז של בוקרשט

מדי שנה בחודש יולי מתקיים פסטיבל הג'אז של בוקרשט, הכולל גם תחרות ג'אז בינלאומית עם מיטב אמני הג'אז הבינלאומיים והמקומיים.

אירופה פסט

מדי חודש מאי, מתקיים בבוקרשט אירוע מוזיקלי בינלאומי ותיק הנקרא אירופה פסט, הפסטיבל הזה ידוע כפסטיבל איכותי ומוכר מאוד, במהלכו מתקיימות הופעות של ג'אז, פופ, בלוז ומוזיקה קלאסית. בפסטיבל מופיעים למעלה מ-300 אמנים המייצגים כ-45 מדינות שונות. הפסטיבל הזה מושך תיירים רבים לעיר והיא בדרך כלל עמוסה בתקופה זה.

מזג אוויר בבוקרשט במהלך חודשי השנה

מזג האוויר בבוקרשט בינואר

טמפרטורת מקסימום ממוצעת: 2 מעלות צלזיוס

טמפרטורת מינימום ממוצעת: 5- מעלות צלזיוס

שעות שמש ביממה: 2 שעות

ימים גשומים: 8 ימים

כמות משקעים: 40 מ"מ

מזג האוויר בבוקרשט בפברואר

טמפרטורת מקסימום ממוצעת: 7 מעלות צלזיוס

טמפרטורת מינימום ממוצעת: 4- מעלות צלזיוס

שעות שמש ביממה: 2 שעות

ימים גשומים: 7 ימים

כמות משקעים: 40 מ"מ

מזג האוויר בבוקרשט במרץ

טמפרטורת מקסימום ממוצעת: 12 מעלות צלזיוס

טמפרטורת מינימום ממוצעת: 1 מעלות צלזיוס

שעות שמש ביממה: 4 שעות

ימים גשומים: 14 ימים

כמות משקעים: 50 מ"מ

מזג האוויר בבוקרשט באפריל

טמפרטורת מקסימום ממוצעת: 17 מעלות צלזיוס

טמפרטורת מינימום ממוצעת: 5 מעלות צלזיוס

שעות שמש ביממה: 5 שעות

ימים גשומים: 14 ימים

כמות משקעים: 50 מ"מ

מזג האוויר בבוקרשט במאי

טמפרטורת מקסימום ממוצעת: 23 מעלות צלזיוס

טמפרטורת מינימום ממוצעת: 10 מעלות צלזיוס

שעות שמש ביממה: 8 שעות

ימים גשומים: 14 ימים

כמות משקעים: 60 מ"מ

מזג האוויר בבוקרשט ביוני

טמפרטורת מקסימום ממוצעת: 26 מעלות צלזיוס

טמפרטורת מינימום ממוצעת: 14 מעלות צלזיוס

שעות שמש ביממה: 8 שעות

ימים גשומים: 14 ימים

כמות משקעים: 90 מ"מ

מזג האוויר בבוקרשט ביולי

טמפרטורת מקסימום ממוצעת: 28 מעלות צלזיוס

טמפרטורת מינימום ממוצעת: 15 מעלות צלזיוס

שעות שמש ביממה: 7 שעות

ימים גשומים: 11 ימים

כמות משקעים: 70 מ"מ

מזג האוויר בבוקרשט באוגוסט

טמפרטורת מקסימום ממוצעת: 28 מעלות צלזיוס

טמפרטורת מינימום ממוצעת: 14 מעלות צלזיוס

שעות שמש ביממה: 7 שעות

ימים גשומים: 10 ימים

כמות משקעים: 60 מ"מ

מזג האוויר בבוקרשט בספטמבר

טמפרטורת מקסימום ממוצעת: 25 מעלות צלזיוס

טמפרטורת מינימום ממוצעת: 11 מעלות צלזיוס

שעות שמש ביממה: 5 שעות

ימים גשומים: 10 ימים

כמות משקעים: 40 מ"מ

מזג האוויר בבוקרשט באוקטובר

טמפרטורת מקסימום ממוצעת: 18 מעלות צלזיוס

טמפרטורת מינימום ממוצעת: 5 מעלות צלזיוס

שעות שמש ביממה: 4 שעות

ימים גשומים: 11 ימים

כמות משקעים: 30 מ"מ

מזג האוויר בבוקרשט בנובמבר

טמפרטורת מקסימום ממוצעת: 9 מעלות צלזיוס

טמפרטורת מינימום ממוצעת:  1 מעלות צלזיוס

שעות שמש ביממה: 2 שעות

ימים גשומים: 11 ימים

כמות משקעים: 40 מ"מ

מזג האוויר בבוקרשט בדצמבר

טמפרטורת מקסימום ממוצעת:  4 מעלות צלזיוס

טמפרטורת מינימום ממוצעת: 3- מעלות צלזיוס

שעות שמש ביממה: 1 שעות

ימים גשומים: 10 ימים

כמות משקעים: 40 מ"מ

Bucharest WEATHER

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל